Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aarrekartta  (Luettu 33739 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« : 23.12.2005 23:29:52 »

Hei !

Oletteko koskaan tehneet itsellenne aarrekarttaa ? Entä ovatko siihen kuvatut toiveenne toteutuneet?

Minä tein sen itselleni n. 4 vuotta sitten , hieman ennen 4 kymmpisiäni, ja aikas monta toivettani on toteutunut.

 santa_smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 23.12.2005 23:52:32 »

Cheesy

Aarrekartta hmmm....

Tein sellaisen varmaan vähän tietämättäni, kun eroni jälkeen etsin asuntoa. 

Laitoin sellaiseen pieneen kansioon huonekaluja, lamppuja, värejä ymv. mitä halusin uuteen kotiini.  Sommittelin niitä keskenään.  Cheesy 

 Shocked

Hämmästyin, kun astuin uuden kotini ovesta sisään.
Värit juuri kuten ajattelin ja ei muuta kuin sit hankkimaan uusia huonekaluja. 
Koville otti, mutta löytyivät. 

Jätin entisen kodin lähes sellaiseksi kuin se oli. 
Lapseni jäivät exäni luokse   Cry.  En halunnut rikkoa lasteni kotia. 
Lapseni "jätin" isälle, koska en silloin itse jaksanut heitä hoitaa, minulta oli viety kaikki   Cry

Aviopuoliso, terveys, työkyky  jne. 
Isällä oli paremmat tulot ymv.


Aloitin lähes tulkoon puhtaalta pöydältä. 

Jätin entiset asiat taakseni ja annoin uusille asioille tilaa. 
Ymmärrän sen vasta nyt.

Uusi elämä ja uusi elämäntyyli. 
Elintaso laski, mutta elämänlaatu parani.

En suosittele kenellekkään eroa. 

 
smitten 

Elämänilo
 

 smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #2 : 24.12.2005 00:11:43 »

Tämä aarrekartta tuli mieleeni, kun lueskelin noita vanhempia juttuja täällä foorumilla, aiheesta ennustajalla käyminen. santa_wink

Aarrekartta perustuu siihen,et mitä sää toivot, niin voisit kuvata sen ns. kartalle.

Leikkaa, liimaa kuvia toiveistasi ja haaveistasi, on ne sitten rakkaussuhteita, tavaroita tai mitä ikinä nyt sitten toivotkin. Pääasia on, että ne ovat mahdollisuuksien rajoissa. Siis sillain, että et nyt vaikka toivo olevas joku Jumala ja saavas tuhannen miljardin lottovoittoo.

Kuvat itsestäsi pitäis olla sellasia, joissa olet onnellisen olonen. Siinä voi olla kuvia rakkaastasikin tai kenestä vaan. (Jos sulla ei ole kuvaa itsestäs, niin sitten kuva itsesi näkösestä/muistuttavasta henkilöstä.)

Aarrekartta perustuu siihen, että me aletaan elää pikkuhiljaa näiden toiveiden mukasesti. Ratkaisut joita teemme elämässämme, johtaa vähän kerrallaan siihen, mitä tavottelemme.

Ilokseni voin sanoa, että toimii !

Tämä voisi olla itsellesi oiva joululahja.

 santa_smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 24.12.2005 00:28:36 »

Hei,
olen tehnyt, selaillut lehtiä erittäin paljon.

Tein viime kesänä aarrekartan. Itselleni tyypillisesti en luottanut siihen, että osasin tehdä sen oikein, mutta joka kerta kun sen näin niin jotain liikahti sisälläni. Siitä tiesin, että jotain siinä ainakin oli pakko olla oikein  smitten

Se toimi hyvin, mutta siinä oli paljon kesään liittyviä aivan yksinkertaisia asioita ja ne toteutuivat ihanalla tavalla. Tosin huomasin sitten kun syksy tuli niin olin ikään kuin hukassa. Olen yrittänyt tehdä uutta aarrekarttaa, mutta se on vaikeaa. Kun ei kyseessä ole yksi tai muutama konkreettinen asia vaan abstraktit tunteet... elämä ylipäätään... Kesällä sitä toivoi oikeastaan vain yhtä ainoaa asiaa: lomaa.

Ehkä teen sitten uuden kun siltä tuntuu... Suosittelen lämpimästi jokaista yrittämään ja kokeilemaan. Vaikkei sitten muuta tapahtuisikaan, mutta hauskaa sen tekeminen ainakin on.  Smiley
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #4 : 25.12.2005 00:03:07 »

santa_cheesy

Nimenomaan ! Aarrekartasta on ehkä apua vain niille, jotka jalat maassa jumalattomiana täällä maan korvessa viä vaeltaa.

 santa_afro vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Ivan
Vieras
« Vastaus #5 : 25.12.2005 15:39:15 »

Aarrekartta toteuttaa mielen haluja, joista olemme juuri irrottautumassa kokonaan. Joten sen tähden sitä on enää vaikea hahmottaa niiden, jota ovat valaistumaan valmiudessa. Elil tarkoitus on aloittaa tekemään vain niitä tekoja, jotka kuuluvat tähän "suureen suunnitelmaan", josta sanotaan, ettei tehdä enää kuin sen Jumaluutemme tahto.  santa_rolleyes

No mutta tämähän on vain mielipiteesi asiasta.
« Viimeksi muokattu: 25.12.2005 15:48:37 kirjoittanut Ivan » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 26.12.2005 19:49:28 »

Hei Usvametsä ja kumppanit!!!

Jos tuollaisen aarrekartan tekee, missä se kannattaisi säilyttää??
Onko se suositeltavaa olla henkilökohtainen, kuten vaikka päiväkirja, ei muiden luettavissa vai onko sillä edes mitään merkitystä? santa_azn
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #7 : 26.12.2005 21:44:57 »

Jos tuollaisen aarrekartan tekee, missä se kannattaisi säilyttää??

Hei "selkälokki"

Feng Shui ihmisenä laittaisin sen esille sellaiselle Bagua-alueelle,
millaisia asioita kartan teolla olen toivonut
ja aina sitä katsoessasi ajatuksillani vahvistaisin asian toteutumista 
- katso siis bagua kartan merkitysalueet


http://www.nic.fi/~kirsini/bagua.html

 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 26.12.2005 21:48:13 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #8 : 27.12.2005 21:15:27 »

Ah, Feng Shuin paluu. Innostuin näistä kiinalaisista jutuista kun saa räjäytellä ja polttaa asioita. Tykkään. santa_grin Ihmeellisiä temppuja on tullut Feng Shuilla tehtyä, pari kertaa pelästyi koko kylä ja sain pyromaanin maineen. santa_tongue
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #9 : 27.12.2005 21:32:00 »

Ah, Feng Shuin paluu. Innostuin näistä kiinalaisista jutuista kun saa räjäytellä ja polttaa asioita. Tykkään. santa_grin Ihmeellisiä temppuja on tullut Feng Shuilla tehtyä, pari kertaa pelästyi koko kylä ja sain pyromaanin maineen. santa_tongue

Hei "CorvusLeonis"

Voisitko tarkentaa tuota.


 smitten Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #10 : 27.12.2005 22:51:57 »

Kyllä mä olen pitänyt sen kartan aikas henkilökohtasena, siis se on hiukan katseilta piilossa. Riippuu tietty huushollista, keitä siellä asustelee ja kenelle "salaisuuksistasi" haluat kertoa.
Kartan teon jälkeen, tuijottelin sitä lähes päivittäin, mutta nyt vuosien jälkeen,harvemmin. Suurin osa kartalla olleista asioista on jo toteutunut, mutta vielä on haaveiltavaakin.

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #11 : 27.12.2005 22:56:34 »

Voisitko tarkentaa tuota.
[/color]

 smitten Elämänilo   smitten

Niin no pari kertaa syttyi talo palamaan kun yritin aktivoida punaista sektoria, koska se vaikutti mielikuvitusta kiihottavalta toimenpiteeltä. santa_tongue
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 27.12.2005 23:10:43 »


Niin no pari kertaa syttyi talo palamaan kun yritin aktivoida punaista sektoria, koska se vaikutti mielikuvitusta kiihottavalta toimenpiteeltä. santa_tongue

Hei "CorvusLeonis"

Kiintoisaa. 
Mitä teit? 
Teitkö sen tietoisesti vai vahingossa?

Minkä Feng Shui koulukunnan Bagua karttaa käytit? 
Miten päättelit tai tiesit alueen olevan punainen alue? 



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #13 : 27.12.2005 23:22:22 »

Mitä teit? 
Teitkö sen tietoisesti vai vahingossa?

Minkä Feng Shui koulukunnan Bagua karttaa käytit? 
Miten päättelit tai tiesit alueen olevan punainen alue? 

Ihan tietoisesti, jos mun normaalitilaa voi noin kutsua (mahdollisesti ei.)
Mä en näistä koulukunnista tiä kun siinä läpyskässä ei puhuttu mitään, mutta punainen oli kartalla niin ikään olohuone ja sitten minä, tuota, polttelin jotakin sellaisella pitkällä tuikulla. Ei ollut ainakaan kuubalainen sikari. santa_rolleyes Virvoke, suitsuke? Olisko ollut roomalainen kynttilä? Ei, sillähän mä ammuin naapuria ja se ei ollut sisätiloissa...hm.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #14 : 27.12.2005 23:24:28 »

Kyl mää tiiän et tässä vaiheessa joku sanoo että maallikon käsissä nämä on vaarallisia asioita, ja näin onkin, mutta mikäpä ei olisi, ja kukapa ei olisi? santa_tongue
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: