Aaviisun lisäys ETTÄ tekstistä saattaa löytyä jotain sinulle kuka olet kuulostellut Reiki-energiaa ..... lisään jo heti tähän tämän ETTÄ Reiki-energia on silti vapaata universaalia energiaa eikä mitenkään sidottua vain yhteen mestaruuteen - MUTTA jokainen voi Reikienergian kanssa ollessaan pyytää läsnäolevaksi juuri "ne henkiset oppaat, mestarit, enkelit jne. ketkä kokee itselleen läheisiksi - JA keiden kanssa on tottunut olemaan ja työskentelemään" .... HUOM on tekstissä muutakin t. aaviisuinen
ja jk. täältä linkistä löytyy joitain ajatuksia siitä miten omassa tietoisuudessani ja kokemuksessani ymmärrän ja koen Jeesuksen~Jeshuan ~Kristuksen .....
Hopeasulka
Carrie Hart 4.7.2007Rakkaat ystäväni,
(http://www.zakairan.com/ProductsDivineLightImages/PFC/Maitreya%20200.JPG)
Minulla on ollut kolme suoraa kokemusta Jeesuksen kanssa. Yksi oli Stonehengessa, yksi unessa ja yksi vain muutama minuutti sitten.
Stonehengessä olin polvillani kosteassa ruohossa ja silmät suljettuina vastaanottamassa reikivihkimystäni. Sieluni silmillä näin Jeesuksen valkosinisessä viitassa, keskellämme, siunaten jokaista meistä rakkaudella. Saavuttuaan minun luokseni ja kosketettua hartioitani tunsin voimakkaamman rakkauden virran kuin koskaan olin kokenut.
Muutamia kuukausia tai vuosia myöhemmin näin unen. Olin pienessä kaupungissa ja kaikki olivat kiireissään, odottamassa Jeesusta. He etsivät häntä kaikkialta, mutta turhaan. Lopulta menin kotiin vaatimattomaan majaani, ja siellä hän oli, istuen ja odottaen minua. Sitten hän meni keittiön vieressä olevaan pieneen huoneeseen ja asettui lepäämään. Hän kertoi, että jos tarvitsisin häntä, hän olisi siellä, nukkuen. Ja uni loppui näkyyn jossa hän nukkui läheisessä majassa.
Tänään luin William Randin reikikirjaa. Hän oli reikiopettajani Stonehengen kokemuksessa. Kirjassaan hän ehdottaa kutsumaan valaistunutta olentoa auttamaan hoidossa. Hän antoi listan ehdotuksia, ja luonnollisesti Jeesus oli heidän joukossaan. Stonehengen kokemukseni ja myöhemmän uneni tähden Jeesus vaikutti minusta ilmeiseltä valinnalta.
Niin rukoilin johdatusta hoitoihini ja sain välittömän vastauksen, jonka tahdon nyt heti jakaa teidän kanssanne. Sain Jeesukselta seuraavat sanat:
Ennen reikihoitoa kutsu minua seuraavin sanoin:
"Rakas Jeesus, minä kutsun sinua luokseni. Ympäröiköön rakastava läsnäolosi minua. Virratkoon parantava rakkautesi kauttani. Olkoon kaikki mitä minä olen yhtä sinun kanssasi rakkaudessa ja rauhassa. Amen."
Sano se rukouksena. Lausu sitten reikisymboleittesi nimet ja suorita hoitosi.
Ja joka aamu ennen aamumeditaatiotasi lausu nämä sanat:
"Rakas Jeesus, ystäväni ja suojelijani, ole kanssani nyt ja koko päivän. Anna syvän rakkautesi syleillä minua, anna anteeksiannon ja myötätunnon täyttää minut. Salli armosi olla minun. Amen."
Tee sitten mantrameditaatiosi. Ja päivän aikana lausu seuraavaa pientä rukousta kutsuakseni minut lähellesi:
"Rakas Jeesus, tule luokseni. Amen."
Tee näin ja läsnäoloni kasvaa elämässäsi, tunti tunnilta, päivä päivältä. Kutsu minua luoksesi, ei epätoivossa, vaan rakkaudessa ja yhteydessä. Vain ollaksesi yhteydessä. Vain ollaksesi.
Olen nukkunut viereisessä huoneessa, mutta nyt olen herännyt ja valmis aktiiviseen osallisuuteen elämässäsi.
Olet tervetullut. Shalom.[/color]
www.quado.comwww.carriehart.comCopyright 2007 by Systematique.
Suomennos Matti Kuusela
_______