body electric
|
|
« : 04.07.2007 10:29:34 » |
|
Onks täällä ketään jolla 9. huone ois horoskoopissa täynnä planeettoja? Oisko ketään jolla Pluto ja Uranus Leijonassa, oli huone mikä tahansa? Kattelin tuolta aiemmasta ketjusta Pluton merkitystä, lähinnä 1. huonetta, ja totesin samalla et ei siel tainnu olla ku yks jolla Pluto Leijonassa. En sit viittiny sinne vastata, kun siin sanottiin et ketjuun ei oo 120 päivään kirjotettu, et voit alottaa uuden ketjun. Eli löytyykö kohtalotovereita, ja mites noin muuten, tarkottaa jos 9. huoneessa on Jupiter, Uranus ja Pluto Leijonassa?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #1 : 07.07.2007 19:33:25 » |
|
Ei ole minulla, mutta mieleen tulee 9.huoneen hallitsemat asiat eli ulkomaat, korkeampi koulutus, lakiasiat...
Pluto 9.ssä voisi viitata jollain lailla panostusta ulkomaan kontakteihin, samoin Jupiter 9:ssä, vähän samaa Uranus siellä ja Uranus tuo mukanaan omaperäisyyttä. Ulkomailla seikkailua?
Nuo planeetat Leijonassa kertovat vain, mitä ikäluokkaa henkilö on.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #2 : 07.07.2007 20:38:19 » |
|
Kiitos vastauksesta!! Jatkan kielten opiskelua ja matkaesitteiden pläräämistä
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #3 : 07.07.2007 20:52:34 » |
|
Eikun käy asiaan eli mene ulkomaille hankkimaan niitä Uranuksen kertomia erikoisia kokemuksia, Jupiter siellä taas pitää huolen siitä että hyviä ne ovat!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 08.07.2007 00:00:16 » |
|
No täällä , , , ja päälliskauppaa vielä ysissä, tosin neitsyen merkissä. Ulkomailla ollaan juu ja koulutus ikuisuusprojekti
|
|
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #5 : 08.07.2007 16:09:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
helinä
Kohtuuastroilija
Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)
|
|
« Vastaus #7 : 14.07.2007 08:01:07 » |
|
Olen teidän Avoimien, rohkeiden ja uutta oppivien vastakohta huone 9 asioissa kaiketi.... huone 9 ( ) on mulla. Ehkä mulle sopisi muiden auttaminen näissä asioissa kuin itse kokeminen. Toisaalta - käyn ulkomailla harvoin, hengellisyys tuntuu tosi vakavalta ja mun ei parane mokailla oikeuslaitoksen tai korkeakoulujen kanssa...oon aika tiukkis näissä teemoissa. Kuitenkin mulla huone 3 tähän. Eipä siten onnikaan tule ilman jonkin asteista 9. huone vakavuuttakaan? Eli huone 9 jäykkyyden olen tavallaan joutunut aina hyväksymään. Olenkin viimevuodet ajatellut että josko se "onni" lisääntyisi jopa tämän saturnus paksukaisen turvin. Paksukainen - sellaiselta se minusta tuntuu. Suurentelee kaikkia henkisyys teemoja (ei arjen järkeä mukana), on kaavoihin kangistunut ja tylsä. Pahimmillaan joku globalisaatio tekee meistä muukalaisia omassa maassa tai pakottaa pois kotipesästä... Niin en ole näissä asioissa kovinkaan valoisa! Lisää kommentteja huone 9:stä, kiitos... Tämä huone on mullekin (synkistelystä huolimatta) tarkeä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #8 : 14.07.2007 10:05:11 » |
|
Veljelläni on 9. huone hyvin edustettuna. Sieltä löytyvät ja :sta, sekä :stä. Niin korkeakoulut kuin ulkomaatkin liittyvät häneen, mutta mielestäni ei yhtään sen enempää kuin monella muulla, joilla ko. huone on tyhjä. Kerran tuijottelin urakalla astrotheme.fr-sivuston julkkiskarttoja, ja silmiini pisti Euroopan kruunupäiden karttojen voimakas 9. huone. Tuli vain mieleen, voisiko tähän huoneeseen ns. kultalusikka suussa syntymisen, erityisesti jos Aurinko majailee siellä. Minä nimittäin pidän veljeäni jonkin sortin Hannu Hanhena. Hän on käytännössä saanut kaiken, minkä on halunnut - ei tosin mitenkään ilmaiseksi tai töitä tekemättä, mutta kuitenkin varsin helposti. Hän on tällä hetkellä 45-vuotias, eikä hän ole muistaakseni kokenut mitään katastrofaalista koko elämänsä aikana. Hän on luultavasti kunnollisin mies, minkä tunnen ja kaiken lisäksi vielä hauska tyyppi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 14.07.2007 11:54:43 » |
|
Jaa, no en ainakaan omalta osaltani voi suoraan vahvistaa tota kultalusikkaa! Tavallaan olen tosi onnekas, ammatillisesti koen olevani menestynyt, eli työ jota teen oon mukavaa ja haastavaa (vaikka palkkaa saisi kyllä tulla enemmän ). Kotimaassa kyllä ensin takkusi uran alku ja vastoinkäymisiä oli vaikka muille jakaa - tavallaan se kuitenkin kuuluu asiaan??? Neliö-ihmisenä osaan arvostaa vastoinkäymisten läksyjä ja ottaa opikseni? Toisaalta olen kuitenkin aina ajan kanssa saanut sen mitä olen halunnut Olen kolme kertaa elämässäni muuttanut pitemmäksi aikaa (yli puoleksi vuodeksi) ulkomaille ja näistä kahtena kertana perhepiirissä on muuttoani seuraavien päivien aikana tapahtunut toisena kuolemantapaus, toisena vakava loukkaantuminen... Tosin mun aurinko-merkurius-saturnus-jupiter-juno stelliumia ysissä neliöi myös kuu seiskahuoneessa. Muuten musta hauska juttu, että Mondonkin nimimerkki on just mondo, eli maailma/maapallo Sopii hyvin ysihuoneen teemoihin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.07.2007 12:54:19 kirjoittanut Yussra »
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #10 : 14.07.2007 12:23:35 » |
|
Minulla on , mutta huoneessa 2 ja 9. huoneesta löytyy Venus ja Merkurius .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #11 : 14.07.2007 15:37:36 » |
|
Minulla on 9. huoneessa MC . Ei siis suurempaa tungosta, mutta hyvin aspektoitunutta Ja Merkuriushan on aksendenttini hallitsija. 9. huoneen asiat ovatkin aina olleet sydäntä lähellä niin työssä kuin vapaa-aikana. Opiskellut olen paljon, mm. matkailua, viestintää ja kieliä. Vieraat kulttuurit ovat kiinnostaneet aina, ja ulkomaillakin olen asustellut. Nykyinen työni ei liity millään tavalla 9. huoneen teemaan, mutta huomaan kaipaavani juuri sitä... kansainvälisiä kontakteja, syvällistä pohdiskelua ja tutkimustyötä. Ilmankos sitten vapaa-ajallani luen, opiskelen ja matkustelen. 9. huone ei jätä rauhaan Kultalusikkaan en ole valitettavasti törmännyt, kiitos :n :
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #12 : 14.07.2007 16:41:42 » |
|
Minulla on 9.huone tyhjä mutta on siinä aivan huoneen kärjellä, ssä tehden hyvät aspektit mm. . Minulla on vähän sama kuin Minervalla että ulkomaat ja kielet ovat aina kiinnostaneet, olen paljon matkustellut, opiskellut ja työskennellyt ulkomailla, vaikka varsinainen koulutukseni ei siihen viittaakaan. Eniten kiinnostaa Saksa, Itävalta, Sveitsi ja Ranska. Yhdysvalloista ei pitänyt yhtään kun siellä kävin. Kansainväliset asiat ja syvällinen pohdiskelu kiinnostaa minuakin. Eli voi sitä tyhjällä 9. huoneellakin noita asioita toteuttaa! Itse odotan jo syksyä vesi kielellä, sillä saan työssäni toteuttaa itsenäisesti ulkomaan vientikauppaan liittyviä projekteja aivan alkaen kohdemarkkinoiden analyysistä... Hih, ja koska 2008 Jupiter tulee Aurinkoni päälle niin enköhän pääse matkalle sitten vaikka työni puolesta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #13 : 14.07.2007 16:47:33 » |
|
Itse odotan jo syksyä vesi kielellä, sillä saan työssäni toteuttaa itsenäisesti ulkomaan vientikauppaan liittyviä projekteja aivan alkaen kohdemarkkinoiden analyysistä... Hih, ja koska 2008 Jupiter tulee Aurinkoni päälle niin enköhän pääse matkalle sitten vaikka työni puolesta... Kuulostaa unelmatyöltä
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Sis
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #14 : 30.07.2007 21:27:31 » |
|
Hei! minulla aurinko, chiron, juno ja merkurius 9.huoneessa mars ja venus 9.huoneessa Kielet, erilaiset kulttuurit ja matkustelu on kiinnostanut aina, matkustelu erityisesti sen takia että siitä oppii niin paljon. Henkiset asiat ja uskonnot samalla tavalla, luen niistä mielelläni ja haluan oppia. Olen asunut ulkomailla yli puolen vuoden jaksoja kahteen kertaan elämäni aikana, ja ulkomaille mieli halajaa edelleen.. harvemmin poden koti-ikävää missään, joten tuntuu vähän siltä kuin olisin syntynyt asumaan ulkomailla. Koulutukseni liittyy myös tavallaan kieliin ja viestintään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|