Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tästä se alkaa  (Luettu 4690 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
talviuni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.07.2007 21:06:48 »

heijs!

Olen jonkin aikaa seurannut tätä foorumia sivusta, ja jos sitä nyt sitten esittäytyisi.

Olen päälle 20v tyttönen, joka on aikaisemmin pitänyt astrologiaa, energioita yms täytenä humpuukkina. Äitini on lapsesta asti koittanut minulle kertoa asioista, mutta en ole ollut ilmeisesti valmis ottamaan tietoa vastaan, mun piti löytää se itse.

Kaikki alkoi kun kaipasin luettavaa, ja menin koluamaan vanhempieni kirjahyllyä siellä käydessäni. Mukaan tarttui minuun kovasti kolahtanut "Kiltteydestä kipeät" (Anna-Liisa Valtavaara) ja "Vihkimys" (Elisabeth Haich).

Olen aina ollut kiinnostunut vanhoista kulttuureista (inkat, mayat, egyptiläiset jne), ja nyt olen alkanut ajattelemaan, että ehkä se kiinnostus on elänyt minussa ihan tarkoituksella. Vihkimystä mä innostuin lukemaan antaumuksella oikeastaan vasta kun tekstissä oli jokin viite Egyptiin. Sen jälkeen ahmin sitä kirjaa, vaikka koin sen vaikealukuiseksi. Luin joitain sivuja uudestaan ja uudestaan, enkä ymmärtänyt sisältöä millään. Jatkoin silti lukemista. Mitä pidemmälle etenin, sitä enemmän aloin löytämään tekstistä asioita, joita olen monesti miettinyt mutta joihin en ole keksinyt järkevää vastausta. Lopulta huomasin asenteeni muuttuneen lähes kaikkeen aika totaalisesti.

Huomasin haluavani etsiä totuutta. Huomasin, että en ole ollut oma itseni (enkä oikein osaa olla vieläkään, vaan asetun vanhaan muottiini jota olen koittanut varjella koko ikäni), ja sain kipinän lähteä etsimään sitä Oikeaa omaa polkuani. Äitini antoi minulle Tanhuan tekemän "Valon lapsi"-horoskoopin (jonka astrologinen kartta poikkeaa hieman tämän sivuston luomasta kartasta  Huh), jonka oli tilannut ollessani pieni. Ja päädyin lopulta tänne sivulle etsimään lisää tietoa astrologiasta.

Mitä enemmän luen uusia kirjoja, sitä enemmän löydän kaikista yhteyksiä toisiinsa. Ja olen huomannut tähtien liittyvän melkeinpä joka asiaan joita olen pyöritellyt mielessäni. Olen tiedostanut itsestäni paljon piirteitä joista en pidä, joista haluan irti. Ja olen etsinyt opastusta kirjoista ja lukemalla mm. tätä foorumia. Kovaa työtä tämä on, mutta tunnen edistyväni.

Olen tripla-Jousimies (aurinko-, kuu- ja nouseva merkki), mars ja jupiter löytyvät Kalojen syleilystä, merkurius ja venus Skorpionin luota. Tutkiessani tältä sivustolta tietoa näistä merkeistä, alan vähitellen ymmärtämään itseäni paremmin.

Ehkä mä siirryn vähitellen tästä sivustaseuraajan roolista kirjoittajan rooliin. Vie vaan hitusen aikaa, että pääsee uuteen foorumiin sisään.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 30.07.2007 21:25:49 »

Lainaten kolmatta naista- Tästä asti aikaa

Mul on tästä asti aikaa
muutama lantti mammonaa
mielin määrin kahvii ja tupakkaa
Tästä asti aikaa
sydän vasta puolillaan
mielin määrin kahvii ja tupakkaa

Himpskulakekkaa kun en "kykene" vaihtamaan kahvii ja tupakkaa sanoiksi valoa ja rakkautta.  Wink
Tervetuloa  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.07.2007 11:50:57 »

tervetuloa mukaan!  smitten
tallennettu

VapaaKapteeni
Satunnainen astroilija
*

"Matkalla-se on tärkeintä"

Profiili
« Vastaus #3 : 31.07.2007 14:40:29 »

Mitä enemmän luen uusia kirjoja, sitä enemmän löydän kaikista yhteyksiä toisiinsa. Ja

Tervetuloa joukkoomme!

Koen itse samalla tavalla lukiessani kirjoja, jotka ilmestyvät eteeni. Monissa kirjoissa on yhteistä ja yhteyksiä. Joku on sanonut, että useissa kirjoissa on sama perustarina. Uskon siihen. tarinat on vain verhottu erilaisiin asuihin.

Ja uskon, että jokaisella kirjalla tai viestillä on oma sanomansa kulloisellekin lukijalle.

Jatka vaan lukemista. Kannatta käydä myös foorumin kirja- ja linkkivinkkiosastolla. Smiley
tallennettu

Lapsissa elää Viisaus. Katso, kuuntele!! -Ja kuitenkin; !Me emme tiedä koko totuutta!-
http://byfiles.storage.live.com/y1p-bp4Q3jajg4AotlnnJhA2L7k4xa2egKviEabn3k4w7iK6fXuuAO40cXTr-knrRC6TIJZJr1qjl8
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #4 : 31.07.2007 18:27:22 »

Talviuni, tervetuloa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris