Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsytmies - Neitsytnainen  (Luettu 5837 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« : 31.07.2007 19:26:53 »

Olen tämän kesän aikana tutustunut noilla tanssilavoilla miellyttävään,hiljaiseen ja tanssitaitoiseen neitsytmieheen. Tanssillaan hurmannut minut. Ja pienin askelin olen saanut hänestä irti pieniä tietoja. Kesän jälkeen häntä en enää näe, sillä hänen työt alkavat ja loma loppuu näillä seuduin.
Iloinen yllätys oli se että hän kertoi olevansa neitsyt, kuten minäkin. Ja minua 2 vuotta ja 5 päivää vanhempi.
Mies on kaikin tavoin antanut ymmärtää että haluaisi tutustua minuun,ja viimeksi kun näimme lavalla, vaihdoimme puhelinnumeroita. Halailimme ja parit suukot.
Pari viestiä häneltä tullut, sellaisia neutraaleja. Sitten täysi hiljaisuus. Enkä ole miestä häirinnyt myöskään viesteillä.
Että, sinänsä jännää kun antaa ymmärtää, mutta sitten onkin vaiti, ja tavallaan lyönyt näkymättömän seinän eteen.
Nyt vaan odottelen seuraavaa tanssi-iltaa, että tuleeko hän ja jos tulee,niin miten hän reagoi minuun. Sen tanssi-illan jälkeen en enää häntä tule näkemään, mutta haluaisin vain tanssia vielä kerran ja hyvästellä ja kiittää monista ihanista tansseista.

Joten, kertookapa kokemuksianne neitsytmiehistä...
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2007 21:48:42 »

Moikka moi  Smiley

Itselläni on kokemusta kahdesta Neitsytmiehestä. Kummankin olen tuntenut lapsuudesta saakka ja jonkinlaista vipinää on ollut kummankin kanssa (ei tosin enää, mutta silloin joskus teininä.) Totta puhuakseni törmäsin molempiin uudestaan näin aikuisena. Kumpikin on edelleen sinkku... :Smiley

Itse asiassa suhteeni katkesi molempiin, kun yhteydenpito heidän puoleltaan katkesi ja toinen muutti työn perässä ulkomaille. Luulin todellakin, että en enää kuule heistä kummastakaan edes ystävänä, kunnes molemmat jotenkin saapuivat takaisin ympyröihini ja jonkinlainen ystävyys taas alkoi olemaan arkipäivää. Tosin nyt nuokin päivät on takana  Embarrassed  Itse en kerennyt hyvästellä, kun tajusin, että molempien oli taas aika vaihtaa maisemaa. Ehkä kriittisyys taas ajoi meidät eroon tai se, että näkee niin selvästi itsensä juuri siinä toisessa ja se sitten välillä on niin haavoittavaa, että ei jaksa  Cry Vaikka toisen ymmärtäminen on niin luontaista, niin kuitenkin yhteinen ymmärrys ja kommunikointi jää niin neutraaliksi, että rakkaus kuihtuu   Cry  kohdallani varjosti liikaa se, että olen tuntenut heidät natiaisesta lähtien ja sitä kautta itselläni on ollut etulyöntiasema heidän kaikkiin oikkuihinsa ja sitä kautta "lupa" olla hyvinkin kriittinen heidän tekemisiinsä... samoin kuin heillä minun  tickedoff  knuppel2

Mutta kyllä maailmassa on tilaa toimivillekkin Neitsyt-suhteille Smiley Isovanhempani olivat molemmat Neitsyitä ja olivat onnellisesti naimisissa kuolemaansa saakka. Niitä erimielisyyksiä ja keskinäistä nokittelua kyllä oli... sen ovat kaikki sukulaisemme saaneet kuulla moneen kertaan  Tongue

-Neitsytnainen



tallennettu
Mimosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #2 : 28.08.2007 20:47:27 »

Tunnen muutaman neitsytmiehen, mm. kaksoisveljeni, aika ujoja tapauksia Smiley Kyllä neitsyt on se, joka odottaa yhteydenottoja, sen voin sanoa. Neitsytmiehet on jotenki niin vaatimattomia, mut silti omalla tavallaan jännittäviä ja elämää nähneitä, kokeilunhaluisia.

-neitsytnainen
tallennettu

välil läpät nii speissii et Kosmo nauttii!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: