Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.huoneen mystiikka.  (Luettu 54965 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 08.03.2009 09:47:22 »

12.HUONE - Poiminto Raimo A Nikulan sivuilta.

Ulkoisten muutospaineiden virrassa tai sisäisten ristiriitojen paineissa voi olla muutoksen siemen. Tarve muodostaa suhde Kaikkeuteen tai yliaistiseen elämään ja minuuteen tai jäädä sisäisten kompleksien uhriksi toistamaan menneistä virheitä ja ongelmia sopeutumatta yhteiskuntaan täydellisesti. Sisäiset jakautumat, piilevät tarpeet ja alitajuinen motivaatio sekä sosiaaliset ongelmat, hylätyt, väheksityt ja syrjäytyneet.

Kysymys kuuluu: Mihin absoluuttisiin ja hyvin yksilökohtaisiin arvoihin ja asioihin turvaan kun normaalit sopeutumisen ja elämisen keinot ovat syrjäytyneet?

- Minulla huone 12. tyhjä muute, paitsi Ask yhtyy  vaaka:sta tuohon huoneeseen. :Smiley Huh

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #61 : 18.03.2009 10:34:13 »

Onko kenellkään muulla huoneessa 12  uranus  aspect_con  askendentti
vaaka  askendentti
Olen jostain lukenut että Nostradamuksella oli tuo. (en kyllä väitä olevani mikään Nostradamus  Grin)

Joissain karttasysteemeisssä siellä on lymyillyt myös  pluto, mutta vain joissain..siitä en ole saanut oikein mitään positiivista. Tuo  uranus 12 ei kai siinäkään ole omimmillaan, mutta siellä se nyt vaan on.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 18.03.2009 19:01:46 »

Mulla on  pluto 12. huoneessa  aspect_con askendentti. Mitäs mieltä olette tuosta? Löytyykö keneltäkään samaa?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 18.03.2009 19:27:39 »

Täällä  pluto 12.huoneessa mutta ei  aspect_con askendentti

Cafeastron mukaan:
Kiinnostusta kaikkeen salattuun, kätkettyyn, alitajuntaiseen
Poikkeuksellisen intuitiivinen
Alitajunta ja tunteet monimutkaisia
Usein henk.koht kriisejä ja syviä transformaatiovaiheita läpi elämän
Tarve tutkiskella omassa rauhassa omia kykyjä, voit huomata että itseluottamus voittaa epäilyn
Tarve olla hetkittäin yksin ja kerätä voimia
Masennustaipumusta
Omin demonien kohtaminen ja voittaminen voi tehdä sinusta parantajan joka auttaa muita kohtaamaan omat pelkonsa.
Tarve kätkeä/kieltää oman varjo-puolen olemassaolo ja erityisesti sen tarpeet

No, täällä pätee aika moni kuvailluista kohdista..
ei ihan vielä kaikki ole tuosta loksahtanut paikoilleen,
mutta tämä  pluto sijainti vaatiikin aina kypsyttelyä, muhimista ja sensellaista..

Viime vuonna minulla oli ikäkausitransiitti  pluto aspect_squ pluto ja
vaikken mikään hellantuuteli omasta mielestäni ole (yliherkkää omatuntoa lukkuunottamatta)
koskaan ollut, niin viimeistään tuon neliön myötä aukesi helvetin portit ja
sieltähän ne demonitkin hyppäsivät silmille:
Ai mää osaan olla tämmönenkin paskiainen-tyyliin..

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #64 : 18.03.2009 19:42:08 »

Kiitos rhoda tuosta! Mä kyllä tunnistan kuvauksesta itseni tosi hyvin.   
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #65 : 20.03.2009 22:13:18 »

Itselläni tuo 12. huoneen kärki on järkevässä Kauriissa ja huone muutenkin tyhjä.

Hehhei, mulla on myös 12. huoneen kärki  kauris ja huone möllöttää täysin tyhjänä. Mulle tuo 12. huoneen teema on aikasta vieras, vaikka tunnistan itsestäni Kalamaisuutta - onhan mulla Neppari kaikkein eniten aspektoitunut planeetta..

Mun exällä oli 12. huoneessa tavaraa:  aurinko kuu venus  chiron . Samalla hänellä 6. huone täynnä tavaraa:  mars jupiter saturnus uranus pluto ceres pallas . Mies on samalla tosi järjestelmällinen, ahkera tyyppi, jolla kunnianhimoa enemmän kuin kellään muulla tapaamallani ihmisellä.. Mutta samalla jotain hänestä oli ikään kuin salassa, hän peitteli multa jotain, ei halunnut päästää koskettamaan sydäntään... Jälkeenpäin tuntuu, ettei meillä ollut mitään yhteyttä, en tiennyt miehestä kaikkea, koska hän ei halunnut paljastaa.

Mä olen kokenut, että tuo 12. huoneen  venus liitetään helposti pettämiseen. Exällä vielä  venus impulsiivisessa  oinas :ssa. Mies paljastui lopulta pettäjäksi. Myös mun siskolla on kartallaan  venus kaksoset 12. huoneessa ja hän lähtee hyvinkin helposti vieraiden miesten matkaan.. Ehkä lisävaikutusta tuo seksiplaneetta  mars myös  kaksoset :ssa ja 12. huoneessa..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
jadeliino
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #66 : 11.11.2010 03:52:56 »

Monet onkin täällä laittanut hyvin osuvia kommentteja. mm. ti0 heti ensimäisessä viestissään, että tuntuu että muuttuu tylsäksi tai jää asioita kokematta, myös negatiivisuutta nuorempana, että ei ihmiset jaksa kiinnostua yksilönä, vaan enemmän tätä 'kaikkien kaveri', 'ihan mukava' sorttia.

Myös unet ja todellisuus on muulla aina ollut tosi vahvasti läsnä nimenomaan sekaisessa mielessä, olen joskus paljon unissa kävellyt, ja paljon on tullut nähtyä unia seuraavan päivän tapahtumista. Ja joku muu mainitsi myös tämän 'verhon takana toimimisen' mielummin teen töitä muiden puolesta hissukseen kuin otan kunniaa.(vaikka jousimieheni haluaakin välillä astella sieltä pois  :Smiley )

Ja 12h minulla siis kokonaan  jousimies ja siellä kellistelee  aurinko yksinäisyydessään.
tallennettu

aurinko jousimies h.12
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #67 : 11.11.2010 08:42:17 »

Jadeliino, mielenkiintoista.  Mulla on kahdestoista huone pieni ja tyhjä, enkä oikein osaa ottaa kiinni sen symboliikasta.  Tuntuuko susta siltä, että Jousimiehen piirteet on sussa jotenkin piilossa?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #68 : 11.11.2010 14:47:01 »

SATURNUS KAHDENNESSATOISTA

Pelko on aina läsnä ja on ollut kauan. Pelko, että todellisen maailman kaikki rajat, muodot ja värit, jotka on rakennettu taas niin tuskallisesti suurta rakkautta osoittaen, voivat epäilyksen hetkenä heiketä ja yhtäkkiä hävitä... - Sylvia Plath (Saturnus kahdennessatoista)

saturnus huone on usein kartan tärkein kohta, sillä siellä perusturvallisuus herkimmin on koetteilla. Ja siellä myös tärkeimmät taistelut pelkoa vastaan käydään. Howard Sasportas sanoo, että jos  saturnus on jossain kuudesta ensimmäisestä merkistä tai huoneesta, pelot liittyvät erillisenä elämiseen ja yksilöllisyyden määrittelemiseen. Jos taas  saturnus on jossain kuudesta viimeisestä huoneesta tai merkistä, ongelmana ei ole itsen määritteleminen yksilönä vaan pelon aiheena on sulautuminen toisiin ja erillisyydestä luopuminen.

Erityisesti kahdennessatoista - neptunisessa huoneessa -  saturnus usein pelkää identiteetin menettämistä. Tai pyrkii identiteettiongelmastaan eroon yrittäen sulautua johonkin itseään isompaan. Mutta usein ainakin alkuun huonolla menestyksellä,  saturnus ei ole sulautuja perustyypiltään eikä sulautujan rooli sille istu, ellei  saturnus samalla onnistu kehittämään itselleen niin vahvaa minuutta, ettei väliaikainen sulautuminenkaan sitä horjuta, toisin sanoen että se säilyttää isomman kokonaisuuden osanakin aina omimman laatunsa.

Mielikuvitus on kahdennessatoista vielä enemmän kuin muualla keskeinen pelkojen taustavoima. 
JNE..

Minulla myös saturnus 12.huoneessa jousimies
Ja olipas tuttuja juttuja! Pelko välillä hiipii, kuin kausissa, henkimaailman asioita kohtaan, ja joskus pelkään myös tulevani hulluksi tms. idiot2 Mieleni on hyvin syvissä vesissä, ailahtelevainen, taipuvainen masennukselle ym. Myös mielikuvitusrikas ja rakastaa luovuutta, kauneutta ja harmoniaa.
Alitajunta, unet ja sisäinen maailma on tärkeä osa minua ja elämääni.
saturnus tekee myös aspect_con askendentti uranus, aspect_squ aurinko , aspect_sex venus ja aspect_opp chiron .

Sen takia elän tällä hetkellä sosiaalisessa tyhjiössä, ei vaan ole muita vaihtoehtoja..
Suhde meni, ystävät tuli etäisiksi, itse lähdin sellaisten kavereiden luota joiden kanssa en voi enää olla minä,
tai en saa tilaisuutta tulla uudeksi minäksi. Tai en KOE saavani tilaisuutta. Aivan, tunnen että ympäristö odottaa minusta että olisin jotain. Herranjumala kun en itsekään tiedä ja muutun koko ajan!

Yksin on hyvä
miettii kuka mää oon  uglystupid2
mikä mun tarkootus o  uglystupid2
minkälaane persoona mul o  uglystupid2 jne...

Siitä se lähtee..

Mutta olen joskus miettinyt sitä, että olenko etsinyt liikaa itseäni ja sitä kautta hukannut sen,
mikä pohjimmiltani olen... Mietinkö liikaa, mitä jos vaan unohtaisi?
Eikö tämä ole aika egoistista oman navan ympärillä pyörimistä?
Mutta eihän sekään väärin ole?
Ja vaikka olisikin väärin...
...niin en usko että joutuisin iankaikkiseen kadotukseen, ellen luo sitä itselleni tällä hukassa olemisella.. Wink

Siis tässäkö syy, että mulla ei ole yhtään ystävää.
Jotenkin sitä on etääntynyt kaikista jollain suht. luonnollisella tavalla.
Minäkin mietin joskus, että pyörinkö oman navan ympärillä, kun itsetutkiskelen paljon, keskityn itseeni(kin),
mutta olen aina tiennyt, että se onni löytyy sisältä..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #69 : 11.11.2010 15:02:07 »

Isälläni on 12. huoneessa mars kaksoset ja hän on kyllä niin sellainen yksinään touhuaja, kaiken maailman projekteja kotonaan touhuaa. smitten
Hyvin suppeat sosiaaliset kontaktit hänellä.. Karmallinen läksy se opettelu olemaan avoin ja puhumaan.
Juuri kenellekään hän ei tietääkseni asioistaan (pintaa syvemmälle) puhu, joten liekö käy sitä yksinpuhelua sitten.. :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
jadeliino
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #70 : 11.11.2010 17:13:34 »

Jadeliino, mielenkiintoista.  Mulla on kahdestoista huone pieni ja tyhjä, enkä oikein osaa ottaa kiinni sen symboliikasta.  Tuntuuko susta siltä, että Jousimiehen piirteet on sussa jotenkin piilossa?

Kyllä jotenkin näin voisi sanoa, vaikakkin ajatus maailmani ja puhe tapa (vihaan epäoikeuden mukaisuutta, tapa julistaa toisinaan asioita ja se asioiden möläyttely  Embarrassed ), on kyllä jouskarimaisia (mars, merkurius?) Mutta tämäkin vasta jos tunnen oloni mukavaksi/turvalliseksi. Sanoisin että ihan tuntemattomassa seurassa mennään kauriin asiallisuudella (nousu) taikka sitten (veden?) kiltteydellä, empaattisuudella, mukautumalla.

Omassa päässäni koen olevani kyllä hyvinkin jousimies.  :Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #71 : 11.11.2010 18:09:11 »

Mulla on kuu vesimies 12. huoneessa. Ja mun lähelle on kyllä todella vaikea päästä. Ja ne jotka pääsee, toteevat että hui hirvitys kuinka syvissä vesissä menen. Veskari puoli taas pitää etäisyyttä ja vähintäänkin esittää coolia, tapahtui pinnan alla mitä hyvänsä. Tunteita on paljon ja etenkin niiden ristiriitoja, tunteiden tulvaa ja jatkuvaa yrittämistä seilata hallitusti niissä tulvavesissä. Vaikea löytää välillä niitä todellisia tunnetarpeitani kaiken joukosta. Mutta pystyn kyllä hyvin erottelemaan ja tarkkailemaan tunteitani, ehkä merkurius skorpioni auttaa tässä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Indium
Vieras
« Vastaus #72 : 04.02.2013 12:00:40 »

Nostetaan, hyvä aihe,  taitaa olla itselleni ihan erityisen ajankohtainen tämäkin... Undecided

Itsellä 12.huoneessa  uranus aspect_con merkurius jotka yhdessä aspect_con askendentti  jousimies . Merkkari on OOB. Chiron DC:ni lähistöllä (kuutosessa) tekee oppositiota näihin, orbia tosin n.6 astetta. Sit näemmä vielä tämä uranus  aspect_con merkurius kasa aspect_ssx  jupiter . Juppari 1. huoneessa.

Luin ketjun läpi ja muutenkin on tullut pohdittua, mutta niin. Hankala hahmottaa mitä nuo yhdessä tekevät, vaikka yksittäiset tulkinnan palat ihan osuvia ovatkin. Eli siis, äh... ajatuksia?
« Viimeksi muokattu: 04.02.2013 12:02:31 kirjoittanut Indium » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 04.02.2013 12:41:41 »

Jaaha.  jupiter aspect_con uranus 12. yhtymä  askendentti merkissä  jousimies
Välineitä, jonka avulla olen päässyt eroon alitajunnassa möyrimisestä...onnistunut tuomaan sen kaiken mömmön ulos aivan harvinaisen loistavasti, ja vielä kääntämään henkilökohtaiseksi edukseni?  Huh

Niin ja siis tarkoitin kokemiani traumoja yms. ikävää, mutta miksei se sitten toimisi positiivistenkin asioiden kohdalla...alitajuinen tieto on erinomaisesti käytössä?
« Viimeksi muokattu: 04.02.2013 12:47:30 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #74 : 05.02.2013 16:00:52 »

Kuinkas paljon 12.huoneen kautta on tarve myös heilautella näitä verhoja piilotettujen epäkohtien edestä pois? (Neptunus)

Olen törmännyt taas kysymykseen miten suhtautua selän takana puhujiin. Ainahan näihin tietyin väliajoin törmää, mutta silti aina vähän p:ltä tuntuu huomata. Sitä sitten huvittais pistää meininki suoralla puheella raadolliseksi, mutta turhaan sitä riitaa haastaisi. Voi olla, että nämä ihmiset elävät tästä "juoruilustaan" tai mitä se onkaan, yrittävät sitä kautta päästä yhteisöllisyyteen mukaan. Voihan se lopulta olla turhaakin pistää hommia raadolliseksi heidän kannaltaan, ellei kyseessä ole jokin todella merkittävä asia. Antaa heidän elää omaa elämäänsä.. Miten muut suhtautuvat tähän? Onko 12.huone selän takan puhujien vai selän takana puhutun paljastajien huone vai molempia? Tuntuu, että on olemassa sellainen tietty ihmistyyppi minkä jo tunnistaa siitä hymystä ja tavasta millä ne puhuu muista, että sen tyypin ihmisistä aina jossain vaiheessa kuulee että sitä on puhuttu jotakin itsestäkin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: