Mariska
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #75 : 30.06.2007 15:37:51 » |
|
Hei! Anteeksi en lukenut niin tarkkaan. Nauti konserteista!
Mari
|
|
|
tallennettu
|
Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #76 : 30.06.2007 19:23:01 » |
|
Hei AthaMaarit Voisitko mullekkin katsoa miten mun rakkuselämässä tulee käymään ? Tässä kun olen niin sanotusti kahteen mieheen koukussa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #77 : 30.06.2007 19:56:25 » |
|
Mitenkähän enkelit ovat mukana heinäkuun näyttelyni kanssa?
Toiveikkaana Esmiralda
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #78 : 30.06.2007 23:13:35 » |
|
Hei AthaMaarit, näetkö mitään entisistä elämistäni, tai edes viimeisimmästä? Minulle ne ovat vieraita vaikka vahvoja tunteita heräileekin välillä. Entäs eräs mies lähelläni, herättää minussa voimakkaita tunteita, voiko olla mahdollista että meillä olisi historiaa aiemmistakin elämistä? Näkyykö ratkaisua tilanteeseen jossa olemme nyt tässä elämässä? Kiitän, kumarran ja odotan vastausta oinasmaisella kärsivällisyydellä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #79 : 30.06.2007 23:14:19 » |
|
Pyytäisin Sai Baban viisautta. Lukiessani ketjua,vastaan tuli nimi Chandra,, : Henkimaailman kautta olen tuon nikin valinnut ja nyt on sellainen olo,että Sai Baba selventäisi tämän hetken kummallisia tapahtumia. Minulle vieras muuten.Vain nimen olen kuullut,mutten ole aiheeseen perehtynyt. Mietin miksi juuri tällä hetkellä oppaat ovat melko aktiivisia.Herättävät huomiotani monin tavoin.Samoin värit ja aurat todella paljon kirkastuneet. Pitäisikö tähän enemmän kiinnittää huomiota,vai tapahtuuko kaikki itsestään? Mikäli intuitiosi kertoo sinulle jotain,niin kiitollisena otan vastaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #80 : 01.07.2007 09:50:59 » |
|
Esmiralda, sinulle enkeli sanovat näin.
Kiitollisuus Sinua opastetaan laskemaan yhteen kaikki tekemäsi siunaukset. Kun lausut kiitoksesi maailmankaikkeudelle sen suomista lahjoista, se vastaa sinulle avokätisesti. Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiittäisit kaikesta mitä sinulla on – sekä aineettomasta että aineellisesta. Aina kun kiität sydämesi pohjasta, sinulle annetaan enemmän, sillä kiitollisuus on avain, joka avaa portit maailmankaikkeuden runsauden äärelle. Jalosta kiitollisuuden asennettasi ja avaudu saamaan rakkautta ja runsautta elämääsi. Enkelisi hymyilevät sinulle. VOIMALAUSE – Olen kiitollinen kaikesta elämässäni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #81 : 01.07.2007 09:51:30 » |
|
Chandra, tässäpä sinulle Sai Babalta selvyyttä!
29. helmikuuta Tämä päivä on maailmankaikkeuden lahja teille. Joka neljäs vuosi saatte vastaanottaa tämän lahjan. Lisäksi se on lahja, jonka huomaatte. Kaikki epätavallinen kiinnittää huomiotanne ja panee teidät ajattelemaan. Mutta silti teiltä jää useimmiten huomaamatta, että kaiken, joka ympäröi teitä, olette saaneet lahjaksi minulta. Pidätte ruumistanne omananne. Samoin henkeänne. Samaistutte kumpaankin siinä määrin, että siitä tulee identiteettinne. Se on suuri virhe. Sitä paitsi se on suurena esteenä henkiselle kehityksellenne. Samaistuminen ruumiiseen ja ajatteluun ei ole muuta kuin samaistumista egoon. Sanon yhä uudelleen, että teidän tulee luopua egostanne, koska se, paitsi että on hauras ja häilyvä, aiheuttaa myös paljon ongelmia. Paras tapa suhtautua ruumiiseen ja ajatteluun on, että pidätte niitä haltuunne annettuina lahjoina, joista voitte nauttia jonkun aikaa. Ne elävät aikansa ja katoavat sitten. Jäljelle jää vain teidän ilonne. Ilo syntyy siitä, että tiedätte, että minä olen kaikki, että minä olen antanut teille kaiken ja että lahjojeni kautta minä olen aina yhteydessä teihin. Jos ajattelet yhtään tällä tavoin, et enää horju elämässäsi, vaan koet ainoastaan yhä kasvavaa iloa. Tästä suuresta ilosta kasvaa kiitollisuus, joka muuttaa huomaamattomasti egosi jumalalliseksi Itseksi.
Sain viestin tukemana sanoisin intuitiivisesti, että sinua ollaan nyt herättelemässä huomaamaan muutakin hienoa kuin maallinen maailma, yhä enenevissä määrin ^_________^ Nostan kuitenkin vielä enkelikortin opaskysymykseen, he kun ovat eräänlaisia yleisoppaita ja varmaan asialla tässäkin tapauksissa omien oppaittesi kanssa
Valo Valo kirkastaa pimeyden ja synkkyyden tuoden toivoa ja innostusta. Pyydä enkeleitä täyttämään sinut valolla, sillä se sisältää henkistä tietoa ja ymmärrystä. Henkinen tieto on avain, joka avaa rakastamisen ja rauhan portit ja vapauttaa sisäisen viisautesi. Kun valosi voimistuu ja kirkastuu, löydät selkeyden ja merkityksen kaikesta. Säteilet kirkasta valoa ja sinusta tulee kuin soihtu, joka muistuttaa siitä, että Jumalallinen apu on kaikkien saatavilla. Enkelit ehdottavat, että pyydät heitä sytyttämään Jumalaisen liekin sisälläsi ja vahvistamaan sitä. VOIMALAUSE – Minä olen valo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #82 : 01.07.2007 10:18:15 » |
|
Esmiralda, sinulle enkeli sanovat näin.
Kiitollisuus Sinua opastetaan laskemaan yhteen kaikki tekemäsi siunaukset. Kun lausut kiitoksesi maailmankaikkeudelle sen suomista lahjoista, se vastaa sinulle avokätisesti. Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiittäisit kaikesta mitä sinulla on – sekä aineettomasta että aineellisesta. Aina kun kiität sydämesi pohjasta, sinulle annetaan enemmän, sillä kiitollisuus on avain, joka avaa portit maailmankaikkeuden runsauden äärelle. Jalosta kiitollisuuden asennettasi ja avaudu saamaan rakkautta ja runsautta elämääsi. Enkelisi hymyilevät sinulle. VOIMALAUSE – Olen kiitollinen kaikesta elämässäni
Olen kiitollinen kiitollisuuden muistuttamisesta! Oikein sopiva kortti tähän hetkeen! Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Asera
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #83 : 01.07.2007 10:20:52 » |
|
Hei AthaMaarit!
Kysyisin pitkään askarruttaneesta ammatinvalinnasta. Olen jo ajatellut tiettyä alaa, mutta en ole varma siitä. Jos muutakin asiaa tulee, olen kuulolla. Kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #84 : 01.07.2007 10:33:01 » |
|
Heips! Saanko Sai Baban puhumaan?
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #85 : 01.07.2007 11:36:28 » |
|
Kiitos AthaMaarit! Kuten kysymyksestä kävikin ilmi,juuri tuon suuntaista on meneillään. Mielenkiintoista ja luen varmaan vielä moneen kertaan. Jotenkin tämä kuumeilukin tuntuisi sopivan samaan kuvioon,, Siis kiitollisena kiitän minäkin avusta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #86 : 01.07.2007 11:47:45 » |
|
Totsille tulee Saita tässä
5. toukokuuta Se millaisia tekoja te olette aiemmissa elämissänne tehneet, määrää kohtalonne. Tekojenne vaikutukset seuraavat aina kannoillanne. Siksi on tärkeä tehdä hyvää. Hyvät teot tuottavat ensiksikin hyviä seurauksia. Lisäksi pahojen tekojen seuraukset näin lakkaavat. Tekojesi seuraukset ovat kuin maassa olevia siemenenjyviä. Valmiina kehittymään. Kun kastelet niitä, ne alkavat kasvaa. Toisin sanoen kun teet pahaa, kastelet aikaisempien elämiesi siemeniä, jotka sitten alkavat itää ja sinun on kannettava seuraukset. Hyvien tekojen kautta sen sijaan kylvät siemenet niin tiiviisti maahan, etteivät ne pääse itämään. Siitäkin on sinulle seurauksia, mutta niillä ei ole vaikutusta, koska siemenet eivät pääse itämään. On armoa, että näin on, että tiedostat sen ja elät sen mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #87 : 01.07.2007 11:57:48 » |
|
Kiitos AthaMaarit!
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #88 : 01.07.2007 12:34:45 » |
|
Love and Peace, minulle tuli olo, että sinulle pitäisi riimun tai tarotin sijaan antaa viestiä Sailta.
25. kesäkuuta Sinä teet aivan liikaa! Mitä Tao Te Ching opettaa? ”Ole toimimatta ja kaikki tapahtuu itsestään”. Mitä se tarkoittaa? Sitäkö, että otat rennosti ja annat asiat Herran haltuun? Sitä se ei varmaankaan tarkoita. Laotse oli paitsi valaistunut myös ahkera mies. Hän tiesi, ettei Jumala suinkaan arvosta laiskuutta. Hän tarkoitti seuraavaa: Älä pidä itseäsi ja toimiasi niin tärkeinä. Ota kerrankin etäisyyttä itseesi. Anna elämän mennä menojaan. Kuinka moni tärvelee esimerkiksi terveytensä sillä, että elää 800 prosenttisesti terveesti. Toimi, mutta älä liioittele. Ole keveä. Älä pakota. Mukaudu tapahtumien kulkuun. Sopeudu kulloiseenkin tilanteeseen. Se on dharmaa, oikeaa toimintaa. Kun olet oppinut elämään dharmassa, koittaa varmasti kerran hetki, jolloin sinulta vaaditaan paljon ja sinun on mentävä vastavirtaan tai seistävä lujana kuin kallio hyökyaaltoja vastaan. Mutta sinun on ensin opittava elämään myötävirtaan, jotta voit kerran ottaa oman elämäsi ohjat käsiisi. Ei-toimiminen tarkoittaa irtipäästämistä. Mutta mistä voit päästää irti, jollei sinulle ole mitään?
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.07.2007 12:36:30 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asera
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #89 : 01.07.2007 12:48:46 » |
|
Love and Peace, minulle tuli olo, että sinulle pitäisi riimun tai tarotin sijaan antaa viestiä Sailta.
25. kesäkuuta Sinä teet aivan liikaa! Mitä Tao Te Ching opettaa? ”Ole toimimatta ja kaikki tapahtuu itsestään”. Mitä se tarkoittaa? Sitäkö, että otat rennosti ja annat asiat Herran haltuun? Sitä se ei varmaankaan tarkoita. Laotse oli paitsi valaistunut myös ahkera mies. Hän tiesi, ettei Jumala suinkaan arvosta laiskuutta. Hän tarkoitti seuraavaa: Älä pidä itseäsi ja toimiasi niin tärkeinä. Ota kerrankin etäisyyttä itseesi. Anna elämän mennä menojaan. Kuinka moni tärvelee esimerkiksi terveytensä sillä, että elää 800 prosenttisesti terveesti. Toimi, mutta älä liioittele. Ole keveä. Älä pakota. Mukaudu tapahtumien kulkuun. Sopeudu kulloiseenkin tilanteeseen. Se on dharmaa, oikeaa toimintaa. Kun olet oppinut elämään dharmassa, koittaa varmasti kerran hetki, jolloin sinulta vaaditaan paljon ja sinun on mentävä vastavirtaan tai seistävä lujana kuin kallio hyökyaaltoja vastaan. Mutta sinun on ensin opittava elämään myötävirtaan, jotta voit kerran ottaa oman elämäsi ohjat käsiisi. Ei-toimiminen tarkoittaa irtipäästämistä. Mutta mistä voit päästää irti, jollei sinulle ole mitään?
Oliko tämä minulle? Hyvin ainakin sopisi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|