Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kumpi vaitoehto? Vaikea tilanne...  (Luettu 4496 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« : 14.07.2007 20:36:27 »

Mulla nyt edessä hankala tilanne, ja en tiedä mihin turvaudun päätöstä tehdessäni, viime kädessä yritän ottaa kuitenkin sen järkevän ratkaisun enkä sitä mikä tuntuu oikealta, niittäin pelissä on kuitenkin liikaa.

Mutta, voisiko mun kartalta löytyä vahvuuksia esim. jotka helpottais tätä mun valintatilannetta? Vaihtoehdot ovat työ tai opiskelut, voisin veikata että opiskelut johtaisivat pidemmälle elämässä mutta tarjottu työ antaisi nopean aseman nousun, hyvän palkan mutta työajat on hankalat tällaiselle yksinhuoltajalle.

Kaikenlisäksi mulla olisi koulua vielä 2 vuotta jäljellä ja olen ilman ammattia, koko elämän edennyt töissä ilman koulutusta ja nyt tuntuu että sen ammattinimikkeen haluaisin.

Mutta niin helmi työtarjous ja samaan syssyyn puoliksi julkinen... ja vastuuta iso kasa.

Olen oikeasti todella jumissa tämän kanssa ja se ahdistaa.

Voisin sepustaa tästä pitkät pätkät, toivottavasti tästä pienestä pätkästä selviää oleellinen osa ja jos joku haluaisi auttaa? Itse en osaa omia vahvuuksiani kartaltani katsoa.

16.4.1977 klo 20:05 tku
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Atomi
Vieras
« Vastaus #1 : 15.07.2007 13:03:39 »

Minä en valitettavasti tunne astrologiaa riittävän hyvin osatakseni täysin tulkita edes omaa karttaani, joten jätä tämä mielipide omaan arvoonsa. Minusta näyttää siltä, että olet oikeastaan arvovalinnan edessä, koska mikäli minä yhtään mitään kartoista ymmärrän, sinulla on hyvät mahdollisuudet molemmissa vaihtoehdoissa. Karttasi  saturnus leijonassa huoneessa 9 painottaa minun mielestäni haasteita henkisen kasvun puolella enemmän kuin loistavaa uraputkea, mutta käytännössähän ne voivat olla sama asia. Ap-karttaasi katsoin vain olettaen, että olet Turussa, kun en tiennyt missä nyt asustelet. Niidenkään kautta en osaa painottaa suoraan kumpaakaan vaihtoehtoa, mutta julkinen puoli oli enemmän esillä vasta parin vuoden päästä ja ehdottomasti sinulla on jo nataalikartalla vahvuuksia julkiselle alalle. Sorry, etten voi auttaa, mutta mielestäni tosiaan on kyse arvovalinnasta. Ura sinulla on molemmilla poluilla. Toivottavasti joku astrologiaa taitava ennättää tänne jelppimään sinua.    Smiley
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 15.07.2007 20:25:24 »

Kiitos Atomi, tossahan oli jo paljon asiaa mitä en itse kartaltani osaa tulkita, yleensäkään mitään erikoisosaamisia tai vahvuuksia.

Tietysti äärettömän positiivista on kuulla että molemmilta poluilta löytyy vastinetta, siis "uhrautuminen" toisesta ei silloin ole niin pelottavaa. Mutta päätös on silti hankala, koska jos jään opiskelemaan niin satoa korjataan vasta joskus ja toisessa vaihtoehdossa satoa saisi heti, mutta mahdolliset varjopuolet tulevat myös heti voimakkaasti mukaan, lapseni kautta.
No, järjestelykysymyksiä, mutta painavia sellaisia.

Näkeekö kartaltani myös mahdolliset alan muodot, eli esim. kaupallista tai taiteellista? Musiikki, bisnes, taiteet jne. Työ on toista ja opiskelut toista, mutta molemmat sisältävät myöskin toisiaan, mutta erisuhteissa. ( musiikki kuitenkin vain toisessa. )
Hmnn... onko tässä jo liikaa johdattelua, jotka vaikuttaa tulkintaan?

Toivottavasti joku haluaisi vielä antaa omaa kantaansa.
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 19.07.2007 20:30:02 »

No niin, päätös tehty!

Ihmettelen kuitenkin, että sitä piti vielä edes miettiä, sillä järkevää on että jatkan opiskelut loppuun. Tarjottu työ kyllä työllistää nyt jatkossa sen verran, että laitan pyörät pyörimään sillä saralla ja haen itselleni siihen jatkajan ( toivottavasti ko. ihminen löytyy pian!!! ) Mutta jatkossakin ko duuni työllistää mua, mutta suppeammassa määräässä ja vastuumuodossa.

Suuria määriä ideointia ja vaihtelevuutta tulossa, molemmissa poluissa ja niitä yhdistelemällä. No, eipä kai tosta mun kartasta mitään kovin tasaista ja päivästä toiseen samanlaista duunia voisi odottaakaan?! Viitos huone? oinasta paljon, mc leijonassa ja jousimies kakkoshuoneessa? siinäkö ne suurimmat syyt lennokkaaseen ja vaihtelevaan työhön/opiskeluun liittyvät?  coolsmiley

Mutta vielä tuo saturnus leijonassa ja ysi huoneessa, miten vaikuttaa? sillä henkinen kasvuko haaste? Olen mielestäni rehellinen ja hyvinkin jalo ja oikeudenmukainen, ja henkisesti vahva ja aikuinen, tasa-arvo on mulle tärkeää enkä epärehellisin keinoin itseäni vie elämässä eteenpäin. Kontaktit ja etenemiset on taatusti ansaittu hyvällä duunarin asenteella ja rehellisen ihmisen maineella. Keplottelut ja manipulointi yms. reittä pitkin etenemiset eivät kuulu mun repertuaariin... Vai olenko siis liiankin rehellinen? enkä ymmärrä että paljon helpommallakin sitä menestyisi??? eli naivii tavallaan? mutta mun omatunto ei vaan muunlaista toimintaa salli.  Huh
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2007 10:52:52 »

Ei kai ongelmaa siitä tarvi tehdä että on rehellinen.  Smiley Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 21.07.2007 17:26:52 »

Hmnn, no ehkä toi koko lause oli hieman hassusti muotoiltu, mutta asian varmaan ymmärsit. Eikä siitä tietenkään ongelmaan pidä tehdä, mutta törmään asenteisiin jotka kummastuttaa joiden kautta koen olevani monelle uhka, esim. työympäristössä.

Tällaisen löysin saturnuksesta leijonassa:

Saturnus Leijonassa
En ole löytänyt yhtään tapausta, jossa Saturnus toimisi huonosti Leijonassa, lukuun ottamatta joitakin liian mahtipontisia julkkiksia. Ennemminkin se on luotettava, lojaali ja antaa henkilölle luonteen ylpeää yksinkertaisuutta, ominaisuuksia, joita kerran kutsuttiin jaloudeksi ja oikeudenmukaisuudeksi. - Martin Seymour-Smith
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be