EDIT
Korjasin otsikon tuollaiseksi, ettei aina tarvitsisi yksitellen lähettää varmistusviestejä kysyäkseni, onko kortin pyytäjä tietoinen, että olen siirtynyt opiskelujen myötä maksullisiin tulkintoihin. Lisää aiheesta löydät tästä viestistä.
Sainpa näin yön myöhäisinä tunteina ajatuksen, joka oli pakko laittaa käyttöön.
Kun avuntarvitsijoita riittää ja itse kukin on aina hukassa, haluaisin olla avuksi niin hyvin kuin mahdollista. Ensiksin täällä ollaan auttamassa toisia ja toisekseen tällainen auttaminen on minusta hirveän hauskaa!
Vaivaako siis mieltäsi jokin asia, johon haluaisit selkeyttä? Käytössäni ovat tällä hetkellä
Enkelikortit
Crowleyn Tarotit (ja tulkinta kirjasta "Tarot - Sielun Peili" - Gerd Ziegler)
Myös menneet elämät valokuvistaKerro, millä noista haluaisit minun auttavan sinua ja katsovan asiaasi. Käytän näitä välineitä oman intuition kaverina, sillä ainakin vielä saan selkeämmän vastauksen jonkun apuvälineen kuin pelkän intuition avulla.
Vastailen sitä mukaa, mitä ehdin. Jos haluat vastauksen pelkästään YV:llä, sekin onnistuu ^_______________^
Koska minulla on aikataulillisesti erittäin kiireistä ja toisekseen koska opintoni ovat osoittautuneet arvattua hintavimmiksi,
joudun tekemään tästä tarotpalvelusta maksullisen. Ainakin opintojen ajaksi, sillä opinnot kiskaisivat minut niin PA:ksi, että kauhulla saan odotella mistä tulisi ruokaa jääkaappiin.
Pohdiskelin asiaa pitkään ja kyselin neuvoa korkeimmilta ennen päätöksen tekemistä, joten egoistisesta ahneudesta ei tässä ole kyse. Pahoittelen, jos maksullisuus loukkaa jotakuta. Astrollemme jää kuitenkin vielä osaavia ilmaisia selvännäkijöitä, enkä aio pitää taksoja kovinkaan suurina, koska olen tehnyt tätä pitkään ilmaiseksi ja nautin tästä.
Jätän ketjun auki, jolloin siihen voi edelleen esittää kysymyksiä ja saada vastauksia, mutta koska kaupustelu on kielletty Astrolla
toivon mieluummin kysymyksiä yksityisviestillä tai sähköpostilla. Osoitteeni löydätte profiilistani.
Jos laitat kysymyksen tähän ketjun jatkoksi, otan sinuun yhteyttä vielä yksityisviestillä.
LISÄÄ INFORMAATIOTA ASTRON BLOGISTANI (lokakuu 2008)www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/AthaMaarit