Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.huoneen mystiikka.  (Luettu 54957 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #45 : 20.09.2008 15:28:22 »

Noniin jos vastaisin hieman laajemmin kuin viimeksi. Minulla on siis  kuu ja  saturnus 12. huoneessa.  kuu neitsyt ja  saturnus  leijona.
 Tunnen itse tuon 12. huoneen haasteellisimmaksi kohdallani ja noiden planeettojen edustamat asiat ovat kyllä aika vahvoja. Ko. planeetat ovat myös yhtymässä, mikä kertoo ymmärtääkseni tarpeesta vapautua vanhoista rajoituksista joita on ilmeisesti kerätty jo edellisestä elämästä  :Smiley.
 Kuu luo ilmeisesti herkkyyttä ja Saturnus vähän karmallista painolisää joka muistuttaa itsestään esim niiden fobioiden muodossa joita sattumalta pulpahti pintaan 30. kynnyksellä  :Smiley.
 Ja saan palautetta heti kun koetan hakata päätäni väärään seinään. Toisiin seiniin se sentään menee sujuvammin  Wink

Voisiko joku vielä selittää miten tässä tulkitaan tuota vastahuonetta ja sen merkitystä asiaan? Siellä minulla on  vertex ja jotenkin se tuntuu merkitykselliseltä tässä...
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**

Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)

Profiili
« Vastaus #46 : 20.09.2008 17:46:14 »

Noniin jos vastaisin hieman laajemmin kuin viimeksi. Minulla on siis  kuu ja  saturnus 12. huoneessa.  kuu neitsyt ja  saturnus  leijona.
 Voisiko joku vielä selittää miten tässä tulkitaan tuota vastahuonetta ja sen merkitystä asiaan? Siellä minulla on  vertex ja jotenkin se tuntuu merkitykselliseltä tässä...

Itselläni sama kuvio (Huone 12 planeetta  askendentti  pluto  aspect_opp Vertex), ja siksi itse oon sitä pähkäillyt näin:

Vertex on millaiseksi "elämän kohtaamiset" lopulta muokkaavat sinua...
Etsit Vertex ihmisiä lähellesi ja joudut lopulta etsimään tätä puolta siten ehkä myös itsestäsi.

Eli jos huone 12  kuu  neitsyt (huolehtiva äiti) ja  saturnus  leijona (työläs lapsi - tai huomita arvostusta hakeva "joku muu"?) - ovat piirteitä mitä et helposti tunnista itsessäsi....
...tarvitsetkin oivallisesti vastapainoksi ihmisiä jotka tukevat ja auttavat tässä kasvamisessa (Vertex).

En usko että lopussakaan tunne saavasi huone 12 piirteitä puhtaimmillaan (pessimisti minä?),
mutta kuitenkin itse elät nämä piirteet lopulta niin puhtaina ja yksinkertaisena - että muut näkevät sinussa Vertex - hahmon.
Sinusta voisi tulla hyvä luovuutta ja turvallista elämää tukeva kumppani - tilanteen tulleen olet varmasti ( huone 6  vesimies hyvää tekevä idealisti - tai  kalat tunteiden tulkitsija, taiteilija sielun henkireikä?) vertexesi veroinen .

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 20.09.2008 19:14:00 »

Täällä oli muitakin  saturnus 12. huoneessa tyyppejä..
Mutta huom. puhutaan tuossa muustakin.  Cool
(niin ja sori nyt jos tää liittyy vähän enemmän saturnukseen kuin 12. huoneeseen..)

SATURNUS KAHDENNESSATOISTA

Pelko on aina läsnä ja on ollut kauan. Pelko, että todellisen maailman kaikki rajat, muodot ja värit, jotka on rakennettu taas niin tuskallisesti suurta rakkautta osoittaen, voivat epäilyksen hetkenä heiketä ja yhtäkkiä hävitä... - Sylvia Plath (Saturnus kahdennessatoista)

saturnus huone on usein kartan tärkein kohta, sillä siellä perusturvallisuus herkimmin on koetteilla. Ja siellä myös tärkeimmät taistelut pelkoa vastaan käydään. Howard Sasportas sanoo, että jos  saturnus on jossain kuudesta ensimmäisestä merkistä tai huoneesta, pelot liittyvät erillisenä elämiseen ja yksilöllisyyden määrittelemiseen. Jos taas  saturnus on jossain kuudesta viimeisestä huoneesta tai merkistä, ongelmana ei ole itsen määritteleminen yksilönä vaan pelon aiheena on sulautuminen toisiin ja erillisyydestä luopuminen.

Erityisesti kahdennessatoista - neptunisessa huoneessa -  saturnus usein pelkää identiteetin menettämistä. Tai pyrkii identiteettiongelmastaan eroon yrittäen sulautua johonkin itseään isompaan. Mutta usein ainakin alkuun huonolla menestyksellä,  saturnus ei ole sulautuja perustyypiltään eikä sulautujan rooli sille istu, ellei  saturnus samalla onnistu kehittämään itselleen niin vahvaa minuutta, ettei väliaikainen sulautuminenkaan sitä horjuta, toisin sanoen että se säilyttää isomman kokonaisuuden osanakin aina omimman laatunsa.

Mielikuvitus on kahdennessatoista vielä enemmän kuin muualla keskeinen pelkojen taustavoima.  saturnus joko pelkää mielikuvitusta tai sen menettämistä. "Luulen, että pelkään eniten mielikuvituksen kuolemaa", sanoi Sylvia Plath. Nämä kuvitteluun kytkeytyvät pelot liittyvät kahdennessatoista usein melko suoraan luovaan työhön, joskus ovat suorastaan sen taustavoimana. "En tiedä miksi ihmiset kirjoittavat ... Luulen, että kaikki kirjailijat ovat lapsia, jotka pelkäävät pimeää ja siksi kertovat tarinoitaan", sanoi Jean Cau (Saturnus kahdennessatoista).

Kahdestoista huone - samoin kuin muutkin vesihuoneet, IV ja VIII - ovat alueita, joilla pelot tarttuvat ja leviävät. Näissä huoneissa viritymme helposti itsemme ulkopuolisiin energioihin, menetämme rajamme, emme tiedä mikä tulee mistäkin. Toisin sanon emme pysty sanomaan pelostakaan, mistä se tulee. Neljännessä huoneessa pelko voi liittyä paikkaan virittymiseenkin, esimerkiksi asumaasi rakennukseen ja kaikkeen siellä aikanaan tapahtuneeseen. Näin erityisesti  kuu- pluto aspektien vaikuttaessa tai  pluto ollessa neljännessä.

Muistettava on, että 12. huone on sinänsä varsin vahva huone, usein kulmahuoneita - ensimmäistäkin - vahvempi. Hyvänä esimerkkinä huoneen toiminnasta olkoon Peter Sellers (Saturnus Skorpionissa), jolla on Auringon ja Marsin yhtymä I huoneessa (rohkeus + rohkeus), mutta kahdennestatoista Sellersin elämänasenne näytti suurelta osin pulppuavan (Merkurius-Neptunus yhtymä kahdennessatoista), sillä ainakin Spike Milliganin mukaan Sellers eli jatkuvasti kyynelten ja hysterian partaalla, koska hän pelkäsi siinä määrin elämää sinänsä.

Usein kahdennentoista  saturnus sitä paitsi voittaa pelkonsa iän myötä  saturnus siirtyessä edistetyllä kartalla kohti keskitaivasta. "Tunnen useita ihmisiä, jotka ovat viisikymppisinä terveempiä kuin koskaan aikaisemmin, koska suuri osa heidän peloistaan on häipynyt", sanoi Robert Bly (Saturnus kahdennessatoista). Saturnus on matkallaan elämän läpi koonnut itsensä ja voimansa, se on oppinut pitämään puolensa ja tietää selviävänsä niistäkin asioista, jotka aiemmin saivat sen epävarmaksi ja pelokkaaksi. Saturnus voimistuu iän myötä jokaisen hyvin opitun läksyn kautta.

Minä tunnen pohjan ... Sinä pelkäät. Minä en pelkää. Minä olen ollut siellä. - Sylvia Plath (Saturnus kahdennessatoista)

Neptunia, huhtikuussa 2006
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #48 : 20.09.2008 20:13:59 »

Aika hassua, tein jokunen kuukausi sitten Caroline Myssin opastaman arkkityyppikartan ja juuri 12. huoneeseen joutui, jotenkin sattumalta  Grin, karttani haasteellisin arkkityyppi. Tietysti kaikessa on aina kaksi puolta ja niin myös tässä.
  saturnus on myös osa kultaista kolmiota.

Tigris~miau, juuri tuo identiteetin määritteleminen on kyllä yksi persoonallisuuteni kulmakivistä. Muistan teininä ajatelleeni etten ole loppujenlopuksi mikään kiveen veistetty persoona, että voin valita kuka vain olen, se oli samalla helpottava että hiukkasen päätä pyörälle pistävä ajatus  laugh. Tiivistetysti siis Saturnus 12. huoneessa saa ihmisen aika ajoin jonkinlaiseen identiteettikriisiin?
 Itse olen koettanut sulauttaa itseäni piireihin, vain ollakseni kuten muutkin sekä miellyttääkseni heitä ja kas, taas päätä lyötiin väärään seinään.
 Koen ton tekstin heijastaen itseeni niin, ettei  saturnus 12. ole sujut ympäristönsä ja yleensäkin ihmisten kanssa, ellei se ole kasvattanut itsellensä vahvaa persoonaa ja pysty kulkemaan omaa polkuaan muiden hyväksynnästä riippumatta, muita polkuja ei yksinkertaisesti vain ole.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 20.09.2008 20:27:47 »

DolceVita... Afro

Aivan...

Sen takia elän tällä hetkellä sosiaalisessa tyhjiössä, ei vaan ole muita vaihtoehtoja..
Suhde meni, ystävät tuli etäisiksi, itse lähdin sellaisten kavereiden luota joiden kanssa en voi enää olla minä,
tai en saa tilaisuutta tulla uudeksi minäksi. Tai en KOE saavani tilaisuutta. Aivan, tunnen että ympäristö odottaa minusta että olisin jotain. Herranjumala kun en itsekään tiedä ja muutun koko ajan!

Yksin on hyvä
miettii kuka mää oon  uglystupid2
mikä mun tarkootus o  uglystupid2
minkälaane persoona mul o  uglystupid2 jne...

Siitä se lähtee..

Mutta olen joskus miettinyt sitä, että olenko etsinyt liikaa itseäni ja sitä kautta hukannut sen,
mikä pohjimmiltani olen... Mietinkö liikaa, mitä jos vaan unohtaisi?
Eikö tämä ole aika egoistista oman navan ympärillä pyörimistä?
Mutta eihän sekään väärin ole?
Ja vaikka olisikin väärin...
...niin en usko että joutuisin iankaikkiseen kadotukseen, ellen luo sitä itselleni tällä hukassa olemisella.. Wink
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #50 : 20.09.2008 21:20:24 »

Itselläni sama kuvio (Huone 12 planeetta  askendentti  pluto  aspect_opp Vertex), ja siksi itse oon sitä pähkäillyt näin:

Vertex on millaiseksi "elämän kohtaamiset" lopulta muokkaavat sinua...
Etsit Vertex ihmisiä lähellesi ja joudut lopulta etsimään tätä puolta siten ehkä myös itsestäsi.

Eli jos huone 12  kuu  neitsyt (huolehtiva äiti) ja  saturnus  leijona (työläs lapsi - tai huomita arvostusta hakeva "joku muu"?) - ovat piirteitä mitä et helposti tunnista itsessäsi....
...tarvitsetkin oivallisesti vastapainoksi ihmisiä jotka tukevat ja auttavat tässä kasvamisessa (Vertex).

En usko että lopussakaan tunne saavasi huone 12 piirteitä puhtaimmillaan (pessimisti minä?),
mutta kuitenkin itse elät nämä piirteet lopulta niin puhtaina ja yksinkertaisena - että muut näkevät sinussa Vertex - hahmon.
Sinusta voisi tulla hyvä luovuutta ja turvallista elämää tukeva kumppani - tilanteen tulleen olet varmasti ( huone 6  vesimies hyvää tekevä idealisti - tai  kalat tunteiden tulkitsija, taiteilija sielun henkireikä?) vertexesi veroinen .

Helinä, kiitos. Tunnistan kylläkin kummankin puolen itsessäni, sen pienen lapsen että myös äitihahmon vaikka kauhean ristiriidatonta se ei olekaan Cheesy. Voisin ajatella että kohdallani on ehkä enemmänkin kyse siitä että se pieni lapsi voisi kasvaa eikä jäädä ikuisuuksiin uhmaikäiseksi Minulle Kaikki Nyt Heti-tyypiksi  tickedoff, ehkä juuri rakastavan äidin avulla (oikeassa elämässä äitihahmo on ollut puutteellinen). Rakastamalla itseäni siis ja sen ns sisäisen lapsen päästää vapaaksi jotta se voisi kasvaa ja kehittyä.
 Ja  vertex juuri varmaankin tuo elämääni niitä ihmisiä/tapahtumia jotka voivat tässä prosessissa auttaa.
 En todella itsekään tiedä käykö koskaan niin, mutta pakko on yrittää koska muuten homma ei toimi.

Vertex in Aquarius

You are expected to deal with all kinds of people, even those you feel you cannot tolerate. People want you to develop enough detachment to rise above individual pettiness so you see your peers not as strangers, but as "brothers." You can grow through developing true individuality, unfettered by peer group pressures. You need to accept the idea that you are one among equals.

Doing these things may help you avoid feelings of superiority. You are not too important to bother with being a friend. You will learn to overcome your own ego.

Not accomplishing the above tasks may mean that you become the object of intolerant treatment from any group you are prejudiced against. You may be blocked by those you oppose, simply because they decline to create the future openings you need. Accomplishments become meaningless, and the impact you hope to make on the world falls well short of your expectations.

Periaatteessa samaa kieltä kuin tuo Saturnus 12. huoneessa  Smiley

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #51 : 20.09.2008 21:30:18 »

Tigris~miau, koen itsekin joskus juuri noin. Olenko hukannut persoonani miettimällä sen puhki? Miten se voi muka olla niin vaikeata, sen kun on sitä mitä On. Vai?  Cheesy
 Ja samalla, kun tekisi mieli lähteä johonkin vuorelle miettimään kuka tässä ja millainen sitä oikeastaan on, on vastassa se, ettei sitä opi kuin muiden ihmisten parissa. Se vuorilla oleva "pyhä mies" joka ei kohdannut muita viimeiseen 20 vuoteen voi järkyttyä tullessaan takaisin ihmisten pariin. Huomatessaan että se ylhäinen yksinäisyys ja siellä olleet kuvitelmat eivät enään täsmääkkään kun vastassa on oikea tilanne ja oikea ihminen. Olemalla muiden kanssa löytää itsestään enemmän ja erilaiset tilanteet sekä ihmiset herättävät erilaisia osia persoonista, ei kai sitä kukaan oikeasti ole stabiili pakkaus joka toimii aina samoin, kaikkien kanssa? Vai?  Wink
 Kivuliainta ehkä on huomata että muut toimivat vain peileinä omille peloille sekä tuntemuksille. Ja ettei sinne vuorille voi paeta elämää.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 21.09.2008 06:20:09 »

Venus there will have a mythic frame of reference around relationships, a fantasy of the perfect relationship - this might translate into a relationship with god or a fairy-tale relationship with the feminine embodiment of Venus.

Kaiken kaikkiaan Sullivan ottaa 12. huoneen esiin samassa yhteydessä kuin muutkin vesihuoneet (4., 8., 12.) eli kuvatessaan perintöämme - ei pelkästään sukuamme, vaan myös "kollektiivista sukua", koko ihmiskunnan juuria. 12. huone on se, joka yhdistää meidät kaikki toisiimme kosmisella tasolla. Smiley

No ilimankos!
Hyvää tulkintaa  Cheesy
Kiitos Ajatus tuomisista  smitten

Onpa jännittävän kosmista sitten mulla, kun huone 12. on ihan tyhjillään. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #53 : 21.09.2008 11:09:38 »

ONhan se kuitenkin täynnä kvarkkeja  Cheesy
Lainaus
... Kahta viimeistä kvarkkia kutsutaan myös nimillä kauneus (beauty) ja totuus (truth). Tarinan mukaan kolme ensimmäisenä löydettyä kvarkkia tunnettiin fyysikoiden keskuudessa alun perin nimillä suklaa, mansikka ja vanilja. ..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kvarkki
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ave^^
Vieras
« Vastaus #54 : 22.09.2008 20:44:23 »

Tulipa tässä tätä lueskellessa mieleen, että kuuhan edustaa kotia. Ja kuu kahdennessatoista huoneessa olisi kuin koti kahdennessatoista huoneesse. Sen voi käsittää, että henkisten ja syvien asioiden äärellä tuntee olonsa kotoisaksi, sieltä löytää oman mielenrauhansa. Tai sitten konkreettisemmin, että omissa lapsuuden kotioloissa on jotain epätavallista, tai syvät asiat ovat olleet pinnalla. Minulla on tuo  kuu 12.huone ja olen viime aikoina miettinyt, miten hienoja ovat ne kaikki syvälliset keskustelut isäni kanssa, jotka lähtevät välillä liian lennokkaisiin juttuihin, mutta se, että ei pelätä puhua ja käsitellä pinnan alaisia asioita, ja vapaasti pohtia myös niitä asioita, jotka vaikuttaisivat ulospäin huuhaalta. Miten muut joilla on kuu tässä huoneessa?
tallennettu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #55 : 22.09.2008 21:28:39 »

Minulla 12. huoneessa venus leijona merkurius leijona ja  aurinko neitsyt
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Norna
Vieras
« Vastaus #56 : 23.09.2008 09:10:04 »

Ave minulla on sydämellinen suhde isääni, keskustellaan viikottain maailman tapahtumista ja omistamme tietenkin. Olemme pitkälti samalla tasolla ja kerron syvemmälläkin tasolla miten voin ja miltä elämä maistuu. Hän kertoo myös. Sitävastoin äiti jäi etäiseksi, katosi elämästämme pitkäksi aikaa.
 Kotoota olen saanut myös eräänlaisen suuntauksen ajatusmaailmalleni, uskonnollisia meillä ei oltu mutta isäni oli kiinnostunut maailman uskonnoista sekä erilaisista filosofioista/elämänkatsomuksista ja minä kaivelin kotikirjahyllystä Blytonia, Jungia ym. Koskaan mitään ei tuputettu eikä lapsuudessani koskaan niistä henkisemmistä asioista edes juteltu, kiinnostus sai kasvaa rauhassa sisälläni omaa vauhtia, jos oli kasvaakseen. Siitä olen erittäin kiitollinen smitten. Parhaat lähtökohdat persoonallisuudelleni ever!  Grin
tallennettu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #57 : 23.09.2008 11:32:10 »

Minullakin tyhjä 12. huone. Siitäkö tämä juurettomuus ja erillisyyden tunne ? Haluaisi kuulua johonkin, tarkoitan alunperin, että kuuluisi aina sinne minne syntyy. Hyvät lämpimät turvalliset muistot, koti, äiti, isä, lapsuus. Nämä kaikki jäivät puuttumaan, vaikka olen yrittänyt saada ja pitää yhteyttä isään ja äitiin. Toinen on tyhmä ja kylmä, toinen ei edes ymmärrä miksi oma lapsi ottaa yhteyttä. Annoin lopulta olla.
   Myöhemmin elämässä meni siihen, etten enää halunnut kuulua mihinkään porukkaan tai yhteisöön, en saanut edes ystäviä, vaikka tykkäänkin ihmisistä, kaikenlaisista. Poikkeuksena oma perhe, mies ja lapset ja kissat (ystävät!). Usein tuntee itsensä vajaaksi tässäkin yksikössä; olenko sellainen äiti kuin äidin pitää olla tai vaimona riittävä. Ja ihmisenä.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #58 : 25.09.2008 11:52:59 »

Tulipa tässä tätä lueskellessa mieleen, että kuuhan edustaa kotia. Ja kuu kahdennessatoista huoneessa olisi kuin koti kahdennessatoista huoneessa.

Tämän kun luin, niin alkoi soida päässä se biisi "mun koti ei oo täällä"...tietääkö kukaan biisin esittäjän Chisun syntymädataa, missähän hänen kuunsa on? Tuo kappaleen nimi voisi nimittäin symboloida hyvin kuuta 12. huoneessa. Smiley Koti kosmoksessa, ei niinkään maan päällä.

Itselläni tuo 12. huoneen kärki on järkevässä Kauriissa ja huone muutenkin tyhjä. Juurettomuus voisi liittyä enemmän MC-IC-akseliin...en ainakaan itse koe olevani juureton. Olen myöskin yleensä ihan sujut vaellukseeni täällä maan päällä, en haikaile "pois". Planeetoista neptunus ja merkeistä kalat ovat "samaa sarjaa" 12. huoneen kanssa, missä näitä löytyy omalla kartalla, voi ilmetä tietynlaista juurettomuutta, kaipausta pois tai etäisyyden tarvetta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 28.09.2008 09:35:21 »

Minulla on 12.huoneessa (jonka kärki  jousimies :ssa)

juno
Kreikkalaisessa mytologiassa Junoa vastaa Hera Zeuksen puoliso. Myyttien mukaan Zeus havitteli Heraa rakastajattarekseen. Hera ei kuitenkaan välittänyt lainkaan kosijoiden innokkaista yrityksistä, sillä hän oli taivaan ja maan kuningatar. Kerran kun Hera oli kävelyllä Argoliksen Thornaksvuorella, Zeus nostatti valtaisan ukkosmyrskyn ja muutti itsensä käenpojaksi. Hera sääli värisevää pikku linnunpoikaa ja lämmitti tätä rinnoillaan. Silloin Zeus paljasti todellisen olemuksensa ja yritti raiskata jumalattaren. Seurauksena häpeällisestä teostaan Zeus joutui lupaamaan, että ottaisi Heran aviopuolisokseen. Astrologisesti Juno kuvaa parisielun löytymistä ja parisielun kanssa elämistä, varauksetonta sitoutumista toiseen ihmiseen.

Jousimies
Jousimiehen aika johdattaa meidät vuodenaikojen pimeimpään kauteen, jolloin vallitsee vähintään jatkuva hämärä. Ulkoinen pimeys lisääntyy koko ajan. Luonnon kasvien ja eläinten on vain luotettava tulevaisuuteen pimeyden ja kylmyyden keskellä. Epätoivolle ei ole varaa antaa minkäänlaista jalansijaa. Niinpä Jousimiehessä vaikuttava planeettaenergiasi on optimismin värittämää, ja olet valmis tekemään paljon töitä tulevaisuudessa häämöttävien mahdollisuuksien ja menestyksesi eteen. Jokaisella Jousimiehessä olevalla planeetalla on oma vahva filosofiansa elämässäsi ja vankkumaton luottamus tulevaisuuden tuomaan menestykseen.

12 .huone

ITSENSÄ VOITTAMISEN HUONE kertoo kyvystäsi auttaa muita ihmisiä ottamatta heidän elämäänsä omille harteillesi. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, joka helpoimmin uhrautuu muiden puolesta ja äityy sitten marttyyriksi.

Hmm...
Sielunkumppanit ja luottamus ja optimismi... uhrautuvuus....

pallas

Viisauden neitsytjumalatar.Athenen nimi annettiin Ateenan kaupungille, joka oli Kreikkalaisen sivilisaation älyllinen keskus. Sodan ja voiton jumalattarena Pallas, taktiikan ja strategian mestari oli taistelussa voittamaton. Ateenan suojelijana ja vartijana Pallas käytti viisauttaan opettaakseen kansaa rauhanomaisesti sopimaan erimielisyydet ja säilyttämään laki rauhanomaisin keinoin. Astrologisesti Pallas hallitsee ne parantamistekniikat jotka yhdistävät mielen ja ruumiin. Erityisesti Pallas hallitsee kaikkia mentaalisia itsensä parantamisen tekniikoita visualisointi, vahvistus, meditaatio, mielenhallinta, ohjattu mielikuvitus ja hypnoosi.

Tjaa... pitääpä oikein miettiä miten tämä voisi vaikuttaa minussa....  idiot2

Kiitti hirmusti tästä pläjäyksestä. Itselläni selvisi monta asiaa. Siis miksi ne ovat tuntuneet juuri tuolta, mitä kirjoitat. Vielä kun yhdistän tähän kaikkeen oman Khironini ( vesimies h 12) niin eiköhän pelitä sitten ihan tietoisestikin. Tiedostamattomasti ovat toki ohjanneet elämääni kaikki nämä sieluttoman ihanat elinvuodet. NO. Okei. Olen peruspositiivinen ja ratkaisuhakuinen. Enkä edes aio tavoilleni mitään mahtaakaan.

Pallas Jousimiehessä, yhtymässä Noususolmuun sekä MC.hen. Selevähän se, miks oon semmonen ku oon.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2008 09:39:48 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: