No niin, päätös tehty!
Ihmettelen kuitenkin, että sitä piti vielä edes miettiä, sillä järkevää on että jatkan opiskelut loppuun. Tarjottu työ kyllä työllistää nyt jatkossa sen verran, että laitan pyörät pyörimään sillä saralla ja haen itselleni siihen jatkajan ( toivottavasti ko. ihminen löytyy pian!!! ) Mutta jatkossakin ko duuni työllistää mua, mutta suppeammassa määräässä ja vastuumuodossa.
Suuria määriä ideointia ja vaihtelevuutta tulossa, molemmissa poluissa ja niitä yhdistelemällä. No, eipä kai tosta mun kartasta mitään kovin tasaista ja päivästä toiseen samanlaista duunia voisi odottaakaan?! Viitos huone? oinasta paljon, mc leijonassa ja jousimies kakkoshuoneessa? siinäkö ne suurimmat syyt lennokkaaseen ja vaihtelevaan työhön/opiskeluun liittyvät?
Mutta vielä tuo saturnus leijonassa ja ysi huoneessa, miten vaikuttaa? sillä henkinen kasvuko haaste? Olen mielestäni rehellinen ja hyvinkin jalo ja oikeudenmukainen, ja henkisesti vahva ja aikuinen, tasa-arvo on mulle tärkeää enkä epärehellisin keinoin itseäni vie elämässä eteenpäin. Kontaktit ja etenemiset on taatusti ansaittu hyvällä duunarin asenteella ja rehellisen ihmisen maineella. Keplottelut ja manipulointi yms. reittä pitkin etenemiset eivät kuulu mun repertuaariin... Vai olenko siis liiankin rehellinen? enkä ymmärrä että paljon helpommallakin sitä menestyisi??? eli naivii tavallaan? mutta mun omatunto ei vaan muunlaista toimintaa salli.