Freelancer
Kohtuuastroilija
|
|
« : 25.12.2005 23:53:12 » |
|
Moi kaikille, minäpä olen tällainen Valon polkua tallaava nuori noin kolmekymppinen mies pirkanmaalta. Äkkivilkaisulla täällä näyttääkin olevan paljon hengenheimolaisia joten uskon että saadaan juttua aikaiseksi. ..alankin tästä samantien surffailemaan näit viestejä läpi. Niin ja btw. Oikein Rauhaisaa joulua kaikille! Freelancer
|
|
|
tallennettu
|
~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
|
|
|
mutteri
Satunnainen astroilija
sähköinen sininen kotka
|
|
« Vastaus #1 : 26.12.2005 02:05:01 » |
|
Teretulemas , kaksonen ! sinulla onkin harvinaisen hyvä tuo horoskooppimerkkis !
Hyvää Tapaninpäivää kaikille !
|
|
|
tallennettu
|
kyllä se siitä :-)))))
|
|
|
Freelancer
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 26.12.2005 11:43:45 » |
|
Kiitos Keho ja mutteri tervetulotoivotuksista, olo tuntuukin jo kotoisalta.. !
|
|
|
tallennettu
|
~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 26.12.2005 14:37:42 » |
|
Tervetulemast joukkooon tummaan joka välillä on aika kummaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freelancer
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 26.12.2005 20:01:46 » |
|
Heipä hei sawotar ja annaelen! ..ja aina parempi että kaksonmiehillekin on kysyntää..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 26.12.2005 21:38:55 » |
|
Me naikkoset tarvitaankin miehistä mielipidettä välillä joten annahan palaa vaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
saru
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 31.12.2005 12:29:50 » |
|
Hei! Täällä - nainen! Tervetuloa foorumiin! Kaksoset ovatkin pysytelleet hyvin "vaisuina". Tosin itsekkin olen tällähetkellä enemmän kiinnostunut Kauriista. Kun en tunnu pääsevän tähän horoskooppimerkkiseen Mieheen oikeen kiinni.... mikä siinä sitten minua vetääkin!
|
|
|
tallennettu
|
Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
|
|
|
irkkunen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #7 : 01.01.2006 02:10:12 » |
|
Moi Freelancer, täällä vielä yksi Kaksonen! Mäkin tunnen olevani "freelanceri" joissakin asioissa. Eihän sitä oikein mihkään viitsi juurtua kun on niin paljon asioita tehtävänä Hyvää jatkoa ja uutta vuotta sinne päin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #8 : 01.01.2006 11:26:27 » |
|
Hei Freelancer Olet siis Gemini , upeaa. Kertoisitko itsestäsi jotakin? Mua sattuu nyt kiinnostamaan, mikä oikein Gemini on, vaikka prog- siirtyykin tuossa toukokuun puolella Gemiiniin, sattuu olemaan vain niin että radixkartallani ja Noususolmu on :sissa. Ja siihen positiivisuuteen olisi hyvä pyrkiä. Mikä on Geminejen vahvin ja positiivisin valtti? Toki te muutkin saatte vastata, että sana on vapaa, olkaa hyvät Stareyes
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Freelancer
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 01.01.2006 20:53:29 » |
|
Hei! Täällä - nainen! Tervetuloa foorumiin! Kaksoset ovatkin pysytelleet hyvin "vaisuina". Tosin itsekkin olen tällähetkellä enemmän kiinnostunut Kauriista. Kun en tunnu pääsevän tähän horoskooppimerkkiseen Mieheen oikeen kiinni.... mikä siinä sitten minua vetääkin! Hei saru! Eiköhän korjata tilanne yhdessä ja lopetetaan -vaisuus! Vai Kauriit kiinnostaa, oman kokemuksen mukaan - -ihmissuhde ei välttämättä ole niitä harmonisimpia, viime kesänä kasvoin henkisesti metrin tällaisessa suhteessa. -naisten kanssa tuntuu polut kohtaavan ehkä useimmiten, enkä tarkoita pelkästään parisuhde asioissa vaan yleensäkin kohtaamisissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freelancer
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 01.01.2006 21:02:40 » |
|
Moi Freelancer, täällä vielä yksi Kaksonen! Mäkin tunnen olevani "freelanceri" joissakin asioissa. Eihän sitä oikein mihkään viitsi juurtua kun on niin paljon asioita tehtävänä Hyvää jatkoa ja uutta vuotta sinne päin. Moi irkkunen ja kiitos myös sulle oikein hyvää uutta vuotta!! Juu ei kandee juurtua..!! Mulla nickin historia onkin siinä kun itsellä on aina ollut valtava halu säilyttää tietty mentaalinen vapaus. No, olenhan jollain tavalla juurtunu Pirkanmaalle kun täällä asun mutta tarkoitan sellaista näkemyksellistä vapautta jossa ollaan aina avoimia kaikille ja kaikelle eikä pidetä mitään totuutta absoluuttisena, sellainen freelancer fiilis jossa voi sydämensä pohjasta ja ilolla tutkia kaikenlaista eikä tarvitse tyrmätä mitään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mutteri
Satunnainen astroilija
sähköinen sininen kotka
|
|
« Vastaus #11 : 18.01.2006 15:28:45 » |
|
".......mutta tarkoitan sellaista näkemyksellistä vapautta jossa ollaan aina avoimia kaikille ja kaikelle eikä pidetä mitään totuutta absoluuttisena, sellainen freelancer fiilis jossa voi sydämensä pohjasta ja ilolla tutkia kaikenlaista eikä tarvitse tyrmätä mitään."
Heh, puhut kuin minun suullani, juuri tuo uusien juttujen tutkailu, kaikelle avoimuus... miten niitä ilman edes voisi elääkään : ainakin olis aika ahdistavaa, tiettyihin kaavoihin tungettuna, huh !! hullu muija mutteri ja tietenkin
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006 15:30:59 kirjoittanut mutteri »
|
tallennettu
|
|
|
|
Freelancer
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 19.01.2006 21:29:22 » |
|
Juu kaavamaisuus on myrkkyä ja suunnitteleminen...aaarrgghhh ..ja muiden olettamaan muottiin asettuminen AAAAAARRGGGGhhhhhh ...sitoutuminen uuuhhhhhhh Kaksonen kun on niin kaksijakoinen ja vielä rottana niin minkäs teet.. T.Free
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mutteri
Satunnainen astroilija
sähköinen sininen kotka
|
|
« Vastaus #13 : 14.02.2006 03:58:00 » |
|
Kaksonen kun on niin kaksijakoinen ja vielä rottana niin minkäs teet.. Cheesy Niinpä ! ..ja vielä rottana ....minäkin... tosin sinua paljon kokeneempana rottana
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|