Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skeptinen Helleste kirjautui jäseneksi  (Luettu 9857 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*

olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee

Profiili
« : 28.07.2007 16:39:30 »

niin olen helleste ...

olen nuoruudessa tutustunut ja tehnyt ja ystävän kanssa teettänyt tähtikarttoja mutta... totesin ne olevan täyttä hupaa...

molemmille tuli samat tekstit... olemme kyllä samassa kuussa  syntynyt mutta eri vuonna...eri päivänä

toivottavasti en loukka omalla skeptisyydelläni ketään "tosi uskovaa"...

syytä en tiedä miksi kirjauduin, luultavasti huvin vuoksi ... mutta kaikella on tarkoitus...

kaippa tulin joko vahvistamaan omaa käsitystä tai muuntamaan sen...
enpä tiedä...

Katsotaan... mitä löytyy Wink

mielestäni jokainen saa uskoa mihin haluaa...ja se on jokaisen oma asia... uskookin planeettojen vaikutuksiin... itse uskon enemmän ajatuksen muokkaavaan voimaan energian jatkuvuuteen...
energia ei katoa muuttaa vain muotoa...

kaikkea hyvää kaikille...
ja kiusalla laitan...omatmerkit olenko idiot2

askendentti skorpioni, aurinko skorpioni, kuu vesimies
tallennettu

Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2007 18:03:31 »

Tervetuloa Skeptinen Helleste...

niin olen helleste ...

molemmille tuli samat tekstit... olemme kyllä samassa kuussa  syntynyt mutta eri vuonna...eri päivänä

Mitäs jos ensi kerralla teettäisit kartat ammattiastrologilla joka ottaa huomioon myös aspektit niin tekstit eivät taatusti ole samoja...

Lukaise muita ketjuja niin huomaat että juuri aspekteista saa eniten irti henkilön luonnetta tulkitessa...

Jokaisella saa olla oma mielipide astrologiasta, eräät nykyiset ammattiastrologit ovat aloittaneet skeptikkoina...

Ole hyvä ja perehdy asiaan, siitä se lähtee...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2007 18:35:50 »

Helleste, tervetuloa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 28.07.2007 20:56:05 »

Jep Jep kaarina olen samaa mieltä kanssasi smitten

olipa hieno keskustelu Wink

tallennettu

Laila sisko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 28.07.2007 21:05:12 »

Kaurisenergia... hän jolta tilasin väitti olevansa ammattilainen... kartta oli ok...
mutta selitykset ei... tuntui että itsekkin tiedän enemmän kuin se jolle maksoin...

mutta ja enemmän olen tietoa saanut tältä sivustolta kuin50sivuisesta tilaukseta..

eikä tekijä ollut sivuston pitäjä ja siitä on aikaa 15vuotta...tuli silloin sellainen olo että rahastusta... kun se ei mielestäni ollut halpa... Sad

no se siitä...

kiitos sinulle ja muille tervetulo toivotuksesta smitten
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #5 : 29.07.2007 18:59:02 »

Skeptinen tupla-Skorppari, tervetuloa! Cool Ehkä se ennakkoluuloton Vesimies-kuusi toi sinut tänne, tässä toinen samanmoinen.

Ikävää, että ensikokemuksesi astrologiasta oli huono, mutta ehkä sekin toimi kipinänä asiasta selvän ottamiselle. Smiley Ei tämä astrologiankaan harrastus ehkä niinkään uskostakaan ole kiinni, vaan halusta tietää ja itse tutustua asiaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #6 : 29.07.2007 23:00:57 »

niin olen helleste ...
 askendentti skorpioni, aurinko skorpioni, kuu vesimies
Hei "Helleste"

Tervetuloa seuraamme ihmeelliseen ...
- paljon en asioita ymmärrä, mutta tuo  askendentti skorpioni iski simmuun
- suhteesi vanhempiisi kiinnostaa

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 31.07.2007 05:50:12 »

Kiitos Ajatus ja Elämän ilo... smitten

kuulostapa ihanalta noin yhteen kirjoitettuna...

Ajatus sinähän tiedät miksi emme hae yhtä totuutta... kun kannat sydämmessä suurta vapauden kaipuuta ja tunnet tuskaa jokaisen kohtalon iskusta... Pääsi leikka kuin partaveitsi ja silti meinaat romantiikan kaipuussa hukkua omiin tunteisiisi... etkä tiedä kummalla puolen verkkoa on parempi olla... yhdessä vai erikseen...
sinulla onvetovoimaa automaattisesti keräät ihailijoita ja sinun on vaikeaa sanoa ei... jos kaverisi tulee hakemaan sinua bileisiin periaatteesa olet aina valmis... järkevyys ja ja tunteet taistelee sinussa joka päivä...saat helposti vastuun alaisia töitä mutta sydämmesi kaipaa enemmän vapautta mutta nautit myös titteleistä ja aseman tuomasta vapaudesta... vapaus sisälläsi teettää sinunlle välillä ongelmia saatat pannakaiken läskiksi jonka olet kovalla työllä rakentanut...hus hais noin vain...

ihmiseet luottaa sinuun kuin seinään... ja kysyvät mielellän neuvoa sinulta ...ensin olet otettu että sinua tarvitaan mutta ajan myötä sinua ahdistaa roikkuvat ihmiset...
etkä mitään niin inhoa kuin marisevia ihmisiä jotka ei älyä itse käydä omiin asioihin käsiksi...eikä tee mitään...

sinun täytyy muistaa että  kaikilla ei ole samantaitoa omaksua asioita... sinulle on lähes kaikki helppoa opit helposti ja osaat eritellä asioita ja osaat keskittyä olennaiseen... mutta rakkaus elämä ei... vapauden kaipuu ja turvallisuuden hakuisuus taistelee sinun sisälläsi joka päivä...toisaalta tarvitset rutiineja jotta saisit selkeyttä itseesi mutta inhoat sitä ylikaiken...  Wink

kertominen muille heistä itsestä on helppoa... eikö vain Ajatus Smiley

tallennettu

Laila sisko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 31.07.2007 06:27:06 »

Hei Elämänilo... minun oli pakko kirjoittaa teidän nimet peräkkäin... elämänilo ajatus...

kävin tutustumaassa sinun blokiin... olen sen verran urvelo etten tiennyt mikä se on..

kysyit suhteistani vanhempiini... askendentti skorpioni vuoksi...
miksi kysyit?

näin blokistasi että olet itse hoitanut vanhempasi tai äitiäsi...

niin minullakin on ikä ihmisiä joita välillä huolehdin... mutta ne ei ole omia vanhempia...
he on synytneet sodan jälkeen.. ja ovat vielä työ elämässä...

huomasin myös sen että olet luopumassa kaikesta vanhasta... hyvä niin... uusi ei voi tulla jollei vanhasta luovu...

niin sinulla on jo suuret lapset ja olet vapaa toisten palvelemisesta voit vidoinkin tehdä mitä oikeasti haluat... sinun ei tarvitse enää perustella kenellekkään miksi haluat mennä johonkin ... miksi olet kiinnostunut sivan kurssista tai astrologiasta...

olet vapaa...ja sinulla on varallisuutta tehdä sitä mitä haluat... ei enää tarvitse miettiä lasten ja puolison tarpeita vaan voit miettiä mitä sinä oikeasti haluat...

apteekarin sukua... osaat ilmeisemmin sitten tehdä myös tehdä voiteita, keräillä kasveja, uuttaa... jne... suomen luonto on täynnä parantavia yrttejä... meillä kasvaa ne pihamaalla... esim. voi kukka, siankärsämö, piharatamo, lutukka, kuusen pihka, kehäkukka, peltokorte, kultapiisku joka juuri nyt kukkii... ja nokkonen jossa on paljon hiven ja kivennäis aineita... se on suomen ihme aine... jos muualla on Noni...

minäkinolen kerännyt yrttejä ja varsinkin nokkosta... meillä meinas kirvat tulla viinimarja pensaisiin ja kastelin nokkos vedellä ne lähti...ja nokkonen ravitsee maaperää...jne... mutta netistäkin löytyy..tietoja näistä...

Kaikkea hyvää sinulle elämänilo smitten
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #9 : 31.07.2007 13:30:11 »

Kappas Helleste, sinussahan on jo astrologin ainesta. Wink Aivan pätevä kuvaus muutaman kartan tekijän perusteella (jollet sitten ole lukenut löpinöitäni vuosien varrelta Grin). Kiitos vaan!

Kertominen muille heistä itsestään on toki siksikin helppoa, koska pohjimmiltaanhan olemme kaikki yhtä ja samaa - ja samalla tulee kerrottua myös itsestään. Smiley Mutta kuten venäläiset sanovat, valoa on aina enemmän kuin ikkuna näyttää - ja ihmisen kaikki ulottuvuudet taitavat jäädä lopulta taitavimmallekin astrologille mysteeriksi. Sehän tässä ehkä kiehtookin, että miten paljon kartasta lopulta "näkyy" ja onko se mitä näkyy kaikkien osapuolten näkökulma vaiko vain tulkitsijan.
tallennettu

Asc Kauris
Atomi
Vieras
« Vastaus #10 : 31.07.2007 17:47:19 »

Tervetuloa mukaan juttuihin. Tuplaskorpparit on kivoja.    smitten
tallennettu
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 02.08.2007 05:32:04 »

coolsmiley paljastuinko?

en ole sinun tulkintoja lukenut, Ajatus.

mutta tuo tulkinta jonka sinulle tein oli oikestaan kuvaus ystävistä ja tuttavista jotka edustaa noita merkkejä joita sinäkin kannat, yhdistin vain heidän keskinäiset kemiat ja reagoinnit ... toistensa tekemisiin ja sanomisiin...

olen aikoinaan ollut luottamusmiehenä ja kun työpaikallani oli kaikki merkit edustettuna... näki kemioiden toiminnan ja reagointi tavan asioihin ja suunniteluihin eri toten muutosksiin...sekä se työ oli hoitotyötä ja siinä näki ihmisten menttaliteetin ja reaktion ja kemiat...

ja sen jos joku inhosi jotain jostain syystä... yleensä oli kysymyksessä sama vika itsessä muttei sitä nähnyt... ja toinen syy oli oma ennakkoluulo... kun joku ei kertonut omasta elämästä toiset oletti käyttäytymisestä oman itsesnsä kautta eli miksi itse käyttäytyisi sammalla tavoin...

mutta niinhan me teemme aina jos toinen ihminen ei kerro miksi on erillainen kuin eilen käyttäytymiseltään...vertaamme omaan itseemme ja teemme siitä ennakko käsityksen... ja sitten haemme vahvistuksia... omaan uskomukseen...ja sille haemme vielä toisiltakin vahvistuksia...ja sitten uskomme omia ennakko käsityksiä... emmekä vaivaudu kysymään, oikeasti ... vaan oletamme ja oletamme ja uskomme oletuksiamme...

kuten minäkin oletin sinun olevan ystävieni kaltainen ja vaan yhdistelin aurinkomerkin ja nousevanmerkin merkityksen ja kuun merkityksen toisiinsa...oletin sinun olevan sellainen kuu kuvastaa tunteita , asc alitajuntaa, aurinko ulkoista olemusta ja toimintaa...

samanlailla me voisimme ennustaa kellon ajoista... aamulla syntyneet on kiinnostuneet uusista asioista, päivällä toiminnasta, illalla tuottavuudesta ,yöllä kykenee kaikkeen...

jep jep... jos meinis nukkuun vielä vähäksi aikaa ennen töihin menoa...

Niin kiitos Atomi... eikös skroppareiden pitänyt olla piikikkäitä ja ilkeitä?
sen tiedän että he on rehellisiä... kaikki ystäväni kantaa joko aurinkomerkissän tai asc  sitä merkkiä...ihanaa ja aurikoista päivää sinullekkin smitten
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #12 : 02.08.2007 08:46:15 »

coolsmiley paljastuinko?

Hyvin skorpparimainen kysymys! Grin

Lainaus
kuten minäkin oletin sinun olevan ystävieni kaltainen ja vaan yhdistelin aurinkomerkin ja nousevanmerkin merkityksen ja kuun merkityksen toisiinsa...oletin sinun olevan sellainen kuu kuvastaa tunteita , asc alitajuntaa, aurinko ulkoista olemusta ja toimintaa...

Ja melkoisen oikein oletitkin, joten selkeästi astrologisesti todettava yhtäläisyys on olemassa. Mutta onhan ihmisillä myös niitä henkilökohtaisia asioita ja elämäntilanteita, joiden vuoksi se päivittäinen käyttäytyminen tosiaan saattaa vaihdella - astrologiahan (transiitit, progressiot...) kyllä paljastaa myös ne hetkittäiset haasteet, mutta jollei toisen karttoja pääse katselemaan niin täytyy vain yrittää suvaita toisia ilman parempaa tietoa. Smiley Olet työssäsi päässyt oikein aitiopaikalle seuraamaan ihmisten käyttäytymistä...skorpparivaikutteiset muuten tuntuvat usein joutuvan työssään tekemisiin lakiasioiden kanssa.

Lainaus
eikös skroppareiden pitänyt olla piikikkäitä ja ilkeitä?
sen tiedän että he on rehellisiä...

Minäkin olen elänyt koko ikäni Skorppariseurassa - piikikästä joskus kyllä, muttei useinkaan tahallisen ilkeää. Sellaisen kuvan voi joku tosin saada vaikka siitä, että Skorppari ei harrasta mitään tyhjänpäiväistä ja tyhjänpäiväiseksi hän voi katsoa vaikkapa small talkin. Grin Enemmän ehkä nousu-Skorpparit kuin aurinko-Skorpparit tuntuvat harrastavan tuota piikittelyä, mutta hehän tavallaan vasta opettelevat niitä Skorpioni-energioita (jos aurinkomerkki on joku muu). Smiley Joku astrologi sanoi joskus nousu-Leijonan olevan enemmän "paperileijona" - vähän samoin nousu-Skorppari eri aurinkomerkillä ei ole pohjimmiltaan Skorppari, vaan saattaa käyttää askendenttiaan suojakuorena ja sitä kautta kasvaa siihen skorpparimaisuuteen. Voisi sanoa, että nousumerkki on myös sitä miten sosiaalistumme.

No joo, mutta tämähän on tervetulotopic, joten en jaarittele enempää - sekaan vain foorumille!
tallennettu

Asc Kauris
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 02.08.2007 13:46:11 »

Tervehdys Skeptinen Helleste

"helen"
 aurinko rapu : kuu oinas askendentti leijona
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sahemi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 02.08.2007 21:37:03 »

Jihaa helleste. Täältä sinut löysin. Vaan arvaatkos kuka täällä hymistelee?  coolsmiley

Ja yllättävää sekin, että yhtäkkiä päätin minäkin tänne esittäytyä ja löysin sinut samasta listasta. Uuden foorumin käyttö vaatii aina totuttelua...

Kyllähän se vaan niin taitaa olla, että näillä astr.tulkinnoilla ei taida ainakaan itse enää mitään tehdä. Aikoinaan yhden tilasin nuorena tyttönä. Aika paljon maksoi sekin. Ja oli muuten hyvä juttu silloin Smiley Oppi tuntemaan itsestään monia piirteitä ja puolia. Mutta eikös kaikki se mitä sieltä opin, ollutkin sitä jotain muuta miksi täällä olen? Ei astrologisella tulkinnalla voida kertoa sitä mitä on Korkein Minäni ja läsnäoloni. Sehän on kaikilla sama. Puhdas rakkaus. Se mitä siinä kerrotaan on se mitä mielemme tekee ja miten toimii. No kerrottiin mulle mm., että tulen kiinnostumaan New Agesta ja silloin 90- luvun alussa en todellakaan tiennyt mitä se tarkoittaa  uglystupid2. Mutta nythän se new agekin taitaa olla Old Agea...?  Smiley

Voisiko näissä tähtikartoissa ja kaikessa (mukaan lukien New Age) mikä voi jollain tasolla auttaa meitä henkisessä kasvussamme, olla sama yhteinen nimittäjä? Se olisi se että joskus on myös osattava päästää irti. Astua siihen ohjaukseen johon ei enää tarvita ulkopuolisia määrittäjiä siitä millainen olen tai mitä tulisi tehdä tai mikä on suhteeni mihinkin jne. Kukin itse määrittää koska on aika irrottaa ja astua ohjaukseen.

Mutta täytynee myöntää että tilasin lapsilleni valon lapsi tulkinnat ja aion tilata kummilapsillekin... näin sitä hörhöyttä voi tartuttaa lähipiiriin salakavalasti  :Smiley

Suuri halaus sinulle Helleste ja tervetuloa itsenikin puolesta, vaikkakin tulin vasta jälkeesi Smiley

Joko tunnistit Wink?

Rakkaudella
Sahemi
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: