Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chiron yhtymä oma nousumerkki?  (Luettu 7997 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 08.07.2007 17:17:35 »

Luin viime yönä Tanhuan tulkitsemaa vanhaa'Sisäistä Soturiani' ja Chironin alueelta huomasin perin mielenkiintoisen jutun.

Minulla on mm. Chiron yhtymä Nousumerkki (Skorpioni itsellä)

Tässä yhtymässä Seppo tuo ilmi tällaista: "Kaikilla tasoilla työskentelevät Chiron-ihmiset toimivat tietämättään saumattomassa yhteistyössä keskenään ja näin nopeatkin muutokset toteutuvat kitkattomasti koko ihmiskunnan kannalta kriittisissä tilanteissa."

Onko täällä foorumilla samanlaisia yhtymiä? (siis Chiron yhtymä oma nousumerkki)

Chironhan yhdistetään usein parantamiseen, jonkinlaisen parantajan rooliin.

Minulla ei ikuna ole tullut mieleenkään minkäänlaiset hoivaamisjutut, ennen kuin törmäsin omaan parantajaani ja ryhmiin parantajia. Ja hups. Pian löysin itsenikin paranjatajan jonkinlaisena tai ainakin opiskelemassa sitä. Toki olen aina ollut yrteistä kiinnostunut. Se on minulle ollut kehämäistä oppia kuin spiraalissa, jossa olen etääntynyt siitä ja taas yhä vahvemmin palannut asiaan. Kumma juttu!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #1 : 08.07.2007 21:53:27 »

Mulla on myöskin  chiron  aspect_con  askendentti  vesimies ssä  smiley6600
Miitissä siitäkin voisi jutella  Wink laugh
 smitten
Pidän vähän lomaa foorumilta siihen mennessä  coolsmiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.07.2007 22:11:10 »

Hyvää foorumilomaa, Ippuska!

Kiitos sinulle, jospa voisimme siitä todellakin päästä juttusille... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #3 : 09.07.2007 15:05:24 »

Kiitos  smitten

Käynhän minä täällä välillä kurkkimassa ja tänään saakin ihmetellä tätä uutta hillityn kaunista uudistusta täällä  Kiss smitten Taisipa loma jäädä lyhyeksi   Grin

Niin, onkohan vielä muita radix  chiron  aspect_con  askendentti  omaavia?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2007 11:13:17 »

Heps.
Mulla ei ole kyseistä aspektia vaan löytyy  askendentti  aspect_con kuu aspect_con uranus. Minun   chiron  aspect_opp tätä kokonaisuutta  kuu :n kautta. Cheiron on härässä huoneessa 6. Joten ei mikään yllätys että olen hoitoalalla. tämän opposition sanoma on että koen tunne-elämän ja parantamistaipumukseni vastakkaisiksi, mutta joudun kuitenkin vastaanottamaan tehtäväni juuri tunnetason kriisien ansiosta, niiden vahvistamana. Tätä oppositiota joudun pakostakin purkamaan noiden yhtymien kautta.

Mielenkiintoista oli noissa aikaisemmissa kirjoituksissanne että ainakin osa oli palannut parantamisen piiriin ainakin jollain tasolla, energiat ,yrtit, jne. Mutta ammattia ei teillä kellään tainnut olla hoidon piiristä?

Aksendenttihan kuvaa henkilön tyypillistä tapaa kohdata ulkomaailman tarjoamat haasteet ja mahdollisuudet.  aspect_con chiron  antaa kyllä mukavan mausteen  tähän. Ehkäpä  chiron tuo tietynlaisen yleismaailmallisen asenteen tekemiseen ja olemiseen? Ja näin nämä  chiron ihmiset löytävät toisensa?

Heh. hauskaa ajatusleikkiä.
Onnea  chiron etsijöille.
 smitten smitten
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #5 : 20.07.2007 11:44:43 »

Tuon  chiron  askendentti  vesimies  aspect_con köhän takia olen aina tuntenut itseni jotenkin ulkopuoliseksi, erilaiseksi nuoreksi,,aikuiseksi,,vanhaksikin kohta  knuppel2

No itsetuntemustahan olen aina asrtologiasta hakenutkin ja jo se, kun nuorena sain tietää olevani excentrinen  vesimies niin helpotti paineita jo kummasti - pystyin hyväksymään itseni paremmin sellaisena kuin olen.  uglystupid2  2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 25.12.2010 13:31:24 »

Chiron  aspect_tri Nousumerkki (  neitsyt )

Chironin kolmio askendentille kertoo persoonallisuuteesi kiinnittyneestä taipumuksesta ottaa muut huomioon parantajan näkökulmasta katsottuna. Sinussa ja käyttäytymisessäsi on luontaista viisautta, joka saa apua tarvitsevat hakeutumaan luoksesi milloin milläkin tekosyyllä. Ajaudut terapeuttiseen rooliin helposti myös rakkauselämässäsi, mutta silloin hintana on rakkaussuhteen muuttuminen hoivasuhteeksi. Tätä kannattaa miettiä ennen kuin alat kantamaan vastuusta kumppanisi elämästä.

ton oon huomannu, että ihmiset odottaa että vedän ne joka suosta mihkä ovat menneet. annan työkaluja mutta sitten jätän kyllä omilleen. en halua ottaa vastuuta muista siinä määrin että itteeni kuormittaisin.

ei ny ihan sama mutta sinneppäin.
on myös
 chiron  aspect_tri  merkurius
 chiron aspect_sex jupiter
 chiron  aspect_tri  saturnus

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: