Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneuniko?  (Luettu 2640 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 12.07.2007 14:35:07 »

Muutama päivä sitten unen (jos sitä voi uneksi kutsua, sillä se vain tuli sillä hetkellä kun ei ole ihan unessa eikä ihan valveillakaan), jossa olin turistiryhmän kanssa katsomassa Hitlerin Kotkan pesää. Kesken kierroksen ryhmän opas sanoi minulle, että heillä on aihetta epäillä, että minä olen uudesti syntynyt natsijohtaja, joka kuului Hitlerin lähipiiriin.
Koko turistiryhmä ja ryhmän opas alkoivat yhdessä hypnotisoimaan minua, koska he halusivat saada puuttuvaa tietoa Hitleristä ja kaikesta muustakin. Eivät he sitä saaneet. Koko hypnoosin ajan huusin kerta toisensa jälkeen, että erään ystäväni ex kihlattu pitää pysäyttää.

Tämä ystäväni oli kihloissa miehen kanssa, joka sitten suhteen aikana paljastuikin aivan joksikin muuksi joksi hän häntä aikaisemmin uskoi. Tämä mies aiheutti kaikenlaista pahaa, mitä nyt narsistinen/psykopaattinen ihminen nyt voi aiheuttaa suhteen aikana ja ei meinannut suhteen jälkeenkään jättää ystävääni rauhaan.

En ole kuullut kummastakaan mitään moneen kuukauteen. Kun sitten eilen satuin törmäämään tähän ystävääni ja kerroin tästä unesta. Hän sanoi vain, että "Pelottavan paikkaansa pitävä uni".  Shocked Ja kun sanoin, että toivottavasti hän ei ole saamassa samanlaista valtaa kuin Hitler ja hän vaikeni kuin muuri.
Minulle jäi sellainen olo, ettei hän kerro ihan kaikkea, enkä alkanut utelemaankaan. Kertoo sitten jos ja kun on valmis.

Äitini näkee enneunia toisinaan. Voiko sellainen olla perinnöllistä? Ja mistä sitä tietää, että onko joku enne vai ihan vain uni?
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: