Ikitosi
|
|
« : 06.07.2007 22:41:45 » |
|
Tähän saa kirjoittaa kokemuksia, ajatuksia, kiitollisuuden ilmauksia...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #1 : 06.07.2007 22:42:48 » |
|
Olen kiitollinen elämän viisaudesta osoittaa minulle joka päivä elämäni tarkoitusta, ja lempeydestä, jolla minua johdatetaan, kun vain suostun siihen. Tänään olen erityisen kiitollinen saamastani pyyteettömän rakkauden oppitunnista, oivalluksesta, että hyväksymällä toisen ihmisen oikeus käyttää vapaata tahtoaan, täyttää sielunsa kokemuksen tarpeet, antaa rauhan ja vahvistaa luottamusta elämään - tapahtukoon Sinun tahtosi Rakkaudessa
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.07.2007 22:53:19 kirjoittanut Ikitosi »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mika-Matti
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 06.07.2007 23:07:06 » |
|
Olen kiitollinen siitä, että saan olla mukana elämässä, ja että saan mennä läpi kaiken senkin, minkä tarkoituksenmukaisuutta en ehkä vielä käsitä, mutta jonka merkityksellisyyttä jo aavistelen. Kiitos maailmankaikkeuden KI-energiasta. Kiitän myös kimalaisia, joiden ansiota valmistumassa oleva mustikkasato ompi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #3 : 06.07.2007 23:36:46 » |
|
a että saan mennä läpi kaiken senkin, minkä tarkoituksenmukaisuutta en ehkä vielä käsitä, mutta jonka merkityksellisyyttä jo aavistelen.
Kiitos maailmankaikkeuden KI-energiasta.
Kiitän myös kimalaisia, joiden ansiota valmistumassa oleva mustikkasato ompi.
smitten Kiitos paljon edellisista rankan paivan jalkeen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #4 : 07.07.2007 00:02:13 » |
|
Voi että!! Minä olen niin paljosta kiitollinen, teistäkin!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #5 : 07.07.2007 10:05:55 » |
|
Olen kiitollinen elämästä kaikkinensa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #6 : 07.07.2007 10:29:10 » |
|
Olen kiitollinen, että sain nukkua viime yönä ilman häiriköintiä. Olen kiitollinen myös tasapainon ja rauhan tunteesta sydämessäni, keskellä tätä kummallista ja sekavaa tilannetta ~ Kaikkeus pukkaa sanomaa niin, että meinaa viestikeskus tukkeutua, mutta kiitos, että sieluni on nopea lukija :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mustikka46
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 09.05.2011 21:55:18 » |
|
Tänään olen kiitollinen juuri sinulle. Kiitollinen Universaalille Woimalle Kiitollinen kehoni huolenpidosta ja hoivasta. Kiitollinen oivalluksita ja niistä jotka olen oivaltanut jonkin ajan kuluttua! Kiitos kanssakulkijoille! Lämmöllä halaten Mustikka
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #8 : 12.05.2011 12:15:33 » |
|
Olen äärettömän Kiitollinen tästä elämästäni!! Se on aivan minun näköinen, ikioma, soma, ihana sekä kamala, se ottaa ja antaa, kaiken kantaa, minun rakas Elämä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #9 : 12.05.2011 23:05:40 » |
|
Pitää sanoa, kun tuli mieleen...
Kiitollisuus on jotain kirkaampaa, selvempää, kuin koskaan on esim. hyvä, jonka taustalla paha, eikä niitä voi useinkaan erottaa toisistaan.
Siksi kiitollisuudessa on jotakin turvallisempaa, varmempaa ja päämääräisempää! Sen toinen puoli on kiittämättömyys ja sen voi aina selvemmin voittaa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #10 : 13.05.2011 01:46:28 » |
|
Niinpä onkin. Sananakin valoisa ja kaunis suomenkielinen sana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mustikka46
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 14.05.2011 09:12:01 » |
|
Olen kiitollinen hyvän olontunteesta. Kiitollinen yöunista Kiitollinen äitiydestä, joka tänään suuremmoisella tavalla osoitetaan... kuopus tavoittanut 15 w. iän. Kiitos auringosta ja lämmöstä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
|
« Vastaus #12 : 14.05.2011 12:06:04 » |
|
Asia, josta en koskaan uskonut olevani kiitollinen: exä! Enkä pelkästään siitä, että k.o. henkilö on ex, vaan vähitellen on luottamus palautunut siihen ystävyyteen, joka oli aikoinaan parisuhteemme perusta.. Vaikkei meistä ikinä enää tule paria, olen kuitenkin kiitollinen siitä, että asiat on nyt hyvin. Ja kiitos siitäkin, että heti kun tajusin peilaavani itseäni kaikissa suhteissa, elämä on aika paljon yksinkertaisempaa. Ei tarvitse turhaan miettiä muiden vaikuttimia tai mitä he asioista ajattelevat, riittää kun itse tietää.. mikä loistava fiilis näistä oivalluksista syntyykään Kyllikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
Elämä kantaa
|
|
« Vastaus #13 : 14.05.2011 17:46:06 » |
|
Kiitollisena elän tätä elämää juurikin omanlaisenani elämäntaiteilijana. Kiitos, että olen löytänyt tasapainon itseeni ja omaan suhteeseni universumin kanssa. On paljon helpompi jatkaa matkaa tämän kaiken jälkeen nyt kun näen sattumien ketjun tarkoituksenmukaisuuden ja voin luottaa isompaan suunnitelmaan paremmin nähdessäni sen toteutumista konkreettisesti joka päivä. Olen kiitollinen myös niistä tärkeistä sieluista joita on ympärilläni tukemassa minua matkallani, koska opittavaa minulle näköjään heitetään eteen joka päivä - joskus tuntuu että enemmän kuin jaksan oppia. Ja tietysti niistä lepohetkistä jotka saan viettää rauhassa rakastamieni sielujen kanssa - keskuudessamme vallitsee suuri ymmärrys ja mahtava energialataus! Näiden hetkien jälkeen jaksan paremmin ottaa vastaan uusia elämän oppitunteja. Mihin tämä oppituntien paljous minua sitten valmistaa - kiitollinen olen myös siitä, etten sitä vielä tiedä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mustikka46
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 24.05.2011 09:29:03 » |
|
Kiitos täsät päivästä! Kiitos vapauttavasta tunnevireestä! Kiitos lempeydestä! Kiitos luonnosta ja väreistä! Kiitos, että olet!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|