Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia yllätyksiä  (Luettu 63229 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 11.08.2007 09:55:17 »

Pitää koettaa vaan auttaa ja ymmärtää muita, löytyi Italian työpaikoista lehti netissä jota eräs voisi tarvita. Sain suurkiitokset Italian kontaktista ja ehkä erilaisista tiedoista koskien Suomen ministeriöt, kulttuuritahot jne.

Ja samalla markkinointiin liittyvää tietoa, jota en uskonut olevan olemassa, mutta sellaista onkin. Hyvä firman kannalta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 12.08.2007 18:17:04 »

hauska yllätys oli saada lapselle taas kaveri, ja kyyti juhliin jaguaarilla.. he olivat silti ihan tavallisia ihmisiä, mies teknikko.. perheidylliä ja vaaleaa sisustusta juuri kuten ajattelin.. näen muuten kovasti erilaisia sisustuksia nyt kun on oma muutto edessä.. päästää irti tästä paikasta.

ja se että printteri toimii sittenkin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 12.08.2007 20:55:37 »

Mulle tapahtui nyt viimeksi tällainen sattuma: innostuin itsekkin tuosta tarot-jutusta ja ajattelin että olisi kiva hankkia itsellekin sellaiset kortit. En raaskinut ostaa uusia ja ajattelin, että jos sattuisin sellaiset löytämään kirppikseltä. Kun menin kirppikselle niin heti pisti silmään osho zen tarot kirja. Ajattelin, että olisi kiva löytää myös kortit. Olin lopettamassa kirppiskierrostani kun sitten löysin kortitkin!!! Smiley
Kirppikseltä olen löytänyt ties mitä... esimerkiksi talvella halusin mustaa hupullista takkia (olin nähnyt joskus kaupassa only-merkkisen sellaisen) ja sieltä sekin löytyi!!!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #18 : 12.08.2007 21:07:00 »

AIVAN ihania löytöjä  Cheesy  Minäkin luotan kirppiksiin   Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 12.08.2007 21:36:52 »

KYLLÄ näitä löytyy kun etsii, esim huomasin että eräällä bonuskortillani siis saa alennuksia kylpylöistä, risteilyistä ja nyt on taas matkat suunniteltu ens vuoden lopulle asti. voi miten tylsää! voiko mikään enää yllättää  2funny

huono omatunto  Undecided

täytyy taas lahjoittaa hyväntekeväisyyteen Cool
« Viimeksi muokattu: 12.08.2007 21:39:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 20.08.2007 09:46:59 »

voiko näitä muuten kehittää itse, kuten ihmeitä, vai tuleeko ne niin että psyykkaa ja vaatii? huomasin että kun vaatii, kirjoittaa paperille ja olettaa, niin sitten.

voisin tarvita taas tällaista.

ja kappas  -  n 50 euron lahja eräästä firmasta ja rahaa tilillä.. niinpä.. ja liikuntaviikko ja ratsastuskisat! muuta ajateltavaa
« Viimeksi muokattu: 22.08.2007 07:39:42 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

herkkärapu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 20.08.2007 23:25:57 »

minulle vasta tapahtunut yllätys ( tai no voiko tätä näin sanoa)
oli kun meillä sairastui hevonen pahasti. meillä kävi eläin tohtori, tosi ihana sellainen nais puolinen ihminen joka oli sijaisena täälläpäin toimivalle tohtorille. nainen kävi monesti ja oli todella kiinnostunut eläimestäni. ikävä kyllä hän kertoi että 13 päivä hänellä loppuu työt ja hän lähtee pariksi vuodeksi helsinkiin.
 Sad meillä ei ole ikinä käynyt niin kivaa ja ammattitaitoista lääkäriä! (mulla on huonoja kokemuksia tälläpäin toimivista lääkäreistä)

no,se päivä koitti kun tällä sijaisella oli viimenen työpäivä. soitin hänelle jostakin lääke asiasta. hän sanoi että työt loppuu tänään ja antoi oman kännykkä numeron ja pyysi ilmottelemaan kuinka hepalle käy!!!
mahtavaa!  smitten tämä lääkäri sai ainakin yhden asiakkaan omalle puolelleen ja minä olin todella yllättynyt kun hän sanoi tuon vaikka hänen työnsä loppui!ihana ja mahtava lääkäri.
tämä saattaa tuntua teistä hölmöltä "yllätykseltä" mutta minulle se merkitsi paljon. tämä lääkäri sai minut ymmärtämään että kaikki ei sittenkään ole samanlaisia smitten

jos tämä lääkäri pyörii tällä palstalta niin tunnistaa minut varmasti tästä kirjoituksesta, kerroinhan minä hänelle jo suoraankin että hän on paras Smiley
jos olet täällä niin kiitän vielä ja olen ikuisesti kiitollinen siitä avusta minkä sinulta sain! smitten

rapu

jotkut pienet asiat merkitsevät minulle todella paljon.
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 22.08.2007 07:39:16 »

Learn it from me, kehitä tunne ilman niitä ihmisiä, sisältä, niin se käy kun kukaan ulkoinen ei sitä pysty herättämään. Mihin siis tarrata.

Eilen oli ihme tunne, olisi kuin äitini-exäni masentava touhu olisi kadonnut kuin savuna ilmaan. Varmaankin se tunne liittyen asiaan. Vaikea olla järkevä cooli nainen, kun draamaa laitetaan lautaselle, mutta asiat edistyvät.

Ukkonen. 

The larger view   
Psychologically, this influence broadens your comprehension of any issue that you are interested in and your understanding of life in general as you encounter it today. You are concerned with the largest, most comprehensive possible view, and you are eager to incorporate new information into your way of looking at the world. At the same time you are intellectually more tolerant of other viewpoints, seeing them not as a threat to your views, but as a way of enlarging them. Your ability to see the larger view today enables you to plan with foresight. Where others see only confusion, you can see a pattern and come up with insights that will amaze others. In business or social activities you are able to organize very effectively, grouping people together so they can work most efficiently.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mercury Conjunction Jupiter MercuryConjunctionJupiter, exact at 08:39
activity period from 21 August 2007 to 22 August 2007.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2007 07:52:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

golfer
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 22.08.2007 12:14:09 »

Minulle rakas ihminen lupautui lähtemään kanssani Prahaan Smiley Vaikka en tiedä onko tämä jäähyväis-matka vai uuden alku niin kivalta tuntuu
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 23.08.2007 10:37:57 »

Naisten liikuntaviikko kiva ylläri - tai chi, lihaskunto, jytäjumppa - mikä 70´s sport fiilis.

Sitten jooga, uinti valaistussa uimalassa, esteratsastuskisat penkiltä ja kenties miekkailun ja jousiammunnan treenaus. No siinä onkin vaihtelua.
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 28.11.2007 09:47:20 »

Nyt puhut todellisista yllatyksista!!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 28.11.2007 12:28:50 »

Tällaiset yllätykset.. hm onko mikään yllätystä vai itse kutsumiamme asioita?

Also you will have opportunities to work on projects that may be to your personal advantage; these will come from persons you encounter every day at work or around your neighborhood, people from whom you do not expect much beyond the usual social exchanges. At this time you will have the opportunity to expand your contacts with the larger world. Sometimes this influence is a sign of travel, but certainly you will encounter people whose backgrounds are quite different from yours and whose experience will increase your understanding of the world. Several of these people may become permanent friends whom you will benefit from knowing. You may also benefit from old friends. You may be offered a chance to go into business with a friend, or a friend may tell you about a good chance to get ahead in some way.

The interpretation above is for your transit selected for today:Jupiter Sextile Ascendant    , exact at 12:59  activity period from 25 November 2007 to 4 December 2007.
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #27 : 30.11.2007 15:03:09 »

Iloinen yllätys oli kun äiti osti mulle pipon,hanskat ja kaulahuivin. angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 30.11.2007 15:07:55 »

eilen oli iloinen yllätys kun eräällä oli flunssa niin pääsi tulemaan toipilaan luo.. heh, toivon että se poistuu kuitenkin. iloinen yllätys oli eräs synttärilahja, kun ei odota ihmeitä, ilahtuu pienistä.
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #29 : 01.12.2007 16:01:15 »

oli kiva ylläri kun sain tietää että työharjoittelu loppuu jo ensviikon tiistaina! Grin sitten alkaa taas aurinkoiset päivät munkin elämässä,toivottavasti...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: