Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Stellium  (Luettu 16437 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Minna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 04.07.2007 08:07:11 »

Minua kiinnostaisi Stellium noin yleensä erikoiskuviona ja sen tulkinta kartalla. Osaisiko joku kertoa lisää?

Sepon pikatulkinta sanoo:
Useita planeettoja kasaantuneena samalle alueelle karttaympyrällä merkitsee eräänlaista voimapistettä elämässäsi. Nämä yhtymät vaativat erityistä huomiotasi ja johdattavat oikein käytettyinä uraa uurtaviin saavutuksiin elämässäsi. Voit olla varma että moni lähelläsi oleva ihminen kokee nämä sinussa olevat uudistumisvalmiudet valtavaksi uhaksi omalle elämälleen. Niinpä saatkin varautua jatkuviin yrityksiin voimasi valjastamiseksi jonkun toisen tavoitteiden taakse. Et varmaan voi välttyä silloin tällöin haksahtamasta imartelun ja kehumisen salakavalaan ansaan, mutta tulokset eivät tuossa tilanteessa koskaan vastaa sen paremmin omia kuin toistenkaan odotuksia. Tämä voimapahkura on valjastettavissa vain sydämen voimalla palvelemaan sinulle henkisesti tärkeitä tavoitteita eikä siinä juurikaan kaivata muiden apua tai neuvoja.

Vaikka tulkinta sanoo, ettei muitten neuvoja kaivata  Wink niin kuulisin mieluusti mitä stellium kartalla voi ihmiselle merkitä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.07.2007 17:20:34 »

Riippuu mitä planeettoja stelliumissa on ja missä merkissä ja missä huoneessa.
Itselläni 11.huone oinaassa ja siellä stellium joka koostuu  aurinkokuuvenus ja  mars. Ystävät ja läheiset ovat minulle tärkeitä ja olenkin valmis tekemään oinaan päättäväisyydellä ja energialla paljon heidän eteensä. Minulla on paljon erilaisia ihmisiä lähellä ja olen kiinnostunut muutenkin ihmisistä ja heidän tarinoistaan  :)Olen myös kiinnostunut monista asioista, liekö stelliumissa syy siihen ja omalaatuiseen ajatusmaailmaan  Grin
Monet puhuvat myös että tuo 11.huone stelliumineen voisi tuoda mukanaan kiinnostusta esim. järjestötoimintaan...
Onko sinulla stellium ja mistä se koostuu? Missä merkissä ja huoneessa?
tallennettu
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 20.07.2007 06:49:48 »

Hei

Myös minulla on vahva stellium kakkoshuoneen kaloissa:  merkuriussaturnus , marskuuchiron ja  juno.

Muistelen jostakin lukeneeni, että stellium aiheuttaisi jonkinlaista yksisilmäisyyttä ja liikaa keskittymistä yhdelle elämänalueelle. Onhan se toistaalta ymmärrettävää kun ajattelee karttaa graafisestikin, että kun yhdessä paikkaa on paljon niin ei muualle enää riitä.

Onko kenelläkään muulla samansuuntaisia kokemuksia?

~Miljoonakala
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 24.07.2007 18:06:58 »

Joo...jotain samantapaista oon kuullut. Mulla on stellium Skorpionissa  venus uranus merkurius ja kartta tosi toispuoleinen, kaikki planeetat Chironia (7. huoneessa) lukuunottamatta, huoneissa 1,2,10,11,12.
Mun täytyy kaivaa yksi vanha tulkinta esille, missä oli tuosta jotakin. Hyvänä puolena muistan ainakin sen, että keskittymiskyky stelliumiin liittyviin asioihin olisi erittäin hyvä.

Voiko  askendentti olla osa stelliumia? Siis kun mulla on  aurinko aspect_con askendentti aspect_con pluto.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.07.2007 19:58:15 »

Stelliumi-ihmisenä toivoisinpa todella, että voisin keskittyä juuri johonkin yhteen asiaan.
Tilanne kun aivan päinvastainen ollut aina. Haarotun kuin Rooman tiet! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 24.07.2007 22:32:16 »

sanotaan että stellium on oinaan kaltainen energiapakkaus (esim. minulla antanut hiukka oinaan punertavaa hiusgeeniä mm.,muuten oinaassa ei mitään) ja silloinhan siinä on mars-energiaa,joka tietty vaatii purkamisväylän,ja jos stelliumin vastapäätä / aspect_opp ei ole planeettaa mikä purkaisi omalta osaltaan tätä rypästä,niin silloin on hyvä itse
määrittää sille polttopiste vastapäätä,ja ennenkaikkea sen VOI määrittää itse,
itsellä 11 huoneen yhteisön palveluksessa oleva  skorpioni stellium purkautuu
6 huoneen  harka maanläheisessä fyysisessä työssä,
ja minulle varsinkin on erittäin tärkeää tuo fyysinen rasitus,koska  mars on myös
skorpionin planeetta eikä räjähdysvaaraa vähennä yhtään itse  mars leijona:ssa
ja tietysti siellä skorpionin huoneessa 8..
myös  harka ystävät auttavat purkamaan tätä jännitettä ja antavat skorpionin
 mars pluto energialle venuksen pehmeää vastapainoa,
11 huoneen stelliumille onkin ystävät tärkeitä,
mutta itsellä stellium tiivistää ystävätkin vähälukuisiksi,
ei se määrä vaan laatu,
toisaalta stellium tekee tarkaksi,
en sitten tiedä kumpi stellium,
toinen kun löytyy  neitsyt merkistä mutta sielläkin on sitten oma rakas  pluto
osallisena,
käytän verbaalista valtaa keskittyneesti?  merkurius :skorpioni:n stelliumissa ja
neitsyen planeettana,
korjaan sanojeni satoa?
en tiedä,joskus on vaikea hahmottaa mikä tekijä kartalla vaikuttaa mitenkin,
kun se voi olla monenkin tekijän summa,
itse asiassa en ole stelliumiani kauheesti aatellut,
se on vaan siellä itsestään selvästi,
sehän keskittymisellään voisi olla itselläni tietyn yksittäisen aineen opettajan
rykelmä, askendentti jousimies:llä ulospäin suuntautuen?
löytyyköhän esim. tiedemiehiltä stelliumia kartoiltaan,
tietyn alan spesifistejä?
kyvyttömyys/haluttomuus nähdäkään muuta,
samalla lahja keskittää energia yhteen pisteeseen,
en tiedä onko muilla huomioita stelliumien periytyvyydestä,
tyttäreltäkin löytyy kaksi stelliumia,
mutageeni??
skorpionissa ollessaan...........
tallennettu
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 28.07.2007 12:35:15 »

Heissan

Nikin teksti stelliumin energian purkamisesta oli hurjan mielenkiintoinen, kiitos siitä. Vaikka omassa stelliumissani on Mars yhtenä planeetoista, en ole koskaan tunnistanut itsessäni minkäänlaista oinasmaista energiaa. Mahtaisiko olla syynä sen sijainti kaloissa, joka kääntää energian täysin sisäänpäin? Opposition planeetat Pluto ja Uranus 8.huoneessa luovat purkautumisväylää energialle, kunhan sen ensin löydän  Smiley

Minulla stellium ei näyttäisi olevan periytyvä takaa- tai eteenpäin. Omilla vanhemmillani ei sitä ole, eikä ainakaan äidinpuolella isoäidillä. Muista isovanhemmista ei tällä hetkellä ole tarkempaa tietoa, että teoriassa sukupolven yli hyppäämistä voisi olla. Omilla lapsillani ei ole kummallakaan stelliumia. Sen sijaan samat voimaplaneetat tai yhtymät näyttäisivät periytyvän.

Jos stellium on periytyvä, mahtaisiko olla kyseessä jonkinlainen stellium-suku, jossa siis useilla yksilöillä on taipumus keskittymiseen tai oinasmaista energiaa?

~Miljoonakala
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #7 : 29.07.2007 17:53:35 »

Minulla stellium ei näyttäisi olevan periytyvä takaa- tai eteenpäin. Omilla vanhemmillani ei sitä ole, eikä ainakaan äidinpuolella isoäidillä. Muista isovanhemmista ei tällä hetkellä ole tarkempaa tietoa, että teoriassa sukupolven yli hyppäämistä voisi olla. Omilla lapsillani ei ole kummallakaan stelliumia. Sen sijaan samat voimaplaneetat tai yhtymät näyttäisivät periytyvän.

Hmm - stellium ei välttämättä periydykään siten, että kaikilla olisi stellium, vaan pikemminkin voisi kuvitella, että sama teema toistuu kartoilla mutta eri muodoissa. Tuli heti mieleen, että olisiko suvussasi esim. Kalat-merkin tai 2. huoneen merkin Härän painotusta, kun sanoit stelliumin sijaitsevan Kaloissa ja 2. huoneessa?

Itselläni ei ole stelliumia, mutta suureen ykköshuoneeseeni (Placidus) keräytynyt iso kasa planeettoja. Ykkönenhän on Oinaan huone ja noista planeetoista ensimmäinen askendentista lukien on Mars (Vesimiehessä). Äidiltäni löytyykin aurinko-Mars-yhtymä (Vesimiehessä) ja äitini vanhemmat taas olivat molemmat aurinko-Oinaita. Smiley Sieltä kaukaa siis oma "oinasmaisuuteni" tulee, mutta on jo itselläni sillä lailla piilossa, ettei varsinaisesti Oinaan merkistä löydy kuin Venus - joka tietysti sinänsä jo kertoo, että naisilta se on peräisin. Wink Näitä "linjoja" siis voi löytyä, jos katsoo vähän laajemmalla näkövinkkelillä, eli ottaa merkit ja huoneetkin mukaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 29.07.2007 18:20:42 »

Tyttärelläni on Stellium

https://www.astro.fi/images/radix/03.12.1985_14:47_0_-02:00_60.272_-22.177_11.png

Minun tyttärelleni on ystävät äärettömän tärkeitä.
Ja on oikea energia pakkaus kunhan saa itse päättää mitä tekee ja milloin.
Hänellä on erittäin omalaatuinen ajattelumaailma, mutta ei lainkaan vääränlainen.
Hän on äärettömän suosittu, ainakin poika porukassa, hän on saanut lempinimen tosimiesleidi.
Ei kestä likkojen touhuja hihittelyjä, mutta on kuitenkin äärettömän naisellinen ja kauniskin.
Ei ole koti ihminen, aina menossa. Ei myöskään järjestyksen ihminen.
Aika aito Jousimies.

Minulla ei ole Stelliumia mutta on aika rypäs 7. huoneessa
https://www.astro.fi/images/radix_web/30.07.1958_20:47_0_-02:00_60.272_-22.177_00.png

tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 30.07.2007 15:38:45 »

Katselin tarkemmin (hm.keskellä ruoanlaittoa, tyypillistä kai) tuota stelliumiani.

Rypäs käsittää auringon, merkuriuksen, venuksen ja uranuksen, joku asteroidikin siinä. En nyt muista mitkä kuuluvat stelliumiin. Energiani joskus pulppuaa tiettyihin asioihin niin voimakkaasti, että toiset eivät 'siedä' sitä, ei niin voi ahkeroida. Saan kuulla siitä kyllä. Se käännetään usein negatiiviseksi, pyrkyvyydeksi, näyttämisen tarpeeksi ja toisten tahdin polkemiseksi.

Tai en tiedä, mutta näin sen nyt ymmärtäisin stelliumin kautta. Ja minä en aina huomaa, miten ympäristö siihen suhtautuu, iloisesti vain painelen menemään.

Nyt en muista huoneiden 7 ja 8 merkitystä tähän suhteuttaa... Voisiko joku löytää siitä jotakin.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #10 : 01.08.2007 16:15:53 »

Stellium huone 3. : saturnus aspect_con mars aspect_con pluto  vaaka joka jatkuu ketjuna  aspect_con  jupiter  skorpioni puolelle on jännitetty  aspect_squ  aurinko ja  aspect_tri  venus....  aurinko 11.  ja  venus 10. ovat tarkassa sulkeutuvassa semisekstiilissä.

Itse olen jotenkin sokea näille aspekteille...

Voimaa ja haasteita...

Tarvetta miellyttää ja olla viehättävä  Kiss

Kirjoituksia, tekstejä, kommunikaatiota ja riitoja sekä juhlia sisarusten kanssa.
Kantava ääni. (tarvittaessa)

Miehet haluavat ottaa usein mittaa itsensä kanssa.(ja aina häviävät)
Jotenkin mä tän tilaan  Tongue

perverssiä...

(nyt soi: Adani&Wolf Day light)
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 15.11.2009 14:23:29 »

Hei! Halusin nostaa tätä stelliumia taas keskusteluun ja löysin täälät hyvän pohjan.

On n. pari vuotta takana ja monenlaista opiskelua ja enemmän ymmärtämystä astrologiasta, joten voisi porista enemmän.

Tässä Nikin eräs huomio siitä:

vaatii purkamisväylän,ja jos stelliumin vastapäätä / aspect_opp ei ole planeettaa mikä purkaisi omalta osaltaan tätä rypästä,niin silloin on hyvä itse
määrittää sille polttopiste vastapäätä

Olen saanut oppia, että tuo stelliumini 8.huoneessa on ollut suuri itsen tarkasteluvaihe elämässäni ja varmasti niin onkin. Stelliumia vastapäätä oleva Jupiter Jousimiehessä on ollut oiva purkautumiskanava sille kaikelle, vaikka se ei varsinaista tarkkaa oppositiota minkään stelliumin planeetan kanssa teekään. En ole ihan jäänyt itseni kanssa ässehtimään. Kyllä Auringon, Venuksen ja Merkuriuksen yhtymä on vähän sellaista itsekeskeistä pureksimista, varsinkin kun se on Ravussa. Uranus siinä (viiden asteen etäisyydellä) on esittänyt sitten aivan uusia ulottuvuuksia, onneksi.

Myös se, miten tuo stelliumi käyttäytyy AP-kartoilla, on ollut mielenkiintoista seurattavaa. Minulla se ainakin on hajonnut ja 8.huoneeni paljon keventynyt. Helpotus, helpotus!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 15.11.2009 15:34:27 »

Stelliumeja löytyy kaksin kappalein ja molemmissa on polttopisteenä planeetta. Eli,

aurinko kuu jupiter merkurius lilith kaksoset huone 9  aspect_opp neptunus huone 3

ja

venus mars chiron  harka hune 8  aspect_opp uranus huone 2.

Tunnistan tuon oinasmaisen liikkeellepanevan voiman itsessäni, mutta nuo polttopisteet ovat jokseenkin hämärän peitossa... Undecided

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 15.11.2009 16:07:26 »

Stelliumeja löytyy kaksin kappalein ja molemmissa on polttopisteenä planeetta. Eli,

aurinko kuu jupiter merkurius lilith kaksoset huone 9  aspect_opp neptunus huone 3

ja

venus mars chiron  harka hune 8  aspect_opp uranus huone 2.

Tunnistan tuon oinasmaisen liikkeellepanevan voiman itsessäni, mutta nuo polttopisteet ovat jokseenkin hämärän peitossa... Undecided

Minusta tuo näyttää aivan kauniilta! Siis tuo  neptunus ja vieläpä huoneessa 3, päivittäisen kanssakäymisen ja elämään sopeutumisen alue! Oletko ajatellut miten Neptunuksesi toimii esim. stelliumin purkukanavana. Tuottaako se sinulle illuusioita, joissa syntyy sitten niitä kolinkolin alastuloja (negatiivinen ääripää) vai taidatko kuunnella intuitiosi (positiivinen) ääntä, joka pelastaa sinut monenlaiselta kahnaukselta? Tuo jälkimmäinen olisi aivan ihanne, kun stelliumisi on tuolla totuuden ja filosoioiden huoneessa. Siellä on painetta ymmärtää syviä.  Wink

ps. Etsin vain näköpuolia...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 15.11.2009 16:50:24 »

[quote author=Esmiralda link=topic=17834.msg255201#msg255201 date=1258294046
Minusta tuo näyttää aivan kauniilta! Siis tuo  neptunus ja vieläpä huoneessa 3, päivittäisen kanssakäymisen ja elämään sopeutumisen alue! Oletko ajatellut miten Neptunuksesi toimii esim. stelliumin purkukanavana. Tuottaako se sinulle illuusioita, joissa syntyy sitten niitä kolinkolin alastuloja (negatiivinen ääripää) vai taidatko kuunnella intuitiosi (positiivinen) ääntä, joka pelastaa sinut monenlaiselta kahnaukselta? Tuo jälkimmäinen olisi aivan ihanne, kun stelliumisi on tuolla totuuden ja filosoioiden huoneessa. Siellä on painetta ymmärtää syviä.  Wink
ps. Etsin vain näköpuolia...
[/quote]

Hmm.. Kyllähän tuo Neppari irrottaa jalat maasta...
En kuitenkaan paljon tömähtele. On tuo Saturnuksen koulu käyty siinämäärin että juurruttu on todellisuuteen. Rahapelit, alkoholi tai virtuaalimaailma ei ole vienyt ihme kyllä mennessään, vaan olen aika realistinen arkipäivän asioissa, enkä kärsi addiktioista :Smiley

Intuitiooni luotan kyllä ehdottomasti. Intuitioni on useinmiten myös oikeassa. Ihmisten ja tilanteiden  suhteen.
Mutta kutensanoin en oikein kai osaa eritellä tuota polttopistettä...
Ehkä en ole saanut kuvion mahdollisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla käyttöön...mikä se lie sitten olisikaan. Undecided

Ja tuo  uranus taas polttopisteenä tuolle  venus mars  chiron liittyy T-ristiin jonka kärkiplaneettana koreilee ankara  saturnus
Muuttaa taas asetelmaa tuokin. Tämä on kait sitten se vähemmän kaunis aspekti, jonka kanssa painiskellaan/ on painiskeltu.

Mutta, mutta... Kiitos esmiralda, sain ajattelemisen aihetta. smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: