Hiisitär
|
|
« Vastaus #1560 : 07.08.2008 09:48:57 » |
|
Kaikki tapahtuu JUURI oikeaan aikaan, ei koskaan liian aikaisin tai liian myöhään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1561 : 07.08.2008 09:54:23 » |
|
Laitoin yv_n zillic toivottavasti valaisi. Vähän tuli mieleen tuo Athankin pyrkimys matkoille, tai maastamuuttoon. Jos minä TODELLA haluaisin, muuttaisin Pohjolasta, mutta täällä on hyvääkin. Kunhan saa liikkua vapaasti. Ja nostan hattua sinulle AM kun olet niin järkähtämätön uskossasi. Vastaukset on kyllä aika napakoita.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
aava1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1562 : 08.08.2008 07:31:15 » |
|
Hei AthaMaarit! Kiitos, kyllä se kortti taas oikein näytti.. KAIKKI TODELLAKIN HAJOAA KÄSIIN (myös parisuhde) Terkuin Aava!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LostOne
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1563 : 10.08.2008 13:57:32 » |
|
hyvä athamaarit! Voisitko vilkaista oliko oikea ratkaisu katkaista välit kyseiseen naiseen hänen valehtelunsa takia? hän on todella epäluotettava ihminen
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva -skorpioni Aurinko -vesimies huone 1. Kuu -kalat, huoneessa 4. Merkurius -vesimies Venus -kauriissa Mars- Vaaka Jupiter -Skorpioni
|
|
|
Vehra
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1564 : 11.08.2008 19:37:23 » |
|
Hei athaMaarit Olen vuositolkulla täällä astrolla seikkaillut taustalla mutta tämä on ensimmäinen viesti.. Minulla on pitkään ollut kysymys kysyttävänä, jolle en kuitenkaan löydä sanoja, ja yleensäkin kun kysymykselleen löytää sanat, haluaa vastauksenkin löytää itse. Joten kysymykseni, jossa voisit ehkä auttaa millä tahansa valitsemallasi tavalla, on että mikä olisi hyvä kysymys, mikä minun kannattaisi esittää tässä vaiheessa? Todella selkeää kiitos kuitenkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #1565 : 12.08.2008 17:33:50 » |
|
Moikka AhtaMaarit Laitahan mulle tulemaan kun ehdit ajatusta miten työasiat sujuu...... ja jos mahdollista kurkkaa jotain kautta parisuhdeasiaa Kiitos jo etukäteen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sorsar
Vieras
|
|
« Vastaus #1566 : 12.08.2008 20:00:41 » |
|
Hei AthaMaarit
Voisitko katsoa minullekin?
Olen koko ajan kahden vaiheilla kuinka vastata minulle esitettyyn kysymykseen. Vääriä valintojahan ei ole, on vain erilaisia tulevaisuuden mahdollisuuksia, en vain tiedä kumman haluaisin kokea. Molemmissa on omat hyvät puolensa.
Haluaisin löytää sisältäni varman ratkaisun, vai tuleeko viisaus vasta jälkijunassa?
Kiittäen <3
Raijahelen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1567 : 13.08.2008 11:13:25 » |
|
HEI KAIKKI! Koska tietokoneeni otti ja kuoli tuossa pari viikkoa sitten olen edelleen koneeton ja netitön - ties miten pitkään. Kiireellisissä kysymyksissä kääntykää siis jonkun toisen näkijän puoleen. Kirjastosta käsin en pääse kuin nopeasti kurkkamaan kiireisimpiä asioita, korttien nostelu on siis mahdotonta. Toivottavasti saan uuden koneen pian. Uskomatonta, että intuitio kehotti sitten hankkimaan koneen, joka kesti vain 5 kk ja aiheutti (ja aiheuttaa) pelkkää päänvaivaa....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirjoha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1568 : 13.08.2008 20:18:28 » |
|
Toivottavasti saat pian tietoliikenneyhteydet kuntoon! Mahdollisesti tämä oli vinkki pitää hieman taukoa ja levätä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
azaka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1569 : 13.08.2008 21:46:58 » |
|
Hei! Toivotan myös tietokoneelle paranemista tai uuden syntymistä, jotta pääset tänne takaisin Rakkaus ja työ/opiskelu puoleni toivoisivat myös katsausta, toki myös muut neuvot tai asiat kuuntelen tarkkaavaisesti, mikäli nousee jotain esiin.. Olikohan se koneesi tarkoitus että saat pitää lomaa virtuaalimaailmasta, haleja ja voimaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1570 : 14.08.2008 13:02:08 » |
|
nimenomaan, Atha vastaa putkeen kaikille, ota aikalisä!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #1571 : 14.08.2008 14:13:39 » |
|
Laitan kysymyksen myös sinulle Athamaarit, koska asialla välttämättä ei ole kiire. Tarvittaessa skippaa koko kysymys. Mitä vaikutuksia näet, koet, tunnet, vaistoat, kanavoit, luet korteista tms. huomenna lähettämälläni kirjeellä olevan työpaikallani lähiaikoina? Mitä visioita sinulle tästä asiasta herää? Tämä kysymys on lähetetty monelle foorumin näkijälle, koska toivon useita vastauksia. Rohkeita vastauksia siis, koska tässä et voi osua vikaan. Kaikki on mahdollista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1572 : 16.08.2008 15:37:03 » |
|
Saan tietokoneen käyttööni mahdollisesti alkavan viikon loppupuolella! Palailen sitten asiaan, JOS kuvataiteen opettaja ja taidehistorian opettaja eivät keksi meille kamalasti kotitehtäviä Osan korteista voin katsella EHKÄ huomenna. Joudun olemaan töissä juttukeikkojen merkeissä viikonlopun, joten tulen huomenna(kin) illasta toimitukseen, kun omaa konetta ei vielä ole. Voin ehkä napsutella muutaman kortin, ehkä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
siru24
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1573 : 21.08.2008 14:44:14 » |
|
Moikka Nyt näyttäis siltä, että sitä romantiikkaa löytyis lähempää kuin ikinä osasin kuvitella. Miten on, onko tuntemukseni vääriä, vain onko ilmassa flirtin poikasta? Kiitos etukäteen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jepjep
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1574 : 05.09.2008 13:35:45 » |
|
Helou AthaMaarit!
Katsoisitkos minullekin tähän pimeään ja yksinäiseen syksyyn ihan yleisesti? Joko näkyis valoa?
Kun kerkiät, jaksan kyllä odottaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|