Mä oon varmaan sitten joku muu kuin
. Ja vielä monikertainen sellainen. Mulle on ollu aina oma perhe tärkein, se tarkoittaa sitä että vaikka arvostan ystäviäni ja ne on tärkeitä, niin ne ei todellakaan mene mun lasten ja miehen (jos sellainen sattuu olemaan) edelle. Enemmän mä oon kuullu siitä, että skippaan illat vaikka sitten kavereiden kans, jotta voin viettää aikaa perheeni kanssa. Ja kai sit olen poikkeus siihen sitoutumiseen ja perheen tekoon, kun ne on ollu mun haaveissa jo 20vuotiaana. Sain esikoiseni niin, että seuraavana päivänä taytin 23. Ja pidin itseäni vanhana saamaan ensimmäiseni. Hauskanpitoa miesten kustannuksella en käsitä? No, joko mulle on valehdeltu syntymäaika, tai sitten olen se poikkeus joka vahvistaa säännön..
Hölötän kyllä, sitä kyllä pitää karsia pois..
Täällä toinen
joka ajattelee samoin, et ole ainut.
Kyllä jousimies on hyvin perhekeskeinen merkki, silloin kun sen valitsee. On ihan liian stereotyyppinen ja suppea tulkinta sanoa etteivät jousimiehet halua sitoutua, ei ei ei.
Päinvastoin, jousimies on tulimerkki, joka suhtautuu intohimoisesti kaikkeen mihin haluaa ryhtyä ja todellakin antaa 110 prosenttia itsestään silloin. Kääntöpuoli taas on, että jos asiat eivät suju hyvin, tulee loukkaamisia ja pettämisiä, jousimies voi ylilyödä ja hällä väliä viitata kintaalla kaikelle, pahimmassa tapauksessa se voi vahingoittaa lapsia.
Eivät kaikki koe, että perhe estäisi heitä olemasta vapaita, ja toisille taas perhe
on sitä vapautta. Jousimiehen merkissähän on kyse ainoastaan henkisestä vapauden tarpeesta, jota jokainen toteuttaa omalla tavallaan.