Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosmies esittäytyy  (Luettu 8518 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 25.12.2005 23:53:12 »

Moi kaikille,

minäpä olen tällainen Valon polkua tallaava nuori noin kolmekymppinen mies pirkanmaalta. Äkkivilkaisulla täällä näyttääkin olevan paljon hengenheimolaisia joten uskon että saadaan juttua aikaiseksi.  Smiley ..alankin tästä samantien surffailemaan näit viestejä läpi.

Niin ja btw. Oikein Rauhaisaa joulua kaikille!  santa_rolleyes

Freelancer
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
mutteri
Satunnainen astroilija
*

sähköinen sininen kotka

Profiili
« Vastaus #1 : 26.12.2005 02:05:01 »

Teretulemas , kaksonen !
   sinulla onkin harvinaisen hyvä tuo horoskooppimerkkis !    Cheesy

Hyvää Tapaninpäivää kaikille !

santa_grin
tallennettu

kyllä se siitä  :-)))))
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 26.12.2005 11:43:45 »

Kiitos Keho ja mutteri tervetulotoivotuksista, olo tuntuukin jo kotoisalta.. !  smitten
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 26.12.2005 14:37:42 »

Tervetulemast joukkooon tummaan joka välillä on aika kummaa santa_grin
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 26.12.2005 20:01:46 »

Heipä hei sawotar ja annaelen! ..ja aina parempi että kaksonmiehillekin on kysyntää..  Wink
tallennettu

sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 26.12.2005 21:38:55 »

Me naikkoset tarvitaankin miehistä mielipidettä välillä santa_afro joten annahan palaa vaan knuppel2
tallennettu
saru
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 31.12.2005 12:29:50 »

Hei!

Täällä   kaksoset- nainen! Tervetuloa foorumiin!
Kaksoset ovatkin pysytelleet hyvin "vaisuina". Tosin itsekkin olen tällähetkellä enemmän kiinnostunut Kauriista. Kun en tunnu pääsevän tähän horoskooppimerkkiseen Mieheen oikeen kiinni.... mikä siinä sitten minua vetääkin!
 smitten  smitten
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
irkkunen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 01.01.2006 02:10:12 »

Moi Freelancer, täällä vielä yksi Kaksonen! Mäkin tunnen olevani "freelanceri" joissakin asioissa. Eihän sitä oikein mihkään viitsi juurtua kun on niin paljon asioita tehtävänä Cheesy Hyvää jatkoa ja uutta vuotta sinne päin.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #8 : 01.01.2006 11:26:27 »

Hei Freelancer Smiley

Olet siis Gemini kaksoset, upeaa. Kertoisitko itsestäsi jotakin? Mua sattuu nyt kiinnostamaan, mikä oikein Gemini on, vaikka prog- kuu siirtyykin tuossa toukokuun puolella Gemiiniin, sattuu olemaan vain niin että radixkartallani  vertex ja Noususolmu on  kaksoset :sissa. Ja siihen positiivisuuteen olisi hyvä pyrkiä. Mikä on Geminejen vahvin ja positiivisin valtti?
Toki te muutkin saatte vastata, että sana on vapaa, olkaa hyvät Kiss
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 01.01.2006 20:53:29 »

Hei!

Täällä   kaksoset- nainen! Tervetuloa foorumiin!
Kaksoset ovatkin pysytelleet hyvin "vaisuina". Tosin itsekkin olen tällähetkellä enemmän kiinnostunut Kauriista. Kun en tunnu pääsevän tähän horoskooppimerkkiseen Mieheen oikeen kiinni.... mikä siinä sitten minua vetääkin!
 smitten  smitten

Hei saru! Eiköhän korjata tilanne yhdessä ja lopetetaan  kaksoset-vaisuus!  Smiley  smitten

Vai Kauriit kiinnostaa, oman kokemuksen mukaan  kauriskaksoset -ihmissuhde ei välttämättä ole niitä harmonisimpia, viime kesänä kasvoin henkisesti metrin tällaisessa suhteessa.  Grin

kalat-naisten kanssa tuntuu polut kohtaavan ehkä useimmiten, enkä tarkoita pelkästään parisuhde asioissa vaan yleensäkin kohtaamisissa.
tallennettu

Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 01.01.2006 21:02:40 »

Moi Freelancer, täällä vielä yksi Kaksonen! Mäkin tunnen olevani "freelanceri" joissakin asioissa. Eihän sitä oikein mihkään viitsi juurtua kun on niin paljon asioita tehtävänä Cheesy Hyvää jatkoa ja uutta vuotta sinne päin.

Moi irkkunen ja kiitos myös sulle oikein hyvää uutta vuotta!!  smitten

Juu ei kandee juurtua..!!  Smiley Mulla nickin historia onkin siinä kun itsellä on aina ollut valtava halu säilyttää tietty mentaalinen vapaus. No, olenhan jollain tavalla juurtunu Pirkanmaalle kun täällä asun mutta tarkoitan sellaista näkemyksellistä vapautta jossa ollaan aina avoimia kaikille ja kaikelle eikä pidetä mitään totuutta absoluuttisena, sellainen freelancer fiilis jossa voi sydämensä pohjasta ja ilolla tutkia kaikenlaista eikä tarvitse tyrmätä mitään.  angel
tallennettu

mutteri
Satunnainen astroilija
*

sähköinen sininen kotka

Profiili
« Vastaus #11 : 18.01.2006 15:28:45 »

Lainaus
".......mutta tarkoitan sellaista näkemyksellistä vapautta jossa ollaan aina avoimia kaikille ja kaikelle eikä pidetä mitään totuutta absoluuttisena, sellainen freelancer fiilis jossa voi sydämensä pohjasta ja ilolla tutkia kaikenlaista eikä tarvitse tyrmätä mitään."
Heh, puhut kuin minun suullani, juuri tuo uusien juttujen tutkailu, kaikelle avoimuus...
  miten niitä ilman edes voisi elääkään 
          :Smiley Grin

ainakin olis aika ahdistavaa, tiettyihin kaavoihin tungettuna, huh !!    Huh

crazy2  hullu muija mutteri
                         ja tietenkin  kaksoset
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006 15:30:59 kirjoittanut mutteri » tallennettu

Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 19.01.2006 21:29:22 »

Heh, puhut kuin minun suullani, juuri tuo uusien juttujen tutkailu, kaikelle avoimuus...
  miten niitä ilman edes voisi elääkään 
          :Smiley Grin

ainakin olis aika ahdistavaa, tiettyihin kaavoihin tungettuna, huh !!    Huh

crazy2  hullu muija mutteri
                         ja tietenkin  kaksoset

Juu kaavamaisuus on myrkkyä ja suunnitteleminen...aaarrgghhh  ..ja muiden olettamaan muottiin asettuminen AAAAAARRGGGGhhhhhh  ...sitoutuminen  uuuhhhhhhh Shocked

Kaksonen kun on niin kaksijakoinen ja vielä rottana niin minkäs teet..  Cheesy

T.Free
tallennettu

mutteri
Satunnainen astroilija
*

sähköinen sininen kotka

Profiili
« Vastaus #13 : 14.02.2006 03:58:00 »

Lainaus
Kaksonen kun on niin kaksijakoinen ja vielä rottana niin minkäs teet..  Cheesy

Niinpä ! ..ja vielä rottana  Cool

....minäkin... tosin sinua paljon kokeneempana rottana  crazy2
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: