Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno yhtymässä Lilithiin  (Luettu 5909 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 14.07.2007 19:21:04 »

Syntymäkartallani on Juno yhtymässä Lilithiin skorpionissa 5.huoneessa. Kyseessähän on kaksi hyvin erilaista "naista"? Miten tuollaisen yhtymän voisi tulkita?


Molemmat ovat neliössä kuunsolmuun ja molemmat ovat kolmiossa MC:hen.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #1 : 20.07.2007 19:51:05 »

Nyt menee ihan intuition puolelle... mutta ensinnäkin; pelottavan kiehtova voimakaksikko!! Kuningatar ja noita, hallitsija ja viettelijätär, määrääjä ja manipuloija, vaimo ja itsenäinen nainen. Melko voittamaton yhdistelmä, joka saattaa herättää alitajuisia (ja tiedostettujakin) pelkoja miehissä.

Demetra George yhdistää kreikan mytologian Heran (Juno) nimenomaan skorpionin merkkiin, ja mielestäni juuri skorpionissa myös Lilith on omimmillaan. Rakkauselämääsi saattaa liittyä voimakasta vallankäyttöä - joko puolin ja toisin, tai vain toisen osapuolen taholta. Mahdollisesti myös projisoidusti niin, että mies on hallitseva osapuoli. Todennäköisesti sinä olet kuitenkin se, joka pitelet rakkauden valtikkaa käsissäsi ja hallitset miestä silkkihansikkaan verhotuin rautakourin. Olet toisaalta uskollinen vaimo, toisaalta salaperäinen ja seksuaalinen viettelijätär... Täynnä ristiriitoja ja sisäistä voimaa. Vähemmästäkin mies häkeltyy Smiley
Mitään sätkynukkea et kuitenkaan halua elämääsi, vaan haastetta sitä pitää olla rakkaudessakin! Miehen tulee olla todella vahva seisoakseen sinun rinnallasi.

Kolmio MC:een viittaisi mielestäni siihen, että pystyt hyödyntämään todellista naisenergiaa työssäsi; joko menestymään naisena miesvaltaisella alalla tai toimimaan tehokkaasti tehtävissä, jossa naiseutesi pääsee koko voimallaan esiin.

Miltäpä kuulostaa...? Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.2007 18:16:20 »

Hitsi Minerva, kiitos  Smiley
Pitää paikkaansa! Työssäni osaan käsitellä miehiä, naistyötoverini ihmettelevät miten saan miestyökaverit tekemään tietyt asiat kun he eivät siinä onnistu, ja selvennyksenä että työpaikallani naiset ovat esimiesasemassa  Smiley
Näen itseni aika hyvin samalla tavalla kuin kirjoitit ja todellakin kaipaisin mieheeni hieman potkua sillä kaipaan toisinaan vastusta.
En ole miestennielijä, en todellakaan, mutta ihmiset helposti kuvittelevat minusta sellaista vaikka minulla on ollut elämäni aikana hyvin "vähän" miehiä verrattuna muihin  Smiley
Muutama mies ei ole tutustuessamme puhunut minulle lainkaan, tuiottanut minua vaan, kun olemme tutustuneet kunnolla niin on juttu alkanut luistaa, pelottavako?  Grin
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #3 : 25.07.2007 18:07:00 »

En ihmettele yhtään - noilla asteroideilla miesten kiertäminen pikkusormen ympärille ei pitäisi olla kovin vaikeaa  Cheesy  Kerrassaan huima yhdistelmä!

Kiva, että ajatukseni osuivat kohdalleen. Olen valtavan kiinnostunut näistä naisellisuutta symboloivista asteroideista; niissä on tietyllä tavalla koko naiseuden ydin. Kuun lisäksi tietenkin.

En ole miestennielijä, en todellakaan, mutta ihmiset helposti kuvittelevat minusta sellaista vaikka minulla on ollut elämäni aikana hyvin "vähän" miehiä verrattuna muihin  Smiley
Kuulostaa niin Juno-Lilithiltä  smitten

Minulla on Lilith  oinas stelliumissa Auringon ja Kuun keskipisteessä. Johtuisikohan siitä, että minuakin on välillä pidetty vähän pelottavana...? Pohjimmiltani olen kuitenkin ihan leppoisa maailmanparantaja-vesimies  Wink

Muoks... Tämä on siis musta kuu Lilith, ei asteroidi. Senat sakaisin...  Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.07.2007 21:07:48 kirjoittanut *Minerva* » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #4 : 25.07.2007 21:15:20 »

Todellinen voimakolmikko! Stelliumikin tuo taitaa olla, ja melko pienillä orbeilla. Girlpower  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2007 11:42:38 »

Voipi olla tosiaan että tuo Lilith kimpassa auringon ja kuunkin kanssa tekee "pelottavan" vaikutuksen  Smiley
Tulkintasi osui tosiaan hyvin
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #6 : 26.07.2007 17:47:16 »



Minulla on Juno ja Lilith yhtymässä Vesimiehessä viitoshuoneessa ja nämä ovat oppositiossa Aurinkoon Leijonassa ja konjuktiossa Pallakseen Vesimiehessä.

En ole perehtynyt näihin ollenkaan, mutta minulla on tuota samaa mitä mondo kirjoitti; rakastan vapautta ja yksilöllisyyttä yli kaiken, mutta kuitenkin  haluaisin jonkunmoisen parisuhteenkin.

Olen ylipäätään kovin huono aloittamaan seurustelun ja viihdyn pitkiäkin aikoja omillani, irtosuhteita en harrasta ollenkaan. Se ei vain jostain syystä sovi minun pirtaan.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #7 : 26.07.2007 18:13:43 »

Sama minulla, olen huono aloittamaan suhdetta. Nykyinen mieheni joutui todella yrittämään saadakseen minua kiinnostumaan  Smiley En harrasta irtosuhteita minäkään ja vapaus on tärkeää. En voisi olla miehen kanssa jonka kanssa joutuu olemaan koko ajan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 27.07.2007 11:22:56 »

heh. täältäkin löytyy junon ja lilithin yhtymä skorpionissa, seiskahuoneessa, ja kolmiossa kuuhun.

alkoi kyllä hymyilyttää tuo teksti. kuulostaapa niin hienolta, jos vain olisikin totta..  Cheesy

mutta jos kuu ja venus yleensä kertovat kartalla sen naiseuden, kuinka paljon tämä kaksikko voi niiden vaikutusta muuttaa?
en ole vielä lähtenyt käyttämään näitä tulkinnoissani..  Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #9 : 28.07.2007 12:28:28 »

Asteroidien aspektit saat näkyviin Astro.comissa karttasi Extend Chart Selection -osiossa. Sivun lopussa on laatikko Additional objects, josta voit valita haluamasi asteroidit. Ctrl-alhaalla pystyt valitsemaan niin monta kuin haluat. Vinkki: Diana-asteroidi puuttuu listasta, mutta halutessasi saat senkin mukaan syöttämällä tyhjään ruutuun 78.

Lopuksi painetaan painiketta "Click here to show the chart"... ja HUMPS! Asteroidit näkyvät kartallasi ja aspektit karttasivun alalaidassa.

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #10 : 28.07.2007 19:54:49 »

Tutkailin juuri tuota Astro.comin karttaani minäkin tarkemmin, ja totta turiset - ei näy asteroidien aspektiviivoja sielläkään. Samoin asteroidien aspektit toisiinsa puuttuvat taulukosta; esimerkisi minulla pallas aspect_con vesta aspect_con Lilith... ei mitään mainintaa tästä! Joten ei ihan täydellinen sekään taulukko  :Smiley

Itse laskin aikanaan asteroidien aspektit käsin, kun en keksinyt niitä muualtakaan hakea. Innostuin tutkimaan näitä luettuani Marja-Liisa Niemi-Mattilan kirjan "Ajattomat arkkityypit", jossa on käsitelty asteroideja nimenomaan naisarkkityyppi-näkökulmasta. Kirjassa on lyhyet kuvaukset Junosta, Dianasta, Ceresistä, Vestasta ja Junosta eri merkeissä, mutta ei valitettavasti Lilithiä. Netistä löytyy onneksi tietoa (kun vain jaksaisi kaivella), mutta olisi mielenkiintoista osallistua vaikka oikein asteroidi-kurssille joskus!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: