Esmiralda
|
|
« : 07.07.2007 00:11:33 » |
|
Kun kesä on niiiiin ihana ja itikoita täynnä, niin olen niitä tutkiskellut kirjastani. Voi niiden kirjoa! Tuli mieleen että tutustuttaisiin niihinkin pikkuisen hauskan leikin ja impulssiivisten mielleyhtymien kautta. Tämä ON henkimaailman ilmiöitä! Se 'sattuma', kohtalo tai synergia vai mikä se nyt olikaan Jungin tai muutosten kirjan mukaan. Siis jos kerrot itikkakirjani sivunumeron väliltä 269-394 ja horoskooppimerkkisi (nouseva myös), niin voitaisi katsoa mikä itikka tai pikkuotus sinulle osui ja mitä yhteyksiä löytynee. Voisimme ottaa myös avattaresi siihen mukaan. Voisimme...tarkoitan sillä sitä, että muutkin voisi yhtyä mielikuviin mukaan. Siis kesän iloksi! Ja tiedon laajentumiseksi tästä kummallisen ihanasta luonnosta ympärillämme. Veitikkamielin ja lämpöisin ajatuksin Esmiralda
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1 : 07.07.2007 01:22:22 » |
|
Siirsin tämän ketjun yleisen puolelle, koska tämä kaikesta "sattumista" huolimatta on enemmän yleistä kuin henkimaailmallista Henkimaailman osio on enemmänkin keskustelua, pohdiskelua ja yliluonnollisten kokemusten vaihtoa varten ja tänne yleiseen voi sitten laitella kaikkea kevyttä ja kivaa ^_________^ Mutta, aloitetaan! Minun siis täytyy valita jokin sivunumero sivujen 269-394 väliltä? Haluan ehdottomasti sivun 334! Kolmonen on ihan minun värinen luku ja sitä esiintyy paljon sosiaaliturvatunnuksessanikin. Ensin tuli mieleen 333, mutta kyllä se 334 tuntuu enemmän minulta. Se on värinsäkin puolesta kokonaisuutena kauniimpi kuin tasainen 333. Aurinkomerkin ja nousevan merkin voit lukaista tuosta avataaren alapuolelta ja sen kuvan voi ottaa myös mukaan tulkintaan. Jännittyneenä jään odottamaan ötökkääni!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #2 : 07.07.2007 08:33:29 » |
|
Hihhei, tätä on pakko kokeilla.. Siis sivu 358 ja aurinko , nousu ja avattaressa mulla ollut viimeaikoina perhosia.. Jänskättää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #4 : 07.07.2007 11:11:55 » |
|
Siirsin tämän ketjun yleisen puolelle, koska tämä kaikesta "sattumista" huolimatta on enemmän yleistä kuin henkimaailmallista Henkimaailman osio on enemmänkin keskustelua, pohdiskelua ja yliluonnollisten kokemusten vaihtoa varten ja tänne yleiseen voi sitten laitella kaikkea kevyttä ja kivaa ^_________^ Mutta, aloitetaan! Minun siis täytyy valita jokin sivunumero sivujen 269-394 väliltä? Haluan ehdottomasti sivun 334! Kolmonen on ihan minun värinen luku ja sitä esiintyy paljon sosiaaliturvatunnuksessanikin. Ensin tuli mieleen 333, mutta kyllä se 334 tuntuu enemmän minulta. Se on värinsäkin puolesta kokonaisuutena kauniimpi kuin tasainen 333. Aurinkomerkin ja nousevan merkin voit lukaista tuosta avataaren alapuolelta ja sen kuvan voi ottaa myös mukaan tulkintaan. Jännittyneenä jään odottamaan ötökkääni! Tätähän minä pelkäsin, , ettei ne ötökät pääse henkimaailman puolelle. . Ei taida olla siellä niitä. Mutta leikitään sitten ilman henkiä. (muokattu) Heinäsirkka Sinä olet sellainen ahkera sirkuttelija, laulat päivät pääskytykset etkä sure tulevaa. Olet myös ikään valpas ja tuntosarvesi ovat jatkuvassa työskentelyssä, hyppelet sinne tänne pitkiäkin hyppyjä, kuten nyt muuttopuuhissasi olet tehnyt. Mutta foorumillakinhan se näkyy, hyppelehdit iloisesti ja ahkerasti topikkien väliä ja olet tosi tarkka. Ja kiitos sinulle sirityksistäsi, siitähän nautimme tämän kesäajankin! Niittyheinäsirkka, latinaksi Omocestus viridulus. Tuo virilisyys siis näkyy tuossakin. Liekö käännös nyt aivan tarkka, mutta....hauska nimi, VIRIDULUS! Muoks, muoks! Aluksi menin sekaisin sissin avattaren kanssa (siitä tuo muoks), anteeksi AthaMaarit. Mutta kuvassasi ilmiselvästi on tuo heinäsirkka talviunilla. Ei millään haluaisi. MUOKS, MUOKS! Ei jestas sentään, nyt olen pöpperössä. Heräsin siis tasan ilman pirrejä 07.07 ja annoin rukoukseni ja kiitollisuuteni maailman vedelle, kuten olin eräälle ryhmälle luvannut ja oli niin autuas olo. Ja kas, heräsin uudestaan, kun kello oli 11.00. Siis sekoitin myös nuo horoskooppimerkit. Nythän onkin ilmiselvää, että heinäsirkka kulkee siellä kauriin ja oinaan jaloissa, eikä ole ristiriidassa mitenkään myöskään ruokavalion suhteen. Uskon, että noilla kaikilla jaloilla eläimillä on kaunis vuorovaikutus keskenään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.07.2007 10:59:32 kirjoittanut Esmiralda »
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #5 : 07.07.2007 11:26:04 » |
|
Tässä olisi kyllä töitä nyt Elämän ilolle kuvissa ja jollekin latinan kielen taitajallekin!
Tulkaa mukaan muutkin tulkitsijaksi ja oivaltajaksi!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 07.07.2007 11:44:27 » |
|
Hihhei, tätä on pakko kokeilla.. Siis sivu 358 ja aurinko , nousu ja avattaressa mulla ollut viimeaikoina perhosia.. Jänskättää Nyt sitten itse perhosen seuraan. Anteeksi, kun sekoitin sinut äkkiseltään AThaMaaritiin. Sinähän se olet se laajojen alueiden olento, kaivaidut vesissä kivien väliin ja laukkaat tuulena aroilla. Perhonen herkkänä kauniina keijukaisena sitten luo sitä välimaastoa. Eikä sinun ötökkäsi ole toimetonna hänkään. Vainokainenhan sieltä löytyi. Hän tarvitseekin toden totta perhosesi, vuorovaikutus on tuiki tärkeä, sillä vainokainen (yleinen koko Suomessa) munii munansa perhosten toukkien joukkoon, missä sen toukat käyttävät ravinnoksi perhosen toukkaa. Siis elämän alkuneste imetään toisesta eläimestä. Tällainen suuri spiraalinen kehityshän tässä näky ihan fyysisenä kosketuksena. Tuleekin mieleen, Sissis, mitä olen sinua lukenut, että käyt suurta vuorovaikutusta myös itsesi ja kokemuksiesi kanssa, ahmit sieltä elämän viisautta ja kasvatat ikään kuin itse itseäsi. Helppoa ei sekään ole, sillä siihen tarvitaan enemmän objektiivista realiteettia. Kukapa itseänsä tunnistaisi. Vainokaisella on hyvin kapea vyötärö, sanoo kirjani!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #7 : 07.07.2007 11:54:24 » |
|
Hauskaa ja mielenkiintoista! Valitsen s.369 ja Noh, ava-kuvani on kyllä vaan ihan yhtäkkiä valmiista galleriasta valittu, mutta sopii kyllä hyvin nyt. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #8 : 07.07.2007 11:57:24 » |
|
Hih, tämä voipi olla ihan hauskaa. Sivu 320. Aurinkomerkkini on oinas ja nouseva on neitsyt. Avassa on tuttu ketunpoika josta en ihan heti luovu. Kyllähän olen lukenut, että kettu on sinun voimaeläimesi. Ja jos katselen oinasta, vuorilla ketterästi hyppelevää otusta, joka usein kaihoisasti katselee allansa niittyjä ja metsiä, joihin ei hevin uskaltaudu, niin kettupa sen tekee eikä pelkää. Kun se ujous ja varaksellisuus näkyy sitten neitsyessäkin. Kettua toki tarvitset! Ja ketun terävien silmien kohteeksi sopii tämäkin kaveri, nimittäin muurahaiskorento, sudenkorentoihin kuuluva kummajainen. Se lepattelee sinisen läpikuultavilla siivillään usein heitikkoisissa rantavesissä tuolla E-Suomessa illan tullen. Jos katselee hiekkaa, siellä voi nähdä pieniä suppiloita, kuoppia, jossa piilee hassu paksu, pyöreä karvainen toukka, itse muurahaisleijona (nyt tuli leijona mukaan kuvioihin!) Sieltä kuopasta se nimittäin heittelee hiekkaa saadakseen muurahaiset kiinnostumaan. Kuopan reunalle tullessa ne joutuvat kuoppaan ja tämän pikkuleijonan kitaan. Sen leuvassa on kaksi kamalaa piikkiä, joilla se pitää kiinni uhristaan. Eli petomaisuutta tarvitsee jokainen, oinaan ja neitsyenkin rinnalle, pitääkseen kiinni itseään elämässä, tarvitaan tarttumapintaa ja keinot pitää kiinni välillä, kun tuntuu että menee liian lujaa tai joku ahdistaa. Nautit varmaan hiekasta ja rannoilla oleskelusta, kuten tämä kaunis korento. VArmaan olet usein leikkinyt hiekan kanssa tehden kuoppia ja hiekkalinnoja ja ehkä mielipuuhiasi on peittää toinen hiekalla tai tulla itse peitetyksi. Sehän on mukava tunne iholla!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #9 : 07.07.2007 12:05:46 » |
|
Hauskaa ja mielenkiintoista! Valitsen s.369 ja Noh, ava-kuvani on kyllä vaan ihan yhtäkkiä valmiista galleriasta valittu, mutta sopii kyllä hyvin nyt. Kiitos! Hei! Oletpa sinä 'miehinen' avattaressasi on kuitenkin nainen. Ilman, veden ja kuvassasi tulen elementit. Hassu numero, numerologisesti yhteissummana 18 eli 9. Tämän vuoden numero. Siis itikkasi symboli täytynee olla merkittävä. Ja tottahan toki! Löytyihän se maaelementtikin sieltä. Itse muurahainen, kekomuurahainen. Taidat olla itsesi kanssa aika lailla sinut, tasapainoinen vaikkakin nuorenahan sitä poukkoilee siellä sun täällä ja niinhän pitääkin. Oletko sinäkin ahkeruuden perikuva? Jos tämä kuva on päinvastainen, on se hyvin herättävä ilmiö sitten sinulle. Ehkä viestintuoja. Tuo kekohan on koko yhteiskunnallinen ahkeruuden ja järjestelmällisyyden kuva. Vain osa heistä lähtee kesäisin kosiolennolle. Se on heidän elämänsä seikkailu, koska usein he päätyvät linnun suihin. Ne naaraat jotka pelastuvat ja löytävät puolison, pääsevät kuningattariksi ja uuden pesän haltijaksi. Siis mahtaa elämäsi välillä tuntua aika seikkailulta ja varsinkin kesällä tuntoihisi tulee kummallista vipinää!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #11 : 07.07.2007 12:38:30 » |
|
Hei! Oletpa sinä 'miehinen' avattaressasi on kuitenkin nainen. Ilman, veden ja kuvassasi tulen elementit. Hassu numero, numerologisesti yhteissummana 18 eli 9. Tämän vuoden numero. Siis itikkasi symboli täytynee olla merkittävä. Ja tottahan toki! Löytyihän se maaelementtikin sieltä. Itse muurahainen, kekomuurahainen. Taidat olla itsesi kanssa aika lailla sinut, tasapainoinen vaikkakin nuorenahan sitä poukkoilee siellä sun täällä ja niinhän pitääkin. Oletko sinäkin ahkeruuden perikuva? Jos tämä kuva on päinvastainen, on se hyvin herättävä ilmiö sitten sinulle. Ehkä viestintuoja. Tuo kekohan on koko yhteiskunnallinen ahkeruuden ja järjestelmällisyyden kuva. Vain osa heistä lähtee kesäisin kosiolennolle. Se on heidän elämänsä seikkailu, koska usein he päätyvät linnun suihin. Ne naaraat jotka pelastuvat ja löytävät puolison, pääsevät kuningattariksi ja uuden pesän haltijaksi. Siis mahtaa elämäsi välillä tuntua aika seikkailulta ja varsinkin kesällä tuntoihisi tulee kummallista vipinää! Kiitos Esmiralda ! Oikein mielenkiintoista...osuvaakin.. Ahkeraksi en miellä itseäni, siis en ahkeraksi siten, miten se nyt pinnalta katsoen yleensä mielletään. Olen sisäisesti paljon ahkerampi ja olen vitsaillen sanonutkin, että teen "myyrän työtä" Jotenkin on tunne, että tänä kesänä löydän "sisäisen Kuningattareni" ja olen vihdoin uskaltanut lähteä eräälle matkalle, enkä pelkää joutuvani linnun suuhun. Hassua, en itse miellä itseäni mitenkään tasa-painoiseksi, vaan olen mielestäni melkoinen hörheltäjä ja säheltäjä, joskin teen sen tunteella ja avoimena. Olen viime kuukausina saanut ihan entuudestaankin tuntemattomilta palautetta useaan kertaan, viimeksi eilen, että olen jotain sisäistä rauhaa huokuva... : Itsestä ei siltä tunnu, mutta niin jotkut väittävät. Kyllähän se kekomuurahaisenkin sydäntä lämmittää, kun tuntematon ihminen joka viettää samassa talossa aikaa kanssani muutamia tunteja, kertoo muille jälkikäteen, että "Olipas siinä ihmeellinen nainen, niin rauhallinen jollain lailla". Tällaisen löysin; Selkärangaton: Kekomuurahainen (Formica rufa) - symboloi pohjoissatakuntalaista sitkeää yrittäjyyttä - metsiemme tutuimpia lajeja Kyllä minä ainakin olen niin perusihminen, että sovin olemaan metsiemme tutumpaa lajia.
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #12 : 07.07.2007 12:53:23 » |
|
Ilman muuta sivu 372! olen (Ja avatar taitaa olla pysyvää sorttia : ) No ilman muuta olet HOPEASEPPÄ! Hopeaseppä tuttu koko Suomen maassa, kiiltävä pieni sukkulamainen vesikovakuoriainen, joka ei osaa uida suoraan, vaan sinne tänne (tulee mieleen se kvanttiteorian hiukkanen). Tykkää uida tyyneessä vedessä, pienissä lammissa ei siis ole suurten vesien sukeltelija. Sillä on eräs aika omituinen piirre. Se nimittäin ui siten, että toinen silmä katsoo veden alle ja toinen veden päällä tarkkailee ympäristöä. Sen toukat elävät pohjamudissa ja etsivät muita eläväisiä kuten vanhempansakin. Siis pikku peto. Ruotsiksi sen nimi on virveldykare. Hassua että kirja ei kerro miksi se on hopeaseppä, sen tahtoisin tietää. Siis tuleepa mieleen sinun laajat tietosi, kurkitko vähän kaikkea kuten hopeaseppäkin. Taotko malmeja hopeaa etsiäksesi, sitä viileää ainetta, joka välillä tasoittaa tunteitasi, jota vaakamerkkisi kaipaa. Ja kissanakin taidat olla aika vipeltäjä, joskin osaat asettua sitten kodikkaan mukavasti taas tapahtumia muistelemaan ja hykertelemään. Ja rapuna tarvitset sen silmän siellä veden pinnan yläpuolellakin, sillä eihän rapuja niin vain höynäytetä. Tunteikkaat ja herkät ravut tarvitsevat valvovan silmän. Tuntuu, että pieni hopeaseppä sopii hyvin kuvioihisi. Käyhän ahkerasti polskimassa vesissä kuin vesissä!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #13 : 07.07.2007 13:00:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #14 : 07.07.2007 13:28:11 » |
|
Nuo kissankellot yhdistän kesään ja kesän eläjä on tämä 'itikkakin'. Sillä on nimittäin selkäpuolella kaksi sinistä silmää. Ja koska olet aurinkomerkiltäsi vedeneläjä, tunteikas kuin mikä ja etsit tasapainoa tässä hurjassa elämässä, niin toki tarvitset juuri tämän eläimen, jonka silmät selässä eivät ole tarkkailijoina, vaan varoittamassa vihollisia, ettei sinua niin vain napata. Silmäkiitäjähän se on, ruotsiksi videsvärmare (?lämmittäjä) Smerinthus ocellatus. Oleskelet usein pajupensaissa ja muistutat kuivunutta koivunlehteä. Siellä vähän surkastuneella kärsälläsi, mikä ei yllä kukkien meteen, imet pajukukintojen mettä. Mikä sen parempaa elinnestettä onkaan, sillä paju on jo yrttinäkin hyvin monipuolinen. Vaaran uhatessa levität siipesi levälleen, jolloin pikkulintukin kavahtaa suuria sinisiä silmiäsi. Haluatko olla huomaamaton, sivusta tarkkailija suurissa joukoissa ja nautit omasta rauhasta. Siinähän keräät voimia ja märehdit tapahtumia. Olet kuitenkin usein huomaamattasi yhdistävä tekijä ja luottohenkilö ryhmissä. Kannattaapi tutustua pajuun, ei mikään ole sen parempaa stressinpoistolääkettä varhain keväällä kuin tehdä pajusta palloja ja kaikenlaisia koreja ja tukea rönsyileville kukkasille ja hyötykasveille. En ihmettelisi vaikka tuttua hommaa jo onkin!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|