Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tavat  (Luettu 10589 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 09.07.2007 21:05:35 »

Minä liitinkin huomioni siihen päällimmäiseen, koska uskon että egogin yrittää tuoda omistansa sen paremman esille ja peittää sen mikä on aitoa, mutta ei soveliasta tuoda julki. Uskon, että usein myös torjutut tunteet puhkeavat esiin tietyssä tuiskeessa. Itkut ovat herkässä, myös katkeruudet ja vihat.
Juup, ja myös silloin kun nuo tunteet pukkaavat pintaan itkuna, on ego riemuissaan. Sad
(luin kesälomalla Tollen Uusi Maa kirjaa  Wink )
Humala kun yhdistää meidät kärsimyskehoomme, ja kun siihen samaan syssyyn liittyy vielä tuo ego,joka saa lisää ravintoa kärsimyskehostamme. Wink
Ja kärsimyksen kehä on valmis, kiertämään uudelleen ja uudelleen, kunnes sen oivaltaa,ja hyppää ulos.Alkaa elää läsnäollen, tietoisena myös egonsa tempuista ja yrityksistä pitää elämämme kärsimyksessä,erillisyydessä.

Aidoksi sanon sen vuoksi, että kun olen tehnyt töitä niin monenmoisilla työmailla, niin olen vähän leikilläni sanonut, että kaksi on työtä, josta olen pitänyt, koska olen saanut tehdä työtä aitojen ihmisten kanssa. Se on ollut kapakka ja pienten lasten koulu. Siis kaikella lämmöllä!  smitten

Kapakassa varmaankin on heitä,joiden se Aito Itsekin ehkä hetkellisesti joskus näyttäytyy,ovathan alkoholiin menevät pohjimmiltaan hyvin herkkiä, joten ymmärsin kyllä mitä hait sillä "aitoudella", Esmiralda. Smiley

Oletin, että ikitoden tapauksessa on juuri egollinen alkoholin vaikutuksessa ollut henkilö,saanut paljon ikäviä tunteita esiin ja aikaiseksi vuorovaikutuksessa, ollen niin myös hyvänä opettajana, vaan ei kuitenkaan ole se sydämetön ja kehittymätön ihminen siellä suljetussa sisimmässään. Miten sen Aidon sieltä esille kaivelisi? Vain itse sen kykenee Hän tekemään,ei ulkopuolinen koskaan.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 09.07.2007 21:33:44 »

Nietsche kirjoitti kerran tästä ihmisen syvimmän Itsen itkemisestä, jossa hän on kuin unohduksissa valtavien muurien sisällä, kun olis se sivu tallessa, laittaisin sen tähän. Asia jota on sitten tulkittu useilla eri tavoilla. Minä ymmärsin, että juuri N. ymmärsi sen ihmisen loputtoman kaipuun olla todellinen ja tulla esille, mutta kun tähän maailmaan 'ei mahdu'.

Joten TAVOILLA voimme keikaroida vaikka kuinka kauniisti, mutta sittenkin jokin kaunein jää elämättä!  Sad
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #17 : 09.07.2007 21:53:31 »

Ja kärsimyksen kehä on valmis, kiertämään uudelleen ja uudelleen, kunnes sen oivaltaa,ja hyppää ulos.Alkaa elää läsnäollen, tietoisena myös egonsa tempuista ja yrityksistä pitää elämämme kärsimyksessä,erillisyydessä.
Oletin, että ikitoden tapauksessa on juuri egollinen alkoholin vaikutuksessa ollut henkilö,saanut paljon ikäviä tunteita esiin ja aikaiseksi vuorovaikutuksessa, ollen niin myös hyvänä opettajana, vaan ei kuitenkaan ole se sydämetön ja kehittymätön ihminen siellä suljetussa sisimmässään. Miten sen Aidon sieltä esille kaivelisi? Vain itse sen kykenee Hän tekemään,ei ulkopuolinen koskaan.

Näin juurikin siinä kävi; kärsimyksen kehässä pyörittiin, molemmat omissansa, kunnes egojen erillisyydenhuuto tuli kuulluksi omiinkin korviin, jolloin itsesuojelun kehä posahti paineesta rikki, räjähdyksellään tuotti tapojen vastaista toimintaa (sillä tavathan ne meidät kaunistavat, vaikka rumuutta meihin on mitattu yhtälaisesti), ja padotut energiat vapautuivat kuohuvaksi koskeksi, joka aikansa myllerrettyään, puskettuaan monin tavoin laajalle, joka suuntaan, tasaantui virrassaan, yhdistyi kollektiivisuuden uomaan, jossa energiamme on jälleen Ykseydellisempänä.

Näin tulemme yhä tietoisemmaksi siitä, että minkä teemme itsellemme, teemme toisillemme.
Siihen kai hyvät tavatkin perustuvat.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: