Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kryon  (Luettu 17579 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #15 : 18.02.2008 22:33:20 »

Cheesy  Kiss angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #16 : 19.02.2008 14:13:15 »

Vajaa kaksi vuotta sitten, kun tänne foorumille Aaviisuinen laillasi kierrätin tällaisen hopeasulka-viestin, niin sain "vihaisen" ojennuksen modelta, että tänne ei saa kenenkään yhteystietoja laittaa  knuppel2   Cry

Annikki varmasti tarttui aikanaan asiaan, jos viestissä oli yksityisiä yhteystietoja, kuten sähköpostiosoite? Itse olen saanut käsityksen, että itse Hopeasulka-viestien sisältöä saisi kyllä levittää, mutta yhteystietojen ja etenkin sähköpostiosoitteiden suhteen on oltava aina varovainen. Vaikka kirjoittaja sen periaatteessa sallisikin, hän tuskin haluaa sähköpostilaatikkoaan täyteen spammia, mikä on aina vaarana, jos osoite on esillä julkisella sivustolla. Siksikin kannattaa lähettää yksityisiä yhteystietoja vain yksityisesti.

Linkki nettisivuille ei kuitenkaan ole yksityinen yhteystieto, koska nettisivuthan ovat julkisia. Lainatun tekstin alkuperä on myös syytä aina kertoa, mikä on helpointa tehdä mainitsemalla lähde ja laittamalla myös linkki nettisivulle, jos se on netistä lähtöisin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #17 : 19.02.2008 14:28:04 »

Arkiviisu kiittää .... ja selvittää senverta ETTÄ  totta todella olisin voinut  Embarrassed asiasta tiedustella Matilta eli hopeasulka postin lähettäjältä ETTÄ saapiko hänen yhteystietoja olla - muttamutta kun mie aattelin että saa kun hän niin ilmoittaa postissaan tai ainakin olen näin tulkinnut.
Lainaus
"Saat vapaasti välittää Hopeasulkaviestejä ystävillesi. Jos haluat viestit suoraan itsellesi, kirjoita minulle osoitteeseen matti@hopeasulka.com. Jos käytät viestisuodatinta, varmista että lähetysosoitteeni on sallittujen listalla. Jos olet tilannut viestit, mutta et ole saanut niitä, ota uudelleen yhteyttä. Esimerkiksi joidenkin suurempien yritysten suojaukset saattavat lähettää viestit takaisin. "

no vilpittömästi kyllä tuo " ystävillesi" on aika laaja käsite silloin kun sen julkaisee täällä sivustolla, toisaalta on se meiliosoite ihan julkisesti hänen sivuistollaan - kun tästä nimenomaisesta henkilöstä puhutaan - MUTTA yleisenä huomina ja sääntönä toki ihan paikallaan - vaikka nhyt niin ETTÄ jos olen jonkun teistä foorumilaisten kanssa yhteydessä myös henk.koht. sähköpostin kautta NIIN etten sitä täällä julkaise  coolsmiley ... että hyvä huomio.  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #18 : 19.02.2008 14:40:21 »

Tottahan tuo on Arkiviisu, että näissä asioissa on joskus vaikea määritellä rajoja ja tietysti hyvää asiaa haluaisi mielellään aina levittää eteenpäin. Kyllä minäkin kuitenkin tulkitsisin, että tuo "ystävillesi" tarkoittaa lähinnä sähköpostitse eteenpäin välittämistä, eli yksityisestä yksityiseen.

Jos henkilön sähköpostiosoite on nettisivuilla julkaistu, niin silloin voi laittaa linkin vain sinne nettisivuille. Monet kun fiksusti nykypäivänä osaavat nettisivuillaan julkaista sähköpostiosoitteet sellaisessa muodossa, etteivät roskapostin lähettäjät niitä voi helposti sieltä imuroida, mutta ne joilla on "oikeaa asiaa", saavat ne sieltä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #19 : 19.02.2008 15:24:50 »

Tottahan tuo on Arkiviisu, että näissä asioissa on joskus vaikea määritellä rajoja ja tietysti hyvää asiaa haluaisi mielellään aina levittää eteenpäin. Kyllä minäkin kuitenkin tulkitsisin, että tuo "ystävillesi" tarkoittaa lähinnä sähköpostitse eteenpäin välittämistä, eli yksityisestä yksityiseen.

Jos henkilön sähköpostiosoite on nettisivuilla julkaistu, niin silloin voi laittaa linkin vain sinne nettisivuille. Monet kun fiksusti nykypäivänä osaavat nettisivuillaan julkaista sähköpostiosoitteet sellaisessa muodossa, etteivät roskapostin lähettäjät niitä voi helposti sieltä imuroida, mutta ne joilla on "oikeaa asiaa", saavat ne sieltä.

Ihan samoin ajattelen kanssasi
Lainaus
Monet kun fiksusti nykypäivänä osaavat nettisivuillaan julkaista sähköpostiosoitteet sellaisessa muodossa, etteivät roskapostin lähettäjät niitä voi helposti sieltä imuroida, mutta ne joilla on "oikeaa asiaa", saavat ne sieltä.
ja hyvä että tämä asia tuli esille ETTÄ  Kiss Kiss IPPUSKAINEN angel

Ja kerron nyt tämänkin että laitoin "Hopeasulalle " postia kertoakseni " mitä on tullut tehdyksi" että olen täällä megajulkisesti hänen meiliosoitettaan jakanut JA samalla tiedustelin hänen omaa mielipidettä. Silti tuo esittämäsi OHJE että tekstiin mukaan  LINKKI kotisivustoille on hyvä sillä etsivä löytää etc.  smitten ja toki lähteet ja muut linkit teksteihin   smiley6600  police angel t.aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 15:27:20 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #20 : 24.02.2008 12:33:25 »

Jotta tämän keisin voi sulkea  Wink niin laitan tähän Matin vastauksen  :

Hei  Smiley,

Kyllä saat laittaa tekstejä esille. Se on juuri kaikkein tärkeintä että
tietoa leviää laajemmalle ja oikeisiin paikkoihin!

Matti

Yllä oleva on vastaus tähän :

Tervehdys sinulle Matti;

Olen jo pitkään laittanut joitain Hopeasulan sekä joitain Kotkansulan
tekstejä Seppo Tanhuan ylläpitämälle Astrofoorumille
https://www.astro.fi/

On siellä minun lisäksi muutama muukin henkilö jotka viestejä niille
sivuille laittaa. No nyt tuli esiin se että voiko esmes sinun
yhteystietojasi laittaa näkyville siis meiliosoitetta ...

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg186259#msg186259
linkistä löytyy aiheesta käytyä keskustelua joka koskee esmes tätä
 "topicia"
 https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg150508#msg150508

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17871.msg186261#msg186261

Terveisin  Smiley

Ja ;kovasti olen pahoillani jos olen tehnyt jotain sellaista minkä sinä
koet harmilliseksi. Hyvissä aikeissa olen ollut liikkeellä. Ja itse
käytän sivustolla nimimerkkiä Arkiviisu ~Aaviisuinen
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #21 : 24.02.2008 15:58:19 »

Minä oikeasti luulinkin, että myös sen emailin liittäminen "ystäville" on jo hyväksyttyä, koska modet eivät enää puuttuneet - siksi ilahduin   Smiley

smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #22 : 07.07.2008 11:36:20 »

Kryonia lainaten ~terveisin Aaviisuinen  smitten

" Työntäkää tuota ovea sisällänne, sillä siellä odottaa teitä yhteys. Kun se on tehty, kaikki nuo asiat alkavat heikentyä. Teistä tulee tasapainoinen ihmisolento - ei uskonnollinen ihmisolento, ei henkinen ihmisolento, vaan tasapainoinen ihmisolento täynnä iloa."

****************************'

Osa 1.

MARYN TARINA - YKSI ELÄMÄ

Kryonia kanavoinut Lee Carroll (www.kryon.com)
12.4.2008, Ensimmäinen kansainvälinen Kryon-konferenssi, Hampuri, Saksa
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Alla oleva informaatio on ilmaista sinulle ja voit tulostaa, kopioida ja jakaa sitä haluamallasi tavalla. Tekijänoikeus kuitenkin kieltää sen myymisen missään muodossa muilta kuin julkaisijalta.

Tässä on kanavointi, jonka osia on annettu useissa paikoissa, mutta sitten ne yhdistyivät erityistilaisuudessa huhtikuussa 2008. "Euroopan Kryon-kanavia" tapasi tuona viikonloppuna muodostamaan ensimmäisen Kansainvälisen Kryon-konferenssin. Tämä on suloinen tarina naisesta nimeltään Mary. Se vie teidät hänen elämänsä läpi - syntymästä kuolemaan - esoteerisella tavalla, joka on metafyysisesti tärkeä. Kryon vastaa taas joihinkin perustavaa laatua oleviin kysymyksiin koko prosessista ja toivottavasti se auttaa teitä näkemään kaiken tarkoituksenmukaisuuden.

Lukijan auttamiseksi viesti on kanavoitu uudelleen [Lee ja Kryon) ja siihen on tehty lisäyksiä selkeämmän ymmärrettävyyden aikaansaamiseksi. Usein suorassa tilaisuudessa kommunikoidaan energiaa, mitä painetut sivut eivät sisällä. Lisäksi tätä nimenomaista viestiä, joka annettiin Saksassa, käännettiin jatkuvasti. Niinpä lyhyiden lauseiden ja epätäydellisten ajatusten välttämiseksi sitä on tarvinnut muuttaa paljon. Nauttikaa siis tästä parannellusta viestistä, joka annettiin Hampurissa, Saksassa.

Leen huomautus: Kryon ei ole yksinoikeus. Tämä merkitsee sitä, että monet voivat kanavoida tätä rakastavaa olentoa. Viime vuosina monet ovat alkaneet tehdä tätä, erityisesti Euroopassa. Huhtikuussa kutsuimme viisi muuta Kryon-kanavaa liittymään seuraamme Hampuriin Ensimmäisen kansainväliseen Kryon-konferenssiin. He tulivat toisista osista Saksaa, Etelä-Amerikasta ja Etelä-Afrikasta. He kaikki kanavoivat Kryonia viikonlopun aikana. Seuraavan viestin kanavoin minä tapahtuman ensimmäisenä iltana. On yhtenäisyyden vuosi ja halusimme osoittaa, ettemme ole kilpailuasemassa, vaan yhdistyimme omassa ainutlaatuisuudessamme tuomaan maapallolle yhteistä viestiä Jumalan rakkaudesta.

Tervehdys, rakkaat ystävät, olen Kryon Magneettipalvelusta.

Tämä on suloinen tila… salliva tila. On oltava jokin syy, miksi istuudutte tuoliin ja tulette kokemaan asioita, joille monet nauraisivat. On oltava jokin syy! On energiaa, joka on sakeana tarkoitusta. Se ylittää paljon tämän illan sanat. Se on energiaa, joka kulkee tuolien välissä ja käytäviä pitkin. Se koskettaa monia vapaan valinnan ominaisuudella.

On ehkä niitä, jotka kieltävät. Monet sanovat: "Tätä ei voi tapahtua", koska he ovat epäuskovia. No, haluan puhua epäuskovalle hetken aikaa. Et usko tämän todella tapahtuvan, ethän? Tässä on viestini sinulle: Sinua rakastetaan mittaamattomasti! Sinun epäuskoasi ei tuomita. Mitään negatiivista ei tapahdu, koska tulit etkä uskonut. Rinnallasi seisoo enkeliseurue, aivan samalla tavalla kuin kaikilla täällä. Jos päättäisit avata sydämesi tänä iltana, jos valitsisit niin, yksi heistä saattaisi jopa koskettaa sinua!

Mitä sellaista toit tänään mukanasi, minkä haluaisit jättää tänne? Onko se tänä iltana suru? Mitä se on? Kenties se on ratkaisematon ongelma elämässäsi? Ehkäpä se on kipu tai sairaus? No, tässä on lupaus: Tätä rakennusta on täytetty koko päivän kallisarvoisella energialla, niin että voisit kylpeä siinä, jos haluat - jos vain haluat. Voit lähteä täältä keveämmin mielin kuin tulit. Voit jättää sinusta ratkaisemattomalta tuntuvat asiat tänne tuolille! Tämä johtuu siitä, että olet Jumalan osa.

On niitä, jotka eivät vieläkään voi uskoa, että tämä todella tapahtuu. He sanovat, että koko päivän näyttämöllä on ollut ihmisiä "teeskentelemässä kanavointia". He ovat teeskennelleet, koska koko kanavoinniksi kutsuttu ei ole mahdollista. Jumala ei toimi sillä tavalla. Taas kerran annan teille jotain ajateltavaa: Ymmärrättekö, että jokaisen teillä olevan pyhän kommunikoinnin osan on kirjoittanut ja antanut teille ihminen? Kaikki kallisarvoiset kirjoitukset - kaikilla maapallon kielillä, kaikissa kulttuureissa ja niiden kirjoissa - ovat ihmisten kirjoittamia. Ei Jumala tullut alas kirjoittamaan ainuttakaan niistä! Jumala käyttää ihmisiä. Sitä perhe tekee perheen kanssa - kaikessa kommunikoinnissa.

Jotkut teistä pitävät ylhäällä kirjoja ja huutavat: "Tämä on Jumalan sanaa!" Olkaa tässä tarkkana: Se on sellaisten ihmisten sanaa, jotka ovat kosketuksissa Jumalaan. Joskus sanat kuulostavat hyvin tosilta ja ovat hyvin kauniita! Tämä johtuu siitä, että tuo ihminen oli kosketuksissa Jumalaan. Se on kanavointia ja sitä on ollut aikanne alusta saakka. Kenties teiltä puuttuu erityiset ulkoiset merkit, rakennus, säännöt? Kenties teistä tuntuu siltä, että niitä tarvitaan Jumalan löytämiseksi ja tämän olemiseksi todellista? No, minäpä kerron, mitä "tarvitaan" tämän olemiseksi todellista: Teidän on avattava sydämenne ja "nähtävä" ja tunnettava se.

Ihminen, tämä tuntuu sinusta hyvin erilaiselle, kun lähdet tästä paikasta erilaisena kuin tullessasi. Ja jos tämä tapahtuu sinulle, ei ole ketään ihmistä tai järjestöä, joka voi poistaa sinulta sen uskon, että tämä oli totta. Tämän vuoksi olemme tulleet tänne… koskettamaan jokaisen sellaisen sydäntä, joka haluaa tulla kosketetuksi. Oletko se sinä? Annatko sen olla sinä? Tunnetko sen rakkauden, joka on asetettu saatavillenne tänne?

Aion kertoa teille tarinan alusta loppuun saakka. Se on eräästä elämästä tällä planeetalla, mutta se ei ole tarkkaan ottaen opettavainen tarina. Se on tarina, tositarina naisesta nimeltään Mary. Tässä visualisoinnissa näette sen, mitä minä näen. Mary on tavallinen ihminen, ja vien teidät hänen syntymästään aina hänen kuolemaansa saakka. Kun teen tämän, haluan teidän laittavan oman nimenne Maryn tilalle, sillä paljastan, miten elämä toimii alusta loppuun. Toivon, että kun olen lopussa, saatte oivalluksen, käsityksen siitä, kuka tarkkaan ottaen olette, koska kaikki mitä paljastan Marystä, on paljastusta omasta elämästänne.

Minun on aloitettava paikasta, josta olen puhunut aiemminkin, ennen kuin kerron teille tämän tarinan. Kaksikymmentä vuotta sitten kerroin kumppanilleni, että on olemassa paikka nimeltään Luomisluola. Se on osa sitä, mitä olemme kutsuneet kristalliverkoksi. Se on todellinen luola tällä planeetalla, luola jota ei kukaan ihminen ole koskaan löytänyt. Mikään määrä teknistä etsintää ei tule löytämään tai pysty porautumaan siihen. Se pysyy piilossa, vaikka se on kolmannen ulottuvuuden todellisuudessanne. Suuri osa maankuorta on kristallia, kuten kuka tahansa geologi tulee tunnistamaan. Tämän pyhän paikan löytäminen on mahdotonta, sillä se näyttää aivan samalta kuin mikä tahansa maan päällä. Se on riittävän syvällä, ettei kukaan normaali ihminen pysty vierailemaan siellä koskaan.

Se on kolmessa ulottuvuudessa, koska kyse on elämänne pyhästä prosessista täällä ja te olette kolmessa ulottuvuudessa. Tässä kristallienergiassa on monia fyysisiä kristalleja. Ne ovat itse asiassa paljon enemmän kuin kristalleja. Jokainen edustaa sieluenergiaa, ei yksittäistä ihmisolentoa. Kyse on jokaisen ihmisen pyhän korkeamman ydinitsen sieluenergiasta täällä. Tässä paikassa on jokainen sielu, joka on koskaan ollut tällä planeetalla tai tulee koskaan olemaan. Tämä ei ole ennalta määräämistä, vaan tietoa niistä mahdollisuuksista, joita luotte. Siksi siellä on planeetan koko tulevaisuus, mikä edustaa kaikkea, mitä on mennyt ja mitä tulee olemaan.

Siellä on erillinen, kaunis kristalli jokaiselle teistä, mutta tätä ette osaa odottaa: Jokainen kristalli on "täynnä" inkarnaatioitanne tai ilmiasumuotojanne tällä planeetalla. Toisin sanoen, jokainen kristalli edustaa yhtä korkeampaa itseä mutta monia menneitä elämiä. Tulette ja menette tällä planeetalla, sillä sitä te teette, koska rakastatte maapalloa. Siksi teette tätä. Riippumatta siitä kuka luulette olevanne, useimmat ovat olleet täällä aiemmin. Ne jotka löytävät itsensä esoteeriselta penkiltä tänä iltana, ovat olleet täällä aiemmin! Kaikista tässä tilassa olevista vain 17 on uusia tällä planeetalla.

Kuunnelkaa minua, olette olleet täällä aiemmin. Tiedätte sen intuitiivisella tasolla. Luomisluolassa on kristalli, jossa on pyhä nimenne, ja joka kerta tullessanne tähän paikkaan, talletatte ihmissielunne tähän kristalliin. Seuraavaksi tapahtuu niin, että nykyinen pyhä DNA:nne yhdistyy menneeseen pyhään DNA:han, jonka loitte aiemmin, ja yhdistytte menneisyyteen. Tämä siten yhdistää kaikki toiset elämät, joita teillä on koskaan ollut tällä planeetalla, siihen elämään mitä olette kohta elämässä.

Aktivoitte tämän kristallin saapuessanne ja "suljette" sen lähtiessänne. Tämä merkitsee sitä, että se pysyy täällä, vaikka korkeampi ydinitsenne lähteekin. Sillä se mitä olette tehneet tällä planeetalla, jokainen ottamanne askel, värähtelee tässä kristallissa vielä sieluenergianne lähdettyäkin. Koska se on kristallia, se sisältää muiston kaikesta, mitä olette olleet, ja välittää sen planeetan kristalliverkkoon. Ajatelkaa tätä hetken. Kaikki mitä olette tehneet planeetan hyväksi ja mitä olette oppineet, jää kristalliverkkoon. Se on osa sitä toimintaa, miksi olette täällä. Se on osa sitä lisäarvoa, jonka saatte maakokemuksen aionien aikana ja se on osa sitä, mikä saa tämän "järjestelmän" ylipäätään toimimaan.

Maryn tarina

Minäpä esittelen teille Maryn. Tämä on Mary teille, mutta minulle hän ei ole nainen eikä mies. Hän on kaunis enkeliolento minun puolellani verhoa - täydellinen olento, täydellinen energia eikä yksittäinen energia. Tämä tahtoo sanoa sitä, että minun puolellani Mary on ryhmä aivan kuin minä. Energia ei ole yksittäinen/yksikkö. Se on monenlaisten ominaisuuksien "keitos" eikä jokin "esine/kappale". Ymmärrättekö? Minun puolellani Mary on siis ominaisuuksien yhdistelmä eikä keho, jollaisena näette itsenne. Mary ei oikeastaan ole vielä Mary, mutta hän on kohta.

Minun puolellani verhoa ei ole aikaa. Marylläkään ei ole aikaa. Siinä moniulotteisessa tilassa, joka meillä on, ei ole yksittäisyyttä eikä lineaarisuutta. Mary on Jumalan osa puhtaimmassa muodossaan ja on kohta valmis jättämään puolet olemuksestaan taakse ja menemään syntymätuuleen, kuten olen sitä kutsunut. Onko tässä teistä järkeä? Mary on Jumalan osa ja kohta tulossa naiseksi maaplaneetalle. On Maryn 343. kerta täällä ja hän on valmiina lähtöön.

Tämän koko tarinan toimintatapa on teistä uskomaton, sillä ette voi käsittää jotain sellaista, millä ei ole lineaarisuutta ja yksittäisyyttä. Joka kerta enkelin vieraillessa tällä planeetalla 3D:ssä ja näyttäytyessään jollekin, ymmärtääkseen asian ihmismieli laittaa sille ihon ja siivet ja antaa sille yksilöllisen nimen. Ihmisten on kutsuttava sitä yhdeksi olennoksi, mutta tilanne ei ole lainkaan niin. Enkelienergia on monia ominaisuuksia yhdessä eikä sillä ole kehoa ja nimeä eikä se ole yksi/yksikkö. Mutta sillä on oltava teidän kannaltanne, jotta siinä olisi järkeä.

Tämä kaunis olento nimeltään Mary, tämä Jumalan osa, on kohta jakautumassa moniksi pyhiksi energiasirpaleiksi ja yhdestä hänen osastaan on tulossa ihminen, joka on matkalla synnytyskanavaan. Entä loppuosa? Se pysyy täällä. Tätä ei ole pyhissä opetuksissanne, mutta tässä se on: "Sinussa" on valtava määrä energiaa, joka jää väliaikaisesti "pysäytettyyn" energiamuotoon ja ilmentyy planeetan magneetti- ja kristalliverkkoon.

No niin, olen juuri kertonut teille salaisuuden eikä kukaan teistä aio uskoa sitä. Olette aivan kuin Mary ja luulette olevanne yksittäisiä. Ette ole. Tiesittekö, että olette osa ryhmää? Tiesittekö, että toinen osanne on jossain muualla? "Paikassa", jossa siitä tulee korkeampi itse. Tämä on nimittäin se yhteys. Sanotte sen olevan osa itseänne, mutta kuitenkin ajattelette olevanne jotenkin vailla sitä. Ette ole. Se on teitä, tuo muu osanne josta olette erillään. Kenties alatte ymmärtää, miksi yhteys korkeampaan itseenne on niin tärkeä? Se yhdistää teidät itsenne.

Tiedättekö, millaista on jakautua, antaa pois tieto siitä, että olette Jumalan osa, jotta voisitte tulla maan päälle täysin tietämättömänä? Miksi enkeliolento tekisi tämän? Miksi? Minäpä kerron: Siksi että hän rakastaa tätä planeettaa ja siksi että hän rakastaa ihmiskuntaa. Siksi että täällä maan päällä on jotain tehtävää. Alatteko ymmärtää, mitä kerron teille? Täällä olemisellenne on tarkoitus.

Olemme usein puhuneet syntymätuulesta. Minun näkökulmastani se on energia, joka virtaa sen pyörteen läpi minun puolellani, joka edustaa kolmiulotteisuuden törmäystä minun moniulotteisen todellisuuteni kanssa. Siksi kyse on törmäyksestä, joka on merkittävä, ja Mary on kohta valmis putoamaan tuohon portaaliin. Kyse on jokaisen ihmisen syntymäprosessista ja jokainen teistä on tehnyt tämän.

Ymmärrättekö, miksi Kryon pesee jalkojanne? Se mitä teette, on vaikeaa! Mary on kohta valmis syntymään. Hän on valinnut vanhempansa ja he ovat valinneet hänet - eivätkä he tehneet sitä aioneita sitten, kuten jotkut teistä ajattelevat. He tekivät sen ajattomassa tilassa, joka edustaa aikakausien viisautta ja nyt-hetkenne välittömyyttä. Kyse on muinaisesta päätöksestä, kuitenkin se edustaa nykyisiä tarpeitanne. Tätä on mahdotonta kuvata teille.

Jokainen ihminen on jakautunut ja siksi teillä kaikilla on koko ajan toiminnassa henkisen suunnittelun seurue. Valitsette toisenne oppitunteja, palkitsemista, testaamista ja kokemista varten. Tämä on mahdottoman monimutkaista eikä sitä voi opettaa teille päivässä, mutta se edustaa niitä mahdollisuuksia, jotka ovat aina olleet olemassa ja jotka kuitenkin ihmisen yksinkertainen valinta voi muuttaa.

Tämä Mary-energia nojaa syntymätuuleen. Hän on kohta valmiina lähtöön ja olen paikalla. Olen paikalla tätä tapahtumaa varten, kuten olen aina ja tulen aina olemaan. Sitä minä teen. Katselen enkelien muuttumista ihmisiksi uudestaan ja uudestaan siinä prosessissa, jossa on kyse rakkaudesta ihmiskuntaa kohtaan.

No niin, pääsemme ihmislogiikan risteykseen, missä älyllinen ihminen haluaa vangita Hengen sana- ja aikapalapeliin. Hän esittää kysymyksiä, jotka vaikuttavat hänestä yleviltä kolmannen ulottuvuuden etiikan mukaan: "Kryon, olet kohta valmis kuvaamaan Maryn syntymää. Onko näin?" Kyllä, niin olen.

"Sitten haluamme sinun määrittelevän meille, missä kohtaa Maryn elämä alkoi. Tapahtuiko se munasolun hedelmöittyessä? Onko kyse henkisyydestä vai biologiasta? Milloin se tapahtuu? Milloin elämä alkaa?"

Voi, miten 3D-mäistä teiltä! Ette pysty huijaamaan Henkeä kysymyksillä, jotka edustavat kolmannen ulottuvuuden ajattelun rajallisuutta. Maapallon älyllisesti korkeimmat ajattelijat pystyvät päättelemään vain omassa purkissaan koskaan ymmärtämättä, että lasin toisella puolella on todellinen maailma. Kerron teille, milloin Maryn elämä alkoi, ettekä pidä vastauksesta, koska se on moniulotteinen. Se alkoi silloin, kun asiasta sovittiin Maryn ja hänen vanhempiensa kesken ajattomassa tilassa, missä he suostuivat syntymän mahdollisuuteen. Tällöin elämä todella alkoi ja tämä edustaa mahdollisuuksia ennen maapallon muodostamista, kuitenkin sillä on "eilisiltapäivän" energia. Tällöin se tapahtui.

Ymmärrättekö siksi, että elämänne alkoi vanhempienne tapaamisen mahdollisuudesta? Entä mitä nyt ajattelette isovanhempienne tapaamisen mahdollisuudesta vanhempienne syntymän ilmentymiseksi? Kyllä, olitte suunnittelemassa sitäkin. Ja jotta tilanteesta saadaan todella, todella hauska, olitte usein yhteydessä omiin isovanhempiinne juuri tuolloin!

Älyllisesti olette kuin kultakala, joka yrittää käsittää lasiintaputusäänen merkitystä. Maailmanne on pieni ja yksinkertainen ja samanlaisia ovat kysymyksennekin. Murtakaa tämä ajattelumalli, tulkaa moniulotteisiksi ajattelijoiksi ja laajentakaa mielenne todella sisältämään sen pyhyys, miksi ajattelette sillä tavalla, kuin ajattelette. Silloin ajattelumahdollisuutenne todella kohoavat.

Haluan kertoa teille kaikille jotain, mutta joillekin täällä (ja lukemassa) tässä on jotain järkeä: On enkeliolentoja, jotka käyvät läpi syntymäkokemuksen, kaiken sen kauneuden, ilon, rakkauden ja monimutkaisuuden kera, jotta he voivat tulla sisään ja kuolla syntyessään. Tiesittekö tämän? Jotkut tulevat sisään ja kuolevat 3-vuotiaana. Ja kun koette tämän, tietäkää: Kaiken tämän mahdollisuus tiedetään ennalta ja siihen on syynsä. Siunattu on se enkeli, joka kulkee kaiken tämän läpi, tulee todellisuuteenne, kuolee ollessaan pieni - kenties ennen kuin hän osaa puhua, ajatella tai päätellä - kylvääkseen myötätunnon siemeniä tiettyihin yksilöihin, luodakseen tietyt olosuhteet, jotka muuttavat elämää hänen ympärillään.

Kenties tämä on tapahtunut sinulle? Äiti, isä, onko tämä sinun tilanteesi? Tiedät, kenelle puhun, eikö vain? Ja jos tämä olit sinä, juhlitko tilannetta? Pystyitkö siihen? Tuollainen sopimus on merkittävä etkä koskaan unohda sitä, ethän? No, ei hänkään unohda. Kyse on järjestelmästä, joka luo myötätuntoa tälle planeetalle ja se toimii hyvin. Olet saattanut olla siinä osana. Olet itse asiassa auttanut tätä planeettaa tällaisen tapahtuman aiheuttamalla myötätunnolla eikä maapallo ole enää ehkä koskaan samanlainen. Ajattelitko tätä? Monet vihaavat Jumalaa jonkin tällaisen jälkeen eivätkä koskaan ymmärrä, että he ovat kohottaneet itse maapallon värähtelyä. Marylle ei kuitenkaan ole tällaista sopimusta. Siitä hän ei ole sopinut. Mary tulee "täydeksi kaudeksi" ja elää pitkän elämän.

Sanon hyvästi Marylle ja hän putoaa syntymäportaaliin. Ensimmäiseksi Mary käy Luomisluolassa. Hän löytää tuon kristallin, missä on hänen sieluenergiansa, ja se hehkuu aktivoitumisesta. Oletteko jo ymmärtäneet jotain? Miten monta mennyttä elämää luulette itsellänne olleen? Minäpä annan teille muutamia asioita mietittäväksi. Sillä ei ole merkitystä, miten monta teillä on ollut. Sama korkeampi itse on ollut jokaisessa niissä! Sama ydinsielu oli "pomona" jokaisessa elämässä. Tämä merkitsee sitä, että korkeampi itsenne oli paikalla niitä kaikkia varten. Siksi näillä kaikilla elämillä on jotain yhteistä.

Antaako tämä teille mitään ajatuksia siitä, mitä voisitte ehkä tehdä tällä informaatiolla? Silloin kuin jotkut teistä alkavat yhdistyä korkeampaan itseenne, itse asiassa yhdistytte jokaiseen energiaan, mitä olette koskaan olleet tällä planeetalla. Mary asettaa uuden energiansa tähän muinaiseen kristalliin, jossa on hänen kaikki aiemmat elämänsä. Se vastaa asettamalla kaiken energiansa ja henkisen oppinsa Maryn uuteen DNA:han. Mary kantaa kohta uudessa elämässään kaikkea, mitä hän on koskaan ollut. Mary syntyy ja hän on kaunis tyttölapsi. Hänen vanhempansa ovat hyvin onnellisia ja iloisia Marystä!

jatkuu ... osa2. tässä linkissä http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17871.msg204354#msg204354

alkuperäisenä ja "yhtäjaksoinea" Maryn tarina löytyy linkistä http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=929&mforum=uusimaa
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 12:58:30 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #23 : 07.07.2008 11:43:22 »

Kryonia lainaten ~terveisin Aaviisuinen  smitten

"... Työntäkää tuota ovea sisällänne, sillä siellä odottaa teitä yhteys. Kun se on tehty, kaikki nuo asiat alkavat heikentyä. Teistä tulee tasapainoinen ihmisolento - ei uskonnollinen ihmisolento, ei henkinen ihmisolento, vaan tasapainoinen ihmisolento täynnä iloa...."

****************************'

MARYN TARINA - YKSI ELÄMÄ

12.4.2008, Ensimmäinen kansainvälinen Kryon-konferenssi, Hampuri, Saksa

Alla oleva informaatio on ilmaista sinulle ja voit tulostaa, kopioida ja jakaa sitä haluamallasi tavalla. Tekijänoikeus kuitenkin kieltää sen myymisen missään muodossa muilta kuin julkaisijalta.

****************************************************'
Osa 1. tässä linkissä http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17871.msg204353#msg204353

Maryn tarinan jatkuu osa 2.

Poliittisesti epäkorrektia ajattelua… Totuus voittaa

Elämänsä aivan ensimmäisten kuukausien aikana Mary osoittaa, että hänestä tulee taiteilija, hyvä taiteilija. Tässä kohtaa kuitenkin taas keskeytämme tarinan. Sillä Maryn taiteelliset kyvyt ovat entisestä elämästä ja se on ilmiselvää. Ihmiset kuljettavat ominaisuuksia elämästä toiseen. Nämä ominaisuudet ylittävät täysin sen perimän, mikä on vanhemman biologiaa. Käsitättekö, että poliittisesti korrektissa yhteiskunnassanne teille kerrotaan, että kaikki ihmiset syntyvät tasavertaisina?

Kysykää keneltä tahansa äidiltä, onko näin, sillä hänellä saattaa olla monia lapsia, jotka eroavat kovasti toisistaan. Yksi on ehkä laulaja ja toinen ei osaa laulaa ollenkaan. Yksi on ehkä hyvin kiinnostunut lukemisesta, kuitenkin toinen haluaa vain tanssia. Vanhemmat katsovat tätä sanoen: "Miten samoista vanhemmista voi tulla näin valtavan erilaisia lapsia?" Tämä ei ehkä ole poliittisesti korrektia mutta totta. Lapset tulevat sisään hyvin erilaisina eivätkä suinkaan tasavertaisina!

Katsokaa noita pelkoja, joita joillakin näistä yksilöistä on syntyessään. Nämä ovat turvattomuuksia ja pelkoja asioista, joita he ovat käyneet läpi, ennen kuin tulivat tänne. Kysykää joltain äidiltä, miksi yksi lapsi voi olla hyvin varma ja toinen pelkää omaa varjoaankin? Tämä on osa järjestelmää ja näin tapahtuu tarkoituksella.

Syntyä tasavertaiseksi? Aivan, teidät on kaikki varustettu tasavertaisesti voimalla muuttaa sitä, millaisena synnyitte! Mutta jokainen teistä tulee "päällystettynä" sillä, mitä oli ennen. Ne teistä jotka olette täällä ensimmäistä kertaa - joita on monia - tulette "tietämättöminä mistään". Tämä on helppo tunnistaa, sillä kyse on ihmisestä, joka järkyttyy siitä, miten asiat toimivat, eikä hän koskaan oikein totu siihen, miten ihmiset reagoivat toisiinsa tällä planeetalla. Tämä on elämä, missä hän saa "maajalkansa" ja ottaa selville kaiken.

Mary oli vasta vauva ja teki sitä, mitä kaikki vauvat tekevät. Katsokaahan, ollessanne hyvin pieni näette ympärillänne olevat energiat. Kysykää joltain äidiltä siitä! Oletteko koskaan pidelleet vauvaanne ja se näkee jotain nurkassa? Hänen kasvonsa hehkuvat ja hän nauraa ja pitää niin kovin hauskaa leikkien sen kanssa, mitä ikinä tuossa nurkassa onkin. Sitten käännytte katsomaan eikä siellä ole mitään! Tiedätte, että olen oikeassa, eikö vain?

Oletteko koskaan ihmetelleet, mistä on kyse? Vauvat pystyvät näkemään verhon toisen puolen useita kuukausia syntymänsä jälkeen. Se on osa niiden selviytymistä. Se on osa kotia ja se pysyy heidän kanssaan, jotta he voivat kasvaa toisenlaiseen rakkauteen - ihmisrakkauteen. Sitten moniulotteiset asiat menevät hitaasti pois. Mutta saitte kaikki nähdä tämän tullessanne.

Emme aio viedä teitä Maryn koko elämän läpi, mutta kerromme teille vähän. Marystä tulee taitelija, hyvä taitelija. Hänestä ei tullut esoteerista johtajaa [uuden ajan opettajaa]. Kryon ei koskaan ilmestynyt hänen elämäänsä eikä hän koskaan lukenut Kryon-kirjaa. Hän ei koskaan tuntenut vetoa tällaiseen tilaisuuteen, mutta itse asiassa Mary pystyi parantamaan ihmisiä taiteellaan. Marystä tuli maailmankuulu taiteilija - hän osasi todella maalata! Monet löysivät henkisen yhteyden hänen taideteostensa kautta ja Mary sanoisi: "Maalaan vain sitä, mitä tunnen." Hän tunsi korkeamman itsensä jokaisella siveltimen vedolla.

Suuri väärinkäsitys - Jumala välittää siitä, miten löydätte valaistumisen

Palaan taaksepäin hetkeksi. Kerroin teille juuri, että Mary löysi Jumalan. Saatatte sanoa: "No, miten hän sen voi tehdä? Hän ei noudattanut henkisiä sääntöjä, joista kuulee hyvin monissa uskonnoissa. Maailma on täynnä rakenteita ja oppijärjestelmiä sääntöineen. Miten siis Mary löysi Jumalan, kun hän ei koskaan tullut edes esoteeriseen tapaamiseen? Ei uskontoa, ei new age'a?"

Haluan teidän muistavan tämän. Silloin kun avaatte tuon sallimisen oven, niin riippumatta siitä miten pääsette perille, avaatte oven kotiin ja sen haluamme teidän tekevän - välittävän tarpeeksi etsiäksenne tuon oven. Tämä on koko elämän tarkoitus, tuon oven löytäminen, ja sen tekemiseen on monia tapoja.

Tässä huoneessa on opettajia, jotka ovat luoneet teille tuon oven etsimiseen portaita, koska he tietävät teidän haluavan portaita! Teidän todellisuutenne tarvitsee portaita. On myös niitä, jotka sanovat, että ettei tarvita portaita, ja tämä on niitä varten, jotka eivät halua portaita! Ymmärrättekö, mitä sanon teille? Jumala on kaikissa ihmisen järjestelmissä, jotka kunnioittavat prosessin pyhyyttä, ja sallitaan monet oven avaamistavat. Ei ole oikeaa tai väärää prosessia, jos se saattaa teidät oivaltamaan Jumalan sisällänne… löytäen korkeamman itsenne.

Monet sanovat välittömästi: "Kryon, en pidä tästä! On oltava oikea tie Jumalan luo. Loppujen lopuksi Jumalahan on monimutkainen ja pyhä ja me olemme yksinkertaisia ja 3D:tä. Sanoit niin! Miten voit sanoa meille, ettei ole mitään oikeaa tapaa?" En sanonut. Sanoin, ettei ole mitään oikeaa tai väärää prosessia. Ehdottomasti ei ole mitään "oikeaa tapaa". Rakkaus ja myötätunto ovat avain korkeamman itsen löytämiseen, mutta on monia rakastavia ja myötätuntoisia järjestelmiä, jotka sallivat teidän löytää Jumalan rakkauden sisältä.

Kuunnelkaa: Kuvitelkaa hetken aikaa, että olette rakastava vanhempi ettekä ole nähneet lapsianne vuosikymmeniin. Kuvitelkaa lisäksi, että heidät otettiin teiltä pois hyvin pieninä. Kuvitelkaa hetken, että saatte soiton yhdeltä lapsistanne. "Äiskä, iskä, tiedän, missä olette, ja tulen tapaamaan teitä!"

Voi, sydämenne laajenee, eikö vain? Olen löytänyt lapseni! Vielä parempaa, hän on löytänyt minut! Ja sanoisitte puhelimessa: "Tule! Tule katsomaan minua. Tuskin maltan odottaa, että saan koskettaa sinua."

Minäpä kysyn teiltä nyt jotain. Jos lapsenne ilmestyisi paikalle punaisella autolla, katsoisitteko häntä ja sanoisitte: "Hupsista, anteeksi! Mene takaisin. Todellakin haluan sinun tulevan vihreällä autolla."

Ette tekisi tätä, ettehän? Välittäisittekö kulkuneuvosta ylipäätään mitään? Haluatte vain pitää häntä sylissänne. Vastaus on, että te ette välitä siitä, miten hän pääsee perille. Jos hän sanoisi: "Äiti, isä, löysin tämän prosessin ja se sai minut ajattelemaan, missä te olette - ja löysin teidät!", välittäisittekö tuosta prosessista? Välittäisitte! Juhlisitte sitä - sen te tekisitte. Toinen lapsi ehkä sanoisi: "En tarvinnut prosessia, koska ajattelin asian aivan itse." Heittäisittekö hänet ulos, koska hän ei käyttänyt ensimmäisen lapsen prosessia? Ette!

Siunattu on se prosessi tai ei-prosessi, joka tuo ihmisolennon kotiin. Ja tämä on totuus tilanteesta: ihmisten on tunnettava mukavaksi Jumalan etsintä, niin että he lopulta voivat saada "loppujen osien" tapaamisen totuuden.

Maryn palaaminen

Mary vanheni, kuten kaikille ihmisille tapahtuu. Lopulta hän tiesi päiviensä olevan luetut, kuten kaikki ihmiset tietävät. Nuoret eivät oikeastaan ajattele tätä, vaan hitaasti kasvavat siihen vanhetessaan. Aivot alkavat kaivata kotiin ja Maryn aivot tiesivät, ettei hän olisi maisemissa enää kovin pitkään.

Tähän ajankohtaan mennessä Maryllä oli omia lapsia ja he olivat kauniita. Useimmat heistä eivät osanneet piirtää tai maalata! Heitäkään ei ollut luotu tasavertaisiksi, koska heillä ei ollut Maryn pyhää kristallienergiaa tai hänen menneitä elämiään. Sen sijaan heillä oli omansa. Kaikilla teillä on ja teidät kaikki on muotoillut se, mitä olette tehneet tällä planeetalla. Tämän vuoksi te ette ole tasavertaisia ja kaikki ovat hyvin erilaisia ja ainutlaatuisia.

Maryn oli aika lähteä. Tämä ei ole surullinen tarina, sillä jokainen täällä - muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta - on käynyt tämän läpi uudestaan ja uudestaan. Perhe oli Maryn ympärillä, kun hän kuoli, ja he juhlivat hänen elämäänsä. He toivat joitakin hänen upeita maalauksiaan sairaalan huoneeseen, maalauksia jotka olivat koskettaneet hyvin monien sydäntä ja sielua. Aa, ihmiset istuisivat itkemässä hänen töidensä ääressä. Jotkut heistä itkisivät Jumalan kasvojen koskettamisen ilosta. Ajatelkaa sitä energiaa, mitä hän oli jättänyt tälle planeetalle! Omalla tavallaan, omassa prosessissaan hän tunsi Jumalan.

Ensimmäisenä erottuaan kehosta Maryn sielulla oli matka Luomisluolaan. Kyse on kolmipäiväisestä yhdistymisestä takaisin verhon toiselle puolelle. Nämä ovat maan päiviä. Mary "sammutti" kristallinsa. Ajatelkaa, mitä tuo kristalli nyt sisälsi! Siinä oli nyt kaikkien Maryn menneiden elämien energia ja kokemukset tällä planeetalla sekä tämän yhden elämän energia kaikkine hänen taiteineen. Nyt hän jätti sen tälle planeetalle. Mitään siitä ei kulkenut hänen mukanaan. Se kaikki jäi tänne maan päälle.

Kuunnelkaa nyt minua: Tuo kristalli sai maapallon värähtelemän korkeammalla. Maryn lähdettyäkin se jatkoi työskentelemistä hänen puolestaan. Saatteko kuvan tästä? Luulette istuvanne tavallisina tässä huoneessa. No, ajatelkaa sitä työtä, mitä olette tehneet elämässänne. Ajatelkaa niitä, joita olette auttaneet, ja te kaikki olette tehneet sitä! Ajatelkaa sitä… se kaikki jää tänne! Saatatte ajatella olevanne tavallinen, mutta uskokaa minua: kun kuolette, planeetta tietää aina teidän olleen täällä. Mikä järjestelmä! Mitä ihmiselämän kunnioittamista!

Minä toivotin Maryn tervetulleeksi takaisin. Tuntui siltä, että hän oli ollut poissa vain hetken. Voi, millaiset juhlat meillä olikaan! "On hyvä olla taas kotona", hän sanoi, kun hän yhdisti itsensä energiaan, jota te kutsutte Jumalaksi. Mary-niminen olento lakkasi olemasta, paitsi tuossa hyvin pyhässä paikassa, joka puhuu maapallon kristallirakenteelle.

Ihmisolento, tätä sinä olet. Monet eivät usko sitä. Olette osa Jumalaa ja osa tämän planeetan historiaa. Syvällistä! Tämän vuoksi pesemme jalkojanne.

Meidän on aika lähteä. Kenties sallitte tänä iltana itsenne uskoa tämän. Kenties tässä alkaa olla teistä järkeä. Tämä olisi hyvä aika päästää irti niistä asioista, joiden kanssa tulitte ja joita ette halua viedä takaisin kotiin. Miten olisi pelko? Tiedän, keitä tällä on. Ettekö haluaisi päästää siitä irti? Miten olisi anteeksianto? Annoitteko anteeksi tuon pettämisen? Tiedän, keitä täällä on. Haluaisitteko päästää irti surusta? Työntäkää tuota ovea sisällänne, sillä siellä odottaa teitä yhteys. Kun se on tehty, kaikki nuo asiat alkavat heikentyä. Teistä tulee tasapainoinen ihmisolento - ei uskonnollinen ihmisolento, ei henkinen ihmisolento, vaan tasapainoinen ihmisolento täynnä iloa.

Meidän on vaikeaa lähteä. Niinpä jäämme tänne. Ja kun kanavointi loppuu, jäämme tänne valmiiksi huomista varten. Meidän on vaikeaa lähteä. Olen sanonut tämän hyvin monta kertaa: Tiedättekö, kuka tuli katsomaan ketä? Tiesimme, että te istuisitte tuoleilla. Kenties me tulimme tapaamaan teitä? Kenties teemme sitä? Kuulitteko?

Ja niin se on.

Kryon

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

alkuperäisenä ja "yhtäjaksoinea" Maryn tarina löytyy linkistä http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=929&mforum=uusimaa
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 12:56:05 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #24 : 27.07.2008 07:14:08 »

TIE JUMALAN LUO osa 1/1

14.6.2008 Sedona, Arizona, Kesän valokonferenssi 2008

Tämä on ensimmäisen illan kanavointi Sedonassa, Arizonassa… Kryonin Kesän valokonferenssi pidettiin tällä ensimmäistä kertaa. 750 ihmisen katsellessa Kryon antoi sydämellisen kanavoinnin, mikä kaikui monia niitä ajatuksia, joita Kryon on antanut tämän vuoden aikana: niissä kaikissa on yhtenäisyyttä, jotka etsivät Jumalaa. Lisäksi, hän laajentaa syvällistä vertauskuvaa, jonka hän on antanut kerran aiemmin ja joka koskee aitoa suhdetta ihmisen ja Jumalan välillä: suhde joka todellisuudessa ylittää rakkaudessaan kaiken sen, mitä ajattelemme.

Lukijan auttamiseksi viesti on kanavoitu uudelleen [Lee ja Kryon) ja siihen on tehty lisäyksiä selkeämmän ymmärrettävyyden aikaansaamiseksi. Usein suorassa tilaisuudessa kommunikoidaan energiaa, mitä painetut sivut eivät sisällä. Nauti siis tästä parannellusta viestistä, joka annettiin Sedonassa, Arizonassa.

Tervehdys, rakkaat ystävät, olen Kryon Magneettipalvelusta. Olen juuri valmistellut kumppanini siihen, mitä aiomme tehdä tänään, sillä halusin hänen olevan valppaana paljastuksen varalta - kenties pariin oivallukseen asioita, joista haluan puhua tänä iltana. Nämä viestit eivät ole koskaan pitkiä ja ikuisuuksia kestäviä, mutta tämä tulee jossain määrin olemaan sitä. Tiedän, keitä olette. Tiedän, keitä täällä on, ja tiedän syyn täällä oloonne. Tiedän, mikä teidät tänne toi ja tiedän siitä synkronismista, että olette tuolillanne.

Tämänsuuruisessa joukossa voisi ajatella osan olevan niitä, jotka kamppailevat uskoakseen sen, mitä täällä tapahtuu juuri nyt, ja niin onkin - teitä on 12. Voisimme sanoa teidän olevan epäuskoisia. Tämän päivän synkronismissa olette näillä tuoleilla, joten minäpä puhun sinulle nyt, rakas ystävä, joka uskoo, että tässä ihmisolento teeskentelee kanavoivansa: Jumala tietää, mitä elämässäsi tapahtuu, miksi olet tällä tuolilla ja mikä toi sinut tänne. Synkronismi toi sinut tänne, jotta voisit ehkä avata sydäntäsi asioille, jotka eivät ennen ole tuntuneet sinusta todellisilta. Kenties olet täällä kunnioittamassa vieressäsi istuvaa? Kenties olet täällä katsomassa kallioita? [Sedona] Mutta olet todella kypsä parantumaan tänä iltana. Teitä on 12.

Tämä on aikaa, jolloin Henki "purkautuu" synkronistiseen lineaarisuuteen. Ikään kuin teillä olisi huone täynnä ihmisolentoja, jotka pystyisivät vetämään vain suoria viivoja. Tässä vertauskuvassa Jumala kuitenkin näkee ja käsittelee vain ympyröitä. Ihmisillä on todellisuudessaan oltava alku ja loppu. Jumala taas toisaalta ei ole mitään tällaista, sillä ei ole mitään alkua eikä loppua. Siksi näillä hetkillä Henki tulee käyttämään ihmisolentoa näiden asioiden purkamiseen [toimittamiseen] suoralle viivalle. Siksi tämä on vaikeaa ja siksi kanavan on oltava puhdas. Sillä siinä mistä puhumme tänään, on yksinkertaisuutta, syvällisyyttä ja totuutta. Aiomme puhua polusta Jumalan luo.

Näiden 12 joukossa jotka ovat tulleet ja jotka eivät ollenkaan usko tähän, on yksi shamaani… ja hän tietää sen. Hän ei halua uskoa tätä siksi, koska viime kerralla hänen tullessaan tälle planeetalle, oli vaikeaa. Hän muistaa tämän solutasolla eikä hän halua taas herätä. Myös Sedonan energia vaivaa häntä. Myös puhe Jumalan rakkaudesta ja henkisestä purkista joka on hänen sisällään täynnä viisautta, vaivaa häntä. Niinpä hän teeskentelee, ettei hän usko.

Katsohan, herraseni, tiedän, kuka olet. Jos et tee mitään tästä eteenpäin, sanon sinulle, että sinua rakastetaan yhtä paljon kuin sitä, joka lähtee ulos mukanaan uskomatonta, moniulotteista viisautta. Herraseni, sama määrä enkeleitä lähtee tästä huoneesta sinun kanssasi tänään kuin tämän huoneen korkeimmin värähtelevän parantajan kanssa.

Kun katson teitä kaikkia, näen perheen. En näe ihmisolentoja enkä näe nimiä nimikylteissänne. Sen sijaan näen nimen, jonka tunne, nimen jota laulan valossa. Olette perhettä minulle, te kaikki, joka ikinen. Näissä tilanteissa teillä ei ole aavistustakaan siitä seurueesta, joka on tullut istumaan viereenne, kun näitä viestejä annetaan - siltä varalta että päätätte työntää sen todellisuuden ovea, jota teillä ei ole aiemmin ollut, siltä varalta että haluatte vähän lisää valoa.

Ette tiedä, kuka tuli tänne katsomaan ketä. Ette vain tiedä, koska todellisuutenne ei tue sitä. Tämä ei ole Sedona-tapahtuma. Tämä on universaali tapahtuma ja tässä paikassa on vierellänne tuhansia energioita, energioita valmiina hyppäämään toimeen mahdollisten oivallusten, luvan ja sallimisen kera. Näitä täällä on ja jotkut teistä tuntevat sen, kun tämä kanavointi kehittyy - lukijakunta mukaan luettuna.

Polku Jumalan luo

Haluan puhua polusta Jumalan luo. "No, Kryon, olet puhunut siitä aiemminkin", jotkut ehkä sanovat. Tosiaankin, tätä me teemme, mutta kenties suoremmin tällä kertaa. Jumala ei ole mikään vieras tälle planeetalle tai ihmisluonnolle. Siksi jatkamme samojen viestien antamista eri sanoin.

Minäpä muistutan teitä joistain asioista, jotka ovat itse asiassa selviä merkkejä siitä, että Jumala on olemassa. Oma historianne on täynnä kirjoituksia, jotka on kirjoitettu juuri samalla tavalla, kuin tämä kanavointi kehittyy. Kuitenkaan ette näe asiaa tällä tavalla, ettehän? Jos menisitte maapallon kaukaisiin kolkkiin ja puhuisitte Jumalasta millä tahansa kielellä, teitä ymmärrettäisiin, sillä ihmiset tietävät Jumalasta. Ihmiskunta tietää Jumalasta. Itse asiassa ihmiskunta viettää suuren osan ajastaan, ponnistuksistaan ja resursseistaan etsien Luojaa. Vaikuttaa siltä, että maapallo etsii jatkuvasti tapaa koskettaa Luojan kättä. 90% ihmisistä uskoo Jumalaan. 85% ihmisistä uskoo kuoleman jälkeiseen elämään. Mitä tämä kertoo teille? Se huutaa, että ihmiset odottavat intuitiivisesti Jumalan olevan olemassa.

Teillä ei ole tällä planeetalla tällaista yksimielisyyttä mistään muusta. Tämä johtuu siitä, että tämä on intuitiivista, tämä on soluissa. Ihminen tietää jotain, mitä ei ehkä ole sanottu aiemmin: Jumala on todellinen. Intuitiivisesti tiedätte kaikki, että kun vedätte henkeä viimeisen kerran, se ei ole loppunne. Synnytte sellaisina ja ihmiset viettävät suuren osan ajastaan etsien Luojaa. Eikö tämä ole todiste Jumalasta? Ajatelkaa sitä. Jumala on yhteistä ihmisille.

No niin, puhuttaessa new age -ihmisille: etsintätapanne saa teidät vaikeuksiin toisten kanssa. Sillä puhuessanne Jumalasta, puhutte hänestä eri tavalla. Polkunne Jumalan näyttää monista kummalliselle ja epätavalliselle, sillä lähestymistapa on ei-lineaarinen. Planeetta etsii Jumalaa 3D:ssä. Katsokaa ympärillenne. Kun ohitatte kappelin, katedraalin, synagogan tai moskeijan, sanotteko: "Voi, miten epätavallista?" Ette sano, ettehän? Jollain tasolla tiedätte, että näissä rakennuksissa istuvat ihmiset tekevät parhaansa voidakseen löytää Jumalan. Se on tavallista, mutta ihmisillä on taipumusta tehdä kaikesta lineaarista, koska se on käsillänne oleva todellisuus.

Havainto Jumalasta vaihtelee kovasti ihmisten kesken. Tarkastellaanpa tätä hetken. Ihmisolennoilla ei ole aavistustakaan siitä, että he ovat Jumalan osa. Sinulla ihmisenä ei ole muistikuvaa siitä, mistä puhun. Sitä ei ole 3D:ssä. Et muista, mitä et muista. Olin syntymätuulessa. Voisin kertoa sinulle, rakas ystävä, millaista se oli, sillä se huusi suurenmoisuuttasi. Kuka luulet todellisuudessa olevasi? Tiedätkö, keitä istuu edessäni? Vanhoja sieluja istuu edessäni. He ovat niitä, jotka tuntevat vetoa tällaiseen paikkaan [konferenssi] ja jotka päättäisivät elää tällaisessa paikassa [Sedona]. He tuntevat vetoa Jumalan rakkauteen! Voi, he kutsuvat sitä portaaliksi, mutta se tuntuu erittäin hyvältä, eikö vain?

Jumala tuntee ne vanhat sielut, jotka istuvat edessäni. Olin paikalla, kun lopulta pudottauduitte siihen pyörteeseen, joka toi teidät taas kerran maan päälle. Kyse on portaalista, jota edustavat ristiriitaiset energiat: toinen on synnytyskanavaan menevän portaalin lineaarisuus ja toinen on Jumalan enkelimajesteettisuuden kvanttienergia. Ne törmäävät ja yhdistyvät luomaan sen, mitä kutsun pyörteeksi, energiatuuleksi, joka viuhuu ympyrässä kasvoillani. Sitten katsoin teitä ja sanoin: "Oletko valmis tekemään sen taas?" Ja te sanoitte: "Kyllä." Sitten sanoin: "Siunattu on se enkeli, joka päättää tulla ihmiseksi taas kerran tietäen, mikä hänen edessään on, tietäen mahdollisuuksista." Sitten katoatte pyörteeseen tiellänne ihmiseksi tulemisen prosessissa. Siksi jalkojanne pestään, kun olette täällä.

Olin paikalla, kun pudottauduit taas kerran tuohon portaaliin, vanha sielu. Ja kun et ole täällä, olet kanssani paikassa, mitä et pysty kuvittelemaan. Kerron teille näistä asioista yhdestä syystä, koska tämän kanavoinnin lopussa haluan teidän muistavan jotain. Teidän on muistettava tämä: Jumala näkee teidät näin. Muistakaa tämä, koska se on hyvin erilaista, kuin mitä monet kertovat teille ihmisen suhteesta Jumalaan.

Ihmiset etsivät Jumalaa kummallisella tavalla lineaarisuudessa: he eivät voi ajatella olevansa osa järjestelmää. He haluavat vain koskettaa Luojan kättä. He ajattelevat, että Jumala on valtava ja he eivät ole, ja tämä väärä rakennelma usein muodostaa laatikon, jossa he päättävät palvella Jumalaa. Joskus heistä tuntuu, että heidän on oltava tottelevaisia. Joskus heistä tuntuu, että heidän on kärsittävä vähän, koska Jumala on suuri eivätkä he ole, ja tämä on havaintotapana, koska ihmiset ovat lineaarisia. Monta kertaa he piiskaavat itseään, koska heille on kerrottu, että he ovat "yököttäviä" ja arvottomia. He eivät voisi kuvitella, että Luoja voisi itse asiassa olla heidän sisällään. He eivät näe itseään perheenä. He eivät näe sitä, mitä minä näen. He eivät voi nähdä.

Etsitään siis Jumalaa ja syntyy uskontoja. "Kryon, aiotko puhua uskonnoista? Kuka on oikeassa ja kuka väärässä?" Kyllä, aion. Jokainen etsivä ihminen on oikeilla raiteilla. Siunattu on se ihminen, joka etsii Jumalaa, koska Luoja haluaa tulla löydetyksi. Luoja haluaa tulla löydetyksi! Ajattelitteko koskaan sitä? Sillä ei ole merkitystä, missä uskontolaatikossa olette. Jumala ei välitä siitä, miten etsitte, ja paneudun tähän tiukasti hetken kuluttua ja näette, mistä puhun.

"Kryon, onko tarkoituksesi kertoa meille, että niillä ihmisillä tuossa hassussa rakennuksessa, johon meitä kehotetaan olemaan menemästä, on se myös?" Juuri niin, heillä on. Ja tästä ei puhuta: lineaarisuudessa luotte nimittäin näitä "palvontalaatikoita", teette jäseniä, luotte ryhmiä ja sitten annatte ohjeen olla menemättä toisiin laatikoihin! Tiedättekö miksi? Koska teidän ei haluta tietävän, että Jumalan rakkautta on sielläkin! Kaikissa niissä on tapahtunut parantumisia ja ihmeitä, koska siellä on perhettä.

He ehkä pukeutuvat ja puhuvat eri tavalla ja kenties käyttävät hattua eri tavalla - ja Jumala on paikalla. Siellä on perhettä ja vertauskuvalliset kätemme ojentuvat heitä kohti. Oletteko koskaan kuulleet niistä syvällisistä parantumisista, mitä on tapahtunut moskeijoissa? Entä synagogissa? Ette ole kuulleet niistäkään. Monia on tapahtunut evankelistojen sahanpurulattioilla ja he väittävät, että heillä on ainoa totuus, koska heillä tapahtui parantuminen! Uskonnot eivät koskaan vertaile muistiinpanojaan! Jumala on kaikissa laatikoissa.

Haluan teidän sulattelevan tätä hetken aikaa, koska näette Jumalan rakkauden. Emme nimittäin todellakaan välitä siitä, miten pääsitte tänne! "No, miksi se on sitten niin vaikeaa, Kryon? Mitä sellaista täällä tapahtuu, mikä tekee siitä niin hemmetin vaikeaa? Miksi se ei ole itsestään selvempää?" Minäpä kerron teistä ja teidän tavoistanne, kun istutte edessäni, niistä jotka kutsuvat itseään metafyysisiksi tai esoteerisiksi. Tällä planeetalla on uutta energiaa, joka herättää sydämiä ja mieliä uuteen tapaan palvella, uuteen tapaan ymmärtää Henkeä. Ja se alkaa huutaa teille, että olette toisiaankin Luojan osia. Tätä on vaikeaa ymmärtää!

Ensimmäinen syy vaikeuteen on, ettei se ole lineaarista. Yhtäkkiä olette ei-lineaarisella, moniulotteisella alueella, missä on asioita, jotka eivät ole hyväksyttäviä niistä, joilla on lineaarinen havainto Jumalasta. Sanotte sellaisia asioita kuin "Ei ole mitään sattumia. On suurempi suunnitelma. Olen vastuussa siitä, mitä minulle tapahtuu." Ja ne jotka ovat lineaarisia, katsovat teitä ja lähtevät toiseen suuntaan. Se ei ole loogista. Se erottaa perheitä ja te tiedätte, mistä puhun. Se erottaa ystäviä vain siksi, että olette päättäneet olla valitsematta lineaarista polkua. Miksi? Koska DNA:ssasi, vanha sielu, tunnet aikojen viisauden.

Tämä on muuttumassa. Tämä muutos josta olemme puhuneet kaikki nämä vuodet - melkein 20 - vaikuttaa DNA:han ydintasolla. On tapahtumassa herääminen ja tässä huoneessa istuu niitä, jotka tietävät, mistä puhun. Se on vaikeaa! On vaikeaa tulla moniulotteiseksi, koska se on kummalista lähellänne oleville, eikö vain? Se on varmasti kummallista näille 12:lle [Kryon hymyilee].

Miksi se on vaikeaa? Toinen syy? Koska Luoja haluaa tulla löydetyksi! Rakkaat ystävät, kun alatte työntää tuota ovea, siellä on portaali teidän jokaisen sisällä olevaan korkeampaan itseenne. Kuvitelkaa se oveksi, jota pystytte työntämään ja sen takana on kirkasta valoa, hyvin kirkasta valoa. Haluatte nähdä tuon valon. Se on suora putki kotiin ja jotkut teistä työskentelevät sen kanssa joka päivä parannuksissanne ja meditaatiossanne.

Kuitenkin jatkatte puskemista, koska haluatte vähän lisää, eikö vain? Ja tämä on vaikeaa ettekä osaa odottaa sitä: kun alatte työntää tuota ovea, toisella puolella on Luoja, joka haluaa tulla löydetyksi. Niinpä ovi reagoi! Tuo ovi alkaa avautua itsestään, kun työnnätte sitä vain vähän, ja ihmiset pelästyvät. Silloin peruutatte ja sanotte ehkä: "En odottanut se avautuvan itsestään! En luullut, että toisella puolella oli tosiaankin joku. Yritän koskettaa Luojan kasvoja. Yritän vain imeä vähän Jumalan energiaa, kurkata huoneeseen."

Ette odottaneet käden tulevan oven takaa, ettehän? Ette odottaneet tämän henkisen käden pitävän kiinni omastanne ja sanovan: "Älä päästä irti. Älä päästä irti!" Se on pelottavaa! Siksi se on vaikeaa. On eräs perusoletus, josta olemme opettaneet vuosia, ja se on tämä: ihmismieli ei voi olla tietämättä jostain. Ette voi purkaa kokemaanne todellisuutta. Teidän on mahdotonta olla muistamatta tätä päivää. Ette voi unohtaa sitä vapaaehtoisesti. Se on olemassa, piirrettynä aivoihinne ja se on siellä siihen sakka, kunnes vedätte viimeisen henkäyksenne.

Tämä prosessi on kätketty, koska on vain tietty määrä ihmisiä, jotka voivat koskettaa Luojan kasvoja ja pysyä tasapainossa. Alle puoli prosenttia ihmisistä tekee sen, mitä jotkut teistä haluavat tehdä. Tiesittekö tämän? Kyse ei ole mistään "new age -maapallosta". Vain vanhat sielut pystyvät tähän.

Muutoksessa on kyse teistä. On kyse tavasta, jolla ihmiset alkavat ajatella, mutta kyse on teistä, vanhat sielut - lemurialaisia, jokainen teistä. Tämän halusimme kertoa teille nyt. On muutakin. Voi, on muutakin. Ja tässä se tulee.

Miten?

jatkuu 2/1...

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #25 : 27.07.2008 07:15:35 »

Jatkuu  osa 2/1  lue ensin http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17871.msg206861#msg206861
TIE JUMALAN LUO osa 2/1

14.6.2008 Sedona, Arizona, Kesän valokonferenssi 2008

"Kryon, miten teemme sen?"

Ei se niin vaikeaa ole. Numero yksi: Ensimmäiseksi teidän on tultava moniulotteiseksi. Se ei ole vaikeaa, koska voitte "keskeyttää uskomuksen" (lineaarisuudesta) tuon oven toisen puolen avulla. Tuo kaunis käsi, joka tulee sen läpi, haluaa koskettaa teitä ja auttaa teitä keskeyttämään uskomuksen ja aloittamaan ajattelemisen kehässä. Jotain muutakin tapahtuu, kun teistä tulee moniulotteinen. Voi, miten sanon tämän?

[Tauko]

Tässä huoneessa on 17 ihmistä, jotka ovat viimeisten kolmen vuoden aikana menettäneet toisen ihmisen, jota he ovat rakastaneet ja joka on ollut heitä lähellä. Seitsemäntoista. Kumppaneita, äitejä, isiä, lapsia. 17:llä teistä on jotain yhteistä. Teillä on reikä sydämessänne, 17:llä teistä. Ja haluan puhua teille hetken. Tämä ei kestä kauan. Siunattu on se ihminen, joka tulee tälle planeetalle sellaisen suunnitelman kera, missä hän suostuu lähtemään tällä tavalla, kuolemaan ja tulemaan energiassa suuremmaksi, kuin mitä hän olisi voinut olla, jos hän olisi jäänyt. Ja olette sallineet heidän tehdä tämän.

Haluan kertoa teille tänään, että kärsimys sydämessänne on sellaista, minkä olette suunnitelleet itsellenne. On vaikeaa sanoa tätä, koska silloin kun sydämeen sattuu, niin siihen sattuu! Ette analysoi sitä. Se vain sattuu. Ja sanotte: "No, miten voisin estää sattumisen?"

Annan teille kuvan ja sitä on vaikeaa uskoa. Sen sanominen on kumppanillenikin vaikeaa. Se on vaikeaa, koska se vaatii ihmistä tulemaan ajatuksiltaan moniulotteiseksi. Se jonka menetitte, tulee seisomaan rinnallanne lopun elämäänne ajan, kunnes itse otatte viimeisen henkäyksen. Hän jätti kehonsa, jotta hän voi olla suurempi kuin eläessään. Usein sopimuksena on auttaa teitä enemmän, kuin mihin hän olisi pystynyt eläessään! Oletteko ajatelleet tätä?

Rakas ystävä, voit edelleen pitää häntä kädestä elämäsi loppuun saakka! Ei tarvitse kärsiä. Voi, se ei ehkä ole sama asia, koska hän ei ole fyysisessä muodossa, mutta jos alat tulla moniulotteiseksi, tiedät hänen olevan paikalla. Tunnet hänen olemuksensa ja voit kutsua häntä nimeltä.

Menkää ulos katsomaan tähtiä tänä iltana ja tietäkää, että he ovat aivan vieressänne. Saakaa oivallus tänä iltana. Tämä on ero lineaarisen ihmisen ja sen välillä, joka on valmis laittamaan langan ympyräksi. He eivät ole poissa! Mistä tiedän? Koska näen heidät. Välillänne on sopimus. Se ei ole ohi. Se on vasta alkanut. Tämä on vaikeaa, eikö vain? No, tämän vuoksi planeetallanne on hyvin harvoja, jotka tekevä tämän. Se on vaikeaa.

Numero kaksi: Teidän on todellakin ymmärrettävä, että olette osa Jumalan perhettä. Ette voi alkuunkaan lähestyä tätä uskomusjärjestelmää tuntematta perheyhteyttä Henkeen. Ei voi olla "Jumalaa ja sinua". Ette voi olla sillä tavalla erillään. Teidän on seistävä täällä sanomassa: "Olen osa kokonaisuutta. Olin paikalla, kun maapallo luotiin." Ja te olitte! Olitte kanssani. Katselimme sitä yhdessä. Miten voin vakuuttaa teidät tästä? Teidän on alettava ajatella perhettä, ja kun ajattelette, sisällänne tapahtuu paljastus, joka hitaasi kasvaa todelliseksi.

Numero kolme: Tulkaa myötätuntoiseksi. Tulkaa myötätuntoiseksi kaikissa asioissa. Olen juuri antanut teille kolme sääntöä Jumalan kasvojen koskettamiseksi - moniulotteinen ymmärrys, perheen oivaltaminen ja myötätuntoinen henki. Ja sanotte ehkä: "No, Kryon, nuo ovat asenteita. Mitä askelia meidän on otettava?" Ja vastaus on "kyllä".

[Tauko]

Rakkaat ystävät, lakatkaa kyselemästä kolmiulotteisia sääntöjä moniulotteiseen prosessiin! Askeleet, säännöt ja sanonnat eivät toimi, kun ollaan kvanttitilassa. Kerron sinulle, mitä tapahtuu, rakas ihminen. Kun aloitat nuo kolme asennetta ja yhdistät ne, et voi estää tuota ovea lentämästä auki ja tuota kättä tulemasta ulos, koska olet juuri antanut korkeammalle itsellesi luvan liittyä seuraasi. Niin paljon kuin pystyt, niin paljon kuin haluat omalla tavallasi, omalla polullasi ja omalla aikajanallasi, tuo käsi tulee ottamaan kiinni omastasi eikä sinun koskaan tarvitse päästää siitä irti.

Vanhemman havainto

Aion antaa teille tänä iltana havaintotavan, jonka olen antanut teille vain kaksi muuta kertaa kanavointihistoriassani. Aion antaa sen ryhmälle, joka pystyy ymmärtämään sen [puhutaan konferenssin osallistujista ja lukijoista]. Te kaikki pystytte ymmärtämään sen. Aion antaa teille havainnon Jumalan etsinnästä omasta näkökulmastani, ei teidän. Sitten kenties lopulta ymmärrätte vähän enemmän sitä, miksi on hyväksyttävää olla jossain katedraalissa polvillaan paikassa, missä ehkäpä jotkut teistä eivät haluaisi olla, ja koskettaa Jumalan kasvoja.

Tämän tekemiseksi minun on annettava vertauskuva. Haluan puhua tässä huoneessa oleville vanhemmille, mitä useimmat teistä ovat, mutta erityisesti äideille. Äiti, äiskä, haluan viedä sinut matkalle. Muistatko, kun ensimmäinen lapsesi syntyi? Tiedätkö, miten arvokas hetki se on? Voinko viedä sinut sinne hetkeksi, vain hetkeksi? Muistatko, kun vauva katsoi ensimmäisen kerran sinua ja sinä vauvaa? Muistatko siinä olleen yhteyden? Eikö sydämesi ala vähän läpättää, vain vähän, muistellessasi näitä asioita? Ei ole mitään sellaista - ei mitään äidin ja lapsen välisen rakkauden kaltaista.

Silloin kun jätätte verhon toisen puolen, tulette synnytyskanavan läpi ja aloitatte matkanne, se on kuin lapsen lähtemistä kotoa. Meillä on sama tunne teitä kohtaan. Ei lapsina, mutta rakkausside on sama. Katsomme energiaanne näennäisesti silmästä silmään, ennen kuin lähdette ja annamme teidän mennä. Siitä lähtien olemme ikään kuin kadottaneet teidät, ellette päätä löytää meitä uudestaan.

Äiti, oletetaanpa, että olet kadottanut jäljet lapsiisi. Sitä on todellakin tapahtunut tällä planeetalla, mutta teeskentele, että olet kadottanut jäljet lapsiisi. Tiesit, missä he olivat jossain, kenties maan, mutta se oli suuri ja laaja etkä voinut ottaa yhteyttä heihin. Toivoit, että jossain kohtaa he löytäisivät sinut. Se oli ainoa mahdollisuus nähdä heidät uudestaan.

Kuvittele hetken, että sydämesi on särkynyt. Odotat lapselta puhelua, mitä ei koskaan tule. Missä he ovat? Mitä tapahtuu? Onko heidän sinua ikävä? Voitko edes ajatella sellaista? Sitten eräänä päivänä saat puhelun ja nostat luurin. Siellä on tämä pieni ääni… miten kallisarvoinen ääni se onkaan!

"Äiskä, oletko se sinä? Olen löytänyt sinut!"

Mikä riemun päivä! Eikö se olisikin riemun päivä? Äiskä, voitko tuntea sen? Tuon suloisen pikkuäänen linjan toisessa päässä. Kenties heitä on kaksi, veli ja sisar, kaksi lasta.

"Äiskä, olemme löytäneet sinut!" Ja sitten kuuluu kysymys: "Äiskä, voimmeko tulla kotiin?"

Mitä aiot sanoa? Tiedät, mitä aiot sanoa! Aiot sanoa saman asian, kuin Henki sanoo, kun työnnätte tuota ovea: "Kyllä! Tulkaa! Olkaa kilttejä ja tulkaa kotiin!"

Vertauskuva kotiinpaluusta on yhteys korkeampaan itseen, mikä saa teidät taas muistamaan, saa teidät tapaamaan jälleen Jumalan rakkauden.

"Äiskä, voinko tulla kotiin?"

Olet hyvin innostunut! Lapset ovat tulossa kotiin. He tosiaankin ovat. Sitten odotat ja odotat ja sitten näet sen: tiellä tulee kaksi autoa ja kummassakin on yksi lapsi. Jälleentapaaminen on kohta tapahtumassa. Olet valmis näkemään heidät taas ja olet kaivannut heitä hyvin pitkään! Olet valmis katsomaan heitä silmiin taas kerran ja riemuitsemaan sydänten jälleentapaamisesta. Et tiennyt, voitko koskaan enää kokea sitä.

Sydämesi pamppailee ulos rinnasta ja kyyneleet virtaavat. Tuskin maltat odottaa viime hetkiä. Seuraa tätä vertauskuvaa ja ymmärrä sen opetus. Yksi lapsi tulee virheässä autossa ja toinen punaisessa. Onko sillä sinulle merkitystä? Äiskä, onko? EI! Haluat heidät vain syliisi!

On niitä, jotka kertovat Jumalan sanovan: "Seis! Auton väri on väärä. Mene takaisin! Et voi tulla nyt." Se on typerää, eikö vain? Se on typerää. Ei, emme välitä auton väristä. Välitämme vain jälleentapaamisesta, välitämme vain sydämestä, välitämme vain yhteydestä, välitämme vain etsinnän vilpittömyydestä ja välitämme siitä, että otamme teitä kädestä ja aloitatte uuden elämän muistaen jakamamme rakkauden. Tästä välitämme. On niitä, jotka jopa kertoisivat teille, että jos tulette väärällä autolla, Jumala heittää teidät ikuiseen kärsimykseen! Kuulostaako tämä teistä järkevältä? Äiskä, kuulostaako tämä sinusta rakkaudelta?

[Tauko]

Luoja nimittäin haluaa tulla löydetyksi eikä Luoja välitä siitä, miten pääsette tuohon jälleentapaamistilaan. Tätä teille harvoin kerrotaan kirkossa. Tämä on viesti. Tämä se on kokonaisuudessaan. Jos ette koskaan kuulisi toista viestiä tältä kanavalta, niin se on tässä.

Haluan kertoa teille jotain. Haluan teidän muistavan jotain, koska aiomme nyt lopettaa. Tiedättekö, mikä saa enkelit minun puolellani verhoa riemuitsemaan? Minäpä kerron: kun he saavat puhelinsoiton, missä sanotaan: "Äiskä, voinko tulla kotiin?"

Silloin he aloittavat juhlimisen. Entä sinä? Oletko valmis työntämään tuota ovea vai et? Jotkut teistä sanovat: "No, olen tehnyt sitä koko ikäni." Kyllä, mutta haluan antaa teille suuremman oven tänä iltana. Työnnä vähän kovemmin, koska valosta on tulossa paljon kirkkaampaa. Parantumisia on tapahtunut tällä alueella tänä iltana tässä huoneessa. Alatte ymmärtää, eikö niin? Jotkut asiat jotka ovat vältelleet teitä, alkavat nyt olla ymmärrettäviä.

Haluamme tulla löydetyksi! Ei se niin vaikeaa ole. Teidän ei tarvitse kiivetä monia askelmia. Teidän ei tarvitse kärsiä. Ette tarvitse ulkoisia merkkejä, oppijärjestelmiä, vaatteita tai hattuja. Ette tarvitse tiettyä kirjaa tai profeettaa.

Tämän halusimme kertoa teille. Tämän halusimme kertoa teille.

[Tauko]

Niin se on, että ihmisolentoja tässä huoneessa kunnioitetaan läsnäolonsa vuosi tänä iltana. On vaikeaa sanoa näkemiin. Olemme tietoisia hetken lineaarisuudesta. Kryon tietää, mitä kello on. Se ei tee helpoksi lähtemistä, koska olemme muodostaneet siteen, sinä ja minä. Oletko huomannut sen? Tunsitko sen? Tiedän, kuka olet.

Ja niin se on.

Kryon

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=1002&mforum=uusimaa[/center]
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 07:23:45 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #26 : 06.08.2008 18:26:16 »

Niin, mutta.

Ymmärsivätkö tuntemani ihmiset tämän äitiasian.. kuvitella.. olen tuntenut ihmisiä eri puolilta Eurooppaa ja äitiasia on todella olennainen siinä miten mies kokee itsensä ja naiset. Tai sitten joku sukulaiseni. Tai jos valitaan isä ja veli! En osaa ratkoa muiden tilanteita, mutta toivottavasti selviävät. Olemme esim äitini kanssa valinneet ihan erilaiset äidit ja tuntemani miehet myös, mutta sitten on vielä isänkin valinta.

Olette kaikki valinneet äitinne ja kaikki tunnette äitinne hyvin. Teidän kaikkien äidissä on suuria vahvuuksia ja suuria heikkouksia. Jokaisen äidillä on lahjoja, ja puolia, joissa heillä on puutteita.

Toivomme teidän menevän syvemmälle ja syvemmälle kehoonne ja todellakin yhdistyvän enem­män ja enemmän sisäiseen äitiinne, tuohon osaanne, joka synnyttää teidät, hoivaa ja ravitsee teitä, välittää teistä ja rakastaa teitä. Tulkaa syvemmälle, syvemmälle ja syvemmälle kehoonne. Tämä on kokemusprosessi, jossa syvennetään sydänyhteyttänne Äiti Maahan, sillä hän on arkkityyppinen äiti, ja oma äitinne oli myös arkkityyppinen äiti, ja syvennetään myös tuon arkkityypin poissaolemista.

Sallikaa itsenne tuntea kehonne, tuntea sen mitä tunnette kehossanne äitiaiheen ympärillä. Lapseksi maaplaneetalle syntyminen ei ole helppo asia. Se on erittäin vaikea matka. Olemme sanoneet näissä kanavoinneissa, että te valitsitte tietenkin vanhempanne, jotta voitte kokea karmanne ja työstää niitä oppitunteja, joita teidän tarvitsee oppia tällä planeetalla. Noiden oppituntien ei tarvitse enää kestää elämän ajan. Ne voivat kestää niin kauan, kuin haluatte niiden kestävän.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: