Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivien lämpiäminen kädessä?  (Luettu 5936 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Angellina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.07.2007 17:30:07 »

Olen viime aikoina hankkinut pyriitin,vuorikiteen, enkelikiven sekä ruusukvartsin. Kun näitä pidän kädessäni (puhdistusten jälkeen) ne kuumenevat. Eniten kuumenee pyriitti. Yritin sitten samaa luonnonkivillä joita olen tuonut Kreikasta, vastaavaa ei tapahtunut. Pyriittiä olen pitänyt tyynyni alla (onkohan se hyvä ajatus??) ja siinä on kummallisia särmäisiä aukkoja, mutta hassuinta on että löysin siitä nuotti kuvion...mitä se sitte mahtaakin tarkoittaa. Ostin sen aivan ex temporee Savonlinna torilta jonne ajauduin kesämatkallani.
Lataanko omalla lämmölläni näitä vai mitäs tämä on?
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #1 : 31.07.2007 19:14:58 »

kivetkin on energiaa, lämpenee tietty
mutta senkin olen huomannut, että se oman energian sopiminen siihen kiveen tuntuu joko kylmänä tai kuumana, kumpi tuntuu läheisemmältä.
Kivillä voi hoitaa ja niiden mukana pitäminen voi tuoda onnea, iloa, tai sitten varmuutta johonkin asiaan.
sattumalta nuotti?
oletko musikaalinen ja pitäiskö sun sitä taitoa haalia?
pyriitti on ainakin jonkun selityksen mukaan hyvä apu opinnoissa
vahvistaa ja luo mielikuvia, ei huono tyynyn allakaan smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2007 11:02:20 »

Pyriitti ts.rikkikiisu on tuiki yleinen malmimineraali koko maailmassa. Eli se johtaa lämpöä tosi hyvin ja on painava. Sillä saa kipinöitä aikaan kun täräyttää sitä piikiven kanssa yhteen  angel
Tämä kivi on immuuni negatiivisille värähtelyille, joten puhdistamista ja lataamista ei varsinaisesti tarvita. Ne lisäävät ihmiseen tulta  Wink
Oppimiseen tämä kivi on hyvä, varsinkin fluoriitin kanssa.
Paras yhteistyökumppani saadaan meditaatioon lapis lazulista, jossa itsessään on myös pyriittiä.
Hematiittiin ei kannata yhdistää, tulee raskas yhtälö.
Unikaveriksi pyriitti sopii rauhalliselle, ujolle, herkälle persoonalle.
Tämä on maadoittava, järjestelee, selkeyttää epäillyksiä ja realiteettia, antaa suuntaa hajanaisille energioille ja hyödyllisille asioille  smitten
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 03.08.2007 11:06:20 »

Olen viime aikoina hankkinut pyriitin,vuorikiteen, enkelikiven sekä ruusukvartsin. Kun näitä pidän kädessäni (puhdistusten jälkeen) ne kuumenevat. Eniten kuumenee pyriitti.

Miten kuumaksi se tulee jos laitat lämpömittarin siihen?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 08.08.2007 08:27:29 »

Jatka vain, kivet keraavat energiaa jota tarvitset, pyriitti on myos tietty hyotykivi.
Minulla on tuttu joka yritti tulla raskaaksi 8 vuotta ja eras kiviexpertti kaski laittaa Eilatinkiven mahan paalle hanen nukkuessaan ja eras yo kivi kuumeni niin paljon, etta se poksahti rikki.
Ystavani kysyi talta kivimestarilta, etta mita nyt pitaisi tehda. Tama henkilo sanoi, etta et tarvitse enaa kivea koska olet raskaana ja pyysi jakamaan kiven sarot ystaville ja tutuille.
Nain kavi, hanella on ihana 8 vuotias poika.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 08.08.2007 08:30:45 »

oi mikä ihana tarina! smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: