Erittäin henkilökohtainen ja itsetutkiskeluakin vaativa kysymys, johon on varmaan vaikeaa vastata lyhyesti. :
Mielessäni avautuu makrokosmos ja maailmankaikkeuden äärettömyys, valtavuus, niinsanottu biouniversiteetti, jonka osana me kaikki olemme.
Atomitasolle mennessämme koostumme mikrokosmoksesta ja alkuaineista, atomeista, elektroneista ja lukuisista erilaisista alkuaineista.
Se mikä oikeasti tekee meistä erikoisia on, että syntyessämme olemme saaneet lahjaksi maailmankaikkeuden suurelta luojalta elävän hengen ja sieluksi kutsutun voiman, tulla ihmiseksi.
En ole pyytänyt syntyä tänne maailmaan, mutta kun nyt kerran olen täällä, niin sen lyhyen hetken aikana uskon, että minulla on oikeus olla ja elää täällä, sekä toteuttaa sitä tehtävää elämässäni, jonka olen saanut.
Kohtaan päivittäin muita kanssamatkustajia ja samalla syntyy vuorovaikutusta ja kolahtelee välillä kovastikkin.
Tunne-elämän kiemuroissa ja aatemaailmassa.
Uskon kaikkivaltiaalle osan itsestäni ja luotan siihen, että hänellä on meille kullekkin antamansa tehtävän, jonka toteutumiseksi minun kuuluu pyrkiä etsimään, hänen tahtoaan, suojelustaan ja ohjaustaan.
Tullakseni onnelliseksi täällä maailmassa vaeltaessani, onnellisuuteni määrä riippuu siitä, miten hyvin, tai miten täydellisesti olen antanut elämäni kaikkivaltiaan huomaan ja suojeluun sekä ohjaukseen.
Tähtien ja maailmankaikeuden ihmeitä katsastellessani kuvittelen jossain avaruudessa olevan tähden, joka on tarkalleen minua varten tehty ja jokaiselle sellainen on varattuna, jossa on kotimme ja mihin aikanaan saamme palata, kunhan ensin olemme selviytyneet elämäämme kuuluvista vaatimuksista ja haasteista.
Toivon, että elämänpolkuni olisi oikean ja etten harhautuisi väärälle uralle, jolloin syöksyn kauemmas päämaalistani, jonka Kaikkivaltias ja kaikkitietävä Jumala on säätänyt jo aikojen alusta.
Mielestäni elän ainutlaatuista ja ainutkertaista elämää, jolloin jokainen päivä on seikkailua täynnä ja samalla ainutkertainen tilaisuus toteuttaa onnellisiakin asioita ja rakkautta johtavana elämänohjeena, joskin se on aika vaikeaa tässä katoavassa maailmassa, jossa on liian paljon kielteisyyttä ja kahnauksia, joihin itse en millään haluaisi ottaa osaa.
Joudun kuitenkin toisinaan/usein kärhämään vaikken sitä halua, mutta sekin luultavasti on tämän elämän omituisuuksia ja tarpeellista henkiselle kehittymiselleni tässä elämässä ja ajassa.
Ai niin kysymyshän kuului:" Millainen oikeasti olet?"
Vastaukseni on Olen tavallinen ihminen, jolla on kuolematon sielu ja asuinpaikkani on Maapallo ja Suomi niminen maa pallon pinnalla. Henkiselle ja sielunelämäni kannalta merkillistä on, että tiedän alitajunnassani olevan asioita, joilla on toisinaan merkillisiä tapoja tulla päivittäiseen tietoisuuteeni ja siten auttaen toimimaan intuitiivisesti ja järjenkin vastaisesti, jolloin usein tiedän etukäteen, miten tai millä tavalla minun tulisi toimia, mutta eri asia sitten on tulenko tekemään siten kuin parasta olisi. :
Joskus joudun tekemään asioita ja tekoja, joita en kernaammin haluaisi, mutta silti ne vain kohtaavat, jolloin mahdollisesti KARMAN mukaisesti elämä kulkee latua, jota kuitenkin mieluummin välttäisin ja silloin kysymyksessä on johdatus ja opetus elämässä.
Olen matkalla kohti tuntematonta päämäärää kohti ja sinne päästäkseni minulla on kanssamatkustajia tukemassa kulkuani ja heillä kaikilla tuntuu olevan sama suunta, jolloin maallisen vaelluksemme päättyessä erkanemme ruumiistamme, sielun vaeltaessa sillattoman virran toiselle puolelle ja ihmisjärjelle täysin vierasta ja tuntematonta päämäärää kohden.
Tuon portin takana on mahdollisesti kaunein ja upein maailma, jonka ensimmäisen kerran nähdessään sielu kiittää kaikesta siitä matkasta, jonka vaivoihin ja vastustuksiin on saanut eläessään kokea. Päämääränä on toinen ulottuvuus ( taivas) ja sen saavuttamiseksi toteuttaa sitä korkeamman voiman asettamaa tehtävää, jonka kukin matkamies on saanut suoritettavakseen ja jotta elämällämme olisi tarkoitusta .
Johtopäätöksenäni on että oikein elämällä ja samalla tietoisena siitä ettei toimi tietoisesti tekemättä pahaa muille ihmisille saavuttaa sielunmaiseman jolla on mahdollisuus astua korkeammille ulottuvuuksille tai toisinpäin tekemällä vääriä valintoja, joutuu niistä maksamaan korkean hinnan.
Ollakseen onnellinen ei tarvitse olla rikas, mutta onnellinen on se joka saa kokea olevansa jollekkin toiselle sydämessään rakas.
Olen vain tavallinen ihminen ihmisten joukossa, jolla on ilo (tuntea foorumin väki)
? ja tähtimerkiltään aivan tavallinen
. Ei siinä vielä kaikki, mutta antaa nyt olla vaan