Vajra
|
|
« Vastaus #15 : 23.12.2005 20:20:41 » |
|
Ei ollut kylläkään henkilökohtaisesti kenellekkään tarkoitettu. Ihan yleisesti ottaen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.12.2005 20:28:34 kirjoittanut Puma »
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Daria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 23.12.2005 20:28:27 » |
|
Ei ollut kylläkään henkilökohtaisesti kenellekkään tarkoitettu. No eipä sitten mitään . Kyllähän tämä maailma parempi paikka olisikin jos nuo mainitsemasi asiat jäisivät taka-alalle . Iloista joulua kaikille, tää lähtee nyt joulun viettohon
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Kuu Rapu Merkurius Vesimies Venus Kauris Mars Vesimies
Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 01.01.2006 20:13:07 » |
|
Työntäkää digikamera ryppyreikään ja ottakaa kuva niin näätte kummia juttuja!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hopeatähti
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 01.01.2006 20:19:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Shamaanitar
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #20 : 01.01.2006 20:26:13 » |
|
tartteekos sitä nyt koko aika näkemässä. Ei tietenkään ole tarkoituskaan. Mutta jos näkemisen lahja on suotu, on suorastaan velvollisuus auttaa kanssaihmistä silloin kun sen hetki tulee. Hyvää uutta vuotta kaikille!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 01.01.2006 20:28:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Heli
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 01.01.2006 20:33:44 » |
|
Olet oikeassa hopeatähti !! Juuri näin !! Ja tuntemukset kehittyy " ymmärtämisen " myötä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mandi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 01.01.2006 22:09:51 » |
|
Näkeminen on vastuullista hommaa eikä välttämättä lainkaan mitään mukavaa. Itse olen nähnyt elämässäni joitakin enneunia ja valitettavasti ne ovat aina olleet negatiivisia. Olen nähnyt ne symboolisina, mutta olen osannut tulkita ne oikein ja valitettavasti ne ovat kaikki myös toteutuneet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #24 : 01.01.2006 22:54:45 » |
|
Mikäli sydämemme ei ole tarpeeksi "auki" voi tuollainen psyykkinen kyky aiheuttaa pysähtymistä ja vain siihen keskittymistä, vaikka elämämmä on kaikista aisteista kiinni ja taas kokonaisuudesta.
Jos aihe kiinnostaa, on paljon kirjallisuutta siitä saatavilla, mutta paras on se oman sydämmen kuuntelemista.
Muutama kysymys olisi hyvä esittää itselleen, jos haluan ns nähdä ja aistia muita energioita ja ulottuvuuksia, olenko todella valmistunut vastaanottamaan ne kuvat jota oma mieleni tuo esille? Onko minulla tarpeeksi harkintakykyä, viisautta ja herkkyyttä siihen?
Mitä minä teen tällä kyvyllä ja osaanko viisaasti sitä käyttää
Miksi haluaisin tällaisen kyvyn herättää?
Hei "hopeatähti"
Olivatpa tärkeät kysymykset. Itse olen astumassa tälle alueelle .... tai olen tiedostanut tämän asian itsessäni jo pitkään. On vain ajan kysymys, koska tämä alue selkiää minulle kokonaisuudessaan.
Viimeisin kirja jota nyt lueskelen, joka liittyy mielestäni tähän on; Sonia Choquette; HERÄTÄ SISÄINEN ÄÄNESI Toinen kirja, joka pyysi taukoa minulta on; Caroline Myss; SIELUN SOPIMUS - Elämän tarkoituksen etsijälle
Olenko oikealla tiellä .... . Olen, mutta en vielä tarkkaan tiedä, minne se tie minua vie ... .
Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
olive
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 04.01.2006 23:43:53 » |
|
:angel:Vain vastaanottavalla ja avoimella sydämellä voi nähdä ja kokea. Tähän pääsee, kun ensin käsittelee kaiken painolastin mielen tasolla, vapautuminen tästä tuo kaikkea mielenkiintoista elämään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #28 : 05.01.2006 00:20:49 » |
|
Tämä osastohan kuulostaa siltä, kuin sokeat kertoisivat, näkemyksistään, Täytyykö kadulla käveliöillä olla sauvat ? Voidakseen kävellä ? Kysyn vaan ?
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 14:05:06 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|