Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä tämä on?  (Luettu 5685 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
talviuni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.07.2007 09:36:21 »

En ymmärrä aamuyöllisiä tapahtumia (tämä tapahtui n. klo 5), ja haluaisinkin kysyä jos joku osaisi tulkita kokemustani. Säikähdin, ehkä ihan suotta, mutta ainahan se tuntematon vähän tuppaa pelottamaan.

Olin lukenut amputaatiomeditaatiosta pari päivää sitten. Ja se muistui mieleeni poikaystäväni kysyessä, että osaanko rentouttaa jokaisen lihaksen kehossani. Kertoi sen helpottavan omaa unensaantiaan. Mä päätin kokeilla, kun kello tosiaan oli jo viisi, ja uni ei vaan tullut.

Ensin ei tuntunut onnistuvan, sitten huomasin kadottaneeni nilkkani, ja sellainen vähän niinkuin "puutumustila" levisi reisiin, mutta tunsin ne silti vielä. Huomasin, että keskittyminen herpaantui välillä hengittämiseen, ja tunsin taas jalkani täydellisesti. Onnistuin unohtamaan hengityksen tarkkailun, kun aloin hokemaan mielessäni taukoamatta "mulla ei ole jalkoja, mulla ei ole jalkoja, mulla ei ole jalkoja....", aloin tuntea jalkojeni häviävän. Ja mä näin näyn.

Näin miehen makaamassa, samassa asennossa kuin minä, ja musta tuntui että se olin minä vaikka en samalta näytäkään (saati ole mies  Wink ). Kuvakulma kääntyi, ja näin miehen alhaalta päin. Leijui makuuasennossa, pimeydessä. Sitten seurasin, kuinka sen miehen ruumis, joka pysyi koko ajan samassa asennossa, alkoi hiljalleen kääntyä pystyyn. Sitten se alko hitaasti pyörimään itsensä ympäri pystysuunnassa.

Vauhti kiihty, ja kiihty, ja lopulta se oli niin kova, että hahmoa ei erottanut, vaan vain vauhtiratoja. Sitten se yhtäkkiä muuttui galaksin kuvaksi. Tiedostin että en ole unessa, säikähdin. Ja galaksi alkoi feidaamaan mustaan taustaan ja katosi. Sydän pamppaillen avasin silmät, enkä tiennyt yhtään mitä ajatella. En tiedä vieläkään.

Nyt esitän vaan itselleni kysymyksiä, että mitä toi ois voinut olla. Olinko saamassa yhteyttä johonkin? Oliko joku ottamassa yhteyttä minuun? Olinko pääsemässä johonkin korkeampaan tilaan? Vai kuuluuko tuollaiset näyt meditoimiseen? Kuuluuko mun edes ymmärtää vielä näkemääni? Olenko sekoamassa, vai tulossa tietoisemmaksi? Oliko se sittenkin vain unta?

tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #1 : 31.07.2007 15:56:33 »

Talviuni, mulla on hiukan samanlainen kokemus; toisaalta erilainen.  Cheesy
Eli mä en ollut meditoimassa, vaan takana oli muuten vaan uneton yö. Juuri tuossa viiden maissa aamuyöstä tunsin olevani jossakin "ihmehorroksessa"; en kuitenkaan nukkunut. (EN, ihan totta, en.) Yhtäkkiä näin vuoteen jalkopäässä tumman, pienen hahmon; se oli semmoinen samantapainen "varjo" kuin esim. elokuvassa Ghost - pienikokoinen, huppupäinen, kasvoton, leijui ilmassa. Samaan aikaan kuin havaitsin hänet, aloin tuntea, miten hän alkoi "valtaamaan kehoani", eli siis tunsin, miten tuo hahmo oli sulautumassa minuun. Mä en huutanut ääneen, mutta kuitenkin kuulin oman ääneni huutavan, ja samaan aikaan kuin toi "örkki" yritti "vallata" mua, kuulin oman huutoni muuttuvan matalammaksi ja matalammaksi, miesmäiseksi ääneksi. Pelästyin aivan hirveästi ja aloin ajatella, että minua et saa, jätä minut rauhaan, mene pois jne - silloin se tunne & örkki salamannopeasti hävisivät ja tietoisuuteni muuttui "täysin hereillä" -olotilaksi. Pitkään tutisin tapahtuman jälkeen eikä nukkumisesta tullut mitään.
Unta se ei ollut. Mutta mitä - ken tietää?  Tongue  idiot2
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 31.07.2007 16:24:25 »

Ei aavistustakaan. Kuulostaa ihan Larin jutuilta  Smiley

Hih, johan naurut sain  Grin

Ekkana sanoisin että elkää peljätkö hyvät naiset ja herrat.

Toiseksi sanoisin että jokainen ihminen on mies ja nainen. Jokainen ihminen on enkeli ja pirulainen. Ja joka näin on, on kokonainen   angel

Talviuni. Mielestäni sinä olit tuo mies, mutta kun sinulle olisi ollut liian hurja kokemus tuo pyöritys, niin sinut "ulkoistettiin" kokemuksesta. Pyörimisestä en olekkaan ihan varma, mutta vaistoni sanoo että puhdistus.
 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
talviuni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2007 22:10:17 »

kuulostaa todella mielenkiintoiselta, mutta toisaalta myös aika järkevältä.
Mä olen alkanut näkemään tollasia "näkyjä" tai jotain sen tapasia nyt aina nukkumaanmennessäni, ne häviävät aina kun tiedostan ne  idiot2
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2007 22:21:20 »

kuulostaa todella mielenkiintoiselta, mutta toisaalta myös aika järkevältä.
Mä olen alkanut näkemään tollasia "näkyjä" tai jotain sen tapasia nyt aina nukkumaanmennessäni, ne häviävät aina kun tiedostan ne  idiot2

Mitä kaikkea minä näinkään ja koin silloin joskus  2funny

Vaan ihan oikeasti ei tarvitsekkaan muuta tehdä kuin olla rakkaus. Siitä tässä kaikessa on kysymys  smitten

Ja toisaalta niinkin, että olet valmis siihen johonkin mikä sisälläsi on. Saat sen aina silloin kun aika on sinulle oikea. Lisäksi kaikki kokevat asiat erillä lailla. Sun tapa on melkein kun mun  Grin Smiley

Jos kauheen paljon tahdot kuulla tai tiedostella niin pyöriminen on mielestäni myös energioiden tasapainoitusta. Pieniä kokemuksia saa myös "meditoimalla" mutta ei se ole lähellekkään sama kuin mitä koit.

Rakkaudella
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 03.08.2007 02:29:12 »

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen miehestä, että se todellakin olit sinä, mutta vain jossain mennessä elämässäsi. Meillähän on aina mahdollisuus palata katsomaan ja kokemaan menneitä elämiämme uudestaan, jos niin haluamme. Usein kuitenkin nuo muistot ja menneiden kohtaamiset ovat tällaisia tahattomia, jotka saattavat säikäyttää kovastikin. Älä ole yhtään huolissasi! Et ole seonnut! Cheesy

Sinulla on voimakas kanava henkimaailman puolelle ja ilmeisen vilkas mielikuvitusmaailma, joka auttaa henkimaailman puolelle näkemistä. Ainakin omalla kohdallani mielikuvitusrikkaus on osoittautunut suureksi avuksi. Meditointihetkeni ovat aina tuollaisia valveunia: näen itseni eri paikoissa, eri seuroissa, tapaan eri rotuja, menet ihmeellisiin paikkoihin, näen outoja värejä - eikä mitään noista voi kuvata sanoin. Sanat eivät oikeasti riitä kuvailemaan näkemääni ja kokemaani!

Jokaisella on uniikkitapa meditoida ja kokea henkimaailma, joten ei tarvitse huolestua siitäkään, jos muut eivät näe tai koe samaa kuin sinä. Jokaisen yhteys henkimaailmaan on kuitenkin yksilöllinen eikä kukaan voi sanoa mikä on oikea ai väärä tapa. Niin kauan kuin se ei vahingoita sinua, voit olla rauhassa ja hyvillä mielin.

Itse tulkitsisin näkemäsi sanomaksi, että kaikki ovat yhtä - universaalia Rakkautta, Maailmankaikkeuden Tahtoa, jotka molemmat ovat itsessään Alkulähde/Jumala. Miehen ruumis muuttui maailmankaikkeudeksi, koska se ja maailmankaikkeus ovat yhtä ja samaa. Ehkä sinua herätellään huomaamaan vielä enemmän se yhteys mikä meillä on toisimme ja kaikkialle ympäristöömme. Samalla Maailmankaikkeus saattaa haluta muistuttaa sinua menneistä elämistä, joko niin, että tiedostaisit niistä tähän elämään tulevat haasteet ja voimat tai/ja niin, että huomaisit ettei kuolemaa ole - sinä olet edelleen sinä ja hyvin selkeästi elossa, vaikka jalaton mies eli sinun entinen ruumiisi on kuollut - palannut takaisin Maailmankaikkeuteen.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 02:30:48 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
talviuni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 03.08.2007 11:20:53 »

Lainaus käyttäjältä: AthaMaarit link=topic=18249.msg154 725#msg154725 date=1186100952
Miehen ruumis muuttui maailmankaikkeudeksi, koska se ja maailmankaikkeus ovat yhtä ja samaa. Ehkä sinua herätellään huomaamaan vielä enemmän se yhteys mikä meillä on toisimme ja kaikkialle ympäristöömme.

Kiitos näistä sanoista  smitten
Saivat kyyneleet vierimään mun poskille, koska juuri tuota asiaa olen pohtinut viime aikoina hyvin paljon. Kyllä tämä tästä vielä aukenee, minullekin  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: