Esmiralda
|
|
« Vastaus #45 : 11.12.2007 23:55:35 » |
|
Iloisesti yllätyin saadessani puolen vuoden sijaisuuden hammashoitajana ensi vuodesta alkaen - siinä jäi kurssikin kakkoseksi Tässäpä iloinen rutistus sinulle ja onnittelut!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 12.12.2007 09:39:45 » |
|
Ippuzkalle ihanaiselle onnea ja iloa - ihanhan sinullakin on "timanttisade päälläsi" http://eq2.eqtraders.com/images/articles/snowing_inside.jpg Iloisesti yllätyin saadessani puolen vuoden sijaisuuden hammashoitajana ensi vuodesta alkaen - siinä jäi kurssikin kakkoseksi https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=12540.msg176572#msg176572Ja synttäritunnelmaa ... http://i131.photobucket.com/albums/p315/ovivip/sec/happy-birthday/103.gifJoulumaahan matkamies jo moni tietä kysyy; sinne saattaa löytää, vaikka paikallansa pysyy. Katson taivaan tähtiä ja niiden helminauhaa, itsestäni etsittävä on mun joulurauhaa.
Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta. Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta. Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä, Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä!
Joulumaasta kuvitellaan paljon kaikenlaista, kuinka toiveet toteutuu ja on niin satumaista. Voi, jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan!
Joulumaa on muutakin kuin pelkkää toiveunta, Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta. Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä, Joulumaa, jos jokaiselta löytyy sydämestä.
Joulumaasta uskoo moni onnen löytävänsä, mutta sepä kätkeytyy ja narraa etsijänsä. Onnea kun mikään mylly valmiiksi ei jauha - itsestään on löydettävä ihmisen vain rauha.
Joulumaa on muutakin kuin pelkkää toiveunta, Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta. Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä, Joulumaa, kun jokaiselta löytyy sydämestä.
Ja sinulta IPPUSKAINEN ihaNAINEN löytyy http://stores.christian-gift.net/images/Christian_Gift/Angel_of_Joy.jpgtaaviisuinen
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 09:49:08 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 12.12.2007 11:49:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #50 : 12.12.2007 12:39:29 » |
|
Nyt voisi olla joku iso kiva yllätys tarpeen kun on maksettu velkoja ja mätkyjä. Uralla, esim. Uutta meininkiä. Pikku kylpylämatka ei nyt riitä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #51 : 12.12.2007 17:59:34 » |
|
Menin aamulla töihin ja kuulin, että meillä on työntekijöiden virkistysiltapäivä. Pääsin siis ilokseni korttelimuseoon ja minulle uuteen ravintolaan syömään ilmaiseksi ^_____________^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 12.12.2007 18:01:32 » |
|
Menin aamulla töihin ja kuulin, että meillä on työntekijöiden virkistysiltapäivä. Pääsin siis ilokseni korttelimuseoon ja minulle uuteen ravintolaan syömään ilmaiseksi ^_____________^
Laki juu Nyt voisi olla joku iso kiva yllätys tarpeen kun on maksettu velkoja ja mätkyjä. Uralla, esim. Uutta meininkiä. Pikku kylpylämatka ei nyt riitä.
Juuri ajattelin ite ihan omalle kohdalleni - että niiiiin tosi piitkä aika on kun näin monta ja konkreettista "onnenhippusta" on sattunut kohdalleni ETTÄ - nautin tästä ihan sumeilematta - ja lisään vielä ETTÄ eilen sain naapurilta , käytetyn. mutta ihan ok.kuntoisen 3-vaihteisen Tunturi polkupyörän " ettei tarvi aina vaihtaa kesä ja talvirenkaita" sanoi hän ... Ja kyllä näit' hippusia mielelläni laitan kiertoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #54 : 12.12.2007 20:35:29 » |
|
Tigrinum Itse olet ansainnut tuurisi hyvantuulisuudellasi-HIENOA!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #55 : 12.12.2007 22:16:56 » |
|
Olen iloinen puolestasi Tigri!!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 13.12.2007 10:25:24 » |
|
Mukavat hörhökaverini olivat luonani eilen, se oli jo sinänsä ihan huippua, mutta mukava ylläri olis toisen tuoma sellainen savihahmo (hän tekee itse savitöitä), joka on vähän sellaisen maahisen tai kotitontun näköinen. Aivan ihana otus. Se on nyt miulla keittiössä kaverina. Olkoon nyt sitten keittiötonttu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #57 : 13.12.2007 13:07:43 » |
|
Olen iloinen ett' teillä on niin paljon iloisia yllätyksiä, taidan pyytää itsellekin lisää sellaista!
JA TAISIN KEKSIÄ MILLAISIA!
Eihän niiden kortilla tarvitse olla. Eivät siis lopu. Tuossa on muuten loistavasti sanottu.. että ei häiriötä huomiselle.. hän sanoi, nähdään ennen klo 18, ja illan ohjelma= mielenkiintoinen, kulttuurien kohtaamista. La ap joudun taas kiitämään juhliin.
December 14, 2007 Romance, particularly the physical kind, should be on your mind all day. If you're currently involved, try to talk your significant other into getting away from it all and taking you to a romantic resort outside of town. A little adventure would add just the right touch to your romantic inclinations, and you can rest assured that the phone won't ring! Lock the door of your room and have fun!
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 13:34:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #58 : 13.12.2007 18:27:44 » |
|
Kuulin tänään, että koska sarjakuvani on venynyt jo niin pitkäksi se julkaistan kahdessa osassa. Toisin sanoen eka osa onkin jo kasassa (uskoisin ainakin, olen niin pitkällä) ja saan piirrellä kakkososan loppuun kaikessa rauhassa! Ystäväni lupasi lainata minulle oman kannettavan koneensa työskentelyä varten maaliskuulle asti ^__________^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #59 : 14.12.2007 14:50:07 » |
|
Hyvä, AM.. tulihan minulle se iloinen yllätys.. eli AIKAA..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|