Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: koulutusta?  (Luettu 11680 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eloisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 23.06.2007 20:57:57 »

Missä järjestetään selvänäkö-koulutusta, ja millaiseen koulutukseen kannattaa hakeutua? Kaikki näkijät tuskin ovat käyneet mitään koulutusta alalta. Huomasin ainakin että Valon sydämessä järjestetään, ja frantsilassa, mutta mistä tietää että se on sitten hyvää koulutusta. Osaako kukaan suositella?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1 : 23.06.2007 21:55:31 »


Tämä vastaus ei varmaan sinua paljoakaan auta,mutta minusta selvännäköisyyteen joku koulutus tai kurssi tuntuu vieraalta. Huh
Monille se on syntymälahja ja esim.minulle tuo avautuminen tapahtui hitaasti omia aikojaan.
Siihen liittyi hieman kipuiluakin ja ikäänkuin tuossa silmien välissä,kulmakarvojen yläpuolella (itsellä melkein otsarajassa)olisi alkuun vain kuplinut ihanasti.
Sykkimistä,kuumotusta ja välillä tuntui että nenäkin nousee kippuraan. Grin

Mutta toivottavasti joku kurssin käynyt vastaa sinulle,onko siihen niin luottamista.En kiellä sen perusteella,etten itse ole sitä noin kokenut. angel
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.06.2007 10:08:24 »

itse myös ihmetellyt näitä selvännäkö koulutuksia. olen kanssa samaa mieltä että sen saa syntymälahjana tai sitten ei. mielestäni sitä ei voi kukaan kellekkään opettaa.monesti tämä lahja kulkee myös suvussa jolloin mielestäni sitä jonkun omaamaa tietoa/taitoa voidaan siirtää ihmiseltä toiselle.mutta tässäkin mielesätni on monien sattumien summa että voiko sinua kukaan auttaa vai pitääkö lahjan avautua omalla ajallaan.
tallennettu

Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #3 : 24.06.2007 12:09:31 »

Minusta selvänäkö"koulutuksessa" ei ole mitään outoa.
Tai siis on, jos meinataan ihan ei-synnynnäistä-lahjaa olevaa henkilöä koulimaan.
mutta jos ihmisellä on jo lahja nähdä ja tuntea, niin kurssit ja opettajat ovat tarpeellinen apu, etenkin jos toinen on aloittelija ja epävarma kyvyistään. Esim. chakrojen aukaisu ja henkinen tuki ovat monelle tärkeitä alussa.

Mutta parhaiten sitä oppii tekemällä, tekemällä ja tekemällä. Siinä huomaa omat kykynsä ja omat tapansa nähdä.
Apu ei koskaan ole pahitteeksi, mutta epäilen, ettei "lahjattoman" kannata mennä kurssille, sillä eihän sitä kait voi opettaa.
Tosin itseäänhän voi herkistää ja avata.. Silloin "piilevät lahjat" pääsevät esiin Smiley

Jos tunnet vetoa mennä tietylle kurssille niin mene!
Ei ihminen halua mitään turhaan.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 26.06.2007 12:37:53 »

Koulutusryhmien tärkein anti on mielestäni ryhmäenergian tuomat mahdollisuudet. Esimerkiksi meditaatiot ovat todella paljon voimallisempia kuin yksinään medioidessa. Selvännäkö on minusta vähän harhaanjohtava sana... Jokainen meistä on jo syntyessään selvänäköinen, eikä siihen koulutusta tarvita.
Eriasia on se, että selvännäön intstumentti eli sinä itse et ole balanssissa tai värähtele siinä korkeudessa, jotta voisit tuota kykyäsi käyttää. Koulutus voi olla hyvä väylä oman itsesi aktivoimiseen. Se onnistuu kyllä kotonakin täysin ilmaiseksi.

Joillekin tuollaiset koulutukset ovat oikein hyvä väylä itsensä kehittämiseen. Itse olen myös opiskellut ryhmässä ja kokenut sen suurimmaksi anniksi ns. vertaistuen ja ryhmäenergian tuomat mahdollisuudet sekä uudet ihanat kosmiset ystävät täällä maanpäällä ja tuolla taivaissa! Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 26.06.2007 13:32:26 »

Jokainen meistä on jo syntyessään selvänäköinen, eikä siihen koulutusta tarvita.
Eriasia on se, että selvännäön intstumentti eli sinä itse et ole balanssissa tai värähtele siinä korkeudessa, jotta voisit tuota kykyäsi käyttää.

Yhtyy näihin sanoihin.  angel
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #6 : 27.06.2007 21:52:30 »

No ehkä näillä ns. koulutuksilla ehket pyritään neuvomaan miten kuunnellaan viestejä jne jne mutta sitä lahjaa ei kyllä saa koulutuksen kautta Cheesy
tallennettu
Mirkkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #7 : 04.07.2007 16:56:21 »

Hei!

Olin itse juuri selvännäkökurssilla. Kurssi sopi minulle todella hyvin, joten voin kyllä suositella ainakin tämän vetäjän kurssia. Kurssilla selvänäköisyys oli yksi tämän maailman luonnollisimmista asioista ja simppeliä. Siihen ei liitetty mitään tiettyä tiukasti rajattua tekniikkaa, vaan jokainen sai löytää oman tavansa nähdä ja kurssilla sitteen vaan alettiin harjottelemaan. Minulle toimi.  Smiley 

Kurssin vetäjän kotisivut: http://www.saananluo.fi/

Mirkkeli
tallennettu
catryna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #8 : 14.08.2007 22:58:22 »

Hei!
Taidan tuntea molemmat kouluttajat. Kumpikin erilaisia toimintatavoiltaan ja energioiltaan, molemmat healing hoitajia myös. Minusta kurssilla (kursseilla) voi hyvin oppia avautumaan, herkistymään, kuuntelemaan sisintään, ottamaan yhteyttä korkeampiin tasoihin ja myös kouluttajan energia auttaa avautumaan. Uskon tähän vakaasti oman kokemukseni pohjalta:) ja tietty ryhmällä on merkitystä. Oma selvänäköisyys on hiljalleen auennut useiden vuosien saatossa ja siihen on sisältynyt paljon omaa sisäistä puhdistautumista ja useat auttajat ovat minua kipuilussani tukeneet auttaneet oivaltamaa omaa polkuani. Ja auttajien enrgiataso on vaikuttanut siihen kuinka syvällisiä vastauksia olen itsestäni löytänyt.
Olisiko sinun mahdollista soittaa näille vetäjille ja kuulostella kumpiko vetää puoleensa? Molemmat tuntuvat tekevän tätä työtä sydämellään Smiley  Shocked
onnea etsintöihisi:)


tallennettu
Blanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #9 : 15.08.2007 08:42:21 »

Minä suosittelen säästämään rahasi, koska selvänäkö voi avautua myös ihan itsekseen.
Siihen ei ole poppakonsteja, muttei myöskään mitään oikopolkujakaan.
Chakrojen hoito on yksi keino, millä tavoin chakrat tasapainottuvat ja alkavat työstämään oikealla tavalla.
Kiviterapia, maadoittuminen ja meditointi on myös varteenotettavia keinoja.

Jotenkin karsastan ajatusta, että henkisyys ja selvänäkö, luontaiset lahjat ihmisille on ostettavissa rahalla. Minusta kalliit reikikurssit ovat suru, ja siunaan heitä Valolla, jotka tekevät ilmaiseksi tai pientä korvausta vastaan aktivointeja ja opettavat pelkästään hyvyyttään.
Mutta jos nyt joku toisin luulee, en nyt mitenkään täällä kritisoi reikikursseja ja niiden hintavuutta. Kukin tavallaan ja tyylillään.

Vastaukset ovat meissä sisällämme, eri elämien aikaansaamia lahjoja ja opintoja mitä käymme näin elämänkoulussa. Ihmiset monesti unohtavat sen, kun kiirehtivät elämyksestä toiseen, että mitään ei tarvitse opetella, hiljenee vain ja pyytää yhteyteen korkeamman minänsä ja oppaittensa kanssa.

tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 15.08.2007 09:19:33 »

Ainakin Suomen Kansanparantajaseura järjestää Olli Kalajoen vetämää selvänäkökoulutusta.

http://www.suomenkansanparantajaseura.net/kurssit.htm

Peruskursseja näkyy olevan tulossa syksyn aikana Helsingissä, Vaasassa ja Jyväskylässä ja jatkokursseja Kuopiossa ja Oulussa.

         
 
tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 15.08.2007 09:23:44 »



EI selvännäköön mitään koulutuksia tarvita, eikä olekaan,
jos  = , = huijausta = ei rahalla saa mitään henkisiä lahjoja.

Näkee kovin selvästi kun menee vielä tarkistuttamaan näkönsä Cheesy

Jumala kertoo, jos = kertoakseen kullekin, mitä kunkin = katsottu
tarpeelliseksi "tietää".

Oikeilla henkisen alan "guruilla" on vain yksi päämäärä,
kaiken elollisen auttaminen aivan pyyteettömästi,
vain niin palvelemme Jumalaa ja Jumala palvelee silloin myös meitä.

Tämä = näin yksinkertaista = me emme tarvitse todelliseen
auttamiseen yhtään rahaa.

Elinkeinon harjoittajat ovat asia erikseen, eivät he kuulu auttajiin,
he rahastavat ihmisten vaikeuksien kautta, he ovat riistäjiä.

Kun vapaudut, etkä salaa mitään, voit lähteä auttajan tielle,
tie = kivinen ja mutkainen, kadehtijoita riittää, sinua pilkataan ja
solvataan, mutta Jumalalta et mitään voi salata, siis miksi
kätkeydytte "merkkienne" taakse, et ole vielä silloin edes alkutaipaleella auttamisen resuisella taipaleella.

 smitten smitten smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
catryna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #12 : 15.08.2007 09:38:35 »

Blanka:
Minä suosittelen säästämään rahasi, koska selvänäkö voi avautua myös ihan itsekseen.
Siihen ei ole poppakonsteja, muttei myöskään mitään oikopolkujakaan.

Olen samaa mieltä Blankan kanssa siinä etei ole olemassa poppakonsteja, uskon myös siihen että oma sisäinen työskentely, puhdistautuminen ym. auttavat omassa kehityksessä ja kasvussa ja toisinaan siinä selvänäköisyys vahvistuu. Uskon siihen, että kaikille meillä tuo kyky on, ja sitä voi kehittää  smitten

Blanka:
Chakrojen hoito on yksi keino, millä tavoin chakrat tasapainottuvat ja alkavat työstämään oikealla tavalla.
Kiviterapia, maadoittuminen ja meditointi on myös varteenotettavia keinoja.

Minä olen saanut suuren avun erilaisista kursseista, kirjatkin ovat auenneet ihan eri tavoin kun joku on minua opastanut ja olen oppinut  syventämään omaa meditointiani myös
Blanka:
Jotenkin karsastan ajatusta, että henkisyys ja selvänäkö, luontaiset lahjat ihmisille on ostettavissa rahalla.


Tällainen ajattelu valitettavasti pitää palkkakuopassa ylipäätään hoitoalan ihmisiä kun heidänhän pitäisi tehdä sitä ilmaiseksi ja hyvää hyvyyttään? Samalla tavoin hekin haluavat elantonsa ansaita kuin esim. insinöörit

Blanka:
Vastaukset ovat meissä sisällämme, eri elämien aikaansaamia lahjoja ja opintoja mitä käymme näin elämänkoulussa. Ihmiset monesti unohtavat sen, kun kiirehtivät elämyksestä toiseen, että mitään ei tarvitse opetella, hiljenee vain ja pyytää yhteyteen korkeamman minänsä ja oppaittensa kanssa.

Samaa mieltä, nykyään ihmiset ovat valmiita maksamaan siitä että palaavat perusasioiden äärelle ja opettelevat hiljaisuutta ja hiljetymistä, yhteistkunta mielestäni tukee kiireajattelua Embarrassed




[/quote]
tallennettu
Blanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #13 : 15.08.2007 10:05:25 »

Hei Catryna

Se on hyvä että olet saanut apua kursseilta. Ehkä olet siinä oikeassa, että joskus tarvitsee opastajaa elämänsä tielle.
Hoitoalasta taasen, siellä on liian pienet palkat ja työtä ihan liikaakin. Kannattaisin ajatusta, että peruspalkkoja nostettaisiin 500 eurolla ja iltalisät ja viikonloppulisät saisi vähemmillä veroilla käteen Wink

En ihan ymmärtänyt tätä rinnastusta, kun marisin reikikursseista ja sinä puhuit hoitoalasta.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että selvänäköä ja muita lahjoja, kuten selväkuuloisuus, selvätunne ja selvätieto, niitä ei voi ostaa rahalla.
Mielestäni jokainen pystyy omilla teoillaan vaikuttamaan omiin lahjoihinsa. Hiljentymällä ja kuuntelemalla omaa sisäistä ääntään. En itse usko, että mitään kouluja tarvitsee käydä, kun edellisten elämien kokemus ja oppaitten neuvo hiljaisina hetkinä tuo kaiken viisauden mitä tarvitsee.

Kun ymmärtää että elämä on hienoin kurssi, kaikkine suruineen ja iloineen, mitä on annettu henkiseen kehitykseen, eikä kukaan saa tästä kurssista hylkyjä, on vain erilaisia tapoja päästä läpi.

Minä en nyt ymmärrä, mihin sanoin pahasti, mutta jos olen pahasti sanonut, pyydän anteeksi. Kukin tavallaan, varmasti kursseista on jollekin apua jos niin tuntee.
Halusin vain sanoa, että on toisenlaisiakin tapoja.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #14 : 15.08.2007 15:24:29 »

Minä taas uskon, että selvänäköisyys on kaikilla. Se vaan on niinkuin kävelykyky tai puhetaito eli tulevat ajallaan. Tulevaisuudessa kaikki käyttävät kykyjään paljon laajemmin kuin nykymaailmassa. Vaan eihän kävelemiseenkään kursseja tarvita, vaan noustaan ja kaadutaan yhä uudelleen kunnes pysyy pystyssä.  Smiley

Jos kaipaat juttuseuraa selvänäköisyydessä tai haluat lähimmälle kurssille, niin googlaa sanoja ´henkinen´, ´spiritualistinen´, ´parapsykologi´ ja oman paikkakuntasi nimeä. Jos omalla kaupungillasi ei löydy, niin katso lähintä isompaa kaupunkia. Useilla yhdistyksillä on jo nykyisin internetsivut. Jostakin löydät sitten samanhenkisiä ihmisiä ja pääset vaihtamaan ajatuksia ihan livenä. Ja ainahan täällä astrossa saa juttua aikaan, joten pistäpä oma keskusteluketju asiasta pystyyn.    Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: