Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä itikka olet?  (Luettu 35221 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #45 : 08.07.2007 17:38:51 »

Se on JYMYJÄÄRÄ, eräitä suurimpia hyönteisiämme (jopa 24 mm), komean mustankiiltoinen ruumis j vaikka sekin on jäärien sukua, sillä on aika lyhyet tuntosarvet. Mutta leuat ovat kuin ravulla ikään. Kauriin nopea se on kuitenkin liikkeissään, sillä se tykkää lennellä päiväsaikaankin, mutta mieluummin iltahämärissä. Sitäpä se sovi pitkään ihastella eikä silitellä, sillä sitä se kavahtaa ja iskee helposti leukansa kiinni lihaan. Yläleuka on lähes pään pituinen ja peloittava. Sen purema käy kipeään. Olisko niin, että sinuakaan ei tule lähestyä liian äkkiä ja intiimisti, kavahdat... Cheesy

Hih! Kiitos. Olipa ihan kaunis otus, löysin kuvankin.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 08.07.2007 18:26:09 »

Kiitos kaunis Esmiralda! Smiley

Itikka-tulkinta osui kyllä ihan nappiin...

Myönnän etten viihdy isoissa väkijoukoissa ja olen eräällä tavalla ns. yksinäinen susi. Viihdyn yksikseni.
Ja olen yöeläjä. Se liittyy siihen että iltaisin ja öisin tunnen eläväni. Päivät menee nuokuksissa.
Ja turvallisuuden hakuinen olen. Olen elämässäni paljon kokenut turvattomuutta ja lopulta oivaltanut että turvallisuus löytyy omasta itsestäni. smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 08.07.2007 18:31:08 »

Kiitos Sissis! Siis nuo ötökkäiset tuolla toukkineen ja siipineen. Ne ovat upeita! Ja niin vahvasti yksilöitä jo omana lajinaan, mitähän sitten yksilöinä!  :Smiley
Ei kiittämistä.. ILO on minun puolellanikin suuri,
avautui tuo maailmankuva taas jokusen ötökän, toukan, perhosen jne. verran..
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Thickskin
Satunnainen astroilija
*

Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi

Profiili
« Vastaus #48 : 08.07.2007 19:29:38 »

Mikähän itikka mulle tulee  :Smiley

Luvuksi valitsen 358 (3 ja 5 ovat horoskooppini mukaan onnenlukuni - itse pidän ennemminkin 8 sellaisena)..Horoskoopiltani olen Neitsyt ja nousevamerkki on Skorppion  Smiley
Ja Avattaren saa toki ottaa mukaan tulkintaan  smitten
tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 08.07.2007 19:33:21 »

Kiitos kaunis Esmiralda! Smiley

Itikka-tulkinta osui kyllä ihan nappiin...

Myönnän etten viihdy isoissa väkijoukoissa ja olen eräällä tavalla ns. yksinäinen susi. Viihdyn yksikseni.
Ja olen yöeläjä. Se liittyy siihen että iltaisin ja öisin tunnen eläväni. Päivät menee nuokuksissa.
Ja turvallisuuden hakuinen olen. Olen elämässäni paljon kokenut turvattomuutta ja lopulta oivaltanut että turvallisuus löytyy omasta itsestäni. smitten

Kiitos kaunis sinulle! Katsoitko muuten Sissiksen tarjoamia kuvalinkkejä. Se toukka on niin upean sulokas!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 08.07.2007 19:54:31 »

Mikähän itikka mulle tulee  :Smiley

Luvuksi valitsen 358 (3 ja 5 ovat horoskooppini mukaan onnenlukuni - itse pidän ennemminkin 8 sellaisena)..Horoskoopiltani olen Neitsyt ja nousevamerkki on Skorppion  Smiley
Ja Avattaren saa toki ottaa mukaan tulkintaan  smitten

Hei!

Sinun avattaressasi on muuten sama tunnus, Elämän avaimet, jotka minullakin riippuvat korvissani. Ostin ne Egyptistä ja ovat minulle jotenkin juuri 'ne'. Sinun elämän avain on lennossa ja jotenkin hyvin samanlainen kuin itikkasymbolisikin (siivet). Halusit sivun, jonka toisesta itikasta olen antanut jo tulkinnan, joten sinulle jää se toinen ja se on hiekankuparinkeltainen hoikka hiekkapistiäinen, ammophila sabulosa.

Pistiäisiin kuuluvat myös ampiaiset, mehiläiset ja muurahaiset. Kai se tarkoittaa sitä, että nämä kaikki voivat siis pistää tai tuottaa pientä kipua. Nyt en ole varma asiasta.

Mutta mitäs skorpioni tekee. Pistäähän se, itse myös noususkorpioni.  Grin

Tämä hiekanvärinen punaruskea hoikkavartaloinen pistiäinen viihtyy hietikossa, kaivelee tunneleita sinne ja lentelee lähistöllä etsien pedon lailla perhosen toukkia. Se ei syö sitä itse, vaan ajattelee jälkeläisiään. Ahkerana otuksena se raahaa itseään suurempiakin perhosen toukkia luolaansa piiloon ja munii siihen munan. Se toukka sitten käyttää ravinnokseen tämän onnettoman toukan, ja elämän kiertokulku jatkuu. Omaksi ravinnokseen se imee kukkien mettä.

Joten tämä itikka antaa kuvan hyvin äidillisestä, ahkerasta ja huolehtivasta olennosta, joka nauttii kukkien suomasta kauneudesta ja nauttii hiekkarannoista. Ehkä sinäkin?

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Thickskin
Satunnainen astroilija
*

Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi

Profiili
« Vastaus #51 : 08.07.2007 20:02:52 »

Itselläni on kaulassa 2 hopeista Ankh-riipusta  smitten
Kyseiset korut ovat elämääkin tärkeämmät minulle - niistä en luovu
   angel

Mitä tuohon itikkaan tulee niin - osuvan itikan sait..Osaan olla pistäväkin, mutta vain jos siihen on HYVÄ syy  Smiley
Hiekkarannoista pidän - mitään muuta kesällä tekiskään kuin olisin rannalla, jossain! Kukat eivät sinänsä "kiehdo" vaikka löytyy niistäkin jokunen mistä pidän!!
Äidillinen ja huolehtivainen kyllä olen - ahkerasta voisin sanoa muutaman eriävän mielipiteen
  2funny
tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 08.07.2007 21:13:34 »

Esmiralda, kyllä klikkasin Sissiksen linkkiä. Smiley
Sissikselle myös kiitos linkistä! Smiley
Ihastuttava toukka! smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 09.07.2007 09:41:16 »

jåå, mulle kans  Cheesy

s.272 ja jousimies, nousu neitsyt
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #54 : 09.07.2007 10:55:05 »

Esmiralda, kyllä klikkasin Sissiksen linkkiä. Smiley
Sissikselle myös kiitos linkistä! Smiley
Ihastuttava toukka! smitten
Oleppas hyvä...  Smiley 
  Ihastuttava tosiaan..  smitten "Vanhaksi" piti minunkin elää että tajusin tuon   Smiley
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 09.07.2007 17:14:55 »

jåå, mulle kans  Cheesy

s.272 ja jousimies, nousu neitsyt

Hei Ronttu!

Onpa jännittävä merkkiyhdistelmä. Vauhti ja varauksellisuus!? Mitenhän sinä pärjäät, täytyy kait välillä tyydyttää seikkailua ja välillä hillitysti vain estetiikkaa?''

Jospa tämä perhonen kulkee sitten siinä keskitiellä, kaunis ja herkkä kellertävänvalkoinen  VIRNAPERHONEN, metsävalkosiipi Ruotissa ja latinaksi Leptidea sinapis.  Sinappiko? Ainakin sillä on yhtä herkän keltavalkoiset kukat! En tiedä.

Oletko metsäpolkujen kulkija, silloin kun haluat elää itsesi kanssa. Ainakin perhosesi on siellä polkujen varsilla niittyjen metsänvieruksilla ja metsäaukeilla. Ehkä joudut kruusailemaan kahden erilaisen merkkisi välillä tosissaankin, sillä tämän perhosesikin lento on verkkaista, jopa päämäärätöntä sinne tänne hoppuilemista. Sellaistahan se nuoruuskin usein on, vielä enemmän, jos ei oikein vielä tiedä mitä tahtoo. Tästä perhosesta sanotaankin, että tähän hoiperteluun on syynä sen hennon hento ruumiinrakenne, takaruumis on erityisen kapea. Kasvissyöjiä sekä äiti että toukka, syövät hernekasveja, nätkelmiä, virnaa ym.

Varmaan itsekin pureskelet mielellään nyt jo markkinoilla olevia herneenpalkoja?!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 09.07.2007 17:38:33 »

Onpa jännittävä merkkiyhdistelmä. Vauhti ja varauksellisuus!? Mitenhän sinä pärjäät, täytyy kait välillä tyydyttää seikkailua ja välillä hillitysti vain estetiikkaa?''

jännittävää on elämäkin. tietysti spontaanisuus tasaantunut mitä vanhemmaksi tulee ja elämä opettaa.. reissussa tulee oltua mahdollisuuksien mukaanja matkat menee sitten kaiken maailman asioita pohtiessa, analysoidessa ja pähkiessä (välillä järkevää ja välillä aivan höpöjä)

varsinaisesti en kyllä lenkkeile missään (laiska) mutta mottona ollut aina että nopeet liikkeet on näyttäviä ja tarkeintä on lähteminen, mihinkään ei oo kiire valmiissa maailmassa  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #57 : 09.07.2007 17:54:59 »

Lomalainen  Wink täällä veitikkamielin kyselee myös:
Olisiko sivulla 333 ja  jousimiesvesimies minulle sielunötökkää?
 coolsmiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #58 : 09.07.2007 20:39:20 »

Lomalainen  Wink täällä veitikkamielin kyselee myös:
Olisiko sivulla 333 ja  jousimiesvesimies minulle sielunötökkää?
 coolsmiley

Arvaapa mitä Chiron-ihminen? Tuo on minunkin numero, jota aina käytän. Katsoin yks päivä saman sivun. Mutta nyt omin sen sinulle!

Sellainen hyppijähän sinäkin varmaan olet kuin on tämä TÖPÖKATTI, laajemmasti ruskotöpökatti. Tiedäthän, kun on taitoa ja voimaa jaloissa, niin voi miten pääsee!
Laulajana muutenkin tämä katti on hyvin nopearytminen (tai kuten tiedät niin äänihän tulee noista jaloista hankaamalla, siis jalat ovat nopearytmisiä, voisimme sanoa), myöhäiskesän taukoamaton sirittäjä. Sillä raukalla on vain niin lyhyet siivet, lyhyemmät kuin heinäsirkoilla, ettei se paljoa lentelemään pääse, siis hyvin jalat maassa oleva tyyppi.  Kun taas nuo tuntosarvet ovat pitemmät ja tarkkaavaisemmat.

Hassua että Ruotsissa hepokattien joukkoa kutsutaan purijoiksi, vaikka he aterioivat kasviksilla, mutta niihinhän sitä puremista tarvitaan.

Uskoisinpa että aika osuva itikkasymboli sinulle ja varmaan vielä kuuletkin tämän ystäväsi äänen! Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #59 : 09.07.2007 23:26:59 »

laugh Hyppijäpä hyvinkin - kiitti Esmiralda  smitten

Joku tallainen siis:
(http://www.hepokatti.net/suomenluonto.jpeg)

Pitääpä kuulostella luonnossa "sillä korvalla"  Wink  Smiley

Tuo numero 333 tuli siitä kun synttärini on 12.12 klo 12...  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: