Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: koulutusta?  (Luettu 11665 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #15 : 04.09.2007 22:52:50 »


mun mielestä erilaiset koulutukset on suuri siunaus meille tässä ajassa eläville.
uskon että kaikilla on ne kyvyt syntymälahjana, mutta suuri osa meistä tarvitsee tukea, opastusta ja vertaisia tovereita niiden avaamiseen ja ennenkaikkea oman luottamuksen lisääntymiseen. välillä oma henkinen prosessi on niin rankka ja käsittämätön että yksin eteenpäin puurtaessa se on kuin loputon suo..
näin oman itseni kohdalla ainakin on asia!

parhaillaan olen vuoden mittaisessa koulutuksessa joka keskittyy energiahoitamiseen ja nimenomaan tähän oman avautumisen/kasvun prosessiin.
mulle tämä tuli vastauksena rukouksiin. sen myötä on tapahtunut niin paljon hyvää kehitystä, oman elämänpolun ymmärtämistä, luottamusta itseen, rohkaisevia hoitokokemuksia.. palasia on kolissut kohdilleen tosi paljon.
ryhmäenergian merkitys on mulle myös tosi suuri. olen luonteeltani sellainen hiukan erakko tallustaja, on ollut aina vaikea jakaa asioita, toimia ryhmässä, jne.
koulutuksemme ekalla tapaamisella koin ihanan avautumisen ja onnen siitä että olin löytänyt joukkoon jonne todella asetuin, omana itsenäni, helposti. puhdas energian virta oli niin valtava!
mikä ilo meditoida yhdessä, kokea samankaltaista kasvua yhdessä, jakaa, saada ja antaa tukea ja rakkautta..
hyvällä kurssilla ilmapiiri jo itsessään on tosi puhdistava ja parantava, oli se sitten minkä alan kurssi tahansa.

tallennettu
catryna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #16 : 12.09.2007 17:39:49 »

BLANKA:
Hei Catryna


En ihan ymmärtänyt tätä rinnastusta, kun marisin reikikursseista ja sinä puhuit hoitoalasta.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että selvänäköä ja muita lahjoja, kuten selväkuuloisuus, selvätunne ja selvätieto, niitä ei voi ostaa rahalla.


Hei!Pitkän viiveen jälkeen vastailen kun listalle satuin. Minä ajattelen, että reikikurssit ja muutkin hyvinvointi alan hoidot ja kurssit ovat hoitoalaa Smiley Usein olen kuullut väittämän, että jos joku ottaa maksun esim. selvännäkö tulkinnoista tai energiahoidosta niin se olisi hyvä ilmaiseksi tehdä?? Mielestäni työstä on aina palkka saatava lähimmäisapua unohtamatta:)  En kokenut sinun sanoneen minulle mitenkään pahasti ja oma pohdintani ei ollut ihan suoraa vastausta sinun viestiisi vaan niistä nousi mieleeni muita yleistyksiä mitä olen myös kuullut.Minustakin on erittäin tärkeää että kuuntelee omaa sisästä ääntään, ilman sitä ei mitkään kurssit hyödytä lainkaan. Ja tiedän toki että on olemassa niin monenlaisia tapoja kuin on ihmisiä, jokainen meistä löytäköön itselleen omimman tavan. On kiva kuulla muiden ajatuksia elämän kulusta.  smitten
Blanka:
Minä en nyt ymmärrä, mihin sanoin pahasti, mutta jos olen pahasti sanonut, pyydän anteeksi. Kukin tavallaan, varmasti kursseista on jollekin apua jos niin tuntee.
Halusin vain sanoa, että on toisenlaisiakin tapoja.
[/quote]
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: