Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kryon  (Luettu 17584 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 06.07.2007 09:06:49 »

HUOM :  Smiley tässä linkki josjakun tahdot tietoa Kryonista.... smitten
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14655.msg135786#msg135786

JA KUVAT OLEN GOOGLETTANUT KRYON-haulla ..... smitten

KRYON MOSKOVASSA 2007

VALAISTUMISEN MERKITYS

Kryon-henkiolentoa kanavoinut Lee Carroll
www.kryon.com
19.5.2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine ja tarkistuksia Matti

Alla oleva informaatio on ilmaista sinulle ja voit tulostaa, kopioida ja jakaa sitä haluamallasi tavalla. Tekijänoikeus kuitenkin kieltää sen myymisen missään muodossa muilta kuin julkaisijalta.

Lee: Tämä oli ensimmäinen kerta, kun Kryon vieraili Venäjällä. Suuri auditorio oli täynnä ihmisiä, jotka eivät olleet koskaan ennen kuulleet kanavointia… jotkut eivät olleet koskaan kuulleet edes mitään metafysiikasta! Tästä tuli virstanpylvästapahtuma, jossa oli paljon energiaa ja tunnetta. Nämä venäläiset valotyöntekijät ovat murtamassa melkein puolen vuosisadan toimintamallia valtavassa maassaan. He ovat vakavissaan tämän uuden energian suhteen, ja kehotamme teitä lähettämään heille omaa valoanne ja pitämään heidät rukouksissanne. He ovat hyvin vakaita aikomuksessaan ja olivat iloisia olostaan paikalla!
Tämä viesti on kanavoitu uudelleen [Lee ja Kryon] ja siihen on tehty lisäyksiä selkeämmän ymmärrettävyyden aikaansaamiseksi. Monta kertaa kokoontumiset ulkomailla pitävät sisällään hyvin perustietoa Kryonilta, mutta tunteiden kautta välitetään paljon sellaista, mitä tekstisivut eivät voi tuoda esiin.
Suora kanavointi esitetään tulkkauksena englannista venäjäksi ja siitä tulee hyvin kummallista luettaessa suoraan alkuperäisestä puhtaaksikirjoituksesta. Siinä syntyy monia lyhyitä englanninkielisiä lauseita ja se on katkonaista (koska ette voi kuulla tulkkaajaa). Paremman luettavuuden ja ymmärrettävyyden mahdollistamiseksi tekstiä on editoitu paremmin virtaavaksi. Lisäksi Kryon on laajentanut tekstiä lisätäkseen selkeyttä, joka on läsnä vain suorassa tilaisuudessa. Nauttikaa siis tästä parannellusta viestistä, joka annettiin Moskovassa, Venäjällä 19.5.2007.

OSA 1.

(http://www.wrage.de/kgs/bilder/10ti%20kryon.jpg)
Tervehdys, rakkaat ystävät, minä olen Kryon Magneettipalvelusta.

Jotkut sanovat, ettei ihmisolento voi tehdä sitä, mitä näitte juuri tapahtuvan. [Lee alkoi kanavoida heti istuttuaan tuolille.] "Liian nopeasti," he sanovat. "Tällaisen kommunikoinnin tapahtumiseksi ihmisen on käytettävä enemmän aikaa mennäkseen muuntuneeseen tilaan." No, tervetuloa uuteen käsitykseen: ihmisolento, joka värähtelee korkealla, kulkee toinen jalka verhon toisella puolella. Tämä vaatii paljon vähemmän aikaa energian valmisteluun. Ymmärrättekö? Kuljen kumppanini kanssa.

Monta kertaa silloinkin, kun hän luulee esiintyvänsä itse, minä hyppään sisään auttamaan häntä. Näettekö, miten tämä toimii? Millaista uskoisitte olevan kulkea 100 %:sti Hengen kanssa? No, tässä huoneessa on niitä, jotka tietävät. He ovat parantajia, jotka elävät tässä energiassa, ja joka kerta ollessaan jonkun ihmisen edessä parantamassa he tietävät mitä tehdä, eikä heidän tarvitse lämmitellä sitä varten. Heidän ei tarvitse kuluttaa aikaa tietyssä asennossa lattialla. Heidän ei tarvitse käydä läpi jotain protokollaa tai ympäröidä itseään energeettisillä kivillä. Se tapahtuu, koska he ovat eheitä. Tämä edustaa sellaista ihmistä, joka on virittynyt tähän.

Täällä on monia ihmisiä. Muutamat ovat tulleet tarkastamaan kanavoijan. Tiedän nimittäin, keitä täällä on. Antakaa minun siis ensiksi sanoa, että kunnioitan teitä tässä ryhmässä. Tiedän, mitä te teette tämän planeetan hyväksi ja mitä sydämissänne on. Joukoittain enkeleitä seuraa teitä kotiin ja työskentelee kanssanne joka päivä. Tulkoon tietoon että on kunnia, että istutte täällä.

Vanha sielu, tiedän, kuka olet, kenestä puhun. Täällä on monia, jotka ovat olleet täällä maan päällä monia kertoja. Tietäkää, että teitä rakastetaan syvästi, kun työskentelette tässä maassa. Ne jotka työskentelevät ihmisten kanssa, jotka ovat myötätuntoisia sydämeltään, loistavat hyvin kirkkaasti tässä ryhmässä. Mutta toistenkin sielujen heräämisen mahdollisuus on suuri.

On niitä jotka edelleen pohtivat: "Voiko tämä olla aitoa? Mistä tässä kaikessa on kyse?" Tämän illan opetus koskee valaistumista. Mutta jotkut teistä ehkä haluavat sivuuttaa täysin opetuksen ja vain istua tässä energiassa, sillä se kohoaa joka hetki. Kun sallitte itsenne tuntea nämä asiat, olentojen määrä tässä tilassa lisääntyy. Käytän kolmen ulottuvuuden terminologiaa, koska todellisuudessa niitä ei voi laskea, mutta ne voidaan tuntea. Jotkut heistä haluavat ympäröidä teidät, painautua teitä vasten. Jotkut heistä haluavat istua suoraan syliinne! Täällä ei ole mitään pelättävää. Tämä on turvallinen paikka. Elämässänne ei ehkä tällä hetkellä ole tätä turvallisempaa paikkaa.

On turvallista ajatella todellisuuslaatikkonne ulkopuolella ja esittää kysymys: "Onko tämä todellista?" Jotkut teistä ehkä esittävät tämän kysymyksen siitä, mitä näkevät. Sanotte: "Jos tämä on todellista, Jumala, anna minulle jokin merkki osoittamaan se." Ja me annamme. Jos teette oman osuutenne, me teemme omamme. Jos te avaatte sydämenne, täytämme teidät. Täytämme teidät kuin tyhjän purkin, joka odottaa Jumalan rakkautta elämäänne… täytämme teidät. Ja tunnette sen, ja te lähdette täältä erilaisina kuin tulitte.

Kaikki mitä me tänään luomme, on puolet koko kokemuksesta [kanavointi jatkuu seuraavana päivänä]. On suunniteltu niin, että te kuulette kaikki viestit ja osallistutte kaikkiin energioihin - tieteen, sanojen, musiikin ja rakkauden tasapainoon [puhutaan kaikista Kryon-tiimin viesteistä viikonlopun aikana]. Kun lopetamme tänä iltana, en siis lähde tästä paikasta, ja jotkut tuntevat tämän tullessaan sisään huomenaamulla. Tunnette tämän pyhäksi paikaksi ettekä vain show'ksi, jonka joku vierasmaalainen on tehnyt. Tämä on tila, jossa on pala kotia, jossa Jumalan osat voivat yhdistyä ja tuntea musiikin verhon toiselta puolelta… riippumatta kielestä tai edustettujen maiden välisistä suhteista.

Valaistuminen

On niitä, jotka ovat sanoneet: "Haluaisin valaistua." Eikö se olekin merkittävä lause, koska se sisältää sanan "valo"? Olen täällä kertomassa teille, mitä se on ja mitä ei. Tämä on toinen kahdesta perusopetuksesta [tänään ja huomenna], ja tämä on hyvä tapa aloittaa… mennä informaation yksinkertaiseen ytimeen ja rakentaa sille.

On niitä, jotka ovat sanoneet: "No, valaistuminen on tätä ja valaistumisen on tuota…" Siksi yhden ihmisolennon valaistuminen voitaisiin nähdä toisen typeryytenä, ja teillä on havaittavissa juuri tätä tänään tässä huoneessa. Ihmiset etsivät Jumalaa, jos olette huomanneet. Eikö olekin kiinnostavaa, että 85 % ihmisistä kuuluu jonkinlaiseen uskonnolliseen järjestelmään? Voi, he eivät ehkä ole itse liittyneet siihen, koska he usein syntyvät siihen. Mutta he jatkavat siinä syntymästä eteenpäin, koska Luojan etsiminen on intuitiivista ja rakennettu DNA:han. Ihmisolento on rakennettu etsimään Jumalaa!

On satoja ja taas satoja uskomusjärjestelmiä Jumalasta. Useimmat ihmiset asettavat Jumalan johonkin rakennukseen silloin kun luulevat löytäneensä hänet. Sitten he kääntävät selkänsä muille ja sanovat: "Me olemme valaistuneita ja te ette ole. Me olemme löytäneet oikean Jumalan ja hän on rakennuksessamme. Jos tulette meidän rakennukseemme, löydätte valaistumisen kanssamme." Tämä ei ole valaistumista, sillä nämä etsivät vielä. Tuotakoon julki, ettei Jumalan etsimisessä ole mitään väärää. Siunattu on kuitenkin se ihmisolento, joka tietää, milloin hän on löytänyt tai milloin ei! Niin harvat ovat löytäneet.

Jumalan etsintä on yksi kunnioitetuimmista asioista, joita Henki näkee ihmiskunnassa. Siksi teitä ei tuomita siitä miksi kutsutte itseänne henkisesti tai minkä uskomusjärjestelmän te hyväksytte ja mitä ette. Useimmat ihmiset ovat kuitenkin löytäneet Jumalan "jäänteen"… tunteneet sen, nähneet sen ja ovat kunnioittaneet sen majesteettisuutta… eivätkä sitten ole menneet pidemmälle selvittämään ydintä. Se on kuin puhelimen palvomista, koska ääni tulee sieltä, jos ei mennä edemmäs miettimään "kuka" itse asiassa oli keskustelun toisessa päässä tai "mistä" ääni tuli. Siksi on syntynyt satoja "puhelinmerkkejä," joilla on eri nimet ja eri ajatus siitä kuka on pätevä kuuntelemaan, ilman että tunnettiin todellista lähdettä.

Siunattu on se ihminen, joka sanoo: "Haluan tietää Jumalasta." Sillä etsintää kunnioitetaan ennen kaikkea. Se on kaunista, koska tämä on ihminen, joka haluaa etsiä kotia ja haluaa tietää, mitä puuttuu sisältä. "Haluan valaistua," hän sanoo. Minäpä määrittelen, mistä me puhumme:

Valaistuminen on Jumalan 'ominaisuus', jota ihmisolento etsii ja löytää sisältään. Valaistuminen on ratkaisu Jumalan etsintään, eikä sitä löydy mistään ulkoisesta paikasta, vaan se löytyy sisältä. Sillä näin sen on suunniteltu olevan. Se on kuitenkin vähemmän intuitiivista. Sillä ihmiset ajattelevat Jumalan olevan suurempi kuin mikään mitä he voisivat olla. Sen he tekisivät viimeksi… katsoisivat sisältään. Kuitenkin ratkaisu on siellä.

Katsokaa omaa historiaanne, rakkaat ystävät. Jokainen mestari, joka on kulkenut maan päällä, on kertonut teille tämän. Jotkut heidän sanoistaan on ymmärretty väärin ja itse asiassa ne on poistettu, koska he ovat sanoneet tämän. Ja jotkut mestareista sanoivat teille: "Olette Jumalan poikia, olette Luojan tyttäriä ja olette ikuisia, jokainen teistä."

Luulet elämän loppuvan kun kuolet, mutta olet ikuinen olento. Elämäsi on vain yksi matka monista. Ne jotka istuvat tällaisessa paikassa, ovat vanhoja sieluja. Itse asiassa 80 % tai enemmän teistä tässä huoneessa on vanhoja sieluja. He ovat niitä, jotka heräävät ensimmäisenä, ja he ovat niitä, jotka ovat uteliaita ensimmäisenä. He ovat niitä, jotka eivät pelkää kanavointia tai pelkää avata sydäntään tuntemaan sisäisen Jumalan rakkautta. Voitaisiin siis sanoa valaistumisen olevan totuuden löytämistä sisältä.

Totuus

Sitten pääsemme tähän keskusteluun… joka on hyvin mielenkiintoinen, sillä se on kolmiulotteinen käsite moniulotteisessa maailmassa. "Kryon, mikä on totuus? Totuuden on oltava yksi asia. Sen on oltava sama asia kaikille… yksi keskustotuus kaikille. Kuka siis on oikeassa?" Ja me sanomme: Voi, miten yksiulotteista teiltä! Miten 3D:tä teiltä! Kaikki elämässänne on lineaarista, eikö vain? Katsotte peiliin, ja miten monta olentoa näette? Sanotte: "No, minua on vain yksi." Jos näin sanot, minä sanon, miten yksiulotteista sinulta! On monta sinua, eikä sinulla ole aavistustakaan koostasi. Mutta 3D-rajasi estävät sinua näkemästä tätä. Eivätkö monet teistä puhukin korkeammasta itsestä? Minä siis kysyn, kuka se on. Vastaus ihmisiltä kuuluu: "No, se on henkisen ihmisen osa." Aivan! Nyt sinulla on siis pelissä oleva ja korkeampi itse. Siinä on kaksi, joten montako tarvitsette ryhmää varten? Miten olisi sen lisäksi yksi ja taas yksi ja taas yksi? Moniulotteisesti jokainen teistä on hyvin monitahoinen ryhmä yhteensulautuneita olentoja, joilla on henkinen tarkoitus. Kuitenkin te "näette" vain yhdet kasvot peilissä.

Minäpä kerron teille nyt siis totuudesta. Maailmankaikkeudessa on tosiaankin yksi perimmäinen ydintotuus ja se on yksinkertainen ja syvällinen, ja monet teistä tietävät mikä se on. On yksi totuuden ydinenergia, ja se on Jumalan rakkaus. Se on energia atomin keskuksessa, sillä se on luojaenergiaa. Ja se mitä ihminen tekee tuolla ydinrakkaudella, on 3D-ihmisolennon henkilökohtainen ja ainutlaatuinen totuus. Tämä merkitsee että jokaisella teistä on ydintotuus, joka perustuu siihen mitä te teette Jumalan rakkaudella.

Jotkut sanovat: "En pidä tästä, Kryon. Liian monta totuutta. Minusta monta totuutta ei ole mukava asia." Sitten annan teille vertauskuvan. Mikä on ihmisolennon biologian ravintoa? Ja te ehkä sanotte: "No, sehän on tietenkin ruoka."

Kysyn siis teiltä, onko vain yhdenlaista ruokaa. Te sanotte: "Ei tietenkään. On monia ruokia. Ja minä syön yhdenlaista ja kumppanini toisenlaista, sillä me valitsemme ravintoa, joka sopii kehollemme." Ja niin tilanne on jokaisen ihmisen henkisenkin ravinnon kohdalla, mitä totuuteen tulee. Teillä on rakkausaste, joka sopii kehonne energiaan. Ja sen vuoksi jotkut teistä ovat sovittelijoita ja toiset parantajia. Jotkut teistä vain haluavat tuntea, mistä tässä on kyse.

Miksi ette löytäisi totuuttanne tänään? Mikä tahansa se onkin, se kytkee teidät pysyvästi Jumalaan ja luo valoa elämäänne. Se on totuutenne ja sitä, mitä valaistuminen teille merkitsee.

Jumala noudattaa "näpit irti" -politiikkaa

On sääntöjä, joita Henki noudattaa valaistumiseen liittyen. Olette saattaneet kuulla tämän aiemminkin, mutta tämä on ydininformaatiota. Jotkut teistä uskovat edelleen, että Jumala on ulkopuolinen voima, ja odottavat Jumalan tulevan alas tekemään jotain puolestanne. Jotkut ryömivät lattialla sanoen: "Katso, minä kärsin. Jumala, ole hyvä ja auta minua. Tee jotain!"

Jumala ei voi tehdä mitään puolestanne, ettekö tienneet sitä? Jumala-ihminen-suhteen säännöt tällä planeetalla liittyvät vapaaseen valintaan. Jumala voi työskennellä ihmisolennon kautta vasta ihmisen pyydettyä valaistumista… ei vain apua. Se menee näin: "Rakas Jumala, olen täällä ja tiedän Jumalan olevan osa minua. Liityn yhteen kanssasi. Ole hyvä ja kerro, mitä minun tarvitsee tietää. Olen valmis muuttumaan."

Tämä on ihmisolento, joka avaa oven ja antaa tämän energian säteillä lävitseen. Jumala työskentelee sitten noiden ihmisovien kautta - kuin valopisteiden kautta maan päällä - eikä hän auta ainoastaan yksittäistä ihmistä, vaan käyttää tuota ihmistä työskennelläkseen koko planeetan kanssa. Jumala ei voi tehdä mitään tällä planeetalla, paitsi ihmisen kautta. Kenties tämä selittää nyt sen, miksi valotyöntekijäksi tuleminen on niin tärkeää. Ajatteletteko, että ette ole mitään eikä teillä ole mitään vaikutusta? Saatatte kulkea ympäri tätä suurta kaupunkia ja sanoa: "Olen yksi miljoonista. En voi tehdä mitään." Mutta siinä te olette väärässä, sillä havaintonne on 3D:tä, ei moniulotteista. Minäpä annan esimerkin. Minusta on ihanaa kertoa tämä esimerkki.

Kuvitelkaa lasi puhdasta vettä… miljoonia molekyylejä. Täysin puhdasta. Kuvitelkaa pienenpienen pisaran voimakasta makuainetta tipahtavan lasiin. Ei kestä kauankaan kun teillä on lasi maustettua vettä! Tämä tapahtuu kun pimeydessä on yksi valo. Sillä pimeyttä ei voi olla olemassa edes erittäin suurella alueella, kun siellä on yksi valo. Voitaisiin siis sanoa, että voisi olla miljoona pimeyttä, mutta yhdellä valolla maustettaisiin koko ryhmä valolla. Ja kenties näin on työpaikallanne ja kenties niin on kotonanne.

Sääntö on, että Jumala toimii noiden valoa loistavien kautta. Ja on myös monia valotyöntekijöitä, joilla on jonkin uskonnon nimilappu. Maapallon valotyöntekijät ovat tasapainoisia, niitä joiden kanssa haluatte olla, niitä jotka ovat myötätuntoisia, jotka eivät käännytä teitä pois. Te voitte katsoa heidän silmiinsä ja nähdä niissä Jumalan rakkauden. Tunnistakaa heidät silmistä! Monia tällä planeetalla on myös paikoissa, joita ette voi edes kuvitella. Nämä ovat säännöt. Jumala toimii ihmiskunnan kanssa vain niiden kautta, jotka ovat yhdistyneet valoon ja sallivat tämän myötätunnon loistaa lävitseen.
JATKUU.... osa 2. löytyy  myös tästä linkistä ( eli klikkaamalla linkkiä pääset suoraan  2.osaan ~ jos luet nyt  tätä tekstiä osiossa  " keskustelualueen viimeisimmät viestit) https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg150510#msg150510
« Viimeksi muokattu: 08.10.2007 14:16:30 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 06.07.2007 09:23:12 »

TÄMÄN TEKSTIN ALKU ELI OSA 1. LÖYTYY TÄÄLTÄ ( eli klikkaamalla linkkiä pääset suoraan  1.osaan ~ jos luet nyt  tätä tekstiä osiossa  " keskustelualueen viimeisimmät viestit)
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg150508#msg150508

HUOM :  Smiley tässä linkki josjakun tahdot tietoa Kryonista.... smitten

JA KUVAT OLEN GOOGLETTANUT KRYON-haulla ..... smitten

KRYON MOSKOVASSA 2007

Jatkuu...osa 2.
(http://www.wrage.de/kgs/bilder/10ti%20kryon.jpg)
Tervehdys, rakkaat ystävät, minä olen Kryon Magneettipalvelusta.

Jumalan havainto ihmisolennosta

Minäpä keron teille havainnosta, joka meillä on… jotain Henkeä huvittavaa. Se tulee ihmisten tekemisten katselemisesta. Ihmisillä on taipumusta liittää kaikki menestyksensä ja epäonnistumisensa, johonkin heidän ylä- tai alapuolellaan olevaan, aina ulkopuoliseen voimaan. Ja sitä tapahtuu eniten henkisten ihmisten parissa. Silloin kun jotain upeaa tapahtuu, he sanovat: "Jumala siunasi minua. Sain tänään ihmeen Jumalalta. Jotain hyvää tapahtui."

Ja sitten kun jotain kamalaa tapahtuu, he sanovat: "Paholainen vieraili luonani tänään ja veti minut alas. Tänään tapahtui huonoja asioita. Se oli Saatanan syy." Siksi ihmiset luulevat olevansa kykenemättömiä yhtään mihinkään ja jonkinlainen kiskomiskisa on koko ajan menossa pimeyden ja valon välillä.

Jos jotain hyvää tapahtuu, se on Jumala. Jos jotain pahaa tapahtuu, se on paholainen. Ihminen siis nimittää jonkin olennon kaikkiin näihin asioihin, ja siinä hän on neutraalina… ilman mitään sananvaltaa! Totuus? Mikään ulkopuolinen voima ei työnnä eikä vedä. Sen sijaan jokaisessa ihmisessä on pimeän ja valon tasapaino, joka on erittäin voimakas. Sitä kutsutaan kaksinaisuudeksi, ja se on maapallon koe.

Olemme sanoneet sen aiemmin: Pimeyden ja valon siemenet asuvat jokaisessa ihmisessä. Taas kerran, ihminen voi vapaasti valita tulevansa valoisimmista valoisimmaksi tai pimeimmistä pimeimmäksi. Hän on Henkiolento ja maan todellisuuden perimmäinen luoja. Se merkitsee sitä, että te olette voimakkaita tällä planeetalla.

Se mitä te teette, muuttaa kaiken sen, mitä tapahtuu maan päällä omassa kulttuurissanne, omassa maassanne. Vapaa valinta on todellakin kaunis järjestelmä, eikö vain? Silloin kun teistä tulee myötätuntoisia, se vaikuttaa kaikkiin ja kaikkialla ympärillänne, jopa enkelit kaukaisissa paikoissa tietävät mitä te teette.

Miksi niin vaikeaa?

"Miksi se on niin vaikeaa, Kryon? Miksi tämän totuuden löytämisjärjestelmän pitää olla niin hämärä?" Se on suunniteltu sellaiseksi. Se on suunniteltu niin, ettei se ole helppoa, sillä niillä jotka liittyvät tähän elämäntapaan, täytyy olla puhdas tarkoitus tehdä niin. Heistä tulee maapallon valo, joten he eivät saa pelätä muutosta tai edes Jumalan löytämistä itsestään.

Ensimmäinen asia, joka tekee siitä vaikeaa, on valtava epäusko. Sitä on täälläkin. Sitä ei tuomita mitenkään. Katson tätä väkijoukkoa ja näen niitä, joita rakastan ja jotka tunnen. Olen Kryon, olen portinvartija. Näen teidät, kun te tulette tälle planeetalle, ja näen teidät, kun te lähdette. Tiedän nimenne, enkelinimenne, sen jota laulan valossa. Sen joka on teiltä piilossa, kun te istutte täällä kuuntelemassa.

Minkä tahansa päätöksen te teettekin, sitä siunataan. Epäilijä, puhun siis sinulle. Saatat lähteä ulos tästä paikasta ajatellen, ettei tämä ole aitoa ja että tämä on typerää. Mutta enkelit lähtevät sinunkin mukanasi. Et ehkä puhu heille koko elämäsi aikana, mutta he ovat valmiina sitä varten. Sinua tai sitä, uskotko tähän vai et, ei tuomita, sillä viimeisenä päivänä kun vedät henkeä viimeisen kerran, näet nämä enkelit. Sitten me kaikki juhlimme elämääsi. Lupaan näin tapahtuvan, ja muistat kaiken.

Pelko on toinen asia, joka estää tekemästä sitä, mistä puhumme. "En halua valaistua," jotkut sanovat, koska ovat peloissaan. Jotkut planeetan vanhimmista sieluista pelkäävät. Viime kerralla valaistuessaan tällä planeetalla he nousivat esille ja heidät tapettiin valonsa kantamisen vuoksi. He kantavat tuota historiaa DNA:ssaan ja akaasisessa tiedostossaan. He juoksevat toiseen suuntaan kun puhe siirtyy henkisiin asioihin, eivätkä he halua olla missään tekemisissä niiden kanssa. Meillä on täällä muutamia juuri sellaisia… tiedän, keitä täällä on. Meillä on tässä huoneessa shamaaneja, jotka teeskentelevät olevansa teknikkoja! Tiedän, keitä te olette. Mutta te ette halua koskettaa sitä tällä kertaa, ettehän? Kenties ensi kerralla? Voi, hyvin monet teistä eivät halua mennä paljon pidemmälle, eikö vain? Lupaan, että jos työnnätte tuota ovea, seurue on paikalla. Luottamuksen mekanismi on DNA:ssanne.

Minäpä kerron teille Jumalan lupauksesta. Henki ei petä teitä. Jos te sallitte tuon oven avautua, se aloittaa täysin uudenlaisen energian sisällänne. Perheenjäsenenne huomaavat. Olette ystävällisempi ihminen, lempeämpi ihminen, tasapainoinen ihminen, sellainen joka osaa parantaa oman tunteensa.

Puhun jollekin parhaillaan tämän yleisön joukossa, ja tiedät, kenestä on kysymys. Eikö ole aika jättää suru? Kuuntele minua. Sinun ei tarvitse herätä koskaan enää tuohon tunteeseen. Tiedän, keitä täällä on! Tämä on sinulle kehotus juuri nyt. Ei ole mitään syytä, miksi sinun täytyisi kantaa tuota surua mukanasi. Olet liian suurenmoinen siihen! Olet liian mahtavakin siihen! Sinun pitäisi pystyä katsomaan itseäsi peilissä ja vakuuttumaan sisäisestä Jumalasta.

Lupaus on, että olemme täällä auttamassa sinua ja vuodattamassa sinulle Jumalan energiaa. Tule ulos masennuksestasi ja lopeta itkeminen. Tulit tänne ajatellen, että me emme tiedä, kuka olet, mutta me tiedämme. Tiedämme, kuka tarvitsee parannusta täällä tänä iltana. Sinulla on kaksi päivää kanssamme… vain kaksi päivää. Eikö sinusta olisi mukavaa lähteä erilaisena kuin tulit? Eikö se ole syy siihen, miksi olet täällä?

Aikajana

On niitä, jotka ajattelevat valaistumisen olevan kuin lipun ostamista. Ei ole nimittäin mitään menetelmiä. Ei ole mitään jonoa jossa seisotaan, tai protokollaa jota noudatetaan. Valaistuminen alkaa ihmisessä silloin kun hän alkaa oivaltaa, että hän on Jumalan kokonaisuuden osa. Hän saattaa sanoa: "Rakas Jumala, olen valmis. Mitä teen? Jumala, auta minua ja avaudun Hengelle tullakseni mestariksi, joka voin olla."

Hänestä siis tuntuu, että hän on saanut lipun johonkin… nyt hän etsii muutoksia ja odottaa niitä välittömästi. Ihmisestä tuntuu, että hän on esittänyt kysymykset ja vastaus on lippu. Vertauskuvallisesti hän menee henkiselle juna-asemalle päästäkseen junaan, jolla hän uskoo matkustavansa vastauksiin.

Mutta sitten tulee pettymys. Tässä on vertauskuva: Ihmisolento sanoo: "No, lippu ei toiminut minulla. Menin asemalle eikä siellä ollut mitään junaa. Sitten menin metafyysisen ihmisen luo ja hän sanoi, että yritä uudestaan. Pyysin siis taas ja sain uuden lipun. Menin juna-asemalle ja tällä kertaa siellä ei ollut raiteitakaan! Se häiritsi minua todella. Menin siis takaisin ja kysyin: 'Mitä tapahtuu?' Ja opettaja sanoi: 'Yritä vielä kerran.' Sain taas lipun. Tällä kertaa en löytänyt edes juna-asemaa! Tilanne vain pahenee."

Minäpä kerron mitä teille tapahtuu istuessanne Hengen edessä ja odottaessanne vastauksia elämänne ongelmiin. Te alatte kokea Jumalan moniulotteisia puolia ja työskennellä niiden kanssa. Ensimmäinen asia on siis tämä: Älkää päättäkö mitä tapahtuu, ja milloin se tapahtuu!

Minäpä kerron, mihin te saitte lipun. Te saitte lipun kommunikointiin, joka on moniulotteista ja kosmista! Kun te alatte työntää tuota ovea, päästäkää irti ajatuksestanne siitä, miten asioiden pitäisi toimia tai miten ne saisivat toimia. Taas kerran, se on 3D-lähestymistapaa, eikä se toimi jumalankaltaisella energialla. Opetelkaa sen sijaan sallimaan Kosmisen älykkyyden ottaa hallinta.

Ettekö luota Jumalaan? Jotkut sanovat luottavansa, mutta sitten meditoidessaan sanovat: "No, tässä se, mitä tarvitsen. Tarvitsen tätä ja tätä ja tätä." Teillä on luettelo, eikö olekin. Joskus ihmiset istuvat eteemme ja kertovat kaiken mitä heille tuon päivän aikana on tapahtunut. "Voi," he sanovat, "Rakas Henki, et usko, mitä minulle tänään tapahtui. Nyt olen vaikeuksissa. Minulla oli tätä ja tätä ja tätä."

Ettekö käsitä, että me olimme paikalla? Ettekö ymmärrä, että me olimme siellä teidän kanssanne? Me olemme osa teitä! Ajatelkaa meitä kulkiessanne paikasta toiseen. Jos teillä on surua tai vaikeuksia, me olemme paikalla. Jos elämässänne on iloa, me olemme paikalla. Siunattu on se ihmisolento, joka voi istua meditoimassa sanomatta sanaakaan… tietäen, että Jumala on hänen kanssaan koko pitkän päivän.

Haluatteko tietää, milloin enkelit itkevät? Minä kerron, että enkelit itkevät silloin, kun te ette tunnista heidän olevan osa elämäänne! Voi, tiedän tämän olevan esoteerista. Teidän, ettei heidän paikalla olemistaan voi todistaa, mutta ei rakkauttakaan voi todistaa. Se on näkymätöntä, aivan kuin oppaat ja enkelitkin.

Te tulette tähän elämään hyvin monia enkeleitä ympärillänne. Te kuljette paikasta toiseen, kasvatte, löydätte töitä ja kumppaneita, ja teillä on kokemuksia. Jotkut eivät koskaan ymmärrä enkeleitä olevan paikalla. Teillä on ehkä vaikeuksia, ja sitten surua. Ja kun niin tapahtuu, he ovat valmiina… valmiina pitämään kädestänne ja antamaan teille rauhaa ja rakkautta.

Mutta te ette koskaan työntäneet tuota valaistumisen ovea, ette edes tienneet, miten se tehdään. Silloin enkeli itkee… kun he ovat punoutuneet yhteen kanssanne, eikä heillä kuitenkaan ole lupaa auttaa, ja te luulette olevanne yksin.

Me olemme melkein valmiita lähtemään. Tiedättekö, mitä valaistuminen on? Se on sitä että ihminen on niin tasapainoinen, että hänellä on myötätuntoa kaikille… kaikille. Hänen silmissään ei näy tuomitsemista. Toisista on ihanaa olla hänen kanssaan! Se on valaistumista. Hän on nimittäin löytänyt totuutensa ja se sopii hänen sydämelleen. Hän ei pelkää Jumalan rakkautta. Sen sijaan hän säteilee sitä.

On muutamia, jotka sanovat: "No, tämä on vähän liian äitelää ja lempeää minulle." Ja minä sanon, että te olette unohtaneet, keitä te olette. Voi, lempeä ihminen, kallisarvoinen ihminen, tämä on sinulle. Älä pelkää Jumalan rakkautta.

Huomiseen...

...Ja niin se on.

(http://www.caminhosdeluz.org/A-308_arquivos/image002.jpg)

Kryon

« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 11:04:40 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2 : 06.07.2007 14:27:04 »

Todella kaunista tekstiä! Joko saan lopettaa itkemisen? Lukeminen on hankalaa kyynelten läpi, mutta tämän tekstin kahlasin sana sanalta. Kyllä Rakkaus on ihan loputon energia!    smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 06.07.2007 15:17:13 »

Todella kaunista tekstiä! Joko saan lopettaa itkemisen? Lukeminen on hankalaa kyynelten läpi, mutta tämän tekstin kahlasin sana sanalta. Kyllä Rakkaus on ihan loputon energia!    smitten

aivan  Kiss

(http://www.theleftside.com/Eva/images/Angel%20Light%20lg.jpg)
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #4 : 08.10.2007 14:30:00 »

HUOM :  Smiley tässä linkki jo angel angel sjakun tahdot tietoa Kryonista.... smitten

Sain tänään uuden Kryon - kanavoinnin ..... se on pitkä ... smitten ja sen vuoksi kävin tarkistamassa löytyykö SE jo Kryon - www.sivuilta - suomennettuna ~ei löydy vielä. Huh

Joten laitan tekstin tähän kahdessa osassa. Oma kokemukseni on että upea ja voimakas energia on läsnä tässä kanavoinnissa -  ja voi olla ettei kahteen osaan jakaminen vaikuta - vaan josjakun tahdot "kokonaisen tekstin " niin laita yv:nä meiliosoitteesi niin saat sen paluupostissa.

OSA 1.

Kotkansulka

Kryon ”Etelä-Afrikka”

SUHDE ÄITIISI
Kryonia kanavoinut David Brown 4.9.2007, Marina Da Gama, Kapkaupunki

www.kryon.org.za

Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Huomautus lukijalle: ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”NYT-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

angel

Tervehdys, rakkaat ystävät, MINÄ OLEN Kryon Magneettipalvelusta.

On taas kerran hienoa olla kanssanne täällä Marina da Gamassa tänä talvi-iltana. Ilmassa on paljon rakkautta kuten aina näissä kanavoinneissa, mutta tänä iltana tuomme hyvin erityisen rakkauden puolen kehoihinne. Haluaisimme taas kerran sanoa, että ilmassa on paljon rakkautta.

Sallikaa vain silmienne sulkeutua ja olkaa läsnä kehossanne. Sallikaa itsenne tuntea Hengen astuvan huoneeseen. Sallikaa rakkauden virrata ja sallikaa itsenne aluksi yhdistyä jalkojenne kautta Äiti Maa­han ja tunnette välittömästi tuon yhteyden ja uuden yhteyden muodostuvan. Nämä kanavoinnit ottavat uuden ulottuvuuden tästä eteenpäin, ja se on aina vain syvempää yhteyttä Äiti Maan sydämeen. Sallikaa sydämenne yhdistyä Äiti Maahan, laajentua ja täyttyä rakkaudesta. Tämän kanavointirupeaman, joka tapahtuu muutaman seuraavan kuukauden aikana, on tarkoitus korvata se rakkaus, jota ette koskaan saaneet omalta äidiltänne.

Sallikaa syvä energiavirtaus sydämeenne ja tuokaa kehoonne johonkin kuulumisen tunne, rakkau­den ja rakastettuna olemisen tunne. Kaiken tämän tunnette sisällänne, yhdistytte omaan sydämeenne ja alatte tuntea tuota syvää feminiinistä rakkautta itseänne kohtaan. Kaikki tässä huoneessa lähtevät matkalle sydämeen, matkalle rakkauden, yhteyden ja kuulumisen tilaan ja astuvat enemmän ja enemmän ykseyden tilaan. Kyse ei ole siitä, että ykseys on ykseyttä, vaan ykseys on yhteyttä, ja itsenne puolien takaisinottaminen tekee teistä eheämpiä ja eheämpiä ja yhtä itsenne kanssa.

Olette kaikki valinneet äitinne ja kaikki tunnette äitinne hyvin. Teidän kaikkien äidissä on suuria vahvuuksia ja suuria heikkouksia. Jokaisen äidillä on lahjoja, ja puolia, joissa heillä on puutteita.

Toivomme teidän menevän syvemmälle ja syvemmälle kehoonne ja todellakin yhdistyvän enem­män ja enemmän sisäiseen äitiinne, tuohon osaanne, joka synnyttää teidät, hoivaa ja ravitsee teitä, välittää teistä ja rakastaa teitä. Tulkaa syvemmälle, syvemmälle ja syvemmälle kehoonne. Tämä on kokemusprosessi, jossa syvennetään sydänyhteyttänne Äiti Maahan, sillä hän on arkkityyppinen äiti, ja oma äitinne oli myös arkkityyppinen äiti, ja syvennetään myös tuon arkkityypin poissaolemista.

Sallikaa itsenne tuntea kehonne, tuntea sen mitä tunnette kehossanne äitiaiheen ympärillä. Lapseksi maaplaneetalle syntyminen ei ole helppo asia. Se on erittäin vaikea matka. Olemme sanoneet näissä kanavoinneissa, että te valitsitte tietenkin vanhempanne, jotta voitte kokea karmanne ja työstää niitä oppitunteja, joita teidän tarvitsee oppia tällä planeetalla. Noiden oppituntien ei tarvitse enää kestää elämän ajan. Ne voivat kestää niin kauan, kuin haluatte niiden kestävän.

Ette tietenkään voi oppia jokaista oppituntia samalla hetkellä, mutta askel askeleelta matkan aikana nuo oppitunnit esittelevät itsensä, ja joskus jäädään kiinni samaan oppituntiin eikä koskaan edistytä seuraavaan tuntiin tiedon tai tahdon puutteesta, asioiden katsantotavan ja sen vuoksi, mihin uskotte. Kaikki nämä asiat tulevat siitä, mitä teille on opetettu lapsena, kun olette tarkkailleet vanhempienne suhdetta, omaa suhdetta äitiinne ja isäänne.

Tänä iltana keskitymme äitisuhteeseenne. Pyydämme teitä päästämään kehoonne sen, mitä tahansa tunnettekin. Monet teistä tässä huoneessa ovat äitejä ja tietenkin jokaisella on ollut joko tietoinen tai tiedostamaton äiti. Teillä kaikilla on täytynyt olla äiti, koska se on perusedellytys tälle planeetalle tulemiseen. Jos äitinne on pystynyt rakastamaan, niin teitä rakastetaan. Jos äitinne ei pystynyt rakas­tamaan, niin ette tiedä, miten rakastetaan. Kaikki tällä planeetalla kytkeytyy sen opettamiseen jokaiselle yksilölle, miten rakastetaan, ja jokaisen yksilön unelma on rakkauden unelma. Ensin itsensä rakastaminen ja sitten toisen rakastaminen on intiimi suhde, ja usein, muttei aina, kaikkien ympärillännekin olevien rakastaminen on sitä.

Rakkaus on erittäin vaikea energia ymmärrettäväksi. Rakkaus on kaukana älyn tuolla puolen. Rak­kaus on kokemus. Rakkaus on energiaa. Rakkaus on asioiden tekemistä tietyllä tavalla. Rakkaus on välittämistä. Rakkaus on havainnollista. Rakkaus voi olla täynnä intohimoa ja ruusuja, mutta rakkaus olla myös kuin vastasatanutta lunta maassa - valkoista, kylmän puhdasta ja kirkasta. Rakkaus voi olla hyvin monia asioita. Rakkaudella on hyvin monia puolia, ja ne rakkauden puolet ovat teilläkin, joita äidillänne oli.

Voimme taas kerran sanoa, että se tapa, jolla äitinne rakasti isäänne ja isänne äitiänne, on se tapa, jolla te rakastatte suhteessa. Kyse on siitä, että sallitte itsenne tarkkailla sitä tapaa, jolla vanhem­panne rakastivat. Asettakaa vain vanhempanne mielenne silmien eteen ja tarkkailkaa sitä tapaa, jolla he rakastivat toisiaan, jolla he "kantoivat" toisiaan - kantoiko äiti isää vai isä äitiä? Miten suhde toimi? Mitä heidän olisi tarvinnut tehdä pystyäkseen rakastamaan toisiaan enemmän?

Menkää syvemmälle ja syvemmälle, läheisyyden syvimmille tasoille. Rakkaat ystävät, tänä iltana kytkemme teidät syvemmälle ja syvemmälle Äiti Maan sydämeen, mikä saattaa eloon ne äitinne puolet, jotka eivät olleet elossa, saattaa eloon sen yhteyden äidistänne teihin, joka ei ollut saata­villanne. Sen yhteyden, jota äitinne ei ymmärtänyt tuolloin eikä myöskään puhunut siitä tai ajatellut sitä.

Äitiys olisi pitänyt jo kauan korjata tällä planeetalla. Ei ole muuta yhtä tärkeää tehtävää kuin äitiys. Äitiys ja se tapa, millä äiti liittyy lapseensa, päätyy tavaksi, jolla lapsi liittyy maailmaan. Jos äitinne kantoi teitä tunnista toiseen, tunnette Äiti Maan kantavan teitä, tunnette olevanne kantavassa energiassa, syvässä rakkauden tilassa, syvästi yhteydessä Äiti Maahan, ja teillä on syvä tunne kuu­lumisesta Äiti Maahan.

Silloin kun olette äitinne kohdussa, olette kannetussa tilassa, tilassa missä teitä kannetaan. Mutta vaikeuksia syntyy, kun isänne ei tee tehtäväänsä miehenä ja huolehdi äitinne eduista, kun hän on ras­kaana teistä, eli isänne ei "kanna" äitiänne, joten hän vuorostaan ei tunne olevansa hyvässä tilassa kantaakseen lasta. Mitä tahansa luottekin elämässänne, teidän on pystyttävä ylläpitämään tilaa, ylläpitämään sitä energiaa, mitä haluatte luoda. Aivan samalla tavalla kuin äiti kantaa lasta kohdussaan, tekin kannatte unelmaanne tuossa tilassa, "maljassa". Maskuliinisuus on "malja" ja feminiinisyys on se, mitä astiassa on ja mikä on ilmentymätöntä.

Niinpä silloin kun huomaatte elävänne elämää, josta puuttuu yltäkylläisyyttä, on todennäköistä, että teitä ei ole koskaan todellisuudessa kannettu ettekä tiedä, mitä kantaminen on.

Sallikaa itsenne tuntea tämä kantava energia, joka laskeutuu päällenne ja liikkuu ympärillenne Äiti Maasta. Sallikaa itsenne mennä tilaan, jossa tunnette syvästi Äiti Maan kantavan teitä. Henki­oppaanne ovat tänä iltana jalkojenne juuressa. Niissä herättää kunnioitusta se, miten pitkälle olette päässeet. Niissä herättää kunnioitusta matkanne, kehitystilanne ja se, miten paljon olette kehittyneet tässä elämässä.

« Viimeksi muokattu: 09.10.2007 08:33:30 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5 : 08.10.2007 14:32:43 »

HUOM :  Smiley tässä linkki jo angel angel sjakun tahdot tietoa Kryonista.... smitten

Sain tänään uuden Kryon - kanavoinnin ..... se on pitkä ... smitten ja sen vuoksi kävin tarkistamassa löytyykö SE jo Kryon - www.sivuilta - suomennettuna ~ei löydy vielä. Huh

Joten laitan tekstin tähän kahdessa osassa. Oma kokemukseni on että upea ja voimakas energia on läsnä tässä kanavoinnissa -  ja voi olla ettei kahteen osaan jakaminen vaikuta - vaan josjakun tahdot "kokonaisen tekstin " niin laita yv:nä meiliosoitteesi niin saat sen paluupostissa.

osa 1. https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg166678#msg166678

angel  angel  angel jatkuu....

OSA 2.

Kotkansulka

Kryon ”Etelä-Afrikka”

SUHDE ÄITIISI
Kryonia kanavoinut David Brown 4.9.2007, Marina Da Gama, Kapkaupunki

www.kryon.org.za

Huomautus lukijalle: ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”NYT-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

angel

Muistakaa aina, että sana "kehittyä" on [englanniksi] rakkaus (love) sanottuna takaperin (evol-ve). Se miten kehitytte ihmisenä, riippuu siitä, miten paljon rakastatte itseänne. Jos siis olette henkisellä polulla, olette matkalla rakkauteen, kun rakastatte itseänne tarpeeksi kulkeaksenne tätä polkua. Tä­mä polku, tämä tie, tämä matka ei ole helppo. Se on näkymätön matka, matka eheyteen hankkien takaisin sisäisen lapsensa ja yhdistyen arkkityyppiseen äitiin, joka on Äiti Maa, ja arkkityyppiseen isään, joka on Isä Taivas. Olette ottamassa takaisin tuota lasta ja tulossa taianomaiseksi olennoksi, joka kulkee taivaan ja maan välillä, äidin ja isän välillä.

Olemme astumassa täysin uuteen maailmaan, ehdottomasti uuteen näkökulmaan, ehdottomasti uu­teen olemistilaan, ja tämä matka ei ole helppo. Ensinnäkin te viihdytte kaikki niin hyvin vanhassa. On helppoa jäädä tapaan, jossa teidän ei tarvitse kohdata ja vapauttaa vihaa, surua ja loukkauksia, kysyä "miksi?" eikä tietää, että asiat eivät olleet lapsuudessanne aivan niin, kuin olisi pitänyt. Se joka rakasti teitä eniten, myös loukkasi teitä eniten. Kaikkia näitä asioita on monilla eri tasoilla ja monissa eri ulottuvuuksissa, joihin äly ei pääse käsiksi eikä tule koskaan pääsemäänkään.

Olette matkalla älyn tuolle puolelle, sydämeenne, ja sydämenne laskeutuu yhdistymään Äiti Maan sydämen kanssa. Olemme sanoneet usein näissä kanavoinneissa, että 90 % leimautumisestanne tu­lee äitinne kautta, suurin osa siitä kohdussa vietettynä aikana, ja tietenkin tämä leimautuminen heijastaa suhdetta, joka äidillänne on isäänne, ja teistä tulee tuo suhde. Teistä tulee myös suhde itsenne ja äitinne välillä. Lapsen ollessa kohdussa äidin on usein vaikeaa pysyä yhdistyneenä, lämpimänä ja rakastavana ja antaa rakastavan energian virrata lapseen, kun hän kenties tuntee epävarmuutta ja turvattomuutta miehensä, tavallisesti isänne lähellä.

Uskokaa, rakkaat ystävät, että kun laskeudumme syvemmälle ja syvemmälle tähän uuteen olemis­tilaan, tässä syvässä yhteydessä Äiti Maahan löydätte todellisen rakkauden - syvän, puhtaan ja intensiivisen rakkauden. Siksi Koraanissa sanotaan: "Äitinne jalkojen alta löydätte taivaan täällä maan päällä." Mitä syvemmälle laskeudutte omaan äitiinne ja omiin ongelmiinne hänen kanssaan, sitä helpompaa teidän on löytää rakkautta tällä maapallolla. Kyse ei ole enää suhteesta, joka teillä on omaan fyysiseen äitiinne, vaan suhteesta, joka teillä on Äiti Maahan ja omaan sisäiseen äitiinne.

Sisäinen äitinne on aivan kuin sisäinen lapsenne, ja se on puolenne, joka on haavoittunut. Sisäinen äiti on äidin haavoittunut puoli. Arkkityyppinen äiti on Äiti Maa (miinus). Käy niin, että yhteydes­tänne arkkityyppiseen äitiin vähennetään ongelmanne ja yhteydettömyys oman sisäisen äitinne haavoihin. Matkana on siis mennä parantamaan äitinne puolet, jotta voitte syventää yhteyttänne Äiti Maahan ja tuntea turvallisuutta, varmuutta ja johonkin kuulumista, koska siltä teistä olisi pitänyt tuntua, jos äitinne olisi ollut arkkityyppinen. Olisitte tuntenut ehdotonta turvaa ja varmuutta äitinne kohdussa. Olisitte tuntenut rakkautta ja kuuluvanne johonkin, ja se olisi automaattinen reaktionne elämää kohtaan. Jos teillä olisi ollut kaikki nämä turvallisuuden, varmuuden, kuulumisen ja rakkauden energiat, elämänne olisi hyvin, hyvin erilaista. Itsenne hoivaaminen ja ravitseminen eivät olisi enää mikään ongelma.

Antakaa äitiinne liittyvien tunteiden tulla kehoonne, mitä tahansa tunnettekin. Älkää tuomitko tunnetta. Vain tiedostakaa ja hyväksykää se, antakaa sen tulla ja mennä. Sallikaa näiden energioiden liik­kua, ja tämäniltaisen kanavoinnin tarkoitusta varten tuomme esiin Äiti Marian energian, joka on hyvin maasidonnaista äitienergiaa, jota palvovat ja myös energisoivat monet miljoonat katolilaiset. He ovat kohdistaneet paljon energiaa Äiti Mariaan ja tuohon äitienergiaan, koska he tietävät äitinä olemisen merkityksen.

Missä tahansa tunnettekin yhteydettömyyttä tai äitinne haavoittuneisuutta, se alkaa hävitä kehos­tanne, tavallisesti toisesta chakrasta, solar plexuksesta, ja juurichakrasta, kolmesta alimmasta chakrasta. Olette kaikki tässä energiassa tänä iltana, rakkaat ystävät, päästääksenne irti, purkaaksenne ja vahvis­taaksenne yhteyttänne Äiti Maan sydämeen. Sallikaa se.

Sallikaa lisää ja lisää rakkautta virrata omaan äitisuhteeseenne. Sallikaa energioiden liikkua. Salli­kaa itsenne olla tässä energiassa. Tuntekaa tuomitsematta se, mitä tunnette. Tunnette energian virtaavan kehoonne, mutta tunnette myös sen, missä olette tukossa, koska tukokset voimistuvat. Tulette tietoisemmaksi ja tietoisemmaksi äitinne ongelmista muistaen, että tunteet ovat sisällä ja nuo tunteet luovat ongelmia ulkopuolelle.

Tämä on matka luovuuteen, rakkauteen, kykyyn luoda elämä, jonka todella haluatte itsellenne, oman­arvontunnon puutteen ja lapsuuden loukkausten parantumiseen. Mitä voimakkaampi yhteytenne on Äiti Maahan, sitä enemmän energiaa ympäröi sisäistä lastanne ja sitä enemmän energiaa teillä on panostettavana tuon sirpaloituneen lapsen tuomiseen takaisin. Äiti Marian energia on erittäin kaunista ja lohduttavaa. Sallikaa lisää ja lisää tätä Äiti Marian energiaa virrata sisäiseen äitiinne, mikä ratkaisee ja parantaa ne ongelmat, jotka saattavat ilmentyä vihana, loukkaan­tunei­suutena, kiukkuna, suruna tai kenties kyvyttömyytenä liittyä yhteen.

Jokaisella yksilöllä on oma matkansa ja sen, mitä tahansa teillä onkin, pystytte parantamaan. Mitä tahansa ominaisuuksia äidiltänne puuttuikin, voitte antaa ne itsellenne tiedostamalla tämän puut­teen. Kun tämä prosessi jatkuu, sallikaa sydämenne pehmentyä, tulla hyvin, hyvin pehmeäksi ja lempeäksi, vastaanottavaksi. Sallikaa itsenne avautua rakkaudelle, niille rakkauden ominaisuuksille, joita ette ole koskaan ehkä kokeneet elämässänne. Sallikaa rakkauden virrata ja antakaa sen virrata tuon lapsen puoliin, joita äitinne on ehkä loukannut tai haavoittanut. Sallikaa anteeksiannon, rakkauden ja antautumisen virrata niihin paikkoihin, mistä puuttuu anteeksiantoa.

Kenties on aika antaa itsellenne runsauden lahja, sallia runsauden energian virrata sydämenne läpi, hajottaen esteet tieltään ja sallia sydämenne rakastaa, laajentua ja yhdistyä Äiti Maan sydämeen.

Ne teistä, joiden äiti oli poissa tai ei vain ollut läsnä elämässänne, sallikaa äitiyden lahjan virrata sydämeenne. Katsomme tätä äitiyden kysymystä kaikilla tasoilla. Jos on kohtia, joissa lapselle ei an­nettu anteeksi, niissä on suora yhteydettömyys Äiti Maahan, ja nämä kysymykset on ratkaistavat tavalla, joka on teille mukava, ja äitinne ollessa elossa kunnioittava ja arvostava häntä kohtaan, sillä hänellä oli suuri merkitys matkallanne. Riippumatta siitä, miten haavoittuneeksi se jätti teidät, hän teki sen, mitä hänen oli tarkoituskin tehdä.

Te todellakin teitte tuon valinnan, ja kaiken tämän haavoittumisen varjoissa on piilossa paljon kul­taa ja monia lahjoja. Haavojenne sisältä löydätte neron, taianomaisen itsenne. Yhdistytte siihen osaan itsestänne, joka ymmärtää tätä maailmankaikkeutta. Jos kuljette tätä polkua riittävän kauan, tulette ymmärtämään tätä maailmankaikkeutta, ja eräänä päivänä esittelette tätä maailmankaikkeutta neroutenne kera, ja tämä lahja otetaan vastaan kunnioittaen ja hämmästyneenä.

Jokainen ihminen tässä huoneessa tänä iltana on tuonut hämmästyttäviä lahjoja tälle planeetalla, mutta kaikki lahjat on kätkettynä haavoihinne, tuskaanne, poissaolevaan vanhemmuuteen. Ne eivät ole kätkettynä pahan päivän tai minkään muunkaan yhtä abstraktin varalle. Ne ovat piilossa, ne odottavat ja ne ovat odottaneet elämä toisensa jälkeen.

Kun hajotatte sipulia, kun kuoritte sipulia, löydätte neroutenne palapelin paloja jokaisesta sipulista - äitinne, isänne ja sisäisen lapsenne sipulista, äiti- ja isäsuhteenne sipulista, isän ja äidin suhteen sipu­lista. On monia, monia suhteita, jotka on hajotettava, purettava, kuorittava ja ratkaistava, mutta kaksi tärkeintä käsiteltävää suhdetta ovat suhde äidin ja lapsen välillä sekä suhde lapsen äidin ja isän välillä. Loput virtaavat paikoilleen. Se on helppoa, kun ymmärrätte näitä kahta suhdetta, kun tunnistatte nämä kaksi suhdetta sisällänne.

Mitä tahansa siis tunnettekin kehossanne, tunnistakaa nuo tunteet. Tämä ei ole älyllinen prosessi. Tämä on prosessi, missä tämän kanavoinnin välityksellä avaamme haavanne, sallimme parantu­misen tapahtua ja teitä elämässänne pidättelevien energioiden vapautua. Omistakaa siis se, mitä tunnette. On täysin normaalia tuntea vihaa ja kiukkua vanhempiaan kohtaan. Riippumatta siitä kuka olet - maapallon alaspainetuin tai ylistetyin ihminen - olette kaikki tulleet samasta lähteestä. Olette yhtä tärkeitä tällä planeetalla riippumatta siitä keitä olette. Miten suuri tai pieni tehtäväsi tällä maapallolla onkin, olette kaikki hyvin, hyvin tarpeellisia ja yhtä tärkeitä.

Suurinkaan vaihde ei voi kääntyä ilman pienimpien rattaiden hammastusta, ja erittäin usein suuret vaihteet ja hyvin pienet vaihteet toimivat harmoniassa keskenään. Yritämme tällä pyytää teitä omis­tamaan oman suurenmoisuutenne, omistamaan upeutenne ja päästämään pintaan pelon siitä, kuka olette. Antakaa sen tulla ja mennä.

Olemme usein kertoneet, että pelko on este teidän ja unelmanne välillä. Jos ei olisi pelkoa, unel­manne olisivat todellisuuttanne. Suuri johtajanne puhui virkaanastujaispuheessaan valonne pelkäämisestä, suurenmoisuutenne pelkäämisestä. Siellä ovat suurimmat pelkonne, ja keitä te olette tekemään itsestänne pieniä tämän pelon kohdatessa.

Sallikaa itsenne tuntea tämä pelko, joka koteloi suurenmoisuutenne. Antakaa tämän pelon tulla kehoonne. Antakaa sen tulla ja mennä. Teille saattaisi olla helpompaa antaa äitinne oman suuren­moi­suuden pelkonsa tulla kehoonne, olemukseenne - antaa sen tulla ja mennä. Saattaisi olla vieläkin helpompaa antaa isoäitinne tai isoisänne oman suurenmoisuutensa pelon tulla kehoonne - antaa sen tulla ja mennä. Ne ovat kaikki teidän sisällänne, kaikki nämä pelot, isovanhempienne ja vanhempienne pelot sekä omat pelkonne.

Te kannatte näitä pelkoja kuten jokainen ihminen tällä planeetalla, ja matkanne on kulkea näiden pelkojen läpi ja astua aitouteen, oivaltaa neroutenne ja suurenmoisuutenne ja antaa maailman nähdä totuus siitä, kuka todellisuudessa olet, mutta ennen kaikkea antaa itsesi nähdä tuo suurenmoisuus, tuo kauneus, tuo lämpö ja intohimo, hämmästyttävä taianomainen itsesi. Ja vain ehkäpä juuri tämän vuoksi äitisi päätti saada lapsen ja kokea oman suurenmoisuutensa sinun kauttasi, ja vain ehkäpä jo­kin osasi ei koe tuota suurenmoisuutta juuri joidenkin oman äitisi sisällä olevien haavojen vuoksi.

Sallikaa tunteiden tulla ja mennä, sallikaa tunteiden tulla ja mennä. Mitä enemmän energiaa annatte tulla ja mennä, sitä korkeammalle energia tässä tilassa liikkuu. Jos pystytte päästämään irti jostain, niin naapurinnekin pystyy. Tämä toimii kuin toistensa vetämisenä suurenmoisuuden tilaan, upean voiman ja rakkauden tilaan. Tämä on aitoa yhteyttä. Tämä on aitoa rakkautta, kun teette jotain itsel­lenne ja se vaikuttaa viereiseen ihmiseen hyvällä tavalla.

Sallikaa näiden tunteiden tulla ja mennä ja vain tarkkailkaa kehoanne. "Kenties tukahdutan tässä jotain? Mitä tukahdutan? Miksi tukahdutan tämän?" Silloin kun tukahdutat jotain, käytät energiaa siihen eikä se salli tukahdutetun muuntua ja tulla siksi, mitä sen on tarkoitus olla. Mitä vahvem­maksi ja vahvemmaksi tulet, sitä vähemmän sinun täytyy tukahduttaa asioita ja sitä enemmän voit päästää irti sitä, mitä et ole halunnut katsoa laatikon ulkopuolella. Jos tukahduttamasi liittyy jotenkin kateuteen ja mustasukkaisuuteen, niin et ainoastaan kiellä itseltänne jotain, vaan kiellätte toiseltakin ihmiseltä saman. Voitte saada kaiken, kaiken. Voit saada kaiken uneksimasi, mutta muista, että unelmoit vain pelon vuoksi, koska muuten eläisit jo unelmiasi. Olisit tuossa todellisuudessa.

Tietysti teillä olisi silloin toinen unelma jonkin toisen pelon vuoksi, joka teidän täytyisi vapauttaa. Sitten teistä tulisi aina vain taianomaisempi ja kykenevämpi luomaan valitsemanne todellisuuden.

Tämä planeetta haluaa teidän olevan yhtä. Tällä planeetalla on yhteisymmärrys, joka haluaa teidän olevan yhtä, eheitä. Se on kätketty, tiedostamaton yhteisymmärrys, joka on piilossa verhon takana, mutta jokainen tällä planeetalla haluaa tulla eheäksi ja yhdeksi ja pystyä luomaan oman todel­lisuu­tensa.

Raamatussa sanotaan hyvin selvästi, että te olette Jumalia ja voitte luoda elämän ja paljon suu­rempia ihmeitä kuin Kristus teki. Mutta avain näiden ihmeiden tekemiseen on rohkeus mennä oman olemuksenne pimeään nurkkaan, rohkeus laajentua maailmankaikkeuden poikki ja rohkeus ottaa takaisin nuo sisäisen lapsenne puolet, jotka ovat hyvin loukattuja ja hyvin haavoitettuja, ja saattaa ne takaisin itseenne. Näin voitte tulla eheiksi, tulla yhdeksi ja elää unelmanne ja vetää toiset tähän uuteen todellisuuteen, jossa ihmiset voivat elää unelmiaan, tähän pelottomaan maailmaan, jossa rak­kaus on kuningas.

Tämä planeetta odottaa yhtä teidän kaltaistanne ihmistä astumaan tähän uuteen olemistilaan, tähän uuteen todellisuuteen, aloittamaan pallon pyörittämisen kaikkien muiden puolesta, ja te tänä iltana tässä huoneessa olette tällä planeetalla listan ensimmäisten joukossa tämä tehtävän tekemiseksi.

Antakaa siis pelon tämän asian ympärillä tulla kehoonne, olkaa pelossanne ja nauttikaa tästä pelosta, koska se ei ole läsnä kovin kauan tässä kauniissa, kantavassa energiassa, kun otatte askelia syvemmälle ja syvemmälle Äiti Maan sydämeen, syvemmälle ja syvemmälle omaan psyykeenne, syvemmälle ja syvemmälle kohti todellista ykseyttä teitä varten.

Rakkaat ystävät, tämä on matkanne. Tämä on tienne eteenpäin.

Menkää turvallisesti, Jumalan siunausta ja pitäkää huolta itsestänne, sillä Kryon on lähdössä.

« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 11:03:55 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #6 : 06.12.2007 11:43:23 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg166678#msg166678

linkeistä löytyy tietoa Kryonista

http://store.kryon.ru/i/b_45.jpg

Parahin lukija , koska KRYONIN http://www.gondwana.co.at/gfx/erzengel/kryon.jpg  teksti on pitkä on se kahdessa osassa - ja jatko-osa löytyy lopusta .
http://katlier.multiply.com/photos/hi-res/upload/RsEmSgoKCsUAAGyccjA1
taaviisuinen

TEE SE JOKA TAPAUKSESSA!

Kryonia kanavoinut David Brown
www.kryon.org.za
6.11.2007 Marina Da Gama, Kapkaupunki
Huomautus lukijalle: Ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”NYT-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

TEE SE JOKA TAPAUKSESSA!

Taas kerran on upeaa olla täällä tänä iltana, sillä ilmassa on paljon rakkautta ja paljon pelkoa. Monia, monia muutoksia on ilmassa tällä hetkellä, ja monet asiat elämässänne muuttuvat riippumatta siitä, haluatteko niin tapahtuvan vai ette, oletteko valmiita niiden tapahtumiseen vai ette. Muutoksia tulee, paljon muutoksia.

Joillekin teistä uusi maailma on nyt hyvin, hyvin lähellä, ja kun puhumme uudesta maailmasta näissä kanavoinneissa, puhumme kyvystänne luoda oma todellisuutenne sellaiseksi kuin unelmoitte, kuin toivotte sen olevan. Olette kaikki päästämässä irti negatiivisista energioistanne ja luomassa uutta elämää ja uutta maailmaa rakkaudesta ja myötätunnosta. Luotte maailman, joka on täynnä kuvitelmia, mutta teidän on uskottava siihen, koska siitä tulee todellisuuttanne.

Taivaaseen on monia, monia portaita, ja todellisuus edessänne on kuin kuva taivaasta - täysin uusi maailma, uusi fantastinen näkökulma, jonka osalta kukaan ei ole oikea sanomaan teille "ei" tai "sinä vaan unelmoit". Mutta tätä uutta maailmaa ei ole helppoa saavuttaa, se vaatii työtä, paljon sisäistä vapautumista, paljon astumista uuteen todellisuuteen.

Yksi erittäin tärkeä, työstettävä kysymys on selkeys, selkeänä ja keskittyneenä oleminen. Selkeyden tilassa olette selkeitä. Hyvin usein emme halua olla selkeitä, sillä elämässämme on asioita, joita emme halua käsitellä tai joita emme osaa käsitellä. Meillä ei ole sisäisiä taitoja näiden kysymysten käsittelemiseen. Tunnetilamme ei ole valmis tähän haasteeseen.

Olette kaikki astumassa tähän todellisuuteen. Kun teillä on selkeyttä, voitte ryhtyä toimiin ja siirtyä eteenpäin, mutta jos taas jäätte tukahduttamisen ja kieltämisen tilaan, paljonkaan ei oikeastaan voi tapahtua elämässänne, ette voi oikein siirtyä eteenpäin ettekä pysty kohtaamaan haasteita.

Lähellänne on aina joku, joka voi auttaa teitä astumaan tähän uuteen todellisuuteen. Hän on ehkä ottanut omat askeleensa aiemmin elämässään ja hänen energiakenttänsä tietää, miten johdatetaan teitä ja opastetaan teitä, miten sallitaan liikkumisenne eteenpäin elämässä. Teidän on tiedettävä ja teidän on oltava hyvin varovaisia siinä, keneltä kysytte, koska joskus tuolla ihmisellä on omat tavoitteensa, omaksi hyväkseen ja hyödykseen.

Voitte pitää tätä ihmistä ystävänä, ja kenties hänellä on tiettyjä suhteita, ja tietyillä elämänne alueilla hän voikin auttaa teitä ja olla ystävänne, mutta kuitenkin toisilla alueilla hän on väärä ihminen, jolta kysyä neuvoa. On todella tiedettävä ja todella ymmärrettävä mitä haluatte ja mitä haluatte tehdä omalla elämällänne. Esittäkää itsellenne kysymys: "Mitä todella haluan?" "Jos olisin täysin vapaa, mitä tekisin?"

Vastaus: sinun on tehtävä se joka tapauksessa, tee se joka tapauksessa!

Esitä siis itsellesi kysymys: "Mitä tekisin, jos olisin todella vapaa?" Pudottaudu tuohon vapauden tilaan.

Tässä salissa juuri tänä iltana energiat ovat hyvin lempeitä ja hyvin hienovaraisia, eikä hienovaraisuus merkitse heikkoutta. Hienovaraisuudessa on oma voimansa ja muotonsa, ja sillä on oma tiensä eteenpäin. Olkaa siis hienovaraisia itsenne kanssa, olkaa lempeitä itsellenne ja uppoutukaa kysymykseen, joka on todella vaivannut teitä pitkään.

Sallikaa itsenne päästä kosketukseen sen kanssa, minkä kanssa työskentelette. Kaikki tulee sisältä, mitä luotte omaan todellisuuteenne. Miksi siis luotte tämän todellisuuden elämäänne? Miksi olette luoneet tämän todellisuuden? Mistä siitä opitte? Mitä se on, mitä olette luoneet todellisuuteenne ja mistä ette pidä? Vaikka ajattelisittekin, että se, mitä olette luoneet elämäänne, on hallintanne ulkopuolella, esittäkää tämä kysymys: "Miksi olen luonut tämän?"

Mikään, ehdottomasti mikään ei ole hallintanne ulkopuolella. Olette vetäneet nämä tapahtumat elämäänne jonkin sisällänne olevan vuoksi.

Sallikaa itsenne yhdistyä ulkoiseen todellisuuteen ja samanaikaisesti sisäiseen todellisuuteen. Vain tarkkailkaa, olkaa kärsivällisiä. Vain sallikaa kuvien ilmestyä mieleenne, sillä niitä ilmestyy, niitä ilmestyy. Luomme negatiivisen todellisuuden vain, jos sisällämme on jotain negatiivista, ja näissä opetuksissa aina sanomme, että se on haavoittuneen lapsen osa, joka ei voi ajatella suoraan - se on lapsi, pehmeä, lempeä, haavoittuva. Haavoittuva merkitsee helppoa haavoittaa.

Mitä tapahtuu, kun lapsi on tuollaisessa haavoittuvassa ja pehmeässä tilassa? Jos lapsen ympärillä on vahingoittavia energioita, lapsi sallii rikkoa osan itsestään, se antaa tuon osan kuolla. Tavallaan tuo lapsen osa sulkeutuu ankaran lapsuuden vuoksi. Vanhempienne toiminnan tiedostamattomuudesta riippuu se, miten haavoittunut olette ja miten suuri osa lapsesta on jäljellä. Totuus on, että lapsi ei voi koskaan lähteä teistä. Se vaatii teidät kulkuneuvokseen, jotta se voi luomalla negatiivisen todellisuuden elämäänne osoittaa teille, miten haavoittunut olette.

Olemme usein puhuneet tästä näissä kanavoinneissa täällä Marina da Gamassa Kapkaupungissa. Tänään aiomme puhua itsepetoksellisesta lapsesta. Se sulkee aistinsa, se johtaa itseään harhaan. Se "piuhoittaa" tietyllä tapaa aivonsa uudelleen, ettei sen tarvitse kohdata todellisuutta. Jokaisella on tätä taipumusta jossain määrin. Ihmisolennon luonto on ensisijaisesti haastetuksi tulemisesta. Toiseksi, jos haaste on liikaa, ihminen astuu välittömästi ulos vilpittömyydestä. Niin kauan, kunnes teistä tulee tietoisia, ette ole vilpittömiä. Ette esitä kysymystä: "Miksi en ole rehellinen?"

Tietoiset ihmiset esittävät kysymyksen: "Miksi olen astunut pois vilpittömyydestä?"

On luontainen puolustusmekanismi astua pois vilpittömyydestä, koska jokin pelottaa teitä. Tuolla hetkellä jätätte kehonne ja jätätte tyhjän tilan. Ihmiset, jotka ovat tietoisuuden polulla, esittävät kysymyksen: "Miksi olen jättänyt kehoni ja miksi tämä on tapahtunut minulle?" Vastaus tulee hitaasti mutta varmasti, ja se tulee sellaisella tavalla, että voitte ottaa takaisin oman sisäisen lapsenne osan, saattaa tuon lapsen eheyden tilaan muodostamalla uudelleen tuon lapsen sisällenne.

Uudelleenmuodostaminen tapahtuu tietyllä tavalla ja siinä annetaan lapselle oikeus ilmaista, jotta voitte itse nyt oppia olemaan kohtelematta lasta samalla tavalla. Teidän täytyy tietää, miten lasta ei saa kohdella, sillä kehityksen avain tällä planeetalla on ensisijaisesti hyvänä äitinä oleminen ja toiseksi hyvänä vanhempana oleminen.

Tätä kehittyminen on. Se on rakkauden osa, se on rakkauden virtaamisen alkamista. Rakkauden virtaamista taaksepäin ja rakkauden virtaamista eteenpäin. Rakkauden virtaamista menneisyyteen ja rakkauden virtaamista tulevaisuuteen, parantamaan menneisyys ja käynnistämään tulevaisuus uuden itsenne kera tällä planeetalla, joitta voitte luoda täysin uuden maailman, uuden fantastisen näkökulman, kuten sanoimme alussa.

Kehityksen avain tällä planeetalla ei ole teollistuminen, vaan äitiys - tämän planeetan lapsille äitinä oleminen ja sen turvaaminen, että äideillä on tilaa ja aikaa antaa rakkautta ja hoivaa lapsilleen. Tietenkin lapset ovat tämän planeetan tuleva sukupolvi, ja länsi on kärsinyt pahasti tämän teollistuneen maailman aikana ja itä seuraa perässä.

( värin lisäsi aaviisunen)

**** jatkuu tässä linkissä https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg175820#msg175820

Ja kuvat  ja värit tekstiosaan lisäsi Aaviisuinen   angel
« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 11:03:08 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 06.12.2007 12:04:03 »

linkissa tekstin alku eli I osa .

jatkuu....  angel

Autojen, korkeiden rakennusten ja modernin teknologian maailma vie ihmiset aina vain kauemmas siitä totuudesta, keitä he todellisuudessa ovat. Kuka on ihmisolento? Mitä on ihmisolento? Tätä kysymystä kuusi miljardia ihmistä miettii. Kaikkien näiden kanavointien tarkoituksena ja tahtona on auttaa siinä, että ihmisolento, ihmisrotu on tällä hetkellä haavoittuneessa tilassa. Se on sirpaloituneessa tilassa.

Ihmiskunta yleisesti ottaen on yhdessä suuressa sekasotkussa eikä se etene minnekään. Se ajattelee vain seuraavaa autoa, uutta taloa, aineellista maailmaa. Mitä te todellisuudessa etsitte? Mitä tahansa se onkin, se on sisällänne, ja te kaikki tiedätte, mitä etsitte.

Vajotkaa syvemmälle, syvemmälle ja syvemmälle kehoonne ja löytäkää se, mitä etsitte, silloinkin vaikka huijaisitte itseänne sanomalla: "Minä en etsi." Itsensä huijaaminen on yksi ihmisen tärkeimmistä tavoista paeta. Tällä planeetalla on monia, monia hyviä ihmisiä - itse asiassa kuusi miljardia - mutta kun yksi noista hyvistä ihmisistä haavoittuu, hän ei näytä lainkaan hyvältä.

He pakottavat osan itsestään tiedostamattomaksi - tiedostamattomuus merkitsee uneen laittamista - sen osan, jonka laitatte uneen loukkaantuessanne lapsena. Jos tuo lapsen osa on laitettu uneen esim. kauhun, usein sen herättäminen on teille hirveää ja voitte luoda ja luottekin kauhua omaan elämäänne ja toisten elämään.

Sallikaa siis itsenne mennä syvemmälle ja syvemmälle, ja löytäkää se mitä teidän pitäisi löytää tällä planeetalla… Huomaatte, että kaksi asiaa puuttuu. Toinen näistä kahdesta on sisäisen lapsenne osat ja toinen liittyy rakkauteen - yhteytenne rakkauteen ja ymmärryksenne rakkaudesta. Mitä rakkaus on? Joskus rakkaus on konkreettista, joskus se on eteeristä, joskus sitä on ja joskus ei. Miten kaikki tämä siis toimii?

Mitä ovat lapsen puuttuvat osat, ja missä kaikki rakkaus on? Mitä rakkaudelle tapahtui? Minne kaikki rakkaus meni? Kun jonain päivänä ajatte Ferrarillanne tai Bentleyllänne kartanoonne vuoristossa, miltä teistä tuntuu? Miltä teistä oikeasti tuntuu? Tuntuuko siltä, että tämä oli kaiken sen arvoista? Kaikki kova työ ja kaikki ponnistelunne, jotta voisitte ostaa itsellenne tämän länsimaisen unelman tai onko sydämessänne vieläkin tyhjä tila?

Onko sydämessänne edelleen kaipausta? Kaipausta, josta ette oikein saa otetta, mutta se on aina ollut kuin golf-pallon suuruinen reikä sydämessänne. Eikä tätä reikää voi täyttää, koska se on auki ylä- ja alapinnalta: mitä tahansa laitattekin siihen sisään, se vuotaa ulos kuin vesiletkusta. Laitetaan vettä sisään toisesta päästä ja se tulee ulos toisesta päästä. Joskus se voi olla täynnä vettä, mutta kenties vesi ei ole ollenkaan oikea asia virtaamaan letkun läpi. Mitä ikinä laitattekin tuohon reikään, se ei voi koskaan olla oikea asia.

Tämä on ihmisten tila. Tämän planeetan kuudella miljardilla ihmisellä on tämä reikä. Rodulla, uskonnolla tai värillä ei ole merkitystä, koska olette kaikki samanlaisia sisältä.

Sallikaa siis itsenne vierailla tässä sydämessänne olevassa reiässä ja sallikaa itsenne leikkiä näillä hienovaraisilla energioilla, joita tässä huoneessa tänä iltana on. Antakaa näiden hienovaraisten energioiden laulaa laulua tämän sydämenne reiän sisällä. Antakaa tämän reiän alkaa täyttyä laulusta, naurusta, ilosta, vapaudesta ja hurmiosta.

Sallikaa energioiden kulkea sydämeenne ja sallikaa sydämenne yhdistyä jokaiseen tässä huoneessa ja samanaikaisesti syvälle Äiti Maahan, Isä Taivaaseen ja tietenkin juuri tänä iltana jalkojenne juuressa oleviin henkioppaisiinne. Jos teillä on vaikeuksia antaa sydämenne laulaa, antakaa henkioppaillenne lupa auttaa teitä, sillä he ovat lähellä.

On tulossa uusi maailma, missä sydämenne laulaa, missä rakkaus virtaa, missä sydämenne täyttyy ja missä astutte sellaisiin hurmiovärähtelyihin, jotka ylittävät suuresti kaiken maatasolla koskaan tunnetun.

Vain sallikaa sydämenne olla teidän kanssanne ja teidän olla sydämenne kanssa. Tämä saattaa kuulostaa kummalliselle, mutta yrittäkää kuitenkin. Tuntekaa sydämenne kaipuu. Mitä sydämenne todella haluaa elämäänne? Vain olkaa sydämenne kanssa. Ottakaa aikaa olla sydämenne kanssa… Antakaa sydämenne puhua ja antakaa sydämenne parantua.

Tällä planeetalla on monia, monia väärinkäsityksiä. Monia väärintulkintoja, mutta tällä planeetalla ei ole mitään tärkeämpää työtä kuin äidin työ, sillä äidin täytyy vain rakastaa lastaan konkreettisella tavalla. Lasta on rakastettava ja hyväiltävä. Lapsen kanssa on vietettävä aikaa, mutta yksi suurimmista vaikeuksista on, että äidin synnyttämä lapsi heijastaa hänen sisäistä lastaan, ja jos tuo lapsi ei ole täysin parannettu ja eheä, tuo lapsi luo negatiivisen todellisuuden. Lapsi kopioi äidin sisäisen lapsen ja tämä saa aikaan hankausta, väärinkäsitystä ja tiedostamattomuutta. Se on heijastusta.

Tärkein kysymys, joka tällä planeetalla tänä päivänä pitäisi esittää, on: "Miten aiomme antaa lastemme kehittyä?" kun kaikki näyttää kulkevan täysin päinvastaiseen suuntaan. Heti kun äidistä tuntuu, että hän voi mennä kodin ulkopuolelle töihin, hän laittaa lapsen muiden hoitoon ja side alkaa katketa aivan liian varhaisessa vaiheessa. Tämä on tuskallinen kokemus lapselle. Se on kuin kotelon rikkoutumista silloin, kun perhonen ei ole vielä valmis lentämään.

Jokaisen ihmisen on kehityttävä jokaisella askeleella ja rakkauden on virrattava - ei vain äidistä lapseen, vaan myös äidistä isään. Tämä saattaa kuulostaa lähes mahdottomalta, mutta se on mahdollista. Tämä on uuden aikakauden uutta energiaa. Siinä rakkaus virtaa perhepiirissä.

Esitämme taas kerran kysymyksen: mitä tämä rakkaus on, jota kaikki etsivät? Tiedämme, että rakkaus ei ole vihaa, vai tiedämmekö? Luulemme tietävämme, että rakkaus ei ole surua, mutta kenties surukin on rakkautta. Tiedämme, että pelko ei ole rakkautta, mutta kenties pelko onkin rakkautta. Sallikaa vastausten ilmestyä näihin kysymyksiin. Miksi meillä on pelkoa, vihaa ja surua sisällämme? Mitä varten sitä on? Mitä se on opettamassa meille? Mitä tapahtuu, kun päästämme siitä irti ja meistä tulee rakkautta? Mitä tuo pelko on ja mitä se tekee hyväksenne?

Olkaa kehossanne ja tuntekaa kehonne. Pelko voi olla hyvin hienovaraista. Katsokaa ympärillenne meditatiivisessa tilassa: missä on kahle ja kuka aiheuttaa sen teille? Kuka auttaa teitä pysymään tässä kahleessa? Kuka estää teitä laajentumasta uuteen maailmaanne? Jos voitte nähdä nuo kuminauhat, ketjut tai siteet, jotka pitävät teitä puristuneessa ja tukahtuneessa tilassa, niin sallikaa itsenne nähdä, että päästätte niistä irti. Tämä saattaa jatkua elämä toisensa jälkeen. Sallikaa pelon mennä. Olkaa pelon hienovaraisuudessa. Nähkää se, mitä ette ole sallineet itsenne nähdä…

Rakkaat ystävät, ette voi mennä uuteen maailmaan täynnä pelkoa. Pelko on vain energiaa. Antakaa sen tulla ja mennä… Antakaa sen tulla ja mennä. Antakaa äidille sisällänne kaikki tila ja aika, mitä hän tarvitsee, ja antakaa hänelle kaikki resurssit rakastaa sisäistä lastanne. Kun tämä alkaa tapahtua, katselkaa reiän sydämessänne alkavan hävitä… koska kaikessa tällä planeetalla on kyse rakkaudesta. Mitä enemmän rakkautta on sisällänne, mitä enemmän rakkautta olette saaneet lapsena, sitä helpompaa teille on luominen tällä planeetalla.

Sallikaa äidin sisältänne hyvin hitaasti hävitä ja sallikaa yhteys arkkityyppiseen äitiin - Äiti Maahan. Sallikaa Äiti Maan, jumalaisen feminiinisyyden virrata kehoonne ja tähän sisältyy Isä Maa. Sallikaa tämän energian liikkua kaikkialle ympärillenne ja lävitsenne ja häivyttää kaiken vastustuksen. Antakaa sen viedä teidät uuteen maailmaan. Tämän energiaturvallisuuden myötä tulee vapaus, laajentuminen ja virtaus ja teistä tulee juuri sitä, kuka teidän on tarkoituskin olla.

Rakkaat ystävät, Kryon on lähdössä. Menkää turvallisesti, Jumalan siunausta ja pitäkää huolta itsestänne.

Nämä kuvat  ja värin tekstiosaan lisäsi Aaviisuinen   angel

« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 11:02:15 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #8 : 17.02.2008 19:57:58 »

Kryon ”Etelä-Afrikka”:
JOKAISEN IHMISEN TÄÄLLÄ OLEMISEEN ON SYY / osa 1

Kryon-nimistä henkiolentoa kanavoinut David Brown (www.kryon.org.za)
7.11.2006 Marina da Gama, Kapkaupunki

Huomautus lukijalle: Ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”NYT-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

Tervetuloa Marina da Gamaan. Ilmassa on paljon rakkautta ja iloa tänä iltana. Viimeisen vuoden aikana energiat ovat vaatineet teitä muuttumaan hyvin vaativassa tahdissa, ja te olette yleisesti ottaen kaikki murtautuneet uuteen todellisuuteenne. Rakkaat ystävät, ilmassa ja teidän sisällänne on paljon rakkautta jaettavaksi itsenne ja muiden kanssa.

Ajat, jolloin elämässänne ei ollut tarpeeksi rakkautta, ovat menneet. Tästä illasta lähtien rakkaus alkaa virrata sydämiinne ehdottoman runsaasti. Rakkaat ystävät, tämä on juhlan aikaa. Tämä on uuden maailman alku ja vanhan loppu. Te kaikki astutte uusiin todellisuuksiin, uusiin tapoihin ja uusiin olemisten tiloihin. VAIKKA te ette olisikaan tietoisesti työstäneet itseänne, Henki on työstänyt teitä, älkää erehtykö tässä. Askel askeleelta te matkaatte tuohon uuteen todellisuuteen.

Te myös ilmennätte ja syleilette tuota todellisuutta, sillä teistä on tulossa tuo todellisuus. Tällä planeetalla on nyt tarpeeksi tietoa ja viisautta, jotta voidaan astua viidenteen ulottuvuuteen, missä te luotte oman todellisuutenne ilman negatiivisuutta. Te tulette elämään unelmanne: te astutte uuteen totuuteen, uuteen olemisen tilaan, ehdottomaan ykseyteen - ensiksi ykseyteen itsessänne ja sitten ykseyteen maailmankaikkeuden kanssa.

Te siis annatte sydäntenne avautua ja sallitte rakkauden virrata sydämeenne. Tänä iltana, rakkaat ystävät, tämä huone on täynnä Henkeä - teidän henkioppaitanne, enkeliulottuvuutta ja suuria mestareita: he ovat kaikki läsnä täällä juuri tänä iltana. Tänä iltana ankkuroidaan paljon iloa tähän pieneen huoneeseen Marina da Gamassa, missä miesten ja naisten väliset suhteet viedään uudelle tasolle, uuteen ulottuvuuteen, uuteen tietoisuuteen.

Suhteet - todellinen maskuliinisen ja feminiinisen yhdistyminen - ovat olleet melkein mahdottomia, koska maataso ja sen energia oli järjestetty niin monien eri verhojen taakse. Aito rakkaus oli aina vain unelma. Nyt aito rakkaus tulee saataville, todellinen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden yhdistyminen kaikkien koettavaksi, ja sen myötä tulee ilon, hurmion ja halukkuuden energia. Halukkuus saattaa kuulostaa hyvin oudolta osatekijältä. Se on kuitenkin tärkeä ainesosa, sillä ilman tahtoa ei ole mitään liittoa. Liiton muodostumiseksi on oltava tahtoa.

Ainoastaan aidosti liittymällä toisiin ihmisiin te voitte luoda iloa, ja te voitte tuntea ilon vain sisäistä itseänne kommunikoimalla ja ilmaisemalla, mihin sisältyy kuuleminen: teidän täytyy tulla kuulluksi kokeaksenne aidosti iloa tällä planeetalla. Kaikki aito rakkaus ja ilo koetaan oman itsenne ja toisen ihmisen, toisen osapuolen kautta. Tämä on yhteys Jumaluuteen, tämä on askel viidenteen ulottuvuuteen, mikä todella sallii sisäisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden yhdistyä.

Antakaa siis itsenne sulkea silmänne ja kääntykää sisäänpäin. Tulkaa kehoihinne, tuntekaa itsenne menevän aina vain syvemmälle omaan kehoonne. Tuntekaa kaikki kehoonne tulevat tunteet, kun me puhumme tästä aidosta liitosta pyhän sisäisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden energioiden välillä.

Tänään on marraskuun 7. päivä 2006. Tämä on hyvin merkittävä päivä. Tämä on suuren tuomitsemisen päivä, ja tämän viikon aikana on täällä maatasolla annettu tuomioita. Osa näistä tuomioista tahtoo sanoa, että tiettyjä energioita ei enää tarvita maatasolla ja että hallituksessa täytyy olla selkeyttä ja rehellisyyttä. Maan ihmisten on saatava totuus, aito henkinen opetus, että he vaativat rakkautta elämäänsä.

Syvällä sisällä rakkauden tunne on syvä kiitollisuuden ja kaipuun tunne. Jokainen tällä maatasolla kuluu tänne, ja jokaisella tällä planeetalla kulkevalla ihmisellä on tehtävä tai vastuu riippumatta siitä, miten ala-arvoinen, miten pimeä tai miten ”ongelmallinen” hän saattaa ollakin. Jokainen ihminen on täällä tuomassa lahjaa esiin itsestään. Nuo lahjat on paljastettava ja tuotava maatasolle.

On yksi asia auttaa jotain ihmistä - on toinen asia pelastaa hänet. Auttamisen ja pelastamisen välillä on hyvin hienoinen raja. Ihmisen auttaminen on sitä, että te annatte totuuden tuon ihmisen eteen ja hän toimii tuon totuuden perusteella. Ihmisen pelastaminen on sitä, että näkee totuuden tuossa ihmisessä ja toimii hänen puolestaan.
Pelastaessanne te menetätte paljon omaa energiaa elämässänne. Te irrotatte lukemattomia rakkauden vuosia. Kun te pelastatte toisen ihmisen, jokin teidän oma puolenne vaatii pelastusta, osa itsestänne tuntee olonsa avuttomaksi tai yksinäiseksi. Se ei tiedä, miten toimia ja elää rauhassa ja yltäkylläisyydessä maatasolla. Se mitä te olette tehneet toiselle, teidän olisi pitänyt tehdä itsellenne. Teidän olisi pitänyt antaa itsellenne nuo vastaukset ja teot ja niin tehdessänne te olisitte vapauttaneet itsenne.

Anna siis itsesi mennä syvemmälle ja syvemmälle kehoosi, tulla pehmeämmäksi, pehmeämmäksi  ja pehmeämmäksi, lempeämmäksi, lempeämmäksi ja lempeämmäksi ja rauhallisemmaksi, rauhallisemmaksi ja rauhallisemmaksi. Lepää siinä kohdassa, missä pelastamista vaativa osasi on. Sinä tunnet sen kehossasi. Sinä tunnet, että tuo itsesi osa on hyvin, hyvin pieni lapsi, joka on aivan kauhuissaan. Tämän osasi parantaa se, että olet hänen kanssaan, rakastat häntä, kuulet häntä, olet tämän pienen lapsen kanssa pidellen häntä sylissäsi, jotta hän saa tietää olevansa turvassa.

Tämä itsesi puoli on jatkuvasti luonut todellisuutta ja tuohon todellisuuteen sinulta on hukkunut paljon energiaa. Äitisi ja isäsi osalta oli täysin sama juttu - sieltä sinä opit tämän käyttäytymisen, et niin että sinulle kerrottiin, miten käyttäytyä tietyllä tavalla, vaan niin että lapsi tarkkaili ja omaksui vanhempiensa käyttäytymisen.

Oman kehosi pehmeydestä ja lempeydestä sinä löydät tämän neulan heinäsuovasta - se on siellä - tämä pieni lapsi, joka on niin kauhuissaan elämästä. Tarkkaile tätä lasta itsessäsi ja tarkkaile hänen vanhempiensa ja lähellä olevien käyttäytymismalleja, jolloin siihen juurtui tämä kauhu. Älä tuomitse itseäsi, sillä sinulla saattaa olla omia lapsia, älä tuomitse itseäsi - hyväksy nämä oppitunnit. Ole itsesi kanssa ja pidä itseäsi sylissä. Ehkä kehossasi olevan kauhun sai aikaan vastakkaista sukupuolta oleva vanhempi tai kenties riitelevät tai taistelevat vanhempasi, ja se tekee sinulle melkein mahdottomaksi liittyä toisiin.

Tämä lapsi lähettää ”ei suhdetta” -energiaa todellisuuteesi. Kun lapsi on hyvin pieni ja haavoittuva, niin herkän ihmisen tasapainon järkyttämiseksi vaaditaan vain muutamia kovia sanoja vanhemmalta toiselle.

Rakkaat ystävät, te olette onnekkaita, sillä tänä iltana te parannatte tämän lapsen ja vapautatte tämän sisäisen kauhun energiastanne, aurastanne, psyykestänne ja annatte sen mennä, jotta te voitte astua toiseen totuuteen, toiseen todellisuuteen, todellisuuteen jonka hyvin harvat tällä maatasolla ovat koskaan jakaneet ja saavuttaneet.

Anna siis itsesi tulla pehmeämmäksi, pehmeämmäksi ja pehmeämmäksi, lempeämmäksi ja lempeämmäksi, rakastavammaksi ja rakastavammaksi. Tunne itsesi tuolissa, tunne Hengen pitelevän sinua, rakastavan sinua, hyväilevän sinua. Ole Hengen kanssa, anna itsesi sulautua yhteen Hengen kanssa, sen tuen kanssa. Sillä Henki on sekä maskuliininen että feminiininen tänä iltana. Anna itsesi pudota tähän maskuliiniseen ja feminiiniseen energiaan ja anna sen tukea sinua. Se on tällä hetkellä YKSEYDEN energiaa.

Sinä olet ehkä yksin, mutta sinä olet yhtä samaan aikaan. Sinä olet totuudessasi. Anna totuuden laajentua ja värähdellä kaikkialle kehoosi. Tämän huoneen rajojen ulkopuolella kaikki on feminiinistä; suuri, feminiininen kuu pitää sinua tässä prosessissa ja pitää sinua hiljaa turvassa. Anna rakkauden virrata lempeästi ja lempeästi yhdistää sinut kumppaneihisi ja kaikkiin tässä huoneessa oleviin tietäen, että te olette kaikki aivan samaa. Te olette kaikki täällä rakastamassa ja rakastettavina, kokemassa rakkauden ykseyttä, kokemassa totuuden ja voimakkaan kommunikoinnin kauneutta ja laajentumassa ihmisinä: laajentumassa lahjoihinne ja siihen aitouteenne, joka antaa nuo lahjat.

jatkuu ....
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #9 : 17.02.2008 20:00:10 »

jatkuu /osa2

Ainoastaan ollessanne todella omassa aidossa itsessänne te voitte tuoda esiin lahjat, joita teillä on annettavana maapallolle, ja niitä on monia ja erilaisia.

Rakkaat ystävät, teistä ei tarvitse tulla järjettömiä tuodaksenne ne esiin - teidän täytyy rakastua. Yhteiskuntanne vaatii järjettömyyttä. Henki vaatii teitä tuomaan rakkauden ja totuuden tälle maatasolle. Teillä on kaikilla sisällänne rakkaus ja totuus. Menkää syvälle, syvälle sisäänne ja tuntekaa rakkaus, tuntekaa totuus, tuntekaa ykseytenne, tuntekaa tämä uusi maailma, joka kutsuu teitä.

Te tulitte kaikki mukananne unelma uudesta maailmasta, uudesta olemisen tilasta ja uudesta elämisen tavasta; ykseydestä, kuulumisesta ja yhteenkuuluvuudesta - kuin kaikki mereen laskevat vesipisarat. Ihmiskunnalla on yksi tietoisuus: tuo tietoisuus muuttuu tänä iltana! Vaaditaan vain muutamia näyttämään tietä uuteen maailmaan ja muiden on taatusti seurattava. Uusi maailma odottaa, uusi maailma, joka on teidän sisällänne ja ulkopuolellanne, ja päästessänne uuteen maailmaan sisällänne, te luotte uuden maailman ulkopuolelle.

Kolme ylintä chakraa ovat isänne paikka. Antakaa rakkauden virrata isällenne ja antakaa parantumisen tapahtua. Tuokaa tietoisuuteenne isäenergia - voimakas, lämmin, rakastava - ja pitäkää isäenergiaa kehoissanne. Antakaa isäenergianne, jossa jokainen nainen rakastaisi olla ja tuntea olonsa turvalliseksi, erityisesti sitkeä äiti, joka viettää hyvin paljon aikaa isän kanssa, antakaa tuon energia muuntua joksikin, jonka kanssa joku todella, todella rakastaisi olla. Vain antakaa tämän tapahtua tahtonne voimasta.

Te ette voi olla yhtä ettekä te voi olla onnellisia, jos teidän äitinne ei rakasta isäänne tai isänne ei rakasta äitiänne. Antakaa tuon täydellisen rakastettavuuden energian astua isänne energiaan ja tehkää se niin, että teidän sisäinen äitinne todella haluaa olla tämän sisäisen isän kanssa.

Tehkää nyt sama asia sisäiselle äidillenne, joka on kolmessa alemmassa chakrassanne. Tehkää hänestä äiti, josta olette aina uneksineet, nainen, joka hän aina unelmoi olevansa. Tuokaa taas tuo todella, todella rakastettava energia sisäiseen äitiinne. Sallikaa sen, mikä tarvitsee vapauttaa, vapautua. Silloin kun te päästätte irti jostakin, jotain parempaa tulee aina, aina, aina tilalle. Antakaa näiden energioiden yhdistyä, tämän sisäisen äidin ja sisäisen isän. Anna sisäisen lapsen sydänkeskuksessasi kokea tämä yhdistyminen, tämä rakkaus, tämä yhteys.

Rakkaat ystävät, tänä iltana Henki todellakin pitelee teitä sylissä ja ihmiselämän ilo ja hurmio alkavat palata. Sillä missä kehonne tarvitsee vapautusta ylläpitääkseen tämän energian, antakaa lupa vapautumiselle ja antakaa sen tapahtua. Rakkaat ystävät, tämä on ihmistietoisuuden seuraava taso. Se mitä te koette tällä hetkellä, on seuraava taso, sinne te olette menossa, sitä teistä on tulossa.

Pieninä lapsina te kaikki uneksitte, että äitinne ja isänne olisivat tällaisia. Jotta unelmienne sisäinen lapsi voisi nyt tulla aidoksi itsekseen, antakaa sen lapsen, joka on niin kauhuissaan ja niin sirpaloitunut, tuntea se lämpö, pehmeys, lempeys, mitä te nyt koette. Kun sisäinen lapsenne kokee tämän energian, se alkaa automaattisesti parantua ja tuntea turvaa ja varmuutta. Kun te tunnette turvaa ja varmuutta, te alatte luoda turvallista ja varmaa maailmaa itsellenne, ja turva ja varmuus ovat kuin elämänne perustuskiviä. Lapsi tarvitsee sitä, että sen isä ja äiti rakastavat toisiaan voidakseen tuntea turvaa ja varmuutta.

Anna lempeän rakkauden virrata kehoosi. Jatka tämän tietoisuuden laajentamista ja ylläpitämistä sydämessäsi, mikä avaa sitä avoimemmaksi ja avoimemmaksi. Anna rakkauden virrata ja ylläpidä tätä tietoisuutta, kun sydämesi avautuu ja anna sen yhdistyä jokaiseen tässä huoneessa. Anna tämän tietoisuuden virrata jalkojesi läpi ja ankkuroi tämä energia ja tietoisuus.

Tämä vuosi on ollut suuren henkisen kasvun vuosi, ja kun te lisäätte Henkeä itsessänne, aineellinen maailmanne alkaa muuttua täysin: energianne on vakaata ja täyttä. Te voitte tehdä monia asioita elämässänne kun tunnette tällä tavalla. Teidän unelmananne pitäisi olla oman unelmanne eläminen. Astukaa unelmaksenne tulemiseen ja ottakaa askeleita sen tekemiseksi. On ainoastaan yksi maailma ja sinä olet maailmasi.

Tässä huoneessa, tänä iltana te olette kaikki suuria taikureita, ette ainoastaan tässä elämässä, vaan menneissäkin elämissä. Jälleen kerran tässä elämässä te olette kestäneet vaikeita olosuhteita - te kuljitte pimeydessä ja nyt te kuljette valossa. Tämä valo on kanssanne ikuisesti. Te ette koskaan unohda tätä valoa, koska te olette tämä valo, te olette voima, te olette loisto ja te voitte luoda, mitä ikinä valitsettekin.

Antakaa siis rakkauden virrata syvemmälle ja syvemmälle Isä Taivaasta Äiti Maahan - tämän uuden viisauden, tämän uuden energian, tämän uuden olemisen tilan. Rakkaat ystävät, me haluamme kunnioittaa ja onnitella teitä. Te kaikki olette astuneet hämmästyttävään totuuteen tänä iltana. Te olette tuoneet kaunista, uutta energiaa tälle maapallolle. Oppaanne ovat jalkojenne juuressa. Te olette itse asiassa istuneet auditoriossa henkien (Hengen) kanssa, jotka kaikki arvostavat ja syvästi kunnioittavat työtä, jota te olette tehneet maatasolla.

Menkää turvallisesti ja Jumalan siunausta, sillä Kryon on lähdössä. Kiitos.

« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 11:01:11 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #10 : 18.02.2008 10:12:20 »

Ihanaa: AIKA MUUTTUU  smitten

Vajaa kaksi vuotta sitten, kun tänne foorumille Aaviisuinen laillasi kierrätin tällaisen hopeasulka-viestin, niin sain "vihaisen" ojennuksen modelta, että tänne ei saa kenenkään yhteystietoja laittaa  knuppel2   Cry
 smitten
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=338.msg56167#msg56167
 smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 10:15:03 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #11 : 18.02.2008 11:00:35 »

Ihanaa: AIKA MUUTTUU  smitten

Vajaa kaksi vuotta sitten, kun tänne foorumille Aaviisuinen laillasi kierrätin tällaisen hopeasulka-viestin, niin sain "vihaisen" ojennuksen modelta, että tänne ei saa kenenkään yhteystietoja laittaa  knuppel2   Cry
 smitten
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=338.msg56167#msg56167
 smitten smitten smitten

kiitos IPPUSKAINEN smitten  angel

No himskatti JA ANTEEKSI josjakun olen rikkonut nettikettiä -  Lips Sealed
Shocked mie olen laittanut aina hopeasulan yhteystiedot IHAN sen vuoksi että tekstin alkuperä olisi selvä kaikille - no muta mie käyn poistohommiin -  Kiss
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #12 : 18.02.2008 11:06:53 »

police Poistin  mitä ehdin tältä topicilta -  smiley6600 nou hätä modet, poistan loputkin hopeasulkatiedot kunhan nuo lapsenlapset ovat tulleet ja taas mennet. smitten aaviisuinen
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #13 : 18.02.2008 11:41:56 »

Shocked EIEIEI, oikeesti, NYT ON aika, että niitä ei varmastikaan tarvitsekaan poistaa  Huh
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #14 : 18.02.2008 22:11:15 »

Shocked EIEIEI, oikeesti, NYT ON aika, että niitä ei varmastikaan tarvitsekaan poistaa  Huh
 smitten

aivan  Shocked  coolsmiley  Kiss

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: