Olen aikamoinen kanaemo jo muutenkin läheisilleni...
Minulla on myös Ceres ravussa 12.huoneessa.
Varoittelen ystäviäni katsomasta lastensa perään, paapon läheisiäni (koska olen sitä mieltä etteivät he osaa huolehtia itsestään ja minä olen ainoa joka heistä voi pitää huolta). Ihmettelettekö vielä miksi minulla oli jo 20-vuotiaana vatsahaava?
Minä olen päässyt yli vaiheen "huolehdi kaikista ympärilläsi ja kauempanakin"..
Johtunee lapsesta, eli nyt huolehdin hänestä kaikin voimin..
tosin töissä pojat on välillä helisemässä, kun annan äidillisiä neuvoja olla tekemättä sitä tai tätä jne.Ystävät eivät "kuule" kommenttejani tai vastaus on "kun kerran kolahtaa niin oppiipahan"..
Olen ollut erittäin suojelevainen lastani kohtaan ja vasta huomatessani, että hän ITSE on valmis johonkin asiaan olen voinut kääntää vahtivan katseeni hetkeksi pois.
En kestä välinpitämättömiä lausahduksia 'kyllä ne kersat siellä pärjää'.
T-risti on ehkä mun ylisuojelevuuslähteeni, onko muilla vastaavaa kokemusta?
Alleviivaamani kohta on juuri kuin minulla... saan siitä jatkuvasti huomautuksia/moitteita ympäristöltä
T-ristiä ei minun kartallani ole, mutta merkuriuksen lisäksi
pallas on ravussa..
"Rapu-energiasi kautta suhtaudut tämän planeetan edustamaan asiaan joko lämpimästi ja välittävästi tai sitten välinpitämättömästi. Nämä kaksi olotilaa voivat vaihdella salaman nopeasti, sillä Ravun herkkyys reagoi kaikkeen tunteella.
Väärä sana tai väärä ilme voi muuttaa lämpöä ja turvallisuutta huokuvan olotilasi jäätävän välinpitämättömäksi kesken lauseen, halauksen tai rakastelun.
Vaaran uhatessa nousee mitään läpäisemätön panssari kuin tyhjästä Rapuenergiasi ja tunkeilijan väliin."
Ihanaa kun kerrotte kokemuksianne..