Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synnytyksen näkyminen kartalla  (Luettu 9906 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
tessa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 03.07.2007 20:58:10 »

Niin, otsikossa se jo tulikin. Onko kartasta mahdollista nähdä tulevan lapsensa syntymäpäivää?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.07.2007 21:11:05 »

itse en osaa noita karttoja tulkita mutta on minulle kerran sanottu ihan oikein viimeisimmän lapseni syntymäkuukausi.
tallennettu

Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2007 19:21:30 »

Perimätiedon mukaan kuulema tietää lastensa lukumäärän ja sukupuolen sen mukaan mitä planeettoja on 5. huoneessa. Itselläni on siellä Merkurius joissakin huonejärjestelmissä ja toisissa Aurinko ja minulla pitäisi olla poika, mutta ei ole eikä tule.

Muuta en noista lapsiasioista tiedäkään.

 crazy2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #3 : 04.07.2007 19:50:19 »

Ilmankos on ollut hiljaista sillä rintamalla  Wink ... Minulla ei ole 5. huoneessa planeettoja,  juno sentään on. 

Oma syntymäni on ollut luonnollinen; tulla tupsahdin maailmaan tosin hiukan etuajassa, koska veskariksi teki mieli  Cheesy  Minulla on yhtymiä kaikilla akseleilla, tarkin kaikista  saturnus IC:llä. Sopii tuohon Evean mainitsemaan teoriaan.

Tarkemmin en minäkään näistä lapsiasioista tiedä. Mitenkäs  kuu ja  ceres...? Liittyvät ainakin äitiyteen.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
aine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #4 : 05.07.2007 05:34:19 »

Minulla on siellä jupiter ja kuu. Tyttö ja poika löytyy kotoa. smitten
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #5 : 05.07.2007 10:46:00 »

Perimätiedon mukaan kuulema tietää lastensa lukumäärän ja sukupuolen sen mukaan mitä planeettoja on 5. huoneessa. Itselläni on siellä Merkurius joissakin huonejärjestelmissä ja toisissa Aurinko ja minulla pitäisi olla poika, mutta ei ole eikä tule.

Muuta en noista lapsiasioista tiedäkään.

 crazy2
Hei,
Mietin että minulla ei näy mitään ja miehelläni näkyy venus ja aurinko ? Tarkoittaako tämä sitä että yhteistä lasta ei saada vai johtuisiko tämä siitä että kärsin lapsettomuudesta niin sitä ei näy kartalla? Vai onko mies saamassa jonkun toisen kanssa lapsia ? Vai onkohan sitä edes toivoa yhteisestä lapsesta ?

Emisa
tallennettu
Kettuemo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #6 : 05.07.2007 10:47:13 »

Perimätiedon mukaan kuulema tietää lastensa lukumäärän ja sukupuolen sen mukaan mitä planeettoja on 5. huoneessa. Itselläni on siellä Merkurius joissakin huonejärjestelmissä ja toisissa Aurinko ja minulla pitäisi olla poika, mutta ei ole eikä tule.

Muuta en noista lapsiasioista tiedäkään.

 crazy2

Minulla 5.huone tyhjä, mutta lapsia löytyy kaksi, tällä hetkellä  Smiley

Osui muuten silmääni tällainen pätkä kirjasta "astrologiaa työn merkeissä":

"..On todettu että ihmisen munasolun hedelmöityminen voi tapahtua joka kuussa vain niinä muutamina päivinä, jolloin Aurinko ja Kuu ovat samassa kulmassa keskenään kuin äidin itsensä syntymähetkellä."

Mitäs mieltä olette tästä? Ai niin..kuuluukohan tämä ees tähän topicciin vai pitäiskö siirtää?  Undecided
« Viimeksi muokattu: 05.07.2007 10:50:43 kirjoittanut Kettuemo » tallennettu
Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #7 : 05.07.2007 11:36:52 »

Minulla taasen on 5. huone täysin tyhjä  Smiley Mutta lapsia on tyttö, tyttö, poika, tyttö  smitten smitten smitten ja vielä hännän huippuna yhdet kaksoset päättyivät keskenmenoon. Cry

Kaikki muksut on kylläkin syntyneet näinä kesäkuukausina.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2007 11:38:46 kirjoittanut Samedia » tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.07.2007 13:09:43 »

Minulla taasen on 5. huone täysin tyhjä  Smiley Mutta lapsia on tyttö, tyttö, poika, tyttö  smitten smitten smitten ja vielä hännän huippuna yhdet kaksoset päättyivät keskenmenoon. Cry

Kaikki muksut on kylläkin syntyneet näinä kesäkuukausina.

Otan osaa menetykseesi Samedia.

Kiinnostaisi tietää missä merkissä sinulla on 5.huone? Tälläkin on tietääkseni merkitystä. Esim. isälläni 5.huone on oinaassa, ja pikkuveljeni on Oinas. Äidilläni on taas 5.huone kaksosissa ja noh, hänellä on kaksi lasta. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #9 : 05.07.2007 14:41:27 »

Tässä linkkiä aiempaan synnytysaiheiseen keskusteluun:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=1370.0

...Itselläni on 5. huone pullollaan tavaraa, mm. Pluto ja Uranus, joiden sanotaan tuovan keskenmenoja tai mahdollisesti vaarallisia synnytyksiä. Kaksi lasta (tyttö ja poika, Merkurius, Aurinko ja Venus myös 5. huoneessa), kumpikin syntyi ihan säännönmukaisesti (joskin lievää dramatiikkaa oli kummankin syntymän loppuvaiheissa), ei myöhäisiä keskenmenoja. Huoneen kärki Neitsyessä, huoneessa  pluto aspect_con merkurius aspect_con aurinko aspect_con uranus aspect_con venus jotka Plutoa lukuunottamatta Vaa'assa Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.07.2007 15:00:52 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #10 : 05.07.2007 14:47:09 »

Tuo minun 5. huoneeni on ravussa, tarkemmin 0o rapu 41'
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 05.07.2007 20:04:39 »

toinen keskustelu tätä aihetta sivuten oli raskaus ap-kartalla,
itellä tuo 5 huone äkkiseltään tyhjä, harka,
mutta sitten sinne löytyi kuitenkin Persefone ja Hades,
Persefone on ilmetty tyttäreni, askendentti merkurius aurinko pluto skorpioni
yhtymällä,ja noista akseleista tuli mieleeni kun hän syntyi kyllä normaalisti mutta 10 pv ennen laskettua aikaa ja hällä on  mars skorpioni 12 huoneessa siten että se olisi ehkäpä ollutkin
askendentillä laskettuna aikana,
hänen desc  harka osuu siis Persefone/Hades yhtymääni,
oisko tuo Hades sitten vielä tulossa?? vaiko vie tyttäreni?
itellä  pluto ceres yhtymä
ja omalla akselilla on  askendentti Hopi-inkkari ja vastapäätä
Kronos,taisin syntyä juuri oikeaan aikaan?ajattomaan aikaan??
äiteelle sanottiin hopi hopi joudupas laitokselta,kihlajaisiin,muistojuhlaan ja ristiäisiin,
minun syntymästäni laskettiinkin (kronos  kaksoset)sitten monta tapahtumaa eteenpäin,
lilith mc:llä on voinut olla vaikeempi juttu?
olen joskus ihmetellyt miksi minä kävin syntymässä kaupungissa kun sisarukseni ovat syntyneet kirkonkylässä?
saiskohan muuten noita synnytyskertomuksia sairaalasta,
nyt kun ei ole äitiä enää kertomassa?

skorpionin lapset:Persefone ja Hades,ironista?
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #12 : 06.07.2007 23:51:44 »

Oi, itselläni vitosessa  chiron, jumalan sormen kärkenä - kohtalokasta lapsettomuutta?

Tarkastin vielä pontevasti lisääntyneet äitini ja siskoni ja molemmilla vitonen tyhjä.  Huh
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Musicat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #13 : 12.07.2007 00:20:35 »

 Itse ehkä tähän olen huono vastaamaan,kun niin aloittelija täällä olen, mutta muistan kun joku tietävämpi katsoi muutama vuosi sitten karttaani ja sanoi että vuoden 2006 kesällä elämääni täyttää jokin suuri rakkauden täytteinen tapahtuma. ( oli nimeltään joku aurinkoristi, aurinkopiste tai jotain sinnepäin ) Ja innoissani ajattelin sitten tapaavani elämäni miehen... elämääni saapuikin rikastuttamaan pieni tyttö, joka syntyi juuri tuolloin pisteen/ristin/ mikä ikinä olikaan, osoittamana hetkenä Smiley
tallennettu

VALKOINEN GALAKTINEN MAAILMOJEN SILLANRAKENTAJA
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #14 : 12.07.2007 08:44:50 »

Itse ehkä tähän olen huono vastaamaan,kun niin aloittelija täällä olen, mutta muistan kun joku tietävämpi katsoi muutama vuosi sitten karttaani ja sanoi että vuoden 2006 kesällä elämääni täyttää jokin suuri rakkauden täytteinen tapahtuma. ( oli nimeltään joku aurinkoristi, aurinkopiste tai jotain sinnepäin ) Ja innoissani ajattelin sitten tapaavani elämäni miehen... elämääni saapuikin rikastuttamaan pieni tyttö, joka syntyi juuri tuolloin pisteen/ristin/ mikä ikinä olikaan, osoittamana hetkenä Smiley

Olisko ollut aurinkokaari? Minulla näkyi toisen pojun syntymä aurinkokaari-Venuksen ja Jupiterin kuviossa (joka sinänsä on aika tyttömäinen mutta poikahan sieltä tuli)  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: