Tuota ruusua epäili eka lääkäri, mutta toinen sanoi ettei ruusu aloita niin pienillä pisteillä niin laajalta alalta
Toivottavasti äitisi ei ole saanut ruusua kehoonsa Sissis, se saattaa olla todella kurja ja kivulias
Täällä näpyt ja kutina hieman rauhoittui kun kävin pesulla ja pesuaineena käytin 60vol koskenkorva vodkaa
ja laventelia eteerisenä öljynä sekaan. Tahkosin kehoon kädellä ja annoin hetken olla... kirveli sitten riittävästi... kuivasin ihon ja otin happikylvyn Eevan asussa iltateetä nauttien
ja sen jälkeen rasvailin kortisonilla itseni muistuttamaan pointillismi tyylillä maalattua taideteosta
ja taas happikylvetään
Suunnaton ero näppyjen punaisuudessa, kuin kutiamisessa... tumput silti tassuun nukkuun mentäessä -kö?
Tuo mansikka on minulla myös mielessä... niitä on tullut popsittua aivan tajuttomasti ja joka päivä nyt vk.n ajan :
sopisi kuvioon liiankin hyvin
Ippuska (tai kuka vaan), voiko laventelia käyttää liikaa? Eli ei ole hirvittävän alhainen verenpaine, joka estäis kokonaan käytön mutta aneeminenhan olen
palovammoihin olen laittanut ihan suoraa eteeristäöljyä, sen kummemmin laimentamatta :