Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ganesh kavanointi - Seuratkaa Sielunne Viisautta  (Luettu 8247 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 25.06.2007 18:25:56 »

Lisää tulee kanavointeja, jos niistä vaikka olisi apua jollekulle ^____________^

SEURATKAA SIELUNNE VIISAUTTA

Ganesh-henkiolentoa kanavoinut Natalie Sian Glasson
www.wisdomofthelight.com
20.6.2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Olen valoenergia, jolle on annettu nimeksi Ganesh. Olen Luojavalon sielu ja tuon teille tänään henkilökohtaisen viestini. Monet ihmiset ovat tietoisia olemassaolostani ja ovat luultavasti kuulleet nimeni aiemmin, mutta minulle on kunnia, että arkkienkeli Mikael on sallinut minun kommunikoida kanssanne tänään. Tämä on ensimmäinen kertani tämän kanavan kautta ja olen erittäin innostunut. Olen tullut levittämään valoani kirkkaasti ja laajennan sitä maailmankaikkeuden poikki koskettamaan teitä jokaista puhtaudella, rauhalla ja harmonialla.

Monet teistä tuntevat minut elefanttipäisenä jumalana tai hindujumalana, mutta voimani ja rakkauteni ovat avoimia jokaiselle sielulle maan päällä. Mikä tahansa uskontonne tai uskonne onkin, voitte kutsua minua auttamaan. Kuuntelen aina. Tulen avuksesi, koska olet rakastava valo-olento, en uskontosi ja uskomustesi vuoksi. Näen monien ihmisten omaksuvan uskontonsa ja seuraavan sitä koko elämänsä. Tämä on minusta kunnioitettavaa, koska uskonnostanne riippumatta olette aina yhteydessä rakkauteen ja Luojan valoon. Jokainen teistä on Luojan lapsi uskomuksistanne huolimatta, eikä tämä muutu koskaan.

Yksi asia, joka painaa minua tällä hetkellä maan päällä, on yhteydenpuute ihmisten ja yhteisöjen välillä. Monet käyttävät uskontoaan esteenä muita ihmisiä vastaan. He näkevät ihmiset, joilla on erilaiset uskomukset, vihollisina, joiden kanssa ei pitäisi olla tekemisissä. Kokemukseni mukaan useimmat uskonnot opettavat teitä olemaan anteliaita ja lämminsydämisiä niitä kohtaan, jotka elävät ympärillänne, joten miten ihminen voi sulkea pois toisen hänen uskomustensa vuoksi? Tämä kysymys häiritsee minua, ja tietenkin voisin penkoa tätä ja keskustella siitä pitkän aikaa, mutta se vain harhauttaisi teidät pääviestistäni.

Jokainen teistä on yksilö ja löytää tietenkin oman tapansa elää maan päällä uskomuksineen ja mielipiteineen. En halua muuttaa tätä, mutta pyydän teitä olemaan rakastavia ja hyväsydämisiä niitä kohtaan, jotka eivät jaa uskomuksianne. Silloinkin kun he ärsyttävät teitä ettekä voi ymmärtää, miten joku voi uskoa jollain tavalla, teidän on aina rakastettava heitä ehdottomasti. Teillä ei ole oikeutta tuomita toista olentoa, sillä ette itsekään haluaisi tulla tuomituksi. Tuomitseminen saa aikaan tuskaa ja luo tukoksia, kun taas rakkaus avaa rauhan ja kommunikoinnin virran, mikä sallii kaikkien osapuolien elää harmoniassa ja suuremmassa rakkaudessa.

Luoja on kaikkea rakastava ja kaiken antava olento. Kuitenkin monet ihmiset maan päällä käyttävät Luojan nimeä arvostellakseen ja tuomitakseen muita. Miten se voi olla oikein? Tiedän, että olennot, jotka tämä viesti saavuttaa, ovat Luojan rakastavia olentoja, mutta pyydän teitä olemaan tuomitsematta tai kritisoimatta niitä, jotka eivät ehkä seuraa samaa polkua kuin te. Jokainen sielu maan päällä tarvitsee rakkauttanne ja Luojan rakkautta uskonnostaan, ihonväristään tai mielipiteistään riippumatta.

Jokaisen sielun perusolemus on rakkaus, ja jokaisella sielulla on tarve jakaa ja vastaanottaa sielunsa sisäistä rakkautta. Luoja toivoo jokaisen ihmisen elävän harmoniassa toisten kanssa, ja uskon, että se on yksi tärkeimmistä haasteista maan päällä tänä aikana. Se on haaste, joka ulottuu jokaiseen ihmiseen. Ainoa toiveeni on, että yhtenä päivänä kaikki maan sielut yhdistyvät rakkaudessa sallimaan kaikki mielipiteet ja fyysisten asioiden ratkeamisen. Jokaisella teistä on yhteistä enemmän kuin yksi ominaisuus, mutta tärkein ominaisuus on rakkautenne.

Teidän on autettava ihmisiä vapauttamaan sisäinen rakkautensa. Monet kätkevät sen tuskan tuntemisen pelossa, mutta silloin kun te kiellätte sielunne ja Luojan rakkauden, koette suurempaa erillisyyden ja yksinäisyyden tuskaa. En toivo sitä kenellekään, sillä rakastan teitä kaikkia tasapuolisesti.

Viimeinen viestini teille tänään on yksinkertainen sanoa, mutta se voi olla melko haasteellinen saavuttaa. Pyydän teitä seuraamaan sielunne viisautta, koska se on opaskirjanne ja uskontonne. Te säilytätte sielussanne jumalaista tapaa elää taivaallista elämää maan päällä. Ette tarvitse toisia näyttämään teille tietä, koska kaikki tarvitsemanne on sielussanne. Kuunnelkaa noita pikkukuiskauksia, jotka nopeasti pujahtavat mieleenne, mutta jotka kontrolloiva mielenne ja egonne usein heittää yli laidan. Silloin kun seuraatte sielunne opastusta, olette todella yhteydessä Luojan valoon ja rakkauteen.

Uskon, että monia pelottaa yhdistyä kanssani, koska yhdistyn hindu-uskontoon, mutta kehotan teitä nyt olemaan pelkäämättä, koska se oli minun polkuni Luojan rakkauteen ollessani maan päällä, mutta olen avoin jokaiselle maan sielulle. Yhdistykää kanssani ja kutsukaa energiaani. Ympäröin teidät valollani ja energiavärähtelylläni niin, että voitte aistia, tuntea tai nähdä olemukseni vierellänne.

Olen voimakas, mutta kuitenkin rakastava olento, ja olen tunnettu kyvystäni poistaa esteitä ihmisen elämästä. Tarjoan teille viisauttani ja rakkauttani toivoen teidän hyväksyvän sen. Niitä teistä, jotka eivät ole tottuneita energiaani, pyydän toistamaan nimeäni mielessään tai ääneen. Kokeilkaa tätä meditoidessanne ja tarkkailkaa tuntemuksianne. Nimeni toistaminen päivän mittaan auttaa myös teitä.

Sanoessanne nimeni yhdistytte suoraan energiaani ja sieluuni. Lataan rakkauttani olemukseenne ja elämäänne, mikä kohottaa energiavärähtelyänne ja tasoittaa kaikkia ryppyjä elämässänne. En pysty selittämään sitä rakkautta, jota sielussani tunnen jokaista teitä kohtaan. Se on pakahduttavaa. Olen halukas auttamaan kaikissa asioissa, joten kutsukaa nyt energiaani ja valoani elämäänne.

Kulkekaa kaikki yhdessä Luojan rakkaudessa.

Ganesh

tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.06.2007 11:14:54 »

Joissain traditioissa Ganesha nähdään osallisena Jumalten valtakunnasta,
joka on yksi kuudesta olemassaolon tasosta.

Kävin keskustelua Gyalton Rinpochen kanssa ja hän neuvoi
minua etten pitäisi Ganeshaa minään pelastajana, koska
hänkin kärsii Samsarasta. On kuitenkin ok jos teen mantraa
saadakseni ostettua lisää kirjoja jotka käsittelevät dharmaa,
mutta minun pitäisi samaan aikaan pitää mielessä että tulokset
ovat vain väliaikaisia.
Rikkauksien kerääminen ei hyödytä kärsimysten meren ylittämisessä
koska joudun jonain päivänä luopumaan niistä.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #2 : 26.06.2007 13:42:55 »

:Smiley

Kärsimys on asenne.

Siten "kärsimyksen meren ylittäminen" on omien asenteidensa ylittämistä,
olivatpa muiden asenteet erilaisia vai eivät;
olipa kärsimys omaa taikka toisen;
pitipä kärsimyksen aiheuttajana muita taikka itseään.

Kärsimys-filosofiat kertovat minulle siitä,
kuinka jokin ihmisessä hakee syyllisyyttä sille,
että itse luo omaa todellisuuttaan.

Kärsimys kuten syyllisyyskään - niihin ei voi perustaa kuin harhaan samastumisen dharmaa.

Joten tuo DHARMA, sille tosiaankin löytyy negaationsa,
niin kauan kuin etsimme toiseuden jumaluutta ulkopuoleltamme.
Äärimmillään kyse on helvettitiloista.

Voin hukkua negatiiviseen dharmaan ja siirtyä tuonpuoleisuuteen
tai läpikäydä negatiiviseen dharmaan hukkumuksen
ja läpäistä harhaa ruokkivat illuusiot,
niiden karmisen kentän
- jo eläessäni.

Verrattuna dharmaan karma viekin ihmistä aina eteenpäin.
Dharma sen sijaan on läsnäolevaa tietoisuutta tekemisessä,
kuten jonkin läpikäymisessä.

Positiivinen dharma on samastumista siihen,
mille ei löydy vastakohtaa
tai -voimaa
ollakseen täysi, vajentuva ja täydentyvä ympyrä.

Minä Olen Se Joka Minä Olen
eli itseään kiertävä kehä;
oman itseyteni kehällä
nyt.

Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.06.2007 07:56:23 »

Siten "kärsimyksen meren ylittäminen" on omien asenteidensa ylittämistä,
olivatpa muiden asenteet erilaisia vai eivät;
olipa kärsimys omaa taikka toisen;
pitipä kärsimyksen aiheuttajana muita taikka itseään.

Kärsimys-filosofiat kertovat minulle siitä,
kuinka jokin ihmisessä hakee syyllisyyttä sille,
että itse luo omaa todellisuuttaan.

Kärsimys kuten syyllisyyskään - niihin ei voi perustaa kuin harhaan samastumisen dharmaa.

Negatiiviselle dharmalle on oma nimensä, adharma. Myytti Shukracaryasta voi olla valaiseva...

Kärsimys on asenne.
No voisin sen sanoa olevan enemmänkin, me eletään dualistisessa maailmassa
joten emme voi pakottaa itseämme ei-dualistiseksi, meidän on ponnistettava
dualismin kautta siihen. Sen takia tarvitaan sellaisia asioita kuin myötätunto, hartaus.
Ne ovat kuitenkin tyhjiä olemukseltaan, sillä et löydä alkulähdettä kohteelle ja tekijälle,
tai mitään kiinteää perustaa niille.
Jos kaikki on omaa todellisuutta ja mielen luomusta, onko silloin mieli ulkopuolella vai
sisäpuolella?
Välttäisin kumpaakin ääripäätä...

Se että itse luo todellisuutta on aika laaja aihe, koska käsittämämme
todellisuus on jatkunut aluttoman ajan alusta asti tähän hetkeen asti.

Tosin, kaikki nämä tekstini perustuvat virheellisiin ja rajallisiin havaintoihini.
Sen takia koitan olla varovainen etten alkaisin pitämään niitä absoluuttisina
totuuksina; luottaisin oivalluksen saaneisiin.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 07:58:31 kirjoittanut Bamboo » tallennettu

but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 02.07.2007 07:39:44 »

Kuuntelisivatko muslimimiehet new age kanavointeja?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.07.2007 12:39:55 »

Kuuntelisivatko muslimimiehet new age kanavointeja?

Lopettaisimmeko muiden uskontojen roskaamisen jotta voisimme
keskittyä paremmin omiin ongelmiimme?
tallennettu

but all are deluded

- Virupa
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 02.07.2007 17:37:45 »

Cry  Cry  Cry

Häntäänsä haukkuva koira,

väsyy joskus, tai sitten ei.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 02.07.2007 18:13:37 »

Cry
   Arvoituksellista elämää viettää HÄN, joka ei meille kerro

kuinka, KAIKKI olisi toisin, ihan HÄNEN makunsa mukaan.

Eihän täällä ole kuin HÄNEN itsensä luomia!!

2funny

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 02.07.2007 18:46:31 »

Ja itse kyllä olenkin sitä mieltä, että ne asiat, jotka ovat todellista uutuutta tulevaisuuteemme, ovat vasta edessä päin kertomuksinakin. Jotenka siihenkin tätynee totutella, ettei sitä varten kenenkään tarvitsekaan enää olla toisillekaan se ainoa kanava vaan jokaisella on silloin se oma tietoisuutensa avoin.  smitten

Ihan olen samaa mieltä, eilisen kanavointi ON historiaa - tässänyt kanavointi tulee suoraan sydämeen  Kiss Kiss smitten angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 02.07.2007 18:59:00 »

coolsmiley

Eiliseen nojaamalla, tietää jo tulevaisuuden.

Hurmaamalla kaikki, vie heidät mukaansa.

angel

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Abyatur
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 02.07.2007 22:01:46 »

Entäs jos ei nojaa eiliseen?
Jättääkö silloin tulevaisuuden auki,
vai voimmeko valita ihmisinä tulevaisuuden,
jonka sieluina olemme jo valinneet?
Kun hurmaamme itsemme, eikö siinä ole kaikki?

Undecided
tallennettu
Valo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 02.07.2007 22:07:33 »

Tämä oleminen nyt on täydellistä, mitäs vielä tarvitaan? Läsnäolon kiinnittämistä siihen minkä joku toinen sanoi vain huomatakseen sen itsestäänkin löytyvän samoin tein ja vähän tuunattuna und puunattuna? Kiss
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 02.07.2007 22:11:47 »

Kaikilla muuten ON osatotuus, jokaisella tällä palstalla olevalla<! Hämmästyttävää, seurasi kanavointeja tai ei, kanavoi tai ei. Enpä vaan usko että mistään lähteestä, oli Raamattu Koraani tms kanavoitu teos, voi helpolla kasata Kaiken Kattavaa juttua Tälle Planeetalle Juuri Nyt..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Abyatur
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 02.07.2007 22:22:44 »

Tämä oleminen nyt on täydellistä, mitäs vielä tarvitaan? Läsnäolon kiinnittämistä siihen minkä joku toinen sanoi vain huomatakseen sen itsestäänkin löytyvän samoin tein ja vähän tuunattuna und puunattuna? Kiss

JEP. Juuri näin. Toista tarvitaan joskus peilaamaan se totuus, joka itsestämme heijastuu. Minusta se tuntuu niin hyvältä, kun huomaan että näin juuri on käynyt.

smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: