K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #45 : 08.07.2007 17:38:51 » |
|
Se on JYMYJÄÄRÄ, eräitä suurimpia hyönteisiämme (jopa 24 mm), komean mustankiiltoinen ruumis j vaikka sekin on jäärien sukua, sillä on aika lyhyet tuntosarvet. Mutta leuat ovat kuin ravulla ikään. Kauriin nopea se on kuitenkin liikkeissään, sillä se tykkää lennellä päiväsaikaankin, mutta mieluummin iltahämärissä. Sitäpä se sovi pitkään ihastella eikä silitellä, sillä sitä se kavahtaa ja iskee helposti leukansa kiinni lihaan. Yläleuka on lähes pään pituinen ja peloittava. Sen purema käy kipeään. Olisko niin, että sinuakaan ei tule lähestyä liian äkkiä ja intiimisti, kavahdat... Hih! Kiitos. Olipa ihan kaunis otus, löysin kuvankin.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Risama
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #46 : 08.07.2007 18:26:09 » |
|
Kiitos kaunis Esmiralda! Itikka-tulkinta osui kyllä ihan nappiin... Myönnän etten viihdy isoissa väkijoukoissa ja olen eräällä tavalla ns. yksinäinen susi. Viihdyn yksikseni. Ja olen yöeläjä. Se liittyy siihen että iltaisin ja öisin tunnen eläväni. Päivät menee nuokuksissa. Ja turvallisuuden hakuinen olen. Olen elämässäni paljon kokenut turvattomuutta ja lopulta oivaltanut että turvallisuus löytyy omasta itsestäni.
|
|
|
tallennettu
|
Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on. - Franciscus Assislainen -
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #47 : 08.07.2007 18:31:08 » |
|
Kiitos Sissis! Siis nuo ötökkäiset tuolla toukkineen ja siipineen. Ne ovat upeita! Ja niin vahvasti yksilöitä jo omana lajinaan, mitähän sitten yksilöinä! : Ei kiittämistä.. ILO on minun puolellanikin suuri, avautui tuo maailmankuva taas jokusen ötökän, toukan, perhosen jne. verran..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Thickskin
Satunnainen astroilija
Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi
|
|
« Vastaus #48 : 08.07.2007 19:29:38 » |
|
Mikähän itikka mulle tulee : Luvuksi valitsen 358 (3 ja 5 ovat horoskooppini mukaan onnenlukuni - itse pidän ennemminkin 8 sellaisena)..Horoskoopiltani olen Neitsyt ja nousevamerkki on Skorppion Ja Avattaren saa toki ottaa mukaan tulkintaan
|
|
|
tallennettu
|
Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita, tunteet kulkevat omia teitään.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #49 : 08.07.2007 19:33:21 » |
|
Kiitos kaunis Esmiralda! Itikka-tulkinta osui kyllä ihan nappiin... Myönnän etten viihdy isoissa väkijoukoissa ja olen eräällä tavalla ns. yksinäinen susi. Viihdyn yksikseni. Ja olen yöeläjä. Se liittyy siihen että iltaisin ja öisin tunnen eläväni. Päivät menee nuokuksissa. Ja turvallisuuden hakuinen olen. Olen elämässäni paljon kokenut turvattomuutta ja lopulta oivaltanut että turvallisuus löytyy omasta itsestäni. Kiitos kaunis sinulle! Katsoitko muuten Sissiksen tarjoamia kuvalinkkejä. Se toukka on niin upean sulokas!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #50 : 08.07.2007 19:54:31 » |
|
Mikähän itikka mulle tulee : Luvuksi valitsen 358 (3 ja 5 ovat horoskooppini mukaan onnenlukuni - itse pidän ennemminkin 8 sellaisena)..Horoskoopiltani olen Neitsyt ja nousevamerkki on Skorppion Ja Avattaren saa toki ottaa mukaan tulkintaan Hei! Sinun avattaressasi on muuten sama tunnus, Elämän avaimet, jotka minullakin riippuvat korvissani. Ostin ne Egyptistä ja ovat minulle jotenkin juuri 'ne'. Sinun elämän avain on lennossa ja jotenkin hyvin samanlainen kuin itikkasymbolisikin (siivet). Halusit sivun, jonka toisesta itikasta olen antanut jo tulkinnan, joten sinulle jää se toinen ja se on hiekankuparinkeltainen hoikka hiekkapistiäinen, ammophila sabulosa. Pistiäisiin kuuluvat myös ampiaiset, mehiläiset ja muurahaiset. Kai se tarkoittaa sitä, että nämä kaikki voivat siis pistää tai tuottaa pientä kipua. Nyt en ole varma asiasta. Mutta mitäs skorpioni tekee. Pistäähän se, itse myös noususkorpioni. Tämä hiekanvärinen punaruskea hoikkavartaloinen pistiäinen viihtyy hietikossa, kaivelee tunneleita sinne ja lentelee lähistöllä etsien pedon lailla perhosen toukkia. Se ei syö sitä itse, vaan ajattelee jälkeläisiään. Ahkerana otuksena se raahaa itseään suurempiakin perhosen toukkia luolaansa piiloon ja munii siihen munan. Se toukka sitten käyttää ravinnokseen tämän onnettoman toukan, ja elämän kiertokulku jatkuu. Omaksi ravinnokseen se imee kukkien mettä. Joten tämä itikka antaa kuvan hyvin äidillisestä, ahkerasta ja huolehtivasta olennosta, joka nauttii kukkien suomasta kauneudesta ja nauttii hiekkarannoista. Ehkä sinäkin?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Risama
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #52 : 08.07.2007 21:13:34 » |
|
Esmiralda, kyllä klikkasin Sissiksen linkkiä. Sissikselle myös kiitos linkistä! Ihastuttava toukka!
|
|
|
tallennettu
|
Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on. - Franciscus Assislainen -
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #53 : 09.07.2007 09:41:16 » |
|
jåå, mulle kans s.272 ja jousimies, nousu neitsyt
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #54 : 09.07.2007 10:55:05 » |
|
Esmiralda, kyllä klikkasin Sissiksen linkkiä. Sissikselle myös kiitos linkistä! Ihastuttava toukka! Oleppas hyvä... Ihastuttava tosiaan.. "Vanhaksi" piti minunkin elää että tajusin tuon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #55 : 09.07.2007 17:14:55 » |
|
jåå, mulle kans s.272 ja jousimies, nousu neitsyt Hei Ronttu! Onpa jännittävä merkkiyhdistelmä. Vauhti ja varauksellisuus!? Mitenhän sinä pärjäät, täytyy kait välillä tyydyttää seikkailua ja välillä hillitysti vain estetiikkaa?'' Jospa tämä perhonen kulkee sitten siinä keskitiellä, kaunis ja herkkä kellertävänvalkoinen VIRNAPERHONEN, metsävalkosiipi Ruotissa ja latinaksi Leptidea sinapis. Sinappiko? Ainakin sillä on yhtä herkän keltavalkoiset kukat! En tiedä. Oletko metsäpolkujen kulkija, silloin kun haluat elää itsesi kanssa. Ainakin perhosesi on siellä polkujen varsilla niittyjen metsänvieruksilla ja metsäaukeilla. Ehkä joudut kruusailemaan kahden erilaisen merkkisi välillä tosissaankin, sillä tämän perhosesikin lento on verkkaista, jopa päämäärätöntä sinne tänne hoppuilemista. Sellaistahan se nuoruuskin usein on, vielä enemmän, jos ei oikein vielä tiedä mitä tahtoo. Tästä perhosesta sanotaankin, että tähän hoiperteluun on syynä sen hennon hento ruumiinrakenne, takaruumis on erityisen kapea. Kasvissyöjiä sekä äiti että toukka, syövät hernekasveja, nätkelmiä, virnaa ym. Varmaan itsekin pureskelet mielellään nyt jo markkinoilla olevia herneenpalkoja?!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #56 : 09.07.2007 17:38:33 » |
|
Onpa jännittävä merkkiyhdistelmä. Vauhti ja varauksellisuus!? Mitenhän sinä pärjäät, täytyy kait välillä tyydyttää seikkailua ja välillä hillitysti vain estetiikkaa?'' jännittävää on elämäkin. tietysti spontaanisuus tasaantunut mitä vanhemmaksi tulee ja elämä opettaa.. reissussa tulee oltua mahdollisuuksien mukaanja matkat menee sitten kaiken maailman asioita pohtiessa, analysoidessa ja pähkiessä (välillä järkevää ja välillä aivan höpöjä) varsinaisesti en kyllä lenkkeile missään (laiska) mutta mottona ollut aina että nopeet liikkeet on näyttäviä ja tarkeintä on lähteminen, mihinkään ei oo kiire valmiissa maailmassa
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #57 : 09.07.2007 17:54:59 » |
|
Lomalainen täällä veitikkamielin kyselee myös: Olisiko sivulla 333 ja & minulle sielunötökkää?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #58 : 09.07.2007 20:39:20 » |
|
Lomalainen täällä veitikkamielin kyselee myös: Olisiko sivulla 333 ja & minulle sielunötökkää? Arvaapa mitä Chiron-ihminen? Tuo on minunkin numero, jota aina käytän. Katsoin yks päivä saman sivun. Mutta nyt omin sen sinulle! Sellainen hyppijähän sinäkin varmaan olet kuin on tämä TÖPÖKATTI, laajemmasti ruskotöpökatti. Tiedäthän, kun on taitoa ja voimaa jaloissa, niin voi miten pääsee! Laulajana muutenkin tämä katti on hyvin nopearytminen (tai kuten tiedät niin äänihän tulee noista jaloista hankaamalla, siis jalat ovat nopearytmisiä, voisimme sanoa), myöhäiskesän taukoamaton sirittäjä. Sillä raukalla on vain niin lyhyet siivet, lyhyemmät kuin heinäsirkoilla, ettei se paljoa lentelemään pääse, siis hyvin jalat maassa oleva tyyppi. Kun taas nuo tuntosarvet ovat pitemmät ja tarkkaavaisemmat. Hassua että Ruotsissa hepokattien joukkoa kutsutaan purijoiksi, vaikka he aterioivat kasviksilla, mutta niihinhän sitä puremista tarvitaan. Uskoisinpa että aika osuva itikkasymboli sinulle ja varmaan vielä kuuletkin tämän ystäväsi äänen!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #59 : 09.07.2007 23:26:59 » |
|
Hyppijäpä hyvinkin - kiitti Esmiralda Joku tallainen siis: (http://www.hepokatti.net/suomenluonto.jpeg) Pitääpä kuulostella luonnossa "sillä korvalla" Tuo numero 333 tuli siitä kun synttärini on 12.12 klo 12...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|