Voi kiitos paljon kaikille! tuli niin monta vastausta...
merkabah on myös hyvä tapa suojata itseään ja tietenkin tuo arkkienkeli mikaelin suoja myös toimii...voin myös vielä vaikka yv:nä laittaa suomamenkielisen verion tuosta arkienkeli mikaelin suojauksesta jos haluat...
Mikä on merkabah? *kysyy tyhmänä
* Joo, kiitos olisi ihan kiva kotimaisellakin tuo Mikaelin suoja, vaikkei tuo englanti mikään outo olekaan, mutta jotenkin ehkä tässä tilanteessa voisi toimia paremmin kotikielellä.
Olen yrittänyt ajatella ympärilleni suojamuuria, mutta en valoa, enkä kupua. Muurijuttu ei oikein ole toiminut, tuntuu, että selustasta on aina päässyt sisään (jos joku tajuaa mitä tarkoitan...)
Kun vain aina muistaisi suhtautua rakkaudella, niin ei mitään hätää olisikaan...
Mikähän siinä on, että pienten lasten suhteen sen muistaa niin paljon herkemmin, kuin aikuisten...? Mutta tämä pieni ihminen niin kovin väsyy aina välillä, ettei jaksa muistaa näitä perussääntöjäkään. Eikä ainakaan sitten osaa käyttää, kun riittävän lukkoon menee. Kun ei siis pidä itsestään huolta, suomeksi sanottuna.
Tänä keväänä on niin monta kertaa tullut mitta täyteen, että olen todellakin päättänyt asian suhteen jotain tehdä. Lähinnä siis oman hyvinvointini. Sen, joka eniten on energiaani (henkistä) vienyt, kanssa olen tekemisissä joka päivä ja sen verran vaikeita aikoja ollut nyt pitkään, että pakko on nyt jotain tapahtua. Niin kauan kuin minä olen vahva ja jaksan, niin kaikki on hyvin, mutta kun minä väsyn, niin en ainakaan mitään tukea saa sieltä suunnalta, yleensä vielä oman väsymyksen/pahanolon päälle jotain ilkeilyä ihan asiattomuuksiin asti välillä. Vyyhdessä on mukana myös sairauksia, omiani ja hänen (vaikken olekaan enää ollenkaan varma, että niistä mitään syitä näihin asioihin saa...) ja kaikenlaista "maallista" sotkua kanssa...
minä olen käytännön pakosta vähillä ja katkonaisilla yöunilla ollut jo pitkään ja se jatkuu vielä jonkin aikaa. Unen puute on pahinta, mitä minulle voi "tehdä", pää menee ihan pyörälle... Yritän tarrautua johonkin yksinkertaiseen asiaan, mikä yleensä auttaakin (esim. toistelen itselleni "Saan apua, kun pyydän") ja yleensä se auttaakin, mutta joskus tulee tilanteita, ettei edes sitä muista...
Kiitos, kun sain purkaa pahan oloni tänne, kadotkoon se näiden sanojen myötä jonnekin bittiavaruuteen ja hajotkoon joksikin, josta joskus tulee jotain positiivista!