Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiavampyyrit ja suojaus  (Luettu 16281 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
MeriDiana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.07.2007 23:39:46 »

Heipsis!

Aivan aloittelijana uskaltaudun kysymään, että miten te ihmiset suojaatte itsenne energiavampyyreiltä?

Eihän sitä niin vieraista ihmisistä väliä, mutta kun ihan lähipiirissä tuntuu tällä hetkellä olevan muutama ihminen, jotka imee kaikki voimavarani, kun samassa tilassa ollaan. Koetan joskus ladata voimia etukäteenkin, mutta aina ei voi tietää, koska sitä tarvitsee...  Sad 

Kun vain muistan, niin pyydän apua tilanteessa, ja usein sitä saankin, mutta olisko jotain vinkkejä, miten saisin jonkinlaisen suojamuurin rakennettua ilman, että olen ihan kylmä näitä ihmisiä kohtaan? Läheisiä kuitenkin ovat, enkä haluaisi loukata.

Kiitollisena vastauksista,
MeriDiana
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 03.07.2007 00:06:49 »

Minulla on auttanut arkkienkeli Mikaelin suojaus. Tämä lausutaan 9 kertaa perätysten. Kirjoitan sen tähän nyt englanniksi, koska olen itse oppinut käyttämään sen kielistä versiota.

Lord Mikael before
Lord Mikael behind
Lord Mikael to the right
Lord Mikael to the left
Lord Mikael above
Lord Mikael below
Lord Mikael, Lord Mikael
where ever I go I am his love protecting here
I am his love protecting here
I am his love protecting here

Itse olen käyttänyt tuota suojarukousta aina, kun olen kokenut kaipaavani suojamuuria ympärilleni. Voit myös visualisoida kirkkaan valon, jota toisen vampyyriaura ei läpäise.

Yksi hyvä keino pitää energiansa tasassa on yksinkertaisesti välttää tällaisia vampyyriauraisia ihmisiä. Ottaa välimatkaa ja sanoa, ettei jaksa. Itse jouduin pistämään välit ihan kokonaan poikki erääseen vampyyriauraiseen ihmiseen. Ei minulla ollut mitään henkilöä vastaan, mutta koin voimakkaasti sydämessäni, että nyt on tultava loppu ja piste. Ei meidän kaikkien kanssa tarvitse jakaa omaa energiaamme eikä välien poikkilaittamisen tarvitse olla vihamielistä. Me erosimme oikein hyvissä väleissä tämän vampyyriauraisen henkilön kanssa, kun selitin ihan rehellisesti tälle, että hän imee minusta energiaa. Tapaamisen jälkeen hän oli aina iloinen ja mie ihan naatti¨.

Kaikkeen ei tarvitse suostua, kunhan muistaa olla kohteliaasti rehellinen, loukkaamatta toista tarkoituksella. Oma tila tulee ja saa olla.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #2 : 03.07.2007 10:39:08 »

Resepti muuan, tää:

Ole itse se enkeli,
jolta toivot apua
itsesi suojaamiseen muiden vaikutuksilta.

Ole muille se suoja,
jota itsellesi toivot.

Sillä se kaikki on jo sinussa
aina solutietoisuutesi perukoita myöten
ja niistä ilmoille kummuten.

Tuo kaikki toivo kenelle hyvänsä,
sillä se on... jo... hänkin.

Ole siniliekin suojelusenkelin varmuus
tuesta jokaiselle annettavasta,
niin olet aina oma turvallinen, vakaa itsesi
vaaroissa ja kommelluksissakin.

Olé!

smitten
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 03.07.2007 12:50:09 »

Hih, minä en yleensä lausu mitään, sen sijaan minä kuvittelen itseni ympärille kirkkaan kuvun ja kuvun kattoon hyvin kirkkaan valon. Sen kuvun läpi ei mikään negatiivinen pääse.  Wink  Joskus suojaan näin myös läheisiäni jos ovat vaikeuksissa.
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.07.2007 15:31:57 »

merkabah on myös hyvä tapa suojata itseään ja tietenkin tuo arkkienkeli mikaelin suoja myös toimii...voin myös vielä vaikka yv:nä laittaa suomamenkielisen verion tuosta arkienkeli mikaelin suojauksesta jos haluat...
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 03.07.2007 17:03:45 »

Resepti Larin hää  Tongue

Itse käytän vain sääsuojia. Katto suojaa vesisateelta ja auringonsuoja auringolta. Jos oikein tuntuu kuluttavalta niin Pinotexia pintaan, niin vanhakin näyttää nuoremmalta  Wink

Aika helpolla pääsee kun ei suojia käytä. On mielestäni vain vanha oletus että toinen imee energiaa, kun todellisuudessa sen itse luo ulkopuoliseksi. Ns. vanhalla oletuksella saa ihmisen kiukkuiseksi, väsyneeksi jne. Valiten se uusi tapa ajatella siitä vanhasta tutusta, tehden se rakkaudella, voinee havaita ettei se energiavampyyri ollutkaan totta.

Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.07.2007 17:12:25 »

Resepti Larin hää  Tongue

Itse käytän vain sääsuojia. Katto suojaa vesisateelta ja auringonsuoja auringolta. Jos oikein tuntuu kuluttavalta niin Pinotexia pintaan, niin vanhakin näyttää nuoremmalta  Wink

Aika helpolla pääsee kun ei suojia käytä. On mielestäni vain vanha oletus että toinen imee energiaa, kun todellisuudessa sen itse luo ulkopuoliseksi. Ns. vanhalla oletuksella saa ihmisen kiukkuiseksi, väsyneeksi jne. Valiten se uusi tapa ajatella siitä vanhasta tutusta, tehden se rakkaudella, voinee havaita ettei se energiavampyyri ollutkaan totta.

Smiley

vai että pinotexia pintaa niin näyttää nuoremmalta  Grin....eiks siun kuitenkin rakas lariseni kannattaisi harkita sitä panua pintaan kun sitten kestää ihan isältä pojalle asti... Wink
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 03.07.2007 17:18:43 »

Jos oikein tuntuu kuluttavalta niin Pinotexia pintaan, niin vanhakin näyttää nuoremmalta  Wink

vai että pinotexia pintaa niin näyttää nuoremmalta  Grin....eiks siun kuitenkin rakas lariseni kannattaisi harkita sitä panua pintaan kun sitten kestää ihan isältä pojalle asti... Wink

Mutta kun ei tunnukkaan liian kuluttavalta. Voihan sitä aina laittaa rasvaakin iholle niin tulee oikein limainen nuljaska ja energioistakaan ei saa otetta kun hyppivät sormissa kun silakka  Grin
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
MeriDiana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 04.07.2007 00:17:38 »

Voi kiitos paljon kaikille! tuli niin monta vastausta...

merkabah on myös hyvä tapa suojata itseään ja tietenkin tuo arkkienkeli mikaelin suoja myös toimii...voin myös vielä vaikka yv:nä laittaa suomamenkielisen verion tuosta arkienkeli mikaelin suojauksesta jos haluat...

Mikä on merkabah? *kysyy tyhmänä Shocked* Joo, kiitos olisi ihan kiva kotimaisellakin tuo Mikaelin suoja, vaikkei tuo englanti mikään outo olekaan, mutta jotenkin ehkä tässä tilanteessa voisi toimia paremmin kotikielellä.

Olen yrittänyt ajatella ympärilleni suojamuuria, mutta en valoa, enkä kupua. Muurijuttu ei oikein ole toiminut, tuntuu, että selustasta on aina päässyt sisään (jos joku tajuaa mitä tarkoitan...)

Kun vain aina muistaisi suhtautua rakkaudella, niin ei mitään hätää olisikaan... smitten Mikähän siinä on, että pienten lasten suhteen sen muistaa niin paljon herkemmin, kuin aikuisten...? Mutta tämä pieni ihminen niin kovin väsyy aina välillä, ettei jaksa muistaa näitä perussääntöjäkään. Eikä ainakaan sitten osaa käyttää, kun riittävän lukkoon menee. Kun ei siis pidä itsestään huolta, suomeksi sanottuna.

Tänä keväänä on niin monta kertaa tullut mitta täyteen, että olen todellakin päättänyt asian suhteen jotain tehdä. Lähinnä siis oman hyvinvointini. Sen, joka eniten on energiaani (henkistä) vienyt, kanssa olen tekemisissä joka päivä ja sen verran vaikeita aikoja ollut nyt pitkään, että pakko on nyt jotain tapahtua. Niin kauan kuin minä olen vahva ja jaksan, niin kaikki on hyvin, mutta kun minä väsyn, niin en ainakaan mitään tukea saa sieltä suunnalta, yleensä vielä oman väsymyksen/pahanolon päälle jotain ilkeilyä ihan asiattomuuksiin asti välillä. Vyyhdessä on mukana myös sairauksia, omiani ja hänen (vaikken olekaan enää ollenkaan varma, että niistä mitään syitä näihin asioihin saa...) ja kaikenlaista "maallista" sotkua kanssa...

minä olen käytännön pakosta vähillä ja katkonaisilla yöunilla ollut jo pitkään ja se jatkuu vielä jonkin aikaa. Unen puute on pahinta, mitä minulle voi "tehdä", pää menee ihan pyörälle... Yritän tarrautua johonkin yksinkertaiseen asiaan, mikä yleensä auttaakin (esim. toistelen itselleni "Saan apua, kun pyydän") ja yleensä se auttaakin, mutta joskus tulee tilanteita, ettei edes sitä muista...

Kiitos, kun sain purkaa pahan oloni tänne, kadotkoon se näiden sanojen myötä jonnekin bittiavaruuteen ja hajotkoon joksikin, josta joskus tulee jotain positiivista! smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 04.07.2007 08:25:17 »

no voihan vaikka nyt sitten tähänkin laittaa suomenkielisenä tuonmikaelin suojauksen. versioita tästäkin voi olla useita mutta tätä käytän joskus itse.

visualisoi seuraava teksti itsesi ympärille hyvin tietoisena siitä mitä olet tekemässä jolloin toimii mielestäni vielä paremmin.

pyydä arkkienkeli mikaelin sininen säde ja rakkaus ympärillesi.anna totuuden miekan asettua vasempaan käteesi ja mikaelin sinisen viitan ympärillesi.anna mikaelin kultaisen suojaavan kilven asettua eteesi,taaksesi,vasemmalle ja oikealle luoden kultaisen ja tasaisen energia kentän sinun itsesi ympärille. anna sitten vielä arkkienkeli mikaelin sinisen säteen tehdä tähti yllesi sielun tähteen ja tähti myös allesi auttaen sinua kunnolla maadoittumaan aina juuri tähän hetkeen.

sitten vastaus tuohon toiseen kysymykseesi Merkabasta. Merkabah on oma valokehosi joka suojataan meridiaanilinjoja hyväksi käyttäen ja luo ympärillesi puhdasta kristallista valoa suojaamaan.Merkabah kestää kerrallaan tehtynä 48 tuntia.Merkaban voi rakentaa myös omien enkeleidesi säteiden avulla meditaatiossa.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 04.07.2007 16:44:14 »

Minua kiinnostaa kovasti tuo Merkabah, en ole ennen törmännyt siihen. Olisiko sinulla Jadeania antaa jonkinlaista rukousta, jolla Merkabahin voi tehdä? Kertoisitko lisää myös meridiaanisista linjoista, sekin on uutta ainakin tuon nimen perusteella.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 04.07.2007 16:57:23 »

Minua kiinnostaa kovasti tuo Merkabah, en ole ennen törmännyt siihen. Olisiko sinulla Jadeania antaa jonkinlaista rukousta, jolla Merkabahin voi tehdä? Kertoisitko lisää myös meridiaanisista linjoista, sekin on uutta ainakin tuon nimen perusteella.

isellä on kaksi tapaa tehdä tuo Merkabah.siihen ei varsinaisesti kuulu mitään rukousta vaan on pikemminkin sellainen energia kenttä itsesi ympärille.tietääkseni nuo meridiaanilinjat kulkevat  omien chakrojesi välillä ja merkaban voit tehdä joko mundrien avulla käyttäen näitä meridiaani linjoja apunasi tai sitten uusin tapa on meditaatiossa tehtävä jolloin tavallaan visualisoit itsesi eräänlaisen kristallin sisään useasti tämä visualisoitu kristalli paljastaa myös omien chakrakristaliesi värit koska visualisoimasi kristalli käyttää apunaan säteitä jotka vahvistavat myös omia chakrojasi.

no taisi olla taas aika vaikealla tavalla selvitelty mutta jotain ohjeita löytyy itsellä varmaan paperillakin joten jos asia vielä kiinnostaa niin laita vaikka yv:tä...

tähän niitä on aika hankala alkaa kirjoittelemaan...
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 04.07.2007 18:32:05 »

anteeksi kaarina ymmärsinkö nyt tekstisi oikein. olet siis sitä mieltä että Merkabah pitää sinulle itsellesi pyytää joltain?

hmmm...siis jos asia on mielestäsi noin niin ihmettelen koska siis senhän valokehon voi tehdä itselle kuka vaan kun oikean tekniikan osaa...

on tietysti ihmisiä jotka tarvitsevat jonkun muun ohjausta osatakseen suorittaa/tehdä merkaban oikein mutta ei tietääkseni sitä kuitenkaan kukaan voi tehdä puolestasi sinulle itsellesi...

no mutta korjaa jos ymmärsin tuon kirjoituksesi väärin...

itselleni opetettu uusi tapa tehdään esim. ihan normaalissa meditaatiossa ja meditaatiotakin voi tehdä kuka vaan ja ihan missä vain haluaa...
tallennettu

Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 04.07.2007 19:06:05 »

No nyt se selvisi minullekin, mikä tässä uudessa kesätyöpaikkassani on mättänyt. En ole oikeen kellekään sitä ääneen uskaltanut sanoa, että henkilö, joka minua opettaa, on ollut minusta todella rasittava, mutta hänhän onkin energiavampyyri.   Angry

Olen tuntenut itseni lähes joka päivä aina vaan väsyneemmäksi ja väsyneemmäksi ja ihmetellyt, mikä minua oikein vaivaa. Miksi työ, mikä on minusta ihan mielenkiintoista, tuntuu niin raskaalta ja vaikealta oppia. Shocked

Kiitos kaikille, jotka otitte tämän aiheen esille.
Aloitan suojautumisharjoitukset välittömästi.
smitten
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 04.07.2007 22:05:22 »

Kaarina, onko mahdollista että pääsen ajallisesti "lomalle" nopeammin kuin sinä  Grin. Olisihan se kiva lomaillakkin tikkaa heittää, vaikkapa siihen napakymppiin.

ps. neljä päivää lomaa sisällä  Tongue
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: