Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käärme kuristaa koiranpentua  (Luettu 3495 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« : 31.07.2007 10:36:00 »

Näin siis sekavaa unta jossa oli eläimiä ja paistettua lihaa. Tämä osuus on epäselvää, mutta lopussa näin käärmeen joka kuristi söpöä koiranpentua. Käärme nuoli koiraa kuin viekotellakseen sitä luulemaan että sillä on hyvät aikeet. Pentu luuli käärmeen leikkivän sen kanssa. Vaikka käärme oli kuin kuristajakäärme, sillä kuitenkin oli hännässä kalistin kuin kalkkarolla. Sanoin että jonkun täytyy tappaa käärme. Viimeisenä ajattelin ennen heräämistä, että minun täytyy pelastaa pentu ja hakata käärme kirveellä.
 Mitähän uni minulle yrittää kertoa? Vaikutti aika symboliseselta.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2007 23:00:38 kirjoittanut Buf~ » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.07.2007 11:24:06 »

Koira. Vihainen koira tuo huolia, samoin koiran purema. Kiintymystä osoittava koira tuo onnen. Koirien haukunta tuo huonoja uutisia, murina on varoitus.

Käärme ennakoi suuria vaikeuksia. Edessä on myrskyinen aika, jolloin vihollisesi yhdistävät voimansa sinut tuhotakseen ja rakastavaisetkin loukkaavat toisiaan.

tuossa olisi jonkinlaista tulkintaa käärmeen ja koiran merkityksestä. itse kuitenkin mieltäisin käärmeen enenpi transformtaation symboliksi...

olisiko elämässäsi jokin asia joka voisi muuttua vielä paremmaksi mutta itse jotenkin et alitajuisesti anna muutokselle mahdollisuutta?
tallennettu

t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2007 00:23:34 »

Taitaa tervettä uteliaisuutta ja elämänintoasi haitata seksuaalisuus, joka ei ole hallinnassasi. Eihän se pahasta ole, mutta hallitsematon viettielämä imee muita voimia elämästä.

Pieni viaton ja leikkisä koiranpentu kuvaa ilmeisimmin hassuttelevaa ja uteliasta elämäniloa itsessäsi. Menet kuin ravihevonen laput silmillä viettielämän ohjaamana, eikö? Niinpä se kuristaa ja kapeuttaa, tuottaa ahdistusta ja huolestumista itsellesi. Elämää jää elämättä, kun vietit kaventavat toteutuvaa osaa elämästäsi.

Toinen vaihtoehto on, että persoonasi sisäinen kontrolli kahlitsee hassuttelevaa ja nautiskelevaa puolta itsestäsi. Tulos on kuitenkin sama. Osa elämästä on puristuksissa ja ahdistaa sinua.
On vallan oikein etsiä kättäpidempää ja nujertaa tuo käärme, jotta voit elää täysillä ja olla luottavainen, sillä elämä kantaa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.2007 01:07:04 »

On vallan oikein etsiä kättäpidempää ja nujertaa tuo käärme, jotta voit elää täysillä ja olla luottavainen, sillä elämä kantaa.


Niin... olen varma että tämä uni johtuu päättyneestä suhteen poikasesta. Joko se käskee minua unohtamaan toiveet, että olisimme vielä yhdessä. Tai.. mies ei ollut rehellinen syistä miksi päätti suhteen (käärme joka johtaa koiranptentua harhaan). idiot2
 Ei pitäs miettiä mitään tämmösiä yöllä, kun pitäis saada nukuttua. Voi kun sais tän pään tyhjäksi ajatuksista!
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: