Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 753749 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
meritähtonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #540 : 06.09.2007 19:56:59 »

Kiitos kaunis Sinulle AthaMaarit!

Otan neuvoistasi opikseni.

Iloa ja Valoa Syksyysi!

t. Meritähtonen
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #541 : 07.09.2007 18:28:13 »

Kiitos AthaMaarit,

miellyttävämpää vastausta en olisi osannut edes haaveilla.

Abyatur  smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #542 : 09.09.2007 21:26:39 »

Hei AthaMaarit!

Minäkin voisin kysäistä jotain. Olen palannut vasta opiskelupaikkakunnalleni, ja olo on aika levoton. Jännittää ja pelottaa hirveästi. En ole saanut luettua koulukirjojakaan, vaikka ei tässä ole kyllä kuin vasta viikko mennyt. Koti-ikävä on vaivannut tulostani asti, vaikka aiemmin olen viihtynyt täällä hyvin. Kaikki kouluun liittyvä ja myös ihmissuhteet huolestuttavat tällä hetkellä. Olo on aika epävarma opiskelujen suhteen, en tiedä opiskelenko oikeaa alaa, tai tulevasta alasta ei ole oikeastaan vielä tietoakaan, ja opinnot sen kun etenevät. Samoin en tiedä onko tämä paikkakunta minulle oikea. En siis tiedä yhtään olenko oikealla tiellä. Harmittaa kun mitään selkeää visiota siitä, mitä työtä haluaisin joskus tulevaisuudessa tehdä, ei ole. Se on siinä mielessä aika outoakin kun kerran opiskelenkin jo. Olen aika epävarma siitä olenko tehnyt oikeita valintoja, vai virheitä. Mitä myös voisin tehdä, että pystyisin elämään rauhallisesti tätä hetkeä, enkä olemaan huolissani kaikesta koko ajan?
Kiitos jos vastaat, ja saat jotain selkoa tästä.
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #543 : 10.09.2007 15:05:45 »

Hei AthaMaarit!

Ikävä kuulla, että vointisi on huono. Kaikkea sitä naisolioiden pitää kärsiä Wink Toivottelen pikaista parantumista. Jos/kun taas jaksat vastailla niin katsoisitko minulle osviittaa pariin asiaan?

Ensimmäiseksi, ex-aviomieheni on alkanut hankalaksi. Mitä hänen suunnaltaan on odotettavissa (ensimmäistä kertaa tuli mieleen, että pitäisikö häntä jopa pelätä)?

Toiseksi, millaisena lähitulevaisuuteni muuten näyttäytyy?

Kiitokset sinulle  Smiley

tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #544 : 10.09.2007 18:51:42 »

Venny, sinulle kortti sanoo seuraavaa

MALJOJEN SEITSIKKO - IRSTAUS
Avainsanat: Venus Skorpionissa, yliaktiivisuus, ikävystyminen, kyllästyminen, inho

Se, mikä hetki sitten oli hekuman ja nautinnon lähde, on nyt menettänyt viehätyksensä. Kukinnot ovat kuihtuneet ja niiden tuoksu on ummehtunut. Tunteet ovat jälleen epätasapainossa. Tämä viittaa siihen, että jotain syvää pettymystä ei ole vielä selvitetty.
Olet yrittänyt peittää vanhat haavat, mutta itsesi harhauttaminen ei ole onnistunut. Jokaisten juominkien jälkeen, jokaisen pakoyrityksesi jälkeen vanhat ongelmasi nousevat eteesi aivan liian selvinä. Tämä antaa kokemuksillesi entistä synkemmän ja alakuloisemman sävyn.
Päätelmät: Sinun on aika avata silmäsi ja katsoa - kenties tuskalliseenkin - todellisuuteen. Vapaudut vain siten, että ymmärrät ja tiedostat oman sisäisen todellisuutesi. Jokainen yrityksesi välttää sen tiedostaminen vain lisää tunne-elämäsi pysähtyneisyyttä.
Kysymykset: Onko elämässäsi jokin pettymys, jota ei ole vielä selvittänyt itsellesi? Oletko kokenut jotain, mikä oli aivan liian hyvää? Oletko rasittanut itseäsi liikaa tai tehnyt jollain tavalla liikaa asioiden eteen?
Ehdotus: Nosta uusi kortti ja kysy “Kuinka voin muuttaa nykyistä tilannettani?”
Vahvistus: Kun tiedostan ja hyväksyn varjoni, ne menettävät voimansa.

Sanoisin tämän kortin pohjalta, että sisimpääsi on jäänyt vielä joitain ikäviä, selvittämättömiä asioita, joita mies nostaa pintaan. Ehkäpä et saisi niitä ikinä päivänvaloon treenattavaksi positiiviseen muotoon tai kokonaan pois, jos mies ei ilmaantuisi elämääsi niitä kaivelemaan. Kohtaa pimeät puolesi rohkeasti ja voita ne valoksi. Suurimpia opettajiamme eivät ole ne, jotka myötäilevät meitä vaan ne, jotka saavat meidät raivon partaalle, koska ne nostavat nuo pimeydet tietoisuuteemme käsiteltäviksi. Ole niistä kiitollinen.


Kiitos tästä vastauksestasi.  smitten
Olen miettinyt asiaa PALJON...

Se tässä mielestäni onkin ihan parasta: kun oma pää alkaa pyörittää aina vaan samaa rataa, tuot uuden näkökulman asioihin. Kiitos.

Mut, mut... Kunhan joskus jakselet... Mikä se mun pimeä puoleni on?  Itselläni on useampi vaihtoehto, mutta kun en ole ihan varma...  Grin

Iloa, valoa ja lämpöä Sinulle toivottaen,
Venny

Kiitos teille kaikille muillekin ketjussa mukana oleville! Tämä on vertaistukea...  smitten Valoa ja lämpöä.
tallennettu
Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #545 : 16.09.2007 19:00:44 »

Jaksaisitkohan jälleen jossain vaiheessa nostaa minulle kortin?  smitten

Jossain tämän vuoden vuosihoroskoopissa luki että en voi tänä vuonna olla törmäämättä elämäni mieheen, ja ihan kirjaimellisesti tämä on ollut melkoista hulabaloota eräänkin miehen kanssa. Milloin kenenkin suhteen olen pyytänyt nostelemaan kortteja Cheesy

Nyt olisi kyse ystäväpojastani. Josta en nyt oikein tiedä mitä hän minusta oikein ajattelee. Tavallaan haluaa enemmän ja sitten taas ei halua. Itse olen kyllä ihastunut, ja jotain pientä on ollut, mutta kun juttu ei etene suuntaan eikä toiseen. Mitä kortit siis tähän sanoisivat?

Kiitos sinulle jälleen jo valmiiksi  smitten Olet kyllä ihana kun olet jaksanut täällä niin valtavasti vastailla kaikille  smitten
tallennettu
Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #546 : 16.09.2007 19:21:07 »

Lisään vielä että olet muuten joskus aikaisen kesällä tätä samaa ihmistä koskien nostanut minulle kortin ellet kaksikin. Asiat vaan ovat hieman muuttuneet siitä, kun tullut ystävyyttä enemmän kuvioihin, mutta edelleenkään en tiedä mihin suuntaan loppujen lopuksi ollaan menossa. Haluaisin uskoa että hitaasti ja varmasti menossa kohti suhdetta, mutta... mutta Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #547 : 17.09.2007 14:36:40 »

Anteeksi siitä, että ketju on ollut hiljaa jo pidemmän aikaa. Paha loni päätti sitten tulla 2 viikkoa etuajassa ja edelleen kärvistellään väsymyksen kourissa xP Juuri hiljattain käyntiin lähtenyt sarjisprojektini tulee syömään aikaani nyt melko reippaasti koko tämän loppuvuoden eli ketju hiljenee entisestään (toisin sanoen vastaustahti hidastuu).

Halusin vain ilmoittaa, että saadut kysymykset on huomoitu ja luettu, vaikkei vastauksia olekaan vielä kuulunut! Wink
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #548 : 18.09.2007 00:27:44 »

Heips AthaMaarit  Smiley

Mitäpä sinä näet minulle?
Minun on tehnyt mieli kysyä aiemminkin, mutta kun täällä on näyttänyt olevan kovasti muitakin kysyjiä, niin olen hillinnyt haluni kuulla sinua.
  • Keski-ikäinen perheellinen tummatukkainen nainen.
  • Kertaalleen eronnut ja kerran myös kovimman tuskan kokenut.
  • Lapsia
  • Vakityö
  • Opiskelu näyttöä vaille valmis.
  • Kotona remontti menossa
  • Ehkä myös mieleni on remontissa nyt
  • Arvostan mm. suoraselkäisyyttä ja luontoa. Haluaisin säästää ihmisiä tuskalta ja suojella ympäristöä. Nykyisin olen huonompi työntekijä kuin ennen. Väsymys vie voimia joka saralla.

Tuossa perustietoja jonkin verran. Valitse välineet intuitiosi mukaan.
Toivottavasti katsominen on sinusta edelleen hauskaa sen lisäksi, että se voi olla kuulijalle, siis tällä kertaa minulle, hyödyksi.
Katso siis sitten, kun ennätät ja sitten, kun se tuntuu sinusta hyvältä, sanoo rapukoira Tibetan Wink
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #549 : 18.09.2007 14:51:36 »

Moe AthaMaarit!

Mitä näkisit tulevaan mulle? Oon kolmevitonen mies pohjosesta.

t. mörökölli07
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #550 : 19.09.2007 14:53:58 »

No niin! Jospa nyt päästäisiin jatkamaan vastauksia, kun hommat seisovat täällä päässä muuten.

HUOM KAIKKI! Nyt on alkanut tulla niin paljon käänteisiä kortteja, että ryhdyn käyttämään myös niiden sanomaa tästedes tulkinnoissani! Pyynnöistäni huolimatta käänteiset kortit eivät ole jääneet pois, vaan pikemminkin lisääntyneet eli ehkä minun on aika ottaa seuraava askel näissä korttitulkinnoissa Cheesy

Jäätiin nimimerkkiin Taustakuva Siihen, milloin lapsia tulee ja montako, en osaa vastata, mutta nostin lapsiasiaan yleisesti kortin. Eka kortti on sille, seuraava mustasukkaisuudellesi ja viimeinen mahdollisille muutoksille.

MALJOJEN KAKKONEN – RAKKAUS
Avainsanat: Venus Ravussa, vastaanottava rakkaus, onnelliset suhteet, tunteiden vaihto

Jos rakastat itseäsi, muutkin pitävät sinua viehättävänä. Vastaanottavainen asenteesi itseäsi kohtaan valmistaa sinua antautumaan täydellisesti jollekin toiselle. Syvällinen tunteiden vaihto, ylitsevuotava rakkauden antaminen ja vastaanottaminen, tulee mahdolliseksi. Liitto on täydellisessä tasapainossa, mitä toistensa ympärille kietoutuneet kalat symboloivatkin. Kaksi mudasta nousevaa lootuksenkukkaa ovat kukassa. Maljat ovat täynnä, ylitsevuotavia ja kuvaavat näin ylitsevuotana tunteiden rikkautta.  Tämä on täydellisen ilon ja hiljaisen hurmioitumisen kuvaus.
Vesi on tyyni, taivas kirkas ja sininen. Syvä ilo (keltainen) valtaa tunteet (vesi) ja uudistumisen voima (vihreä) läpäisee ne. Sininen taivas kuvaa ajatusten selkeyttä ja vapautta. Rakkauden silmin katsottuna maailma näyttää muuttuneelta.
Päätelmät: Valmiutesi vastaanottaa rakkautta tekee sinusta puoleensavetävän. Antaudu itsellesi, muille ihmisille, elämälle!
Kysymys: Keiden kanssa ja millaisessa ympäristössä voit tällä hetkellä jakaa rakkautta?
Ehdotus: Kiinnitä huomiosi tällä hetkellä osaksesi tulevaan rakkauteen. Pysy avoimena ja anna rakkauden tulla syvälle sisällesi.
Vahvistus: En voi tehdä muuta kuin nauttia siitä, mitä elämä tarjoaa. Olen nyt valmis vastaanottamaan elämääni rakkaussuhteet, jotka tyydyttävät minua.

Jaa! Mitähän tämä ihan tarkalleen haluaisi sanoa lapsiasiaan… Mieleeni nousi ensimmäiseksi, että vasta kun rakkaus on itsesi kohdalla selvää niin, että koet saavasi rakkautta ja tavallaan täytyt rakkaudesta, olet valmis jakamaan tuota rakkautta myös muiden kanssa. Vasta, kun olet itse niin täysi, että voit ruokkia energiallasi toiset, lapsetkin putkahtaisivat elämääsi minun tulkintani mukaan. Tai ainakin lapsien siunaantumiselle olisi suurempi mahdollisuus. Lapset tulevat maailmaan kokemaan ja ammentamaan rakkautta vanhemmiltaan, ei niin päin, että vanhemmat hankkivat lapsia saadakseen joltakulta rakkautta itselleen.
Muistaakseni tämä kortti tuli vielä käänteisenä eli se korostaisi rakkaudetonta oloasi.


SAUVOJEN ÄSSÄ
Avainsanat: Tuli, korkea tai voimakas energia, transformaatio

Sauvojen Ässää kuvaa valtava liekehtivä soihtu, joka symboloi Sauvakortteja hallitsevan tulen elementtiä. Tämä on tarotpakan toiseksi korkein kortti: Aurinko on korkein. Sauvojen Ässä kuvaa kaikkien esteiden poistamisen jälkeen vapautuvaa energiaa. Valo säkenöi kaikkiin suuntiin kuvaten tulenlieskoista leiskuvaa voimaa. Kaiken läpi tunkeva energia järkyttää sitä turvallisuutta ja varmuutta, johon olet takertunut ja tuhoaa sen.
Kun kaikki esteet on raivattu pois tieltä, kaikki elämänalueet ja tasot uudistuvat. Elävöittävä voima täyttää koko olemuksesi uudella valolla. Nyt on tärkeää, että vapaasti virtaavalla energialla on luova purkautumistie. Voit käyttää energiaasi vain, jos sinulla on kohde, johon suunnata se. Seuraava askel esteiden poistamisen jälkeen on löytää oikeat puitteet, joissa vapautunut energia voi alkaa toimia.
Päätelmät: Olet täynnä voimaa ja energiaa! Tee kaikki keksiäksesi miten ja missä voit ja haluat käyttää sitä!
Kysymykset: Millainen tekeminen viehättää sinua eniten? Mistä nautit eniten? Millaisissa puitteissa voisit toteuttaa unelmasi?
Ehdotus: Nosta kortti edellä mainituille asioille.
Vahvistus: Ilmaisen energiani ja voimani avoimesti

Ahaa. Ilmeisesti olet hyvin energinen ihminen, joka ilmaisee itseään ja sisäisiä energioitaan voimakkaasti, ehkäpä joskus jopa hallitsemattomasti, kun oikein kovasti kihahdat jostain? Tämä energia ilmenisi myös mustasukkaisuutena tai vastaavasti mustasukkaisuuden tunne nostattaa sinussa tämän energian palon korkeuksiin soihdun tavoin.
Sisälläsi palavaa tulta olisi käytettävä ennen kaikkea oman tien ja omien negaatioiden polttamiseen. Mustasukkaisuus on pienessä määrin hyväksi, koska se määrittelee toiselle meidän rajamme. Emme salli ihan mitä tahansa läheisiltämme marttyyrin tavoin, vaan osaamme pitää puolemme. Mutta jos mustasukkaisuudesta tulee niin voimakas, että se alkaa hallita elämäämme sen sijaan, että me hallitsisimme sitä, olemme pulassa. Silloin tuo mustasukkaisuus on karsittava pois.
En näe mitään syytä siihen, miksi sinun tulisi olla mustasukkainen miehenpuolikkaastasi. Ehkä hän on menevä ja seurallinen, ehkä hän tulee hyvin juttuun naisten kanssa (tulen esim. itse juttuun paremmin miesten kuin naisten kanssa, eikä siinä ole mitään flirttiä. Asia nyt vaan on niin). Anna hänen olla oma itsensä ja keskity Itsesi koulimiseen. Tämä on enemmänkin haaste ja mahdollisuus kasvuun sinulle kuin hälytysmerkki. Jotain tulee kuolemaan liekin mukana ja sanoisin, että oikein käytettynä se on sinun mustasukkaisuutesi ja väärin käytettynä (hallitsemattomana tunteena) suhteesi.
Tämä kortti liittyy minun näkemyksen mukaan Maljojen Kakkosen Rakkaus-korttiin


KUU
Avainsanat: Kalat, viimeinen koetus, virhevalinnat, harhakuvat, karmasta vapautuminen, vuorovaikutus tai taistelu alitajunnan kanssa, portti uusille tietoisuuden tasoille

Kortissa kuvattu kuu on vanha kuu. Se on vajoamassa yhä syvemmille tietoisuudentasoille. On viimeisen ja usein kaikkein vaikeimman koetuksen aika. on olemassa hyvin suuri vaara, että unohdat pimeydessä todellisen päämääräsi. Kiusaukset ja harha-aistimukset vaanivat matkan varrella valmiina suistamaan sinut sivuun puutarhaan johtavalta polulta. Ole varovainen!
Kortin yläosassa näkyy kapea käytävä, jota vartioi kaksi pahaenteisen näköistä sudenpäistä vartijaa. Suden pää symboloi egyptiläistä kuoleman jumalaa, Anubista. Vartijoiden takana on kaksi niiden valtaa symboloivaa synkkää, uhkaavaa tornia. Vartijat pitävät toisessa kädessään Feeniksin valtikkaa ja toisessa avaiminaan Merkuriuksen ja Pluton symboleita. Shakaalit väijyvät vartijoiden jaloissa valmiina hyökkäämään niiden kimppuun ja ahmimaan ne, jotka ottavat riskin ja kulkevat tornien ohi epävarmoina tai pelkästä uteliaisuudesta.
Vartioitu sisäänkäynti kuvaa myös kohtua, naisen seksuaali- ja synnytinelintä. Kuu symboloi tässä naisellisuuden alitajuista puolta: muuttuvaa, epämääräistä, viettelevää puolta, jolla on aavemainen vetovoima. Kaikki näyttää mystiseltä, jotenkin epäselvästä ja lumoavalta.
Mutta vain tämän portin kautta kulkee tie uuteen elämään. Tie tietoisuuteen kulkee läpi sen, mikä on vielä tiedostamatonta, tuntematonta ja uhkaavaa. Jokaisen, joka haluaa olla viisas, täytyy ensin tehdä suoraan tuttavuutta sen kanssa, mitä ei vielä tiedä. Ja sen voi oppia tuntemaan vain suoran kokemuksen kautta. Harhakuvitelmien salat tulevat lopulta valoon, kun tunnistat ne siksi, mitä ne todella ovat. Kun verhot avautuvat, oivallat jotain arvokasta harhakuvien takana olevista todellisista mysteerioista.
Tällä tapahtumaketjulle voidaan löytää vastaavuutta monien heimojen suorittamista initaatioriiteistä. Aikuiseksi tuleminen vaatii hyvin vaikean ja vaarallisen tehtävän loppuun suorittamista. Tämän tehtävän valmistelu vie pitkän aikaa ja se on tehtävä huolella.
Se, joka uskaltaa kulkea portin läpi, tarvitsee ennennäkemätöntä rohkeutta sekä halua valmistautua asiaankuuluvalla tavalla. Onnellinen se, joka sattuu löytämään luotettavan oppaan matkan tässä vaiheessa! Silti vieläkin, tai ehkäpä juuri tässä vaiheessa, tarvitaan valtavaa tietoisuutta. Tarjolla on aivan liian monta tiennäyttäjää, jotka tekevät houkuttelevia lupauksia tietämättä silti itsekään tietä. Vain kuuntelemalla jatkuvasti sydämesi ääntä voit muuttaa virhevalinnat mahdollisuuksiksi, jota auttavat sinua eteenpäin matkallasi. Kun uskollisesti seuraat sydämesi opetuksia huomaat, että jopa väärän tien valitseminen saattoi olla tarpeellinen opetus matkallasi.
Portti kuolemaan on myös portti uuteen elämään. Se on tie korkeampaan tietoisuuteen. Kortissa tätä kuvaa egyptiläinen pyhä kovakuoriainen, joka pitelee tuntosarvissaan auringon symbolia. Kovakuoriainen tuo uudistavaa valoa pimeyteen. Mihin tahansa tämä valo ilmestyykin, siellä pimeys katoaa. Itse asiassa pimeys paljastuu harhakuvitelmaksi. Pimeys oli pelkkiä varjoja, jotka näyttivät olevan olemassa vain, koska jokin esti valon virtaamisen. Ensimmäinen askel perinpohjaisessa muuttumisessa on selvittää, mitkä asiat estävät valon virtausta sinun kohdallasi ja voittaa ne.
Päätelmät: Olet kuullut Tuntemattoman kutsun. Olet astumassa johonkin uuteen kokemukseen. Kiinnitä nyt huomiota sydämesi ääneen ja tutkiskele huolellisesti ja rauhassa niitä avun ja opastuksen tarjouksia, joita sinulle saatetaan tehdä.
Kysymykset: Mikä sisälläsi tuntuu olevan sinulle vierasta, tuntematonta? Mitä et näe selvästi? Millaisia kokemuksia pelkäät eniten?
Ehdotus: Mietiskele säännöllisesti! Valitse sellainen meditaatio, jonka tunnet omaksesi ja tee sitä päivittäin ainakin kolmen kuukauden ajan. Kiinnitä huomiota siihen, mitä ajattelet ja millaisia mielikuvia sinulla on. Kirjoita niitä muistiin silloin tällöin. Voit myös piirtää tai maalata ne. Kiinnitä huomiota myös uniisi.
Vahvistus: Pimeintä on aina ennen auringonnousua.

Pelottavaa ja synkkää haasteiden aikaa on siis luvassa ja minusta tämä kortti jatkaa vain Maljojen Rakkaudesta alkanutta korttiketjua. Sen sijaan, että kortit olisivat yksittäisiä ne kulkevat janassa muotoa Maljojen Rakkaus, Sauvojen Ässä ja lopulta Kuu. Rakkaudettomuus johtaa mustasukkaisuuteen, joka johtaa Sauvojen Ässän kehotukseen polttaa omat negaatiosi joka taas vie tiesi Kuu-korttiin, jonka sisältö on kapea, haasteellinen tie, jonka päässä odottaa uusi elämä. Tie on sumuinen, mystinen ja pelottavakin, eikä kukaan muu kulje kanssasi. Sinun on tehtävä tämä matka itse. Tien vieressä on ties mitä hiippailijaa kertoilemassa kuinka voisit kiertää tuon tien päässä olevat portin vartijat tai miten voisit vaan kääntyä takaisin. Juttu on kuitenkin niin, ettei kukaan muu voi opastaa sinua tällä tiellä kuin sitä Itse itseäsi. Tie on kuljettava. Ja se kannattaa!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #551 : 19.09.2007 15:04:09 »

Karhutyttö. Sinun vuorosi seuraavaksi! Tämä kortti tuli pakasta käänteisenä

VAUNUT
Avainsanat: Rapu, uusi alku, muutos parempaan, itsetutkiskelu, meditaatio, hengellinen tie

Ajaja istuu mietiskelyasennossa vaunuissa, jotka eivät ole vielä lähteneet liikkeelle. Hän on pukeutunut kultaiseen haarniskaan. Ajaja mietiskelee keskittäen tietoisuutensa Pyhään Graalin maljaan, joka pyörii hänen käsissään. Graalin malja symboloi Kohtalonpyörää. Ennen kuin ajaja rohkenee antaa vaunujen lähteä liikkeelle kohti uutta alkua, hän tutkiskelee kaikkia mahdollisia vaunujen liikkeellelähdöstä aiheutuvia seurauksia. Sillä kun ajaja on kerran päättänyt lähteä, peluuta ei ole. Mikään ei voi estää matkaa.
Tämä kortti viittaa yleensä lähiaikoina tapahtuvaan uuteen alkuun. Se voi viitata matkaan tai johonkin uuden elämänvaiheen alkamiseen esimerkiksi ihmissuhteissa, elinolosuhteissa tai työssä. Mitään ei pitäisi päättää hätäisesti. Kaikki asiat vaativat tarkkaa tutkiskelua ja valmistelua. Mutta kun pohjatyö on kerran tehty, uuden alkamista e saisi tarpeettomasti lykätä. Kaikki viittaa siihen, että kehitys on suotuisaa.
Ajajan haarniska on kultaa ja siihen on upotettu kymmenen kristallia. Haarniska symboloi Ravun suojaavaa kuorta, joka antaa turvaa ja suojaa sisäiselle muutokselle (kultainen väri) ja selkeyden kehittymiselle (kristalli). Aikoina, jolloin uutta on alkamassa tai läpimurto tapahtumassa, tarvitset rakkauden ilmapiirin luomaan turvaa ja tukea. Tulossa oleva muutos tuo mukanaan paljon jännitystä ja levottomuutta. Tällaisina aikoina tulee välttää suhteita, jotka ovat kaoottisia, sekavia tai rakkaudettomia.
Uusi alku jättää taakseen vanhat, ikävystyttävät jokapäiväiset rutiinit. Olet tulvillaan uusia ideoita ja inspiraatiota. Laajennat elämänpiiriäsi. Tätä symboloivat kortin taustalla olevat samansuuntaiset siniset ympyrät. Olet nyt tilanteessa, jolloin voit menestyksekkäästi aloittaa monia uusia asioita. Tämä kaikkien toimiesi vaihtelevuus ja monipuolisuus rikastuttaa elämääsi ja piristää sinua. Et kaikesta hälinästä huolimatta unohda korkeinta päämääräsi. Tie, jolla vaunut seisovat, on päällystetty kultaisilla kivillä. Se on kuninkaallinen tie, jota kaikki itsetuntemusta ja sisäistä muutosta etsivät kulkevat.
Neljä sfinksiä (härkä, leijona, ihmishahmo ja kotka) kuvaavat niitä voimia, jotka saavat vaunut liikkeelle. Sfinksit ovat vaihtaneet keskenään päitään ja vartaloitaan ja auttavat toisiaan. Kun oikea suunta on kerran valittu, niiden voimat yhdistyvät ja ne lähtevät liikkeelle turvatakseen onnistuneen kehityksen. Luottamuksesi omiin voimiisi ja intuitiiviseen ymmärrykseesi kasvavat.
Päätelmä: Tuleva muutos aloittaa elämässäsi myönteisen, positiivisen vaiheen. Valmistele itseäsi, laita asiasi kuntoon, tutki kaikkia mahdollisuuksia. Jätät paljon taaksesi.
Kysymykset: Mikä elämänalueesi tulee muuttumaan? Oletko valmis jättämään taaksesi vanhan ja aloittamaan uuden?
Ehdotus: etsi tai luo itsellesi rakastava, turvallinen ympäristö. Siellä voit suunnitella muutosta tai matkaa. Myös kehosi tarvitsee nyt huomiota ja toimintaa.
Vahvistus: Laitan elämäni järjestykseen ja valmistaudun uuteen alkuun.

Koska kortti on käänteinen muutoksia ihmissuhderintamalle ei minun näkemyksen mukaan ole odotettavissa. Vanut seisovat yhä paikallaan liikkumatta minnekään ja pääsyy tähän tuntuu olevan se, ettei ajaja tiedä, minne mennä. Matkareitti on miettimättä – ajaja ei oikeastaan edes mietiskele – ja liikkeelle lähteminen tuntuu ylitsepääsemättömältä ja pelottavalta. Miksi vaivautua? Ei se kannata kuitenkaan. Ihan sama olla tässä. Ravun kuori on tukevan suojauksen sijasta muuttunut kivikovaksi muuriksi, jonka takaa ajaja katselee maailmaa ja miettii edelleen uskaltaisiko antaa käskyn sfinkseille lähteä liikkeelle. Hän tietää, että paluuta samaan paikkaan ei ole ja se pelottaa häntä. Puhumattakaan siitä, mitä esteitä tiellä saattaisi kohdata!
Kortti kehottaa sinua mietiskelemään omia sisäisiä pelkojasi ja työstämään niitä positiiviseen suuntaan. Ihmissuhderintamalla tulee olemaan samanlaista niin kauan kuin toimit samalla tavoin. Jos uusi suhde alkaa aina pelolla ”ei tästä tule mitään” (toisin sanoen ajaja ei uskalla lähteä toisen ajajan vaunujen mukaan vaan menee riippakivenä perässä), niin sitten siitä ei tule mitään.
Ajan suhteen me unohdamme aina, ettei ole mennyttä tai tulevaa. On vain tämä hetki. Menneet tapahtumat ovat tuoneet sinut tähän pisteeseen, mutteivät kuitenkaan ole totuuksia enää. Tulevakin on vasta edessä, joten turha miettiä sitä.
Ajattele aikaa tienä, jolla ajaja kulkee. Menneet mutkat ovat jääneet omille paikoilleen, eivät ne hyppää ajajan kyytiin (koska tie särkyisi xD) eivätkä tulevat mutkatkaan ole tunkemassa ajajan kyytiin. Ne ovat ihan omilla paikoillaan ja myös jäävät niille sijoilleen. Samoin on asianlaita suhteessa. Jos suhteessa ilmenee vaikka pettämistä, joka johtaa eroon, tuo pettäminen ja ero ovat tien mutkia, jotka jäävät historiaan. Me itse kannamme mukanamme vain muistot noista mutkista, emme itse mutkia.
Annatko muistojen (eräänlaisten todellisuudesta irtiolevien ”harhakuvien”) vaikuttaa tulevaisuuteesi? Päästä irti niin tie helpottuu. Kiireeseen ei ole tarvetta. Matkan voi taittaa ihan omaa tahtia. Voit muuttaa kortin kysymykset muotoon "mitkä elämäni osa-alueet kaipaavat muutosta?"


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #552 : 19.09.2007 15:08:26 »

Suonna. Suruun tuli sinullekin Vaunujen kortti.

VAUNUT
Avainsanat: Rapu, uusi alku, muutos parempaan, itsetutkiskelu, meditaatio, hengellinen tie

Ajaja istuu mietiskelyasennossa vaunuissa, jotka eivät ole vielä lähteneet liikkeelle. Hän on pukeutunut kultaiseen haarniskaan. Ajaja mietiskelee keskittäen tietoisuutensa Pyhään Graalin maljaan, joka pyörii hänen käsissään. Graalin malja symboloi Kohtalonpyörää. Ennen kuin ajaja rohkenee antaa vaunujen lähteä liikkeelle kohti uutta alkua, hän tutkiskelee kaikkia mahdollisia vaunujen liikkeellelähdöstä aiheutuvia seurauksia. Sillä kun ajaja on kerran päättänyt lähteä, peluuta ei ole. Mikään ei voi estää matkaa.
Tämä kortti viittaa yleensä lähiaikoina tapahtuvaan uuteen alkuun. Se voi viitata matkaan tai johonkin uuden elämänvaiheen alkamiseen esimerkiksi ihmissuhteissa, elinolosuhteissa tai työssä. Mitään ei pitäisi päättää hätäisesti. Kaikki asiat vaativat tarkkaa tutkiskelua ja valmistelua. Mutta kun pohjatyö on kerran tehty, uuden alkamista e saisi tarpeettomasti lykätä. Kaikki viittaa siihen, että kehitys on suotuisaa.
Ajajan haarniska on kultaa ja siihen on upotettu kymmenen kristallia. Haarniska symboloi Ravun suojaavaa kuorta, joka antaa turvaa ja suojaa sisäiselle muutokselle (kultainen väri) ja selkeyden kehittymiselle (kristalli). Aikoina, jolloin uutta on alkamassa tai läpimurto tapahtumassa, tarvitset rakkauden ilmapiirin luomaan turvaa ja tukea. Tulossa oleva muutos tuo mukanaan paljon jännitystä ja levottomuutta. Tällaisina aikoina tulee välttää suhteita, jotka ovat kaoottisia, sekavia tai rakkaudettomia.
Uusi alku jättää taakseen vanhat, ikävystyttävät jokapäiväiset rutiinit. Olet tulvillaan uusia ideoita ja inspiraatiota. Laajennat elämänpiiriäsi. Tätä symboloivat kortin taustalla olevat samansuuntaiset siniset ympyrät. Olet nyt tilanteessa, jolloin voit menestyksekkäästi aloittaa monia uusia asioita. Tämä kaikkien toimiesi vaihtelevuus ja monipuolisuus rikastuttaa elämääsi ja piristää sinua. Et kaikesta hälinästä huolimatta unohda korkeinta päämääräsi. Tie, jolla vaunut seisovat, on päällystetty kultaisilla kivillä. Se on kuninkaallinen tie, jota kaikki itsetuntemusta ja sisäistä muutosta etsivät kulkevat.
Neljä sfinksiä (härkä, leijona, ihmishahmo ja kotka) kuvaavat niitä voimia, jotka saavat vaunut liikkeelle. Sfinksit ovat vaihtaneet keskenään päitään ja vartaloitaan ja auttavat toisiaan. Kun oikea suunta on kerran valittu, niiden voimat yhdistyvät ja ne lähtevät liikkeelle turvatakseen onnistuneen kehityksen. Luottamuksesi omiin voimiisi ja intuitiiviseen ymmärrykseesi kasvavat.
Päätelmä: Tuleva muutos aloittaa elämässäsi myönteisen, positiivisen vaiheen. Valmistele itseäsi, laita asiasi kuntoon, tutki kaikkia mahdollisuuksia. Jätät paljon taaksesi.
Kysymykset: Mikä elämänalueesi tulee muuttumaan? Oletko valmis jättämään taaksesi vanhan ja aloittamaan uuden?
Ehdotus: etsi tai luo itsellesi rakastava, turvallinen ympäristö. Siellä voit suunnitella muutosta tai matkaa. Myös kehosi tarvitsee nyt huomiota ja toimintaa.
Vahvistus: Laitan elämäni järjestykseen ja valmistaudun uuteen alkuun.

Nyt kaivataan elämään ihan totaalista suunnanmuutosta. Vanha on jätettävä taakse ja keskittyvä uuteen reittiin, vaikka se tuntuisikin ikävälle ja surulliselle. Mietiskele haluamaasi suuntaa rauhassa (kunhan se todellakin ON uusi suunta eikä yritys palata menneeseen) ja kun olet tietoinen siitä, minne päin haluat mennä, anna vaunuillesi lupa lähteä rullaamaan eteenpäin. Reitin ei tarvitse olla valmiiksi pureskeltu. Pelkkä pienikin päämäärä noin aluksi riittää, kuten halu päästä irti suruista. Lähdet vain ajelemaan suruista kohti iloa ja ties mitä mukavaa matkasi varrelle tulee!
Kortin Rapu kehottaa meitä turvautumaan läheisiin ihmisiin tällaisten muutosten aikana, jotta tuntisit olosi turvalliseksi. Hyvä juttutuokio ystävien kanssa olisi nyt poikaa! Pitäkää vaikka yhteinen keskusteluilta, lähtekää ulos tyttöporukalla. Juttele vanhemmille, työtovereille, kelle ikinä tunnetkaan tarvetta jutustella.
Pidä huolta itsestäsi kokonaisuutena.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #553 : 19.09.2007 15:17:19 »

Amber. Sinulla oli paljon huolia, mutta niistä kaikista paistoi läpi yksi asia: levottomuus. Niinpä nostin sinulle vain yhden kortin, joka kertoo, mistä levottomuutesi johtuu ja miten siitä pääsisi eroon.
Tämä kortti tuli käänteisenä.

INTOHIMO
Avainsanat: Leijona, intohimo, moniulotteinen luovuus, lahjat, voima, eläimellisten ja aistillisten voimien yhdistäminen ihmisen olemuksessa, vanhoista peloista ja ehdollistumista irti pääseminen

Tämän kortin nimi on perinteisesti ollut voima. Crowley nimesi kortin uudelleen, koska se sisältää paljon enemmän kuin mitä sana ’voima’ ilmaisee. Intohimo merkitsee enemmän kuin vitaalista voimaa. Intohimoon sisältyy myös ilo ja tuosta voimasta nauttiminen. Kortin nainen istuu leijonan selässä. Hän nostaa korkeuksiin Graalin maljaa, joka hehkuu rakkauden ja kuoleman tulessa.
Kortti on kuvaus jumalaisesta hurmasta, jumalaisesta ekstaasista, jumalaisesta hulluudesta. Nainen on aivan kuin huumaantunut. Leijonakin on intohimon vallassa. Sen seitsemän päätä kuvaavat enkeliä, pyhimystä, runoilijaa, avionrikkojaa, rohkeaa miestä, satyyriä ja leijona-käärmettä. Ne symboloivat eri näkökulmia ja puolia, jotka tässä orgastisessa kokemuksessa yhdistyvät ja sulautuvat yhdeksi intuitiivisesti ymmärrettäväksi voimaksi. Ne ovat riippumattomia moraalista tai rajoittavasta asioiden järkeistämisestä. Tässä esitetyt voiman ilmenemismuodot heijastavat Luovan Järjestyksen arkkityyppejä.
Ihmisen sisällä olevaa eläintä ei kesytetä ja yhdistetä ihmisen olemukseen taistelemalla sitä vastaan ja tukahduttamalla se, vaan myöntämällä sen olemassaolo ja antautumalla sille. Tässä prosessissa saamasi voima auttaa sinua voittamaan vanhat pelkosi ja itseäsi rajoittavat ehdollistumat. Näitä symboloivat kortin taustalla himmeästi näkyvät yhteen liitetyt kädet ja pyhimyksen kasvot.
Naisen ja leijonan takana näkyy kymmenen heikosti säteilevää ympyrää, jotka kuvaavat vanhoja, häviäviä moraalikäsityksiä, jotka korvataan uusilla. Näitä uusia moraalikäsityksiä symboloi kortin yläosassa näkyvä sykkivän liikkeen kuvaus. Kortin yläosa symboloi uutta valoa, joka virtaa käärmemäisesti kaikkiin suuntiin. Valo tuhoaa maailman luodakseen sen uudestaan. Tätä uudelleenluomisen prosessia symboloi myös leijonan häntä, joka on kuvattu leijonanpäisenä käärmeenä.
Naisen pää on kääntynyt kokonaan kohden tulimaljaa. Hän on täysin transformaation voiman lumoissa. Näin tapahtuukin luonnostaan kaikessa täydellisessä ja tietoisessa antautumisessa. Tämä on Tantran salaisuus: tietoisuus, joka huomioi jokaisen hetken täyteyden ja hyväksyy elämässä kaiken kieltämättä mitään.
Intohimossa piilevät luovat mahdollisuudet ilmenevät vasta sitten, kun se koetaan perin pohjin, kun siitä täydellisesti humallutaan. Vasta silloin intohimo voidaan ymmärtää ja sitä voidaan käyttää oman tietoisuuden kehittämisessä. Tie valoon kulkee kaikkien pimeyden varjojen läpi.
Päätelmät: Jos olet valmis hyväksymään kaiken, mitä löydät itsestäsi, voit kokea kaiken hyvin herkästi, tietoisesti, rakkaudella ja ymmärryksellä.
Kysymykset: Millä elämäsi osa-alueella haluaisit elää täydemmin? Mikä on estänyt sinua tekemästä niin menneisyydessäsi? Oletko valmis toimimaan uudella tavalla?
Ehdotus: Koe tietoisemmin kaikki, mitä sinulle tapahtuu. Usein koemme esimerkiksi rakkauden, surun, tuskan, raivon ja pelon tunteet esteiksi vain siksi, ettemme koskaan ole oppineet käyttämään niitä voimana.
Vahvistus: Nautin elämästä täysin siemauksin.

Lyhyesti kortin sanoma on, että levottomuus johtuu innostuksen puutteesta. Tunnet olevasi väärässä paikassa, väärään aikaan ja tekemässä ihan vääriä asioita. Teet niitä kuitenkin ja pysyt paikallasi lähinnä vanhojen moraalikäsitysten mukaan: minun oletetaan tekevän näin, suuntaa ei voi vaihtaa kesken kaiken, tyhjyyteen hyppääminen on hullua jne.
Kuitenkin Itsen kuunteleminen ja kaikista säännöistä ja odotuksista vapautuminen vapauttaa myös sinut ja poistaa levottomuutesi. Levottomuus ja epävarmuus ovat aina merkkejä siitä, että jokin asia ei nyt natsaa niin kuin sen pitäisi ja tässä tapauksessa ulkomaailman asiat eivät natsaa sisäisen maailmasi kanssa.
Nyt on röyhkeästi lähdettävä toteuttamaan omaa kutsumusta, tehtävä ja valittava sitä, mikä saa innostuksesi –intohimosi- liekin taas palamaan! Jos se vaatii opiskelupaikan vaihtoa, tee se. Jos se vaatii muuttamista toiselle paikkakunnalle, tee se.  Voin omasta kokemuksestani sanoa, että sisäinen äänen kuunteleminen kannattaa aina kaikista vastustuksista huolimatta ja asiat järjestyvät kyllä AINA; jos teet niin kuin sydämesi sanoo.
Kortista tuli vielä mieleen, että sinulla on sisäisiä lahjoja, jotka eivät pääse nyt oikeuksiinsa nykyhetkessä ja sekin turhauttaa. Käytä sisäisiä kykyjäsi, jos et muuten niin ainakin omaksi iloksesi.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #554 : 19.09.2007 15:33:13 »

Gwen. Tämä ensimmäinen  kortti ex-mieheen tuli sinulle käänteisenä. Toinen kortti on lähitulevaisuudelle tuollainen yleinen kortti.

MALJOJEN NELONEN – YLELLISYYS
Avainsanat: Kuu Ravussa, rakkaus, hellyys, huolenpito, tunteiden rikkaus

Vaaleanpunainen lootuksenkukka todistaa saamastamme rakkaudesta. Se on osa tunteidemme rikkautta, joka saa meidät tuntemaan täyttymyksen. Se näkyy ympäristömme kauneutena ja ylellisyytenä. Kyky hyväksyä tämä nöyränä ja kiitollisena on merkki sisäisestä runsaudesta, joka voidaan jakaa muiden kanssa.
Kultaiset maljat ilmentävät tällä hetkellä meneillään olevien tunteiden rikkautta, jonka juuret ovat syvällä alitajunnassamme. Tämä ylellisyys on yhtä paljon vastuu kuin lahjakin. Se vaatii harkittua käyttäytymistä ja tiedostamista yhtä hyvin kuin kykyä nauttia siitä ja jakaa sitä muille ihmisille.
Vaarana on kuitenkin, että tunteet alkavat elää ihan omaa elämäänsä. Jos kohtuus lentää taivaan tuuliin ja tunteet vievät meitä tiedostamattamme, selkeä, vaaleansininen taivas tummenee ja vesi menettää tyynen kirkkautensa. Ylellisinä aikoina on paras olla kaksin verroin hereillä. Etenkin perhesuhteissa ja muissa läheisissä suhteissa ylenmääräinen huolenpito ja toiselle ihmiselle omistautuminen tuntuvat ahdistavalta.
Päätelmät: Saat paljon rakkautta ja kiintymystä osaksesi. Nauti siitä tulematta silti riippuvaiseksi
Kysymykset: Onko sinulla mitään sellaista ihmissuhdetta, jossa tunnet itsesi rajoitetuksi? Oletko omistautunut liikaa jollekulle?
Ehdotus: Vastattuasi kriittisesti edellisiin kysymyksiin, nosta kortti, joka kertoo kuinka voit käsitellä tilannetta.
Vahvistus: Nautin olla yhdessä … (nimi)… kanssa ja olen täynnä kiitollisuutta ja iloa.

Haha, vahvistus on aika ironinen, eikös? Grin Sehän menee käänteisenä, että ”en nauti olla yhdessä ----- kanssa enkä ole täynnä kiitollisuutta saati iloa”.
Eli, rakkautta ex-miehen puolelta ei ainakaan ole odotettavissa, päinvastoin. Hankaluuksia ja hankaluuksia. En keksi oikeastaan muuta keinoa hankaluuksien voittamiseen kuin totaalisen blokkaamisen tai sen, ettei anna kieroilun käydä hermojen päälle, vaan ”toisesta korvasta sisään, toisesta ulos”-mentaliteetti päälle.
Koska kortissa puhutaan syvällä alitajunnassa olevista juurista kielisi kortti siitä, että nämä negaatiot ovat teissä molemmissa/ex-miehessä syvällä. Samoin kuin ylellisyys myös negaatiot vaativat harkintaa ja niitä on osattava käsitellä oikein, muuten kaikki leviää käsiin ja pahenee entisestään. Muista, ettet tule riippuvaiseksi vihantunteesta ja kostosta. Ei kukaan yleensä jaksa yksinään riehua, jos kukaan ei reagoi siihen mitenkään.
Jos ongelmat liittyvät siihen, että sinulla on uusi kumppani, keskity nauttimaan ajasta hänen kanssaan.


MALJOJEN RITARI
Avainsanat: Veden tulielementti, antautuminen rakkaimmille, kyky antaa, korkeamman tunnetason saavuttaminen, henkisesti tärkeät suhteet

Maljojen Ritarilla on suuret siivet, joilla hän kohoaa korkealle voimakkaan valkoisen hevosen selässä. Hänellä on vihreä haarniska ja hänen ojennetussa oikeassa kädessään on malja, jossa on rapu. Rapu, astrologisesti veden merkki, saattaa viitata perhesuhteisiin. Tässä perhe täytyy kuitenkin laajentaa käsittämään mitkä tahansa merkittävät ihmissuhteet, erityisesti sellaiset, jotka ovat henkisesti tärkeitä ja jotka liittyvät hengellisiin yhteisöihin.
Henkisyyttä symboloivat vaaleansiniset siivet kohottavat tärkeät ihmissuhteet ylemmälle keskinäisen ymmärryksen ja vuorovaikutuksen tasolle. Turhamaisuutta symboloivan riikinkukon yli on päästy. Se levittää kauneuttaan ympärilleen ja ilman ylpeyden häivää uhraa kauneutensa korkeimman palvelukseen.
Vihreä haarniska kuvaa sitä Maljojen Ritarin suurta luovuutta, jolla hän kykenee ilmaisemaan syvimpiä tunteitaan. Hänen antamansa lahjat ovat ilmauksia hänen ponnisteluistaan kohti yhä täydellisempää tunteiden vaihtoa.
Päätelmät: Kaipaat tiivistä kanssakäymistä ja vuorovaikutusta samanmielisten ja samalla tavalla ajattelevien ihmisten kanssa.
Kysymys: Kuinka voit rikastuttaa vuorovaikutusta ihmissuhteissasi?
Ehdotus: Etsi todellista perhettäsi, yhteisöä, jossa tunnet olevasi kotonasi. Siellä voit olla yhteydessä ihmisiin kaipaamallasi tavalla.
Vahvistus: Löydän yhteyden tai suhteen, jota tällä hetkellä tarvitsen.

Joo, jos verrataan tätä korttia edelliseen, näkisin sen sanomana, että nyt on aika suuntautua henkisesti ravitseviin ja ihaniin suhteisiin ja hypätä pöyhkeilevän riikinkukon yli – se koskee myös sinun sisäistä pöyhkeilijääsi, joka haluaa voittaa ja olla oikeassa (toisin sanoen egoa). Keskity nauttimaan siitä mitä sinulla on ja laajenna perhettäsi, rakkaita ihmisiä, isommalle alueelle, ihan uusiin tuttavuuksiin.
Jos olet kiinnostunut henkisestä kirjallisuudesta tai musiikista, uppoudu niiden pariin. Voit myös meditoida ja jutustella lisää aiheesta täällä foorumin puolella.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: