mc 82
sulla myös miehen antivertex osuu kuullesi,
kohtalonomaisuutta,
ja just tämän takia (vastapiste) tuo
aspektina merkittävä,
ja oppositio liittyy ihmissuhteisiin,planeetta näkyvin oppositiossa,
ja vertex sinällään kohtaamisiin,
Hei Nikki, tästä pitikin kysyä, että kumpaan tuo
vaikuttaa vahvemmin? Eli miehen "karisma" vetää mua puoleensa vai toisinpäin? Eli se oli siis mun
miehen
. Ja millä tapaa
ja
vaikuttavat toisiinsa, jotain liittyen turvallisuuteen ja menneisyyteen, kotiin? Ja miten tuon mun
miehen
voisi tulkita..?
Minulla on vertex neitsyt 7. huoneessa. Minun vertex on miehen keskitaivas ja hänen vertex minun DC:lläni kaksosissa. Mitäkähän siitä voisi päätellä? Itse olen huomannut, että ystävissäni on hämmästyttävän monta, joilla on askendentti neitsyt. Eli näiden ihmisten kanssa tulen ainakin hyvin toimeen. Taas anti- vertex on kaloissa, ja kalojen kanssa suhteet ovat olleet aina hyvin mutkikkaita.
Haapa, ei ole totta..
Mulla nimittäin myös
7. huoneessa!! Ja mun kaikki lähimmät ihmiset ovat kaikki myös
:itä! Tosin Arska on kaikilla joko tuli- tai ilmamerkissä. Siinä on vaan jotain kummallista, että sitä linkkiintyy vaistonvaraisesti
:den kanssa yksiin, kaikki mun luottoihmiset ovat tosissaan nousu-Neitsyitä (joiden tarkan synt. ajan tiedän).. Kalojen kanssa mulla on myös synkannut kummallisen hyvin, nuorempana tosin törmäsin joihinkin Kala-naisiin, joiden kanssa ei homma pelannut (ja Kaloista jäi pitkäksi aikaa huono maku suuhun), mutta vanhemmiten lähipiiriin on eksynyt muutamia naispuolisia Kaloja..
Sen sijaan mulla ei synkkaa sitten tippaakaan alkupuolen Kaksosten kanssa - useita hiertäviä suhteita erityisesti toukokuussa syntyneiden
:n kanssa
Mulla
oli muistaakseni 6-7 astetta
, eli tulee suht terävä neliö..