Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousu rapu... Ylisuojeleva?  (Luettu 10344 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 11.07.2007 17:07:33 »

Sissis  Smiley Mielestäni nykyajan ongelma ei ole (yli)suojelevuus, vaan välinpitämättömyys.
ON oikein kuunnella lasta ja hänen toiveitaan  & säännöt=rajat ja rakkaus smitten
smitten meillä keskustellaan.. joskus ISOIN kirjaimin, mutta myös halataan ja
 pyydetään/annetaan anteeksi..

Samaa mieltä, liian paljon on välinpitämättömyyttä ympärillä..
  Ja mikä oudointa joskus tunnen "syyllisyyttä" kun itse suojelen lasta
  ja asetan rajat & pidän niistä kiinni..
  Kun taas ympärillä rajoista luistetaan tai niitä ei ole ollenkaan..    Huh  Cry
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 13.07.2007 16:40:26 »

Minulla ei ole vielä lapsia mutta minua jo kauhistuttaa valmiiksi miten paljon niistä joutuu huolta kantamaan. Olen aikamoinen kanaemo jo muutenkin läheisilleni...
Minulla on myös Ceres ravussa 12.huoneessa.
Varoittelen ystäviäni katsomasta lastensa perään, paapon läheisiäni (koska olen sitä mieltä etteivät he osaa huolehtia itsestään ja minä olen ainoa joka heistä voi pitää huolta). Ihmettelettekö vielä miksi minulla oli jo 20-vuotiaana vatsahaava?
Haluaisin ottaa vähän rennommin välillä koska olen rasittava itsenikin mielestä  idiot2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #17 : 14.07.2007 00:37:13 »

Lainaus käyttäjältä: annalilja
Mutta T-risti on kiinteissä merkeissä:  saturnus harka ,  mars leijona ja  neptunus skorpioni.  Nikulan mukaan kiinteiden merkkien T-ristiläinen rakentaa pakonomaisesti turvallisutta ja varmuutta elämäänsä.
"Hänen tehtävänsä on perustaa asiat kestävälle pohjalle, tukea heikkoja ja keskittää asioita, varoja ja voimia selviin raameihin."

Olen ollut erittäin suojelevainen lastani kohtaan ja vasta huomatessani, että hän ITSE on valmis johonkin asiaan olen voinut kääntää vahtivan katseeni hetkeksi pois.
En kestä välinpitämättömiä lausahduksia 'kyllä ne kersat siellä pärjää'.

T-risti on ehkä mun ylisuojelevuuslähteeni, onko muilla vastaavaa kokemusta?

Ja tiedän tiedän että, T-risti velvoittaa huolehtimaan itsestä, ei muista... 
Shocked  JAA-A! mulla ON myös T-risti kiinteissä merkeissä:
 venus  vesimiesneptunus  skorpioni ,   uranus  leijona  :Smiley

Allekirjoitan tuon kyllä  coolsmiley
Uutta oli tuo tieto ja tulkinta, kiitti siitä  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 14.07.2007 08:04:25 »

Olen aikamoinen kanaemo jo muutenkin läheisilleni...
Minulla on myös Ceres ravussa 12.huoneessa.
Varoittelen ystäviäni katsomasta lastensa perään, paapon läheisiäni (koska olen sitä mieltä etteivät he osaa huolehtia itsestään ja minä olen ainoa joka heistä voi pitää huolta). Ihmettelettekö vielä miksi minulla oli jo 20-vuotiaana vatsahaava?
Minä olen päässyt yli vaiheen "huolehdi kaikista ympärilläsi ja kauempanakin"..
  Johtunee lapsesta, eli nyt huolehdin hänestä kaikin voimin..
tosin töissä pojat on välillä helisemässä, kun annan äidillisiä neuvoja olla tekemättä sitä tai tätä jne.
Ystävät eivät "kuule" kommenttejani tai vastaus on "kun kerran kolahtaa niin oppiipahan"..  Shocked

Olen ollut erittäin suojelevainen lastani kohtaan ja vasta huomatessani, että hän ITSE on valmis johonkin asiaan olen voinut kääntää vahtivan katseeni hetkeksi pois.
En kestä välinpitämättömiä lausahduksia 'kyllä ne kersat siellä pärjää'.

T-risti on ehkä mun ylisuojelevuuslähteeni, onko muilla vastaavaa kokemusta?
Alleviivaamani kohta on juuri kuin minulla... saan siitä jatkuvasti huomautuksia/moitteita ympäristöltä  Embarrassed

T-ristiä ei minun kartallani ole, mutta merkuriuksen lisäksi
pallas on ravussa..
"Rapu-energiasi kautta suhtaudut tämän planeetan edustamaan asiaan joko lämpimästi ja välittävästi tai sitten välinpitämättömästi. Nämä kaksi olotilaa voivat vaihdella salaman nopeasti, sillä Ravun herkkyys reagoi kaikkeen tunteella. Väärä sana tai väärä ilme voi muuttaa lämpöä ja turvallisuutta huokuvan olotilasi jäätävän välinpitämättömäksi kesken lauseen, halauksen tai rakastelun. Vaaran uhatessa nousee mitään läpäisemätön panssari kuin tyhjästä Rapuenergiasi ja tunkeilijan väliin."

Ihanaa kun kerrotte kokemuksianne.. smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: