Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nolasin itseni saksalaisessa ravintolassa  (Luettu 6068 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 11.07.2007 18:22:16 »

Olin Saksassa. Menin paikalliseen ravintolaan, istahdin pöytään, tilasin oluen ja katselin ruokalistaa. Paikka oli tunnelmallinen, varsin pieni, ja siellä oli paljon ihmisiä syömässä, juomassa ja pitämässä hauskaa.

Paikalla oli myös stand up -koomikko, nainen, joka veti omaa showtaan lavalla. Minä istuskelin pöydässäni ja join oluttani, nautin olostani.

Kunnes huomasin että baaritsikillä oli mies, joka yritti jatkuvasti saada katsekontaktia minuun. Hän tuijotti, vilkutteli, heilutteli, yritti kaikkea... Minua ällötti koska mies oli niin ollakseen, hän oli kyllä hyvännäköinen mutta äärimmäisen leuhkan oloinen, sellainen juuri joka kaataa naisia kuin häkää...

En reagoinut mitenkään, en katsonut häneen päin. Mutta mies ei luovuttanut vaan pian hän ilmestyi pöytääni ja sanoi varsin itseriittoisesti (saksaksi tietty) että tilaan sinulle ihan mitä haluat, valitse joku juoma, ihan mitä haluat, minä maksan. Käskin hänen ystävällisesti häipyä tiehensä.

Mies lähti, mutta jatkoi vilkuiluaan ja sitten minulla napsahti. Huomasin, että lavalla showta vetävä koomikko oli Marjatta Leppänen, joten päätin olla näppärä ja nostin käteni ylös ja huusin lujaa suomeksi: Hei Marjatta, minä täällä yritän nautiskella illasta ja showstasi mutta tuo ällöttävä hurmuri tuolla yrittää jatkuvasti iskeä minua eikä vois vähempää kiinnostaa tuollainen... Joten voitko Marjatta välillä käydä tuolla baaritiskillä kertomassa tuolle miehelle että eipä tehoa tähän tyttöön että voisko rauhoittua...

Marjatta nyökkäsi, jatkoi showtaan mutta käväisi välillä sanomassa jotain baaristikin suunnalla. 

Minä istuskelin pöydässäni ylimielisenä. Pian Marjatan show loppui, yleisö taputti ja osa lähti pois. Kauhukseni huomasin, että kaikki lähipöydässä istuneet ihmiset olivatkin suomalaisia, ja minua hävetti oma mölväykseni hetki sitten...  Embarrassed

Että miksi tällainen tapaus tuli uniini?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.07.2007 12:41:36 »

että kun vihdoin lähdet vapaalle niin tunnet kuin oisit ulkomailla,
kaipaat ilmeisesti viihdettä ja rentoutta elämään,
luovuutta ja esilläoloa? senverran usein nuo taiteilijat esiintyvät unissasi,
mutta että kannattaisi ehkä puhua suoraan asianomaiselle eikä
välittää viestejä toisten kautta?
onko sulla ylen turhautunut olo?
wollen sie bitte zur der mann sagen das ich bin nicht intresserad,
.."hei kundit kuunnelkaa,tuota (tätä) vanhaa jammaajaa,vie nuoret mukanansa vuosien taa"..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 12.07.2007 12:52:52 »

Ja ja nikki, sitä se varmaan on, irrottelunkaipuuta, elämännälkää, hauskuutta elämään ja tuopit täyteen...

En minä muuten ole turhautunut, töissä on hauskaa mutta irrottelu on todella jäänyt väliin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 12.07.2007 22:46:33 »

Olipas kiva uni-oikein nauratti ja taidan olla Nikin kanssa samaa mielta, etta lomalle ja akkia.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2007 21:41:04 »

diamond, lomaa ei saa ja mies on absolutisti joten kaljat on vähissä.  Cry

Mutta mielikuvitus toimii, ainakin unissa. Sitä myös ihmettelen että miksi olin unessani Saksassa?  Haluanko todella muualle vai "kotiin", onhan minulla saksa vähän kuin toinen kotikieli..  Undecided
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 13.07.2007 22:29:43 »

eikös sulla ole ic leijonassa jos mc on vesimiestä?
luovan itseilmaisun halua,
ic:llä nähdään untakin,
 saturnus leijonassa ja saksan kielen säännönmukaisuus,järjestelmällisyys,
oma aurinkomerkkisi  kauris ja saturnus,
ehkä sinä koet ettei oma aurinkosi pääse loistamaan sillä kapasiteetilla kuin se voisi,
energiaa pitää pidätellä ja se rassaa,
unissa se sitten pääsee valloilleen,yrittää parantaa tilannetta vastapäisen chironin avulla,
vie sinut sinne "kotiin" ic-leijonanluolaan?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 14.07.2007 10:37:20 »

Kyllä nikki! Onhan minulla IC Leijonassa, samoin muuten progressiivinen  askendentti  Ja jokin merkitys on silläkin että pikkumiehestä tuli Leijona, pelkäsin että hän syntyy Ravun aikaan mutta onneksi jaksoi vielä odotella masussa...

Itse mietin että oisko pian tarkaksi tulevalla transiitilla  pluto aspect_sex venus osuutta asiaan, tämä yhdistettynä Uranuksen tekemiin  aspect_sex aurinko ja  aspect_tri askendentti on tuonut viime aikoina elämääni muutoksen kaipuuta, luovuutta, halua päästä sinne estraadille, rakkaudenkaipuutakin...

No viime yönä oli taas se "tavallinen" uni eli olin jäähallissa katsomassa peliä, tällä kertaa tosin Porissa katsomassa sitä aikaa kun Ässät pelasi huipulla ja minut vedettiin siinäkin mukaan pelaamaan.

Elän pelaan kuljen ja laulu soi...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 16.07.2007 20:51:09 »

Lomaa ei saa?  Cool Huh
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 27.07.2007 20:11:20 »

Lomaa ei saa?  Cool Huh

SA, olit jossain ulkomailla tai muualla, mutta sinulta jäi varmaan huomaamatta että vaihdoin kesäkuussa työpaikkaa, eli siksipä lomaa ei tuolla ole vielä kertynyt.

Mutta tuossa juuri huomasin, että taitaa Uranus vaikuttaa paljon ulkoiseen olemukseen (tr.  uranus aspect_tri askendentti) sillä siinä missä olen muuttunut paljon ulkoisesti, myös lohikäärmeeni koki muutoksen tarpeen. Hih.

Ja tuo tarve möläytellä (mitä tein unessani) on myös oikeassa elämässä.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.07.2007 20:14:57 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: