Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka oikeasti olet?  (Luettu 14063 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Valos
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.06.2007 21:27:59 »

Jokainen ihminen on ikivanha entiteetti.

Onko teillä mitään käsitystä, keitä te oikeasti olette? Miltä planeetalta olette alun perin kotoisin? Oletteko ihmissieluja vai tähtilapsia? Onko teillä taju siitä, että jotain suurempaakin on kuin tämä planeetta? Suuri maaailmankaikkeus? Kertokaa tuntemuksianne.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #1 : 29.06.2007 06:52:25 »

Olen havainnut, tehnyt pienen retken, ottanut yhdenkin otoksen
siitä, ettei ihminen ole muuta kuin ikuista olemassaoloa tässä ja nyt.

Ja se on aika paljon; se on riittämiin; siitä on kaikeksi ja kaiken jälkeenkin.

Enempää en väitä kuin sen, etten olisi voinut kokea olevani ikuisesti olemassa ilman muita.

Kokemus on yhteinen ja jakamaton.
Se on luojan kokemus itsestään.

Ja kyllä: karman (= itsensä "vipuun laittaminen) jälkeenkin
kokemus on tilaisuus kehittyä eli kehäytyä, niin että
havaittava, havainto, havaitseminen, havaitsija ja tila, jossa havaitaan,
muuntuvat.

Senkun muuttuvat.

Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 29.06.2007 09:18:58 »

Ei aavistustakaan.  Cheesy Täytyypä ottaa selvää.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.06.2007 20:05:33 »

Onko teillä mitään käsitystä, keitä te oikeasti olette? Miltä planeetalta olette alun perin kotoisin? Oletteko ihmissieluja vai tähtilapsia? Onko teillä taju siitä, että jotain suurempaakin on kuin tämä planeetta? Suuri maaailmankaikkeus? Kertokaa tuntemuksianne.

Voi, aina ollut taju, että on jotakin valtavan paljon suurempaa! Aina ollut taju, että ei 'minä' voi koskaan kuolla, lakata olemasta siis.

Olen näitä miettinyt noita asioita lukiessani ja itseä kuunnellessa. Ja tullut siihen tulokseeen, että olen ihan ihka oma maan lapsonen. Hyvin syvällä kohtalo, kaiken sen kulttuurit, ajanjaksot, tiedossa. Ja kipeä kun maa on kipeä. Sen tekisi mieli ravistella kaikki paha pois kimpustaan. Ja sen arvanee, mitä se pitää pahana, valitettavasti. Se ei vain raski, koska me/minä olen osana maan solukkoa ja osana jotakin lupausta.

Enempää en ymmärrä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #4 : 30.06.2007 18:53:33 »

Tulen Orionin tuolta puolen, Bellatrix-nimisen tähden lähistöltä.  smitten
Alkujaan olin joku.. valo-olento, valoilmiö.

Sieltä se ajatus sitten lähti Smiley

Meditaatiossa tehtiin matka alkukotiin, sieltä selvisi.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5 : 01.07.2007 21:45:58 »

Kun tuon oivallan, muista tai tajuan  angel olen onnesta soikeana  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 04.07.2007 17:44:47 »

Wink Mulle ei merkitse ENÄÄ mitään se, kuka olen joskus ollut tai tulen oleva ... VAIN se, kuka minä OLEN just nu  Kiss smitten smiley6600
OIKEASTI olen VAIN  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #7 : 04.07.2007 18:35:25 »

Valos, voin VAIN kiittää  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #8 : 23.07.2007 15:13:20 »

Minä olen alkulähteestä lähtenyt, tiedän sen vain intuitiivisesti. Minä en ole mistään oikeasti kotoisin, siis planeetalta, vaan Elämästä, olen osa sitä ja tulen aina olemaan.

Paljon, paljon on eri galakseja, meillä on vapaa tahto valita, kulloinenkin paikka, johon uudestaan ja uudestaan synnymme.
Ei ole mitään, mitä Elämä ei sallisi. Miksi Elämä, josta me kaikki olemme tulleet kieltäisi itsensä? Sanoen, vaikkapa näin: "Kun olet noin ja noin tehnyt tässä elämässä, sinun täytyy tulla tänne uudestaan, maksamaan velkasi".

Tällä tavoin toimiessaan, Elämä, ehdollistaa itse itsensä, ja kyse ei sitten enää ole vapaasta tahdosta.

Jouskari minussa taas saarnaa  2funny, että näin.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Upulea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 26.07.2007 18:56:17 »

"Kertokaa tuntemuksianne."

pientä psykologiaa Cheesy

Mutta siis... maapallo tuntuu yhtä mukavalta paikalta kuin Tähtiplaneetta X, sillä tuskin minua on luotu pysyväksi mihinkään tiettyyn maailmaan. Siis niin kauan kuin säilytän sen kipinän, jonka yhdistän alkuperääni ja turvallisuuteen, ei minulla ole mitään hätää. Joskus on tosin koti-ikävä oloihin, jossa kuvittelen hyväksynnän ja ymmärryksen olevan suurempi, ja taivas näyttää olevan niin lähellä ja kaukana samaan aikaan -

mutta ne kuuluvat ihmisen ah niin ihanaan kaksinaisuuteen ja verhoon, joka välillä on niin raskas, ettei sitä erota seinästä.

On tosin myös hetkiä, kun luulee osaavansa jotain, mihin tässä ulottuvuudessa on pienet mahdollisuudet. Seuraa turhautuneisuus ja ylimitoitettu ärsytys!
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 26.07.2007 19:46:10 »

Minä en tiedä mitään menneistä elämistäni.
Olisi kyllä mukava tietää, silloin ehkä ymmärtäisin paremmin olotilani joka ei ole kotoinen täällä maan päällä,
Määrätynlaiset vuoret saa minun kroppani sirisemään tule sellainen putkimainen olo
kun näen esim. vuoristosta kuvan jokin minusta niinkui sukeltaisi se luokse hetkeksi  buck2

Minusta tuntuu että olen joskus elänyt jollain toisella planeetalla mutta myös useita eri elämiä maanpäällä.

Turkki sai minut tuntemaan että olin tullut kotiin ja jopa purskahdin itkuun kun ensikerran sinne saavuin ja näin Marmarikseen menevän tien maisemat.  Cry
Ja jopa sanoin mielessäni että nyt olen tullut kotiin. Sitä ennen en tiennyt Turkista mitään.
Mikään muu maa jossa olen käynyt ei ole saanut minua saman tunteen valtaan.

Mutta myös Kosovosta näkemäni kuvat vuorista ja niistä maisemista saa pääni sirisemään   uglystupid2
tallennettu

Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #11 : 26.07.2007 20:01:52 »

Olen To

O lento

Eli:

Valoalkio Meressä

(http://www.harhakuva.org/works/1146948899_hengita_by_solkku.jpg)

Täten olen yhteydessä muihin Valopalloihin:

(http://www.harhakuva.org/works/1185469980_aaveita_by_pumpulilumi.jpg)
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 20:07:16 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #12 : 31.01.2014 13:05:16 »

En tiedä mistä tulen, mutta tänne en kuulu enkä täällä hyvin voi.
Tehtäväni täällä on mahdoton toteuttaa  Undecided ja se aiheuttaa kaikkea ikävää Sad
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 31.01.2014 13:36:00 »

En tiedä mistä tulen, mutta tänne en kuulu enkä täällä hyvin voi.
Tehtäväni täällä on mahdoton toteuttaa  Undecided ja se aiheuttaa kaikkea ikävää Sad

Suosittelen että lakkaat ruikuttamasta ja alat elämään itsesi todeksi, oikeasti. Itse olen ollut samankaltaisessa tilanteessa joskus ja ainoa tie oli se että lopettaa ton toivottomuuden ja alkaa tekemään tarpeen vaatiessa niitä muutoksia. Ei sinut tänne ole laitettu ilman syytä.
Find your path!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 31.01.2014 13:43:03 »

Komppaan Aviciitä.
Tekstissäsi, Varjotar, oli asioita joita ei voi todistaa ja joiden ajatteleminen itsessään tuottaa sinulle negatiivisia tunteita:

Mistä tiedät ettet kuulu tänne? Tunne siitä että et kuulu tänne ei ole todiste, se on vain tuntemus!

Mistä tiedät mikä se tehtäväsi täällä on? Aika harva oikeasti tietää. Mitä todisteita sinulla on tehtävästäsi?
Mistä tiedät että se on mahdoton toteuttaa? Todisteita kehiin!

Ja kyse ei nyt ole siitä, että sinun pitäisi meille muillle foorumilaisille todistaa mitään, vaan nuo kysymykset ovat sinua itseäsi varten: Jos ne eivät ole todistettavissa, on sinun oma VALINTASI ajatella negatiivisia tunteita tuottavia ajatuksia, ja voisit aivan hyvin valita toisin ja säästyä siltä kaikelta ikävältä, mitä nuo ajatukset sinulle aiheuttavat.

Tästä ketjusta apua siihen, että aiheutat itse itsellesi pahaa oloa sillä että ajattelet toteen näyttämättömiä negatiivisia ajatuksia:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=65018.0
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: