Hei Elämänilo... minun oli pakko kirjoittaa teidän nimet peräkkäin... elämänilo ajatus...
kävin tutustumaassa sinun blokiin... olen sen verran urvelo etten tiennyt mikä se on..
kysyit suhteistani vanhempiini...
vuoksi...
miksi kysyit?
näin blokistasi että olet itse hoitanut vanhempasi tai äitiäsi...
niin minullakin on ikä ihmisiä joita välillä huolehdin... mutta ne ei ole omia vanhempia...
he on synytneet sodan jälkeen.. ja ovat vielä työ elämässä...
huomasin myös sen että olet luopumassa kaikesta vanhasta... hyvä niin... uusi ei voi tulla jollei vanhasta luovu...
niin sinulla on jo suuret lapset ja olet vapaa toisten palvelemisesta voit vidoinkin tehdä mitä oikeasti haluat... sinun ei tarvitse enää perustella kenellekkään miksi haluat mennä johonkin ... miksi olet kiinnostunut sivan kurssista tai astrologiasta...
olet vapaa...ja sinulla on varallisuutta tehdä sitä mitä haluat... ei enää tarvitse miettiä lasten ja puolison tarpeita vaan voit miettiä mitä sinä oikeasti haluat...
apteekarin sukua... osaat ilmeisemmin sitten tehdä myös tehdä voiteita, keräillä kasveja, uuttaa... jne... suomen luonto on täynnä parantavia yrttejä... meillä kasvaa ne pihamaalla... esim. voi kukka, siankärsämö, piharatamo, lutukka, kuusen pihka, kehäkukka, peltokorte, kultapiisku joka juuri nyt kukkii... ja nokkonen jossa on paljon hiven ja kivennäis aineita... se on suomen ihme aine... jos muualla on Noni...
minäkinolen kerännyt yrttejä ja varsinkin nokkosta... meillä meinas kirvat tulla viinimarja pensaisiin ja kastelin nokkos vedellä ne lähti...ja nokkonen ravitsee maaperää...jne... mutta netistäkin löytyy..tietoja näistä...
Kaikkea hyvää sinulle elämänilo