Mikä se ydin viesti oli?
Kirja itse on kirjoitettu kymmenen vuotta sitten ja siihen oli päivitetty nykypäivän tapauksia.Eikä siinä ole valtavasti mitään "uutta informaatiota". Uusi aika ja energia ovat jo aloittaneet työnsä tänäpäivänä. Mutta kirja keskittyi kertomaan kansainvälisistä ufo-raporteista mm. suurimpien valtioiden osalta ja siitä työstä jota ko. valtioiden hallitukset ovat jo kautta aikojen tehneet maan ulkopuolisen älyn kanssa. Kirjassa analysoitiin sitä, miksi ufo- asiaa ei tuoda päivänvaloon ja millä tavalla näitä ufojen puolesta puhujia seurataan ja häiriköidään salaisen palvelun kautta. Siinä oli paljon esimerkkejä Rauni-Leenan omasta elämästä.
Paljon oli asiaa seurantalaitteista ja niiden käyttötavoista (mielenkiintoista) sekä siitä, ketkä tuota häirintää ja seurantaa suorittaa.
Tuli sellainen olo, että voiko mihinkään tai ylipäätään kehenkään luottaa...
Kirjan yksi sanoma oli myös se, että tämän häirinnän tarkoituksena on myös ja nimenomaan saada yksilö näyttämään hullulle ja mielenvikaiselle... Yksi häirinnän tavoite on juuri se, että vainoaminen tehdään niin absurdiksi, ettei kukaan "tervejärkinen" voi uskoa sitä todeksi... Vähän samoin kuin nyt näissä puheenvuoroissa tällä palstalla ollaan aihe määritelty; uskomatonta ja mielenvikaiselle kuulostavaa toimintaa...
Nooh, anyway, kirja oli sinällään ihan mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä; ehkä tätä maailmaa voisi katsella muustakin näkövinkkelistä... Itse ainakin olen aina altis uskomaan kaikenmaailman salaliittoteorioihin... Ne tekevät elämästämme paljon mielenkiintoisempaa ja olen taipuvainen epäilemään yleensä kaikkea minkä näen fyysisillä silmilläni.