Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 753297 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
urbania
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #990 : 07.02.2008 11:45:13 »

Hei atha ja kiitos!

Kyllä, jos jaksaisit selkentää vähän sitä viestiä olisin kiitollinen. Luulen että ymmärsin suurimman osan mutta jos ehdit. Ja sanat menivät kyllä suoraan mun sydämeen. Itselläni on tosin vaikea ajatella asioista noin myönteisesti, etenkin tän ihmissuhteen suhteen.

urbania
tallennettu
pirre
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #991 : 07.02.2008 19:25:11 »

Hei,

tiedän todella kuka olen.. Olen tehnyt monelle monelle ihmiselle hyviä asioita.. kunhan he vain ne oivaltavat..  Heidän tulisi mielestäni kiittää minua ja toimia toisinpäin.. kuin mitä nykyisin tekevät.. Mielestäni heidän pitäisi myös kuunnella minua enemmän..

Tämän lisään sinulle lähettämääni viestiin.. sillä katsos.. minä olen ihminen ja nainen..

Tähän loppuun pieni ystävän päivä tervehdys..

Ystävyyttä älä milloinkaan hukkaa,
muista kastella elämän herkintä kukkaa.
Kun vaikeat hetkesi koittaa,
silloin ystävä Sinulle soittaa.

Kun taakkasi raskas on kantaa,
ystävä uusia voimia antaa.
Luottamusta ja uskoa huomiseen antaa.
Sinulle Jumalan rakkaus suurimman lahjan antaa,
kun ystävä tukenas taivaltaa matkaa!
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #992 : 08.02.2008 00:13:43 »

Hei! Kun ehdit, katsoisitko jälleen korttia, jos jotain näkyisi parisuhteeseen liittyen tai miehiin ainakin...
Erääseen ilmoitukseen tekisi mieli kovasti vastata, se on monta kertaa silmiin osunut.  Ja tänään näin erään tyypin, johon olen jo pidempään halunnut tutustua, mutta harvoin törmätään ja nytkin autoilla risteyksessä ohi ajettiin. Hän tuntuu niin oikeanlaiselta tyypiltä, monet unetkin hänestä nähnyt....olisi mukava uskaltautua jo haaveilusta ihan konkreettiselle tasolle...Alan olla valmis jo tutustumaan uuteen ihmiseen...Kiitos!
tallennettu
taustakuva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #993 : 08.02.2008 00:37:07 »

Hei AthaMaarit!

Kiitos suuresti kortista, mielelläni kuulen myös kortin tulevalle, kun luovun turhista peloista, jos sen vielä nostat?

kiitos  smitten
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #994 : 09.02.2008 17:27:57 »

Voisitko nostaa tällekin kaverille kortin, kun ehdit.

Minulle on tarjottu tilaisuutta/ mahdollisuutta. Kuitenkin asia tökkii ja eteenpäin ei tunnu menevän. Tahtoisi sen toteutuvan jossain muodossa. Teenkö turhaan työtä tai odotanko liikoja.

Kiitos tulee samalla.
sekku
tallennettu
marikahyv
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #995 : 10.02.2008 12:51:39 »

Tohtisinko pyytää sinua tulkitsemaan hieman kortteja minulle tälle vuodelle...suuria ratkaisuja pitäisi alkaa tekemään monessakin asiassa. Esim. parisuhteen, onko miehelläni uutta ystävää tai minulla ja työnkin osalta sekä olen  juossut lääkäriltä toiselle, terveyteni takia. Näetkö yhtään lääkäriä, jonka silmät aukeaisivat sairaudelleni? Aika rämpimistä tämä elämäni välillä on.
sinua kiittäen.  Undecided

Nousumerkki Härkä
Aurinko Kaksonen
Kuu Vesimies
Merkurius Kaksonen
Venus Kaksonen
Mars Vesimies
tallennettu
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #996 : 10.02.2008 22:49:47 »

moi

saisinko tulkintaa työtilanteelleni, onko töitä tulossa tänävuonna? alakin on vähän harkinnassa, osaakko siihen sanua mitään? milles parisuhde vaikuttaa? entäpäs jälkikasvun siunaantuminen? millainen vuodesta yleisesti myös tulee?

kiitti

tallennettu
K.SA
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #997 : 11.02.2008 17:41:24 »

Hei AthaMaarit,

Voisitko katsoa mitä työelämä tuo tullessaan? Elän tällä hetkellä jonkinlaisessa murroksessa, enkä tiedä miten jatkaisin...

Välineen valinnassa luotan intuitioosi.

Kiitän Sinua jo etukäteen  Smiley
t.K.SA
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #998 : 11.02.2008 18:17:26 »

Sinä AthaMaarit, heipä hei!  Smiley
Kertoisitko yleisesti minulle, onko ja olenko kenties "vaarallinen"  knuppel2 kun kaikki merkkini osuvat tulenmerkkeihin? Ja joku kerran sanoi /pelotteli, Embarrassed  että minulla on "vaarallinen" yhdistelmä horoskoopissa??? Apuvaa... No voinen kertoa kuitenkin että erittäin tulisieluinen kyllä olen ja helposti syttyvä persoona. Mutta omasta mielestäni pystyn hallitsemaan suth`hyvin omaa minääni.  :Smiley Ehkä se tekee jo tämä ikäkin sen? Haluaisin lisäksi tietää että olenko jo lähelläkään saamassa uutta duunia? Nykyinen ei "palvele" minua ja osaamistani, siten kuin sen kuuluisi. Ja onko se sitä tiettyä työtä? Katso itsellesi parhaimmalla tavalla asiani, mutta kun edes vähäsen pääsisi kurkistamaan huomiseen.
Rakkaudella ja sydämellään: Leijonatar-62  leijona
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #999 : 11.02.2008 22:42:07 »

Kysymys, joka mieltäni vaivaa ja painaa on seuraavanlainen.

Tulenko koskaan saamaan tasapainoa elämääni vai elänkö jatkuvassa stressin ja epäonnistumisen pelon vallassa?

Ja tietenkin tärkein.Enteilevätkö ennustukset, että vielä joskus saan haluamani perheen? Takana on viiden vuoden parisuhde/avoliitto, joka päättyi valitettavasti eroon.


Jos tuollaisiin saisin vastausta niin negatiivista kuin positiivistäkin. -Kiitos-
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1000 : 11.02.2008 23:29:19 »

Mie otan nyt tuon Elwynin tästä välistä, kun kysymys liittyy tämän hetken energioihin elämässä.  Jos odotan viikonkin koko kysymys saattanee mennä ihan hukkaan, kun energia on taas mahdollisesti muuttunut.

KUU
Avainsanat: Kalat, viimeinen koetus, virhevalinnat, harhakuvat, karmasta vapautuminen, vuorovaikutus tai taistelu alitajunnan kanssa, portti uusille tietoisuuden tasoille

Kortissa kuvattu kuu on vanha kuu. Se on vajoamassa yhä syvemmille tietoisuudentasoille. On viimeisen ja usein kaikkein vaikeimman koetuksen aika. On olemassa hyvin suuri vaara, että unohdat pimeydessä todellisen päämääräsi. Kiusaukset ja harha-aistimukset vaanivat matkan varrella valmiina suistamaan sinut sivuun puutarhaan johtavalta polulta. Ole varovainen!
Kortin yläosassa näkyy kapea käytävä, jota vartioi kaksi pahaenteisen näköistä sudenpäistä vartijaa. Suden pää symboloi egyptiläistä kuoleman jumalaa, Anubista. Vartijoiden takana on kaksi niiden valtaa symboloivaa synkkää, uhkaavaa tornia. Vartijat pitävät toisessa kädessään Feeniksin valtikkaa ja toisessa avaiminaan Merkuriuksen ja Pluton symboleita. Shakaalit väijyvät vartijoiden jaloissa valmiina hyökkäämään niiden kimppuun ja ahmimaan ne, jotka ottavat riskin ja kulkevat tornien ohi epävarmoina tai pelkästä uteliaisuudesta.
Vartioitu sisäänkäynti kuvaa myös kohtua, naisen seksuaali- ja synnytinelintä. Kuu symboloi tässä naisellisuuden alitajuista puolta: muuttuvaa, epämääräistä, viettelevää puolta, jolla on aavemainen vetovoima. Kaikki näyttää mystiseltä, jotenkin epäselvästä ja lumoavalta.
Mutta vain tämän portin kautta kulkee tie uuteen elämään. Tie tietoisuuteen kulkee läpi sen, mikä on vielä tiedostamatonta, tuntematonta ja uhkaavaa. Jokaisen, joka haluaa olla viisas, täytyy ensin tehdä suoraan tuttavuutta sen kanssa, mitä ei vielä tiedä. Ja sen voi oppia tuntemaan vain suoran kokemuksen kautta. Harhakuvitelmien salat tulevat lopulta valoon, kun tunnistat ne siksi, mitä ne todella ovat. Kun verhot avautuvat, oivallat jotain arvokasta harhakuvien takana olevista todellisista mysteerioista.
Tällä tapahtumaketjulle voidaan löytää vastaavuutta monien heimojen suorittamista initaatioriiteistä. Aikuiseksi tuleminen vaatii hyvin vaikean ja vaarallisen tehtävän loppuun suorittamista. Tämän tehtävän valmistelu vie pitkän aikaa ja se on tehtävä huolella.
Se, joka uskaltaa kulkea portin läpi, tarvitsee ennennäkemätöntä rohkeutta sekä halua valmistautua asiaankuuluvalla tavalla. Onnellinen se, joka sattuu löytämään luotettavan oppaan matkan tässä vaiheessa! Silti vieläkin, tai ehkäpä juuri tässä vaiheessa, tarvitaan valtavaa tietoisuutta. Tarjolla on aivan liian monta tiennäyttäjää, jotka tekevät houkuttelevia lupauksia tietämättä silti itsekään tietä. Vain kuuntelemalla jatkuvasti sydämesi ääntä voit muuttaa virhevalinnat mahdollisuuksiksi, jota auttavat sinua eteenpäin matkallasi. Kun uskollisesti seuraat sydämesi opetuksia huomaat, että jopa väärän tien valitseminen saattoi olla tarpeellinen opetus matkallasi.
Portti kuolemaan on myös portti uuteen elämään. Se on tie korkeampaan tietoisuuteen. Kortissa tätä kuvaa egyptiläinen pyhä kovakuoriainen, joka pitelee tuntosarvissaan auringon symbolia. Kovakuoriainen tuo uudistavaa valoa pimeyteen. Mihin tahansa tämä valo ilmestyykin, siellä pimeys katoaa. Itse asiassa pimeys paljastuu harhakuvitelmaksi. Pimeys oli pelkkiä varjoja, jotka näyttivät olevan olemassa vain, koska jokin esti valon virtaamisen. Ensimmäinen askel perinpohjaisessa muuttumisessa on selvittää, mitkä asiat estävät valon virtausta sinun kohdallasi ja voittaa ne.
Päätelmät: Olet kuullut Tuntemattoman kutsun. Olet astumassa johonkin uuteen kokemukseen. Kiinnitä nyt huomiota sydämesi ääneen ja tutkiskele huolellisesti ja rauhassa niitä avun ja opastuksen tarjouksia, joita sinulle saatetaan tehdä.
Kysymykset: Mikä sisälläsi tuntuu olevan sinulle vierasta, tuntematonta? Mitä et näe selvästi? Millaisia kokemuksia pelkäät eniten?
Ehdotus: Mietiskele säännöllisesti! Valitse sellainen meditaatio, jonka tunnet omaksesi ja tee sitä päivittäin ainakin kolmen kuukauden ajan. Kiinnitä huomiota siihen, mitä ajattelet ja millaisia mielikuvia sinulla on. Kirjoita niitä muistiin silloin tällöin. Voit myös piirtää tai maalata ne. Kiinnitä huomiota myös uniisi.
Vahvistus: Pimeintä on aina ennen auringonnousua.

Tämä on hyvin voimakas kortti, ehkäpä tarotpakan rankin kortti, sillä se vaatii meiltä henkisesti hyvin paljon. Olet menossa juuri jonkinlaista muutoskautta läpi elämässäsi. Ehkä tuo muutos ei näy fyysisessä tasossa, vaan käyt sitä läpi hengen tasolla, mutta tunnet varmasti sen myös fyysisesti. Tämä on tärkeä etappi Itsen tiellä. On mentävä rohkeasti kohti uutta. Käärmehän on transformaation, seksuaalisuuden ja feminiinisyyden symboli, mystinen ja kuolettava. Samat teemat toistuvat tässä kortissa. Jokin mystinen vetää sinua puoleensa kuin magneetti ja sinun on kuljettava uskollisena Itsellesi - korostan edelleen Itsellesi - jotta voit kulkea tuon kuolettavan portin läpi. Kun kuljet siitä, jätät jotain vanhaa taaksesi. Tie on raskas ja varmastikin pelottava, mutta minkäänlaista epäselvyyden häilää ei saa nyt olla. Anubis vierelläsi mittaa ja punnitsee miten selviydet tehtävästä, seuraatko sydäntäsi. Egyptissä Anubis punnitsi aina kuolleiden ihmisten sydämet Maatin totuuden sulkaa vastaan - mitä enemmän tuo ihminen oli eläessään kuunnellut sydäntään, ollut uskollinen Itselleen ja kulkenut vain sitä tietä, minkä koki Itselleen oikeaksi, se kevyempi sydän oli. Noille ihmisille annettiin kaikesta vaivasta ja koettelemuksista palkkioksi paikka paratiisissa. Ne, jotka eivät kuunnelleet Itseään ja sydäntään vaan egoaan, omistivan raskaan sydämen ja heidät lähetettiin Manalaan rikkomuksista Itseä ja Totuutta vastaan. Kristinuskossa tällaista tuomarin virkaa hoitaa arkkienkeli Mikael.
Muinaiset Jumalat eivät ole kadonneet minnekkään. Yhä edelleen Anubis punnitsee sydämiämme. Siksi nyt on oltava aivan erityisen varovainen, harkitsevainen ja kun suunta on päätetty mentävä suomalaisella sisulla läpi vaikka miten sattuisi!
Kortti ei kerro siitä, miten rankka tuo kokemus tulee olemaan, mutta se vaatii voimia. Nostin tämän samaisen kortin ystävälleni viime vuoden loppupuolella ja hänellä oli henkisesti hyvin rankka kausi, joka jatkuu taisteluna edelleen. Voitonpuolella tosin ollaan ja hän uskalsi mennä hampaat irvessä tuon vaaditun henkisen portin läpi, vaikka se kysyi kovia. Nyt vaan tasotellaan loppumatkaa ja toivutaan portista.
Ole siis valmiina. Sinua vaaditaan nyt astumaan portista kohti uutta ja kuolettamaan samalla jotain vanhaa. Käärme symbolina on aina hyvä ja uutta lupaava! Luo nahkasi, henkinen tai fyysinen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1001 : 12.02.2008 21:26:49 »

Vehmis. Tässä kortit järjestyksessä työtilanne ja varsa.


MALJOJEN KOLMONEN – RUNSAUS
Avainsanat: Merkurius Ravussa, ylitsevuotava rakkauden antaminen ja vastaanottaminen, harvinaislaatuiset, kallisarvoiset tunteet, jotka voidaan ilmaista läheisellä tavalla.

Kortin kolme maljaa on tehty granaattiomenoista. Tämä harvinainen ja herkullinen hedelmä symboloi harvinaislaatuiseen rakkauteen luonnostaan kuuluvaa rikkautta ja runsautta. Maljat ovat kultaisten lootuksenkukkien päällä ja lootukset täyttävät maljat ylitsevuotaviksi. Rakkaus tulvii ylitsevuotavan ilon säestyksellä.
Tässä kuvattu rakkaus on suurinta, ylevintä olemassa olevaa rakkautta. Van harvat voivat jakaa tämän rakkauden. Kolme maljaa saattavat merkitä kolmea sinulle tärkeää ihmistä, joiden kanssa voit vaihtaa näitä uskomattoman kauniita ja arvokkaita tunteita hyvin läheisellä tavalla.
Sellaiset ihmissuhteet ovat harvinaislaatuisia lahjoja. Hoida niitä kunnioituksella ja kiitollisuudella.
Päätelmä: Sinulla on jotain erityisen arvokasta jaettavaksi. Ole avoin ihmisille, jotka voivat jakaa nuo kauniit tunteet kanssasi. Myös he ovat lahja – sinun ei tarvitse etsiä heitä.
Kysymys: Onko olemassa ihmisiä, jolle et vielä ole ilmaissut heitä kohtaan tuntemaasi rakkautta?
Ehdotus: Anna nyt kaikkea, mitä haluat antaa täysin tietoisena rajattomista rikkauksistasi.
Vahvistus: Tänään elämä antaa minulle kaiken, jota tarvitsen ollakseni onnellinen.

Voi kamala, en nyt muista tuliko tämä oikein vain nurin! Noh, tulkkaan sen oikeinpäin. Jos ei tunnu osuvan kohdalleen, kortti on sitten ollut nurinperin. Huokaus, sitä se väsymys teettää!
Mutta siis,runsaat ajat olisivat tulossa töihin. Eteenkin ihmissuhderintamalla saattanee olla mukavaa aikaa. Kortti kehottaa sinua jakamaan ilosi muidenkin kanssa.


TAITO
Avainsanat: Jousimies, vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel, luova voima

Narrin kortissa Narrin pään yläpuolella on kuvattu alkemiallinen tulen ja veden yhdistyminen. Tässä kortissa tuo tapahtuma on siirtynyt kortin keskellä. Koko kortille ovat luonteenomaisia vastakohtien yhdistymisen, täydentymisen symbolit.
Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulattaminen on suuri askel kohti ykseyttä. Vastavoimat muuttavat muotoaan ja siirtyvät uudelle olemassaolon tasolle. Rakastavaisten kortissa kuvatun Hallitsijan Ja Hallitsijattaren liitto saavuttaa nyt täyttymyksensä. Tämä on transformaation korkeinta taitoa
vastakohtien yhteensaattaminen valmistaa jonkin uuden kehittymistä. Suuri aurinko ja osittain sen pällä olevat kuut synnyttävät taustalla olevat tähdet.
Naisen yllä oleva puku on väriltän vihreä ja symboloi näin luovuutta. Aurinkoon on kirjoitettu latinankielinen lause: "Tutki Maan sisäisiä valtakuntia; puhdistautumalla löydät kätketyn kiven". Tällä lauseella on monia eritasosia merkityksiä - kuten on monilla muillakin näissä tarotkorteissa esiintyvillä kuvilla ja symboleilla. oivallisin tämän kortin tulkinnoista liittyy kuitenkin vihreään pukuun, joka symboloi luovuutta. Se viittaa välttämättömään tarpeeseen tuoda luovat voimat ykseyteen maan energian kanssa.
Alkemiallisessa prosessissa avustavat leijona ja kotka ovat jo käyneet läpi oman tansformaationsa. Näimme heidät ensimmäisen kerran Rakastavaisten kortissa. Tässä kortissa ne ovat kasvaneet sekä kooltaanm että merkitykseltään. Leijona, tulen elementin symboli, on muuttunut veden värikseksi. Kotka, skorpionin ylempi muoto ja veden elementin edustaja, on muuttunut tulen väriseksi. Tämä tasapainon, vastakohtaisuuksien ja yhdistymisen kuvaus toistuu alkemian kultaisessa maljassa. Pääkallon päällä oleva korppi on kuoleman ja uudelleensyntymisen symnoli. Tummaihoisella kuninkaalla on nut vaaleat kasvot ja vaaleaihoisella kuningattarella on tummat kasvot. Vasemmalla puolella olevat kuningattaren kasvot katsovat oikeaan käteen. Oikealla puolella oleat kasvot keskittyvät vasempaan käteen. Vesi ja tuli valuvat maljaan. Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
Tästä tapahtumasta syntyy höyryä, joka symboloi uutta voimaa, energiaa. Naisen vartalon keskellä oleva nuoli vielä korostaa tätä. Höyrystä muodostuvat kaksi sateenkaarta, jotka kaartuvan tämän androgyynin olennon olkapäiden ympärille, symboloivat eheyttä. Rinnan päällä olevat kahdeksan ympyrää, joista kaksi on peitettyinä, symboloivat synmetriaa ja tasapainoa. Rakastavaisten kortissa Hallitsijattaren puvussa olleet mehiläiset ja Hallitsijan puvussa olevat käärmeet ovat tässä kortissa sekoittuneet keskenään. Mehiläiset kuvaavat taitoa, oivallusta ja yhdistymistä.
PÄÄTELMÄT: Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa siäänpäin. Vastakohtien yhdistämsen tässä vaiheessa sisäinen muutos ei lainkaan siedä ulkoopuolelta tulevia sysäyksiä tai paineita. Löytääksesi kätketyn kiven, timantin, sinun täytyy katsoa sisäänpäin.
KYSYMYS: Mitä sinulle merkitsee "kätketyn timanttisi" löytyminen?
EHDOTUS: Sulje silmäsi ja luo silmiesi eteen mielikuva kehostasi olevasta energianlähteesta.
VAHVISTUS: Antaudun jumaluuden perin pohjin muuttavulle voimille. Olen luovien energioiden käytössä oleva avoin kanava.
 
Avainsanat antaisivat ymmärtää, että edistystä tulee tapahtumaan. Ainakin varsalla olisi tuon mukaan taitoa tulevaisuutta ajatellen!
tallennettu
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #1002 : 12.02.2008 21:32:52 »

Hei AthaMaarit,
jos joudat niin katsoisitko minulle?
Muutin juuri lapsien kanssa ja lopullinen ero miehestä ei ole vielä varmaa,
olo on suht´ ok, mutta joku tässä nyt tuntuu hirraavan  ja
itse en oikein saa kiinni siitä että mikä?
Josko sinulla olisi siitä vinkkejä?


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1003 : 12.02.2008 21:37:11 »

Urbania. Sai Baban viestin sanoma on, että kunnioita Itseäsi ja tee elämässäsi aina niin, minkä koet oikeaksi ja mikä tuottaa sinulle eniten onnea. Mistä tulet onnelliseksi, mitä haluat - ei siksi, että muut odottavat sinun tekevän tai haluavan sitä ja tuota, vaan mikä kutsuu sinua eniten. Oikean kutsun seuraaminen on joskus hyvin vaikeaa, kun maailma sanoo toista ja sydän toista, mutta sydämen kuunteleminen on ainoa asia, jonka avulla seilaat läpi elämän kevyesti. Haasteet eivät ole enää ylitsepääsemättömiä ja huomaat itsekunnioituksesi hoivaavan sinua enemmän kuin mikään ulkopuolinen asia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1004 : 12.02.2008 21:44:47 »

Hei, tiedän todella kuka olen.. Olen tehnyt monelle monelle ihmiselle hyviä asioita.. kunhan he vain ne oivaltavat..  Heidän tulisi mielestäni kiittää minua ja toimia toisinpäin.. kuin mitä nykyisin tekevät.. Mielestäni heidän pitäisi myös kuunnella minua enemmän..

Pirre! Elämäsi helpottuu, kun teet hyviä tekoja pyyteettömästi, mutta Itseäsi kuunnellen! Se tarkoittaa sitä, että vaikka tekisit tuhat hyvää tekoa, sinä et odota etkä pyydä muita tekemään sinulle samoin. Sinä vaan teet hyviä tekoja, koska tiedät niiden olevan hyväksi toisille ja omalle kehityksellesi, vaikka et tässä eläessäsi saisikaan siitä mitään kiitosta. Sielusi saa siitä enemmän kuin uskotkaan ja keräät pyyteettömillä avustuksilla itsellesi dharmaa, hyvää energiaa. Se edistää sielun kehitystä ja valaistumista ja dharman teot otetaan aina huomioon, samoin kuin sen vastakohdan, karman teot.

Muistathan kuitenkin, että jos joku tilanne tai ihminen tuntuu imevän sinut kuiviin, lopeta auttaminen. Tarkoitus ei ole ajaa Itseään piippuun. Lisäksi, jos joku ei ajattele samoin asioista tai tee asioita siten, kuten sinä toivoisit neuvojesi avulla tekevän, älä suotta loukkaannu. Emme voi tietää, mitä minkäkin asian taakse kätkeytyy henkisesti. Jokainen tekee itse valintansa - joko kuuntele viisaampiaan tai on kuuntelematta.

Älä odota mitään. Älä vaadi mitään. Anna vain Itsesi jaksamista kuunnellen - se tarkoittaa siis sitä, että annat myös Itsellesi! Haaveita tulee olla, samoin rajoja sen suhteen miten sinua saa kohdella (se on itsekunnioitusta, Itsen suojelemista), mutta pysy neutraalina.

Onnea matkaan!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: