Kopioin tähän listaa tämän hetkisistä ja lähestyvistä transiiteistasi:
Beginning of February 2006 until beginning of December 2007
MC End of January 2007 until beginning of October 2007
AC Mid March 2007 until beginning of February 2008
26 July 2007 until 11 August 2007
3 August 2007 until 19 August 2007
2 December 2007 until 10 December 2007
Neliöitä on paljon, joten taidat tosiaankin elää jonkinlaista etsikkoaikaa sisäisten kriisien keskellä. Eipä ihme, että asiat askerruttavat mieltäsi, sillä juuri tuollaisten elämänvaiheiden kautta tapahtuu yleensä muutosta ja kasvua - tavalla tai toisella. Muutokseen viittaa myös tuo helpompi transiitti, Uranuksen trini AC:een. Uranushan on tähtitaivaan kapinallinen, muutoksen tuoja. Valitettavasti en ole vielä kovin hyvin perehtynyt transiitteihin, mutta astro.comin forecast-osiosta löysin kuvausta näistä. En viitsinyt kopioida tähän pitkää litaniaa englanninkielistä tekstiä, mutta kannattaa käydä tutustumassa!!
Toivon että joku ymmärtäisi mitä olen etsimässä. Siis lähinnä vastausta siihen kannattaako minun etsiä elämääni uutta sisältöä ja turvallisuuden tuntua työn (uran) kautta vai vapaa-ajan jutuista?
Tähän en oikeastaan uskalla ottaa kantaa paljoakaan, sillä uskon, että sisimmässäsi tiedät vastauksen. Joskus sydämen äänen kuunteleminen ei ole ihan helppoa, mutta se kannattaa. Selvästikin kaipaat muutosta, tietynlaista siirtymistä seuraavalle askelmalle elämän portaikossa - mutta milloin ja miten, elämä näyttää. Uskon, että aikaa myöten löydät vastauksen omasta itsestäsi!! Kriisin silmässähän on vaikea nähdä kauemmas. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että neliö-transiittisi helpottavat vuoden loppua kohti; ja ristiriidoista huolimatta, neliöthän ovat nimenomaan
kasvattavia Se, mikä kirjoituksessasi pysäytti, oli tuo työpaikkasi iloton ilmapiiri. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"
... Olen nimittäin itse juuri tuollainen iloton työmyyrä. Työpaikallani kyllä järjestetään yhteistä toimintaa, mutten ole siihen kovinkaan aktiivisesti osallistunut. Olen halunnut rajata työn ja siihen liittyvät asiat mahdollisimman paljon erilleen vapaa-ajastani, koska työni on aika ajoin ollut hyvin uuvuttavaa. En ole oikeastaan koskaan tullut ajatelleeksi, miten työkaverit kokevat sen... Kieltämättä tunsin ripauksen syyllisyyttä kirjoitustasi lukiessani. Ehkäpä tässä on kasvun siementä myös minulle :
Sinänsähän toivoisin itsekin tilanteen olevan toinen, mutta jotenkin vain asiat johtavat toiseen ja työpaikan ongelmat ruokkivat itse itseään. Ihanaa, että olet kaikesta huolimatta jaksanut yrittää
Tuollaiset positiiviset ja energiset ihmisethän ovat juuri niitä ilmapiirin luojia ja ylläpitäjiä!
Toivon, että pääset toteuttamaan haaveitasi omasta perheestä! Kartallasihan on
7. huoneessa, mikä viittaisi alkutaipaleen vaikeuksiin parisuhteessa ja sen todellisen rakkauden löytymiseen vasta hiukan myöhemmin (kun Saturnus-läksy on läpikäytynä). Kuitenkin 5. huoneessasi on planeettoja (lapset) ja IC:si on herkässä ja hoivaavassa kalojen merkissä... Pidän peukkuja