Olet ~~ astraali ~~ näköjään tietoinen paljostakin, joten tuntuuko sinusta, että kaikki on samalla lailla kuin silloin, kun olit 10 - 15 vuotta sitten yhteydessä muiden planeettojen sieluihin. Onko yhteys vielä sama? Samantuntuinen? Onko jotain muutosta mielestäsi? Kyselen tätä omasta puolestani ja jakaakseni kokemuksiani.
Hei *Marianne*
Näkisin, että yhteys on muuttunut molemmin puoliseksi kuin aikaisemmin olin vain se vastaanottava osapuoli. Nykyään olen enemmän yhteydessä noihin henkisesti kehittyneempiin siviilisaatioihin -ihan senkin takia, että olen myös nykyään vastaanottavaisempi niille energioille. Ehkä niille tapaamisille on tullut syvempi merkitys. Ennen se oli enemmän sellaista avaavaa ihmettelyä ja itselleen todistelua.
En enää osaa oikein käyttää tuota humanoidi -sanaa omille yhteyksilleni. Yhdessä vaiheessa minulla oli paljon kontakteja ns. harmaaseen rotuun "sieppaajahumanoideihin", jotka tekivät enemmän empiiristä tutkimusta.He ovat kotoisin niinkin läheltä kuin Siriuksesta. Se yhteys oli -tai ainakin nyt tuntuu, aika yksisuuntainen enkä kokenut itse saavani siitä kovinkaan paljon henkisestä näkökulmasta katsottuna. Toki se yhteys oli hieno kokemus, enkä voi yhtään vähätellä sen merkitystä elämässäni. Mutta se oli jotenkin erilainen -enemmän fyysisen.
Tänä päivänä koen tuonkin rodun enemmän henkisenä ja ymmärrän heidän läsnäolonsa merkityksen. Ehkä minulle voi tänäpäivänä antaakin erilaista tietoa kuin nuorempana. Ehkä (aivan varmasti ) se tieto olisi mennyt kohdallani silloin hukkaan, sillä en olisi ollut tarpeeksi kypsä käsittelemään sitä.
Nykyään koen tämän yhteyden olevan enemmän henkistä. Olin hieman hämmästynyt nähdessäni oppaanani myös humanoidin, joka esittäytyi minulle omassa fyysisessä muodossaan. Henkisiä mestareita löytyy myös muiden siviilisaatioiden asukkaista, jotka saattavat olla inkarnoituneita fyysiseen olomuotoon jonnekin muualle.
Saitko tästä jotain tolkkua minun näkemyksestäni? :